inderdaad goed waxen en klaar is keesquote:
Ach joh! Dat zijn de hardbooters... daar moet je je als softbooter niets van aantrekken. Die hardbooters zijn de eigenheimers van de sport. Sauerbreij ook, met de caravan in de alpen. Niks verdienen, niks presteren maar wel prof zijn. Fantastisch dat het kan, heerlijk eigenzinnig. Mooi leven, voor zolang als het duurt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:31 schreef Basje_B het volgende:
Dat mens kan alleen maar zeuren.
Ja dit is eigenlijk niet mijn parcour. Ik ben te zwaar voor indoor.
Geen excuses. gewoon zeggen dat je niet genoeg bent en klaar.
Heb Cheryl nog nooit in de hitkrant zien staan gelukkig. Cheryl kan in tegenstelling tot Nicolien wel mee met de wereldtop en dat zonder echte voorbereiding.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef XL het volgende:
[..]
Als je eigenzinnig bent maak je jezelf niet geliefd. Ik zie toch liever Sauerbreij bezig dan de troetelboardster Cheryl Maas.... maar haar discipline ligt wel goed in de scene en de glossy magazines.
Oef! De keiharde waarheid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ach joh! Dat zijn de hardbooters... daar moet je je als softbooter niets van aantrekken. Die hardbooters zijn de eigenheimers van de sport. Sauerbreij ook, met de caravan in de alpen. Niks verdienen, niks presteren maar wel prof zijn. Fantastisch dat het kan, heerlijk eigenzinnig. Mooi leven, voor zolang als het duurt.
Voor het volk is die Sauerbreij zelfs een hele leuke meid. Die horen het klagen niet en zien twee romantiserende reportages twee dagen voor de afdaling begint. Dan mislukt het... komt er een excuus vinden we het zielig en horen we vier jaar niks. Vervolgens begint het weer opnieuw.
Toch vrees ik dat het dit jaar wel eens de laatste keer kon zijn, als het mislukt.
Dat ze de NK steeds boycot en dat mensen die er meer energie in haar resultaten steken ook meer klachten te horen krijgen. Dat houd je, misschien zelfs wel omdat die klachten doorverteld worden door de mensen die die hardbooters ook maar half kennen. Als je eigenzinnig bent maak je jezelf niet geliefd. Ik zie toch liever Sauerbreij bezig dan de troetelboardster Cheryl Maas.... maar haar discipline ligt wel goed in de scene en de glossy magazines.
Ik doelde op de boardbladen, niet op de hitkrant, prive, weekend etcquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb Cheryl nog nooit in de hitkrant zien staan gelukkig. Cheryl kan in tegenstelling tot Nicolien wel mee met de wereldtop en dat zonder echte voorbereiding.
Je hebt natuurlijk wel gelijk met het mooie verhaal van volgen en de excuses dat dat leuk is om simpatie te kweken.
Moet je trouwens in de olympische kleren rijden of zien we Cheryl in de haar Volcom kloffie? En mag je met bestickerd board rijden? Kan me iets herinderen van vorige spelen dat dat niet mocht maar pin me der niet op vast
Ze board voor de lol ja en word uitgenodigd voor wedstrijden die niet in een grote competie zitten. Bijvoorbeeld een wedstrijd van Burton of Roxy ofzo. Hoe leg ik dit goed uit......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:09 schreef DeeBee het volgende:
toevallig even op de site van Cheryl Maas gekeken en zag er wel impressive uit ja wat ze kan![]()
maar hoezo heeft ze weinig voorbereiding gehad dan?board ze alleen maar voor de lol of normaal niet in wedstrijden waarmee je je kan kwalificeren voor de Spelen?
![]()
en is ze een kanshebber op medailles?
denk dat Nicolien gewoon zo zal presteren als ze regelmatig doet, dus rond de top 12 of top 15, meer zit er denk ik niet in...maar ja, toch nog best goed, zeker als je kijkt dat er bijvoorbeeld absoluut geen Nederlandse skiers zijn
dat snapt ik nog....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doelde op de boardbladen, niet op de hitkrant, prive, weekend etc![]()
Je moet voor je land rijden, Burton maakt de snowboardoutfit voor iig de USA. Waar Nederland in rijdt weet ik eigenlijk ook niet. Stickers mochten vorige keer niet nee (anders was Gian Simmen nooit olympisch kampioen geworden), zal nu niet anders zijn.
Eigenlijk een beetje een MickeyMouse-sport zo....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ze board voor de lol ja en word uitgenodigd voor wedstrijden die niet in een grote competie zitten. Bijvoorbeeld een wedstrijd van Burton of Roxy ofzo. Hoe leg ik dit goed uit......![]()
ze kapt ook meteen met dit soort events na de Spelen. Vind ze niks aan.
Zou ook wel willen. Alles van je sponsers krijgen en gewoon lol hebben en films maken.
Dan moet je sponsering (?) toelaten en weg bij de FIS. Dan doen er waarschijnlijk meer mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef XL het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje een MickeyMouse-sport zo....
Rijders die gaan trainen voor 'The Olympics' maar leven van Clincs, Video's en Sponsor-events.
Misschien is het daardoor dat ik Nicolien meer gun dan Cheryl.
Misschien vanavond desondanks even een subjectief Cheryl Maas-topic openen![]()
Bij IJshockey doen ze meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dan moet je sponsering (?) toelaten en weg bij de FIS. Dan doen er waarschijnlijk meer mee.
Ben met je eens dat de winnaar niet de aller beste is maar dat is sowieso moeilijk te definieren wie de beste is.
Maar is ijshockey dan ook niet mickeymouse als de dik betaalde profs niet meedoen....?
oke. maar kan me vaag herinderen dat ze in nagano niet mee deden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:17 schreef XL het volgende:
[..]
Bij IJshockey doen ze mee
Terje is de grootste inderdaad![]()
Nee, kun je het scannen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
oke. maar kan me vaag herinderen dat ze in nagano niet mee deden.
haha ja de oude rocker laat idd de nieuwe generatie nog wel eens achter zich. Had je dat interview in de Taste met hem gelezen?
Ja, die!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Is dat niet die griet die door een concurrerende coach haar ski liet insmeren waardoor ze laatste werd ?
Zal ff kijken of ik de scanner nog aan het werk kan krijgen. Zal vanavond ff kijkenquote:
Bron: www.snowboard.nlquote:Sauerbreij pakt derde plaats in Europa Cup
Vratna-Terchova , zondag 29 januari 2006 - Snowboardster Nicolien Sauerbreij heeft zich tijdens de Europa Cup in het Slowaakse Vratna-Terchova naar een derde plaats op de parallel reuzenslalom geboard. Bij dames was het goud voor Oostenrijkse Julia Dujmovits, haar landgenote werd Romy Pletzer. Marieke Sauerbreij wist helaas niet te finishen.
qua uiterlijk of nog meer?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef XL het volgende:
Zojuist een kort interview bij de NOS....
Wat is Nicolien toch leuk. Ik hoop dat het allemaal een keertje goed gaat met haar.
Ik hoop dat ze d'r eigen board waxt deze keerquote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef XL het volgende:
Zojuist een kort interview bij de NOS....
Wat is Nicolien toch leuk. Ik hoop dat het allemaal een keertje goed gaat met haar.
De tijd van uiterlijk bij Nicolien is voorbij.quote:
Ze heeft deze keer al een excuus voor de wedstrijd, is een keer wat anders..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef XL het volgende:
Sauerbreij is geblesseerd. Rugblessure.
De verwachting is dat ze op tijd fit is, maar de voorbereiding is dus niet ideaal.
Leg nou niet meteen de druk op haar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
hoelaat moet Nicolien morgen? kan ik morgen tijdens de lessen op school de streams aanzetten
Nicolien moet 23 februari.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
hoelaat moet Nicolien morgen? kan ik morgen tijdens de lessen op school de streams aanzetten
ah ok verkeerd begrepenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Nicolien moet 23 februari.
Morgen is de Snowboard Cross voor dames. Nicolien doet de slalom.
Ik dacht ook dat ze vandaag moestquote:
zullen wel de opening van snowboard toernooi bedoelen. Met vandaag dus de snowboard cross bij de damesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef DJvandePol het volgende:
Op de NOS winterspelen site staat ook vanaf 17 februari.... Kennelijk niet helemaal op de hoogte bij de NOS
http://www.nos.nl/winterspelen2006/nederlanders/snowboard.html
Het snowboardtoernooi begon op zondag met de halfpipe heren. Dit was de vierde dag met snowboard-evenementen. Zal wel gewoon een fout geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zullen wel de opening van snowboard toernooi bedoelen. Met vandaag dus de snowboard cross bij de dames
Mooi getalquote:
Goede instelling weer, die wordt dus 15de of zo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef pfaf het volgende:
Haha, half 1 zou fijn zijn.
Ze had het er vanochtend in Metro over wat er allemaal mis kan gaan. Ze had de excuses al weer klaar dus.
Nee, het werd der aangepraat door de interviewerquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Goede instelling weer, die wordt dus 15de of zo.
komt nog runquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef Remzz het volgende:
Ow laatste rit al... Dan kan het wel genoeg zijn
Neu in principe niet maar je kunt nooit een volledig gelijk parcous aanleggen. Vandaar dat ze ook nog door rood/blauw gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef MiLalaa het volgende:
domme vraag misschien (ik weet NIKS van snowboarden), maar het blauwe parcours is toch niet anders dan het rode?
was spiechologies volgens de verslaggeverquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef MiLalaa het volgende:
domme vraag misschien (ik weet NIKS van snowboarden), maar het blauwe parcours is toch niet anders dan het rode?
Opgeteltquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef wdn het volgende:
Dus nu moet ze een run op de andere baan.
Dat wordt gemiddeld? Of snelste tijd blijft staan?
geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef wdn het volgende:
ok en dan gaat de #1 tegen de #laatst enzodoor?
Finale is 1 race?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef greatgonzo het volgende:
tijden worden bij elkaar opgeteld, snelste 16 gaan door naar de finale
Verkeerde wax.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef wdn het volgende:
En was die aussie gewoon slecht of maakte ze een foutje?
Eh. Serieus?quote:
Wel knock-out in twee rondes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef wdn het volgende:
Ja. Zo te zien wel.
Vanaf de ronde na deze is het kock-out.
Ik zit 't live op Ned 2 te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef XL het volgende:
[..]
Is het op tv of kijken jullie streams?
Zenden ze de finales ook live uit?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit 't live op Ned 2 te kijken.
ik kijk de stream, moet ook nog gewerkt worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef XL het volgende:
[..]
Wel knock-out in twee rondes.
De tweede keer starten ze met het tijdverschil uit de eerste race als verschil. Dus als je de eerste race met 1 seconde wint mag je de tweede race een seconde eerder weg.
Is het op tv of kijken jullie streams?
Sinds ze die streams niet meer buiten het eigen land mogen uitzenden zit er een beveiliging op dat het op een Apple niet meer werktquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kijk de stream, moet ook nog gewerkt worden.
Handig de laptop en een gewone pc, de een met stream en de laptop om te werken![]()
Idd slaat nergens opquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:48 schreef XL het volgende:
[..]
Sinds ze die streams niet meer buiten het eigen land mogen uitzenden zit er een beveiliging op dat het op een Apple niet meer werkt![]()
Nicolien is dit jaar een keer een seconde achter een open poortje blijven staanquote:
wijsneuschquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef wdn het volgende:
sch: 6de tijd op 1 baan er waren op de andere baan ook 5 sneller he Dus 11de tijd
Hey bij de eerste 16 moeten zijn en 6de staan is beter dan 11dequote:
Het is vanaf nu een knock-outsysteemquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Ericr het volgende:
Netjes, neem aan dat de tijden nu opnieuw beginnen?
De 1ste 16 gaan door en ze zit al bij de snelste 16 (ondanks dat er nog moeten).quote:
Nou netquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef wdn het volgende:
je hebt tot 14:34 de tijd SCH
Met:
R 6 40.76 B 10 41.41 12 1:22.17
krijgt ze het lastig. Ze was 2 keer langzamerMaar wel NET
![]()
Denk dat je gewoon het rode en het blauwe parcours hebt omgedraaid, die hebben de beide dames namelijk in omgekeerde volgorde gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:17 schreef wdn het volgende:
Ja nou. Als het een foutje was heeft dan doe je dat gewoon niet meer toch?
En voor die 2de tijd keek ik naar de eindtijd denk ik
Kijk, da's positief deskundigennieuws waar we op zaten te wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Om Kober te pakken mag Nicolien 2 x geen fout maken.
Kober staat vijfde in de wereldbeker, die maakt geen fouten.
Nicolien is zonder fouten denk ik sneller.
Del Balcon of Boldikova in de kwartfinale is een betrekkelijk goede loting. Dat zijn ook vrouwen die op 110% moeten rijden. Kans op fouten is dan veel groter. In de halve finale kunnen ook geen toppers zitten. De onderkant van het schema is veeel sterker.
Twee goede races tegen Kober en we hebben een serieuze medaillekandidaat.
Kober is overigens een broekie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Kijk, da's positief deskundigennieuws waar we op zaten te wachten
Nu moet alleen Nicolientje het ook nog goed doen![]()
Zeker tegen zo'n oude vrouw, die alles al meegemaakt heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef XL het volgende:
[..]
Kober is overigens een broekie.
Misschien is ze wel stikzenuwachtig![]()
En dat tegen een gelouterde veterane als Sauerbreij, je commentaar maakt het inderdaad meteen een stuk spannender.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef XL het volgende:
[..]
Kober is overigens een broekie.
Misschien is ze wel stikzenuwachtig![]()
Was dat niet het vorige seizoen tijdens de wereldbeker wedstrijd in Landgraaf? Mij staat bij dat ze bij de invoering van dat nieuwe systeem moeite had met de timing, waardoor het frequent fout ging. Met als klapper natuurlijk live op de NOS tijdens dé wedstrijd in eigen land.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef XL het volgende:
[..]
Nicolien is dit jaar een keer een seconde achter een open poortje blijven staan![]()
In Landgraaf maakte ze wel veel fouten, maar dat open hekje foutje was niet 'thuis'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef beerke het volgende:
[..]
Was dat niet het vorige seizoen tijdens de wereldbeker wedstrijd in Landgraaf? Mij staat bij dat ze bij de invoering van dat nieuwe systeem moeite had met de timing, waardoor het frequent fout ging. Met als klapper natuurlijk live op de NOS tijdens dé wedstrijd in eigen land.
Top natuurlijk dat ze die timing redelijk onder de knie heeft. Iets wat je van Sara Fischer niet kunt zeggen. Wat bleef die hangen achter het poortje zeg.
Vandaag reed ze een zeer goede eerste run en een nette tweede. Absoluut top dat ze zich weet te kwalificeren. Vanmiddag mag ze echt laten zien wat ze kan.
Tegen een dicht hekje zou goed kunnen in Landgraaf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Kentaro het volgende:
ja ze is toen een keer tegen een dicht hekje geklapt, dat weeknogwel
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar daar hadden we het niet over he.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Tegen een dicht hekje zou goed kunnen in Landgraaf.
Maar dat het hekje open ging en zij bleef wachten was ergens anders. Dat vind ik nog wel wat knulliger.
Ja precies jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef beerke het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar daar hadden we het niet over he.
.... jij trouwens wel![]()
Fakiequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef Kentaro het volgende:
ik vind het maar gek dat de boarder op het logo van Torino goofy staat
ik hoop dat dit grappig bedoelt isquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:40 schreef beerke het volgende:
Dat kwam design-technisch beter uit denk ik. Anders had dat ventje met z'n rug naar je toe gestaan. Dat is natuurlijk ook geen zicht.
bloed, bloed, bloedserieusquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik hoop dat dit grappig bedoelt is
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:56 schreef At_Fundum het volgende:
Jaja, daar zijn we weer, hup hup Nicolientje
Ik zit klaar!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef XL het volgende:
Ik ga toch maar snel naar huis fietsen, wil het toch wel zien eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:56 schreef At_Fundum het volgende:
Jaja, daar zijn we weer, hup hup Nicolientje
nee tis niet waaquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef MiLalaa het volgende:
duitse valt!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef MiLalaa het volgende:
duitse valt!
ja dat is een jammer, maar goed ze staat met 1,5 been in de kwart finalesquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Remzz het volgende:
Netjes
Toch jammer dat er een tijd van 1,50 voor staat.
Dat is veel bij het snowboarden hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Remzz het volgende:
Netjes
Bij de mannen is dit slechts 1,35 toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:06 schreef Remzz het volgende:
Netjes
ja, ze beslissen trouwens per piste geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij de mannen is dit slecht 1,35 toch?
Idd ze lag sowieso voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:07 schreef beerke het volgende:
... ze reed ook bijzonder netjes haar run. Dit biedt perspectief voor het vervolg.
In de bovenkant van het schema was haar tegenstander de favoriet. (5de in de FIS-ranking)quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Hoe groot zijn de kansen voor haar als ze in de kwartfinale mag starten? Weet er niet veel over.
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef XL het volgende:
[..]
In de bovenkant van het schema was haar tegenstander de favoriet. (5de in de FIS-ranking)
De rest is allemaal top 15 tm 30..... Nicolien 20 ofzo....
Dus kans op een medaille als ze foutloos blijft.
Dat was mijn vraag in het andere topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:08 schreef XL het volgende:
[..]
ja, ze beslissen trouwens per piste geloof ik.
bied zeker perspictiefquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef XL het volgende:
[..]
In de bovenkant van het schema was haar tegenstander de favoriet. (5de in de FIS-ranking)
De rest is allemaal top 15 tm 30..... Nicolien 20 ofzo....
Dus kans op een medaille als ze foutloos blijft.
Ed is bezig op de BBCquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef XL het volgende:
Commentaar is trouwens weer alsof je naar het groeien van gras zit te kijken.
Bah, 2 latten.quote:
Nee, ze verliest gewoon even 1.53 in een runquote:
Het Kleinsman syndroom.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, ze verliest gewoon even 1.53 in een run
Hoezo niet? Pure eigen schuld dikke bult dit zeg, ongelofelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Setambre het volgende:
WTF gaar. Dit verdient ze niet :x
Misschien ff een blowtje opgestoken tussendoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef ScottTracy het volgende:
whahaha wat domze deed veel te rustig
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef At_Fundum het volgende:
Stond er toevallig nog een duitser met een emmertje wax op de weg naar boven ofzo?
Probleem? Dat die ander er voorbij komt zegquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef At_Fundum het volgende:
Probleem is natuurlijk wel dat je de ander niet echt ziet aankomen en op het moment dat die je voorbij is die wel heel veel snelheid meer heeft, maar 1.53 verliezen is echt veel te veel.
opzich mee eens, 1,5 sec is te weinig gewoon vallen en over de finish laten komen en dan de tijd verrekenenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef At_Fundum het volgende:
1:50 was natuurlijk een veel te kleine straf voor de val in de eerste runeen schandaal is het.
Bij het schaatsen drukken we nog wel eens een Duitse halve Nederlandse het podium af.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:26 schreef DeeBee het volgende:
oh mijn godach, wel weer tegen een Duitse verloren in de laatste meter...ook een soort van traditie die in ere wordt gehouden, maakt onderhand niet meer in bij welke sport
![]()
wil je dan 1,5 seconden per poortje doen, anders zou het best eens lucratief kunnen zijn om in een rechte lijn naar benden te boardenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef WEST het volgende:
[..]
opzich mee eens, 1,5 sec is te weinig gewoon vallen en over de finish laten komen en dan de tijd verrekenen
nee als ze valt dan moet ze over de finish komen. de tijd die ze dan achterstand heeft laten starten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:28 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
wil je dan 1,5 seconden per poortje doen, anders zou het best eens lucratief kunnen zijn om in een rechte lijn naar benden te boarden
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:30 schreef Ericr het volgende:
Dus wat hebben we nu buiten het schaatsen?
Een bobber die bijna uit elkaar valt en 20ste wordt of zo. Een Bob die over de kop gaat. Een shorttracker die valt en de race niet uit rijdt. Een Snowboardster die als een slak gaat in reeds gewonnen positie. Een halfpijper die twee keer flikkert.
Al die secundaire sporten zijn niks voor Nederland.
ja, maar de manier waarop... dit is gewoon weggevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef DeeBee het volgende:
ach, het blijft wel dom dat je dus op je bek kan gaan in de eerste heat...en als dan je tegenstander in de tweede heat valt dan win jij ook nog altijd...ik vind het een beetje erg vreemde regeling...
@Ericr: tsja, ze hebben ook absoluut geen geluk of iets, en dan nog, Sauerbreij zo bij de laatste 12 ongeveer is niet heel slecht voor een Nederlandse, met skiën zou iedereen dat een wereldprestatie vinden...
Praat me niet over Hockey, twee finales en beiden geven ze weg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Jasza het volgende:
Zomerspelen zijn veel meer geschikt voor ons, met hockey en zwemmen enzo
Sauerbreij moet haar naam eer aan doen, ga breijen mens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:34 schreef XL het volgende:
Laat we de rest van dit topic gebruiken om te voorspellen wat er in 2010 nog fout kan gaan.![]()
- Eerste Nederlandse schansspringer in de historie pleurt nog voor zn afsprong op zn bekquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:34 schreef XL het volgende:
Laat we de rest van dit topic gebruiken om te voorspellen wat er in 2010 nog fout kan gaan.![]()
Board kan breken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:34 schreef XL het volgende:
Nee, wel Nicolien-blunders.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
- Eerste Nederlandse schansspringer in de historie pleurt nog voor zn afsprong op zn bek
- Shorttracker Juffermans rijdt 1 rondje te weinig in gewonnen positie (JE MOET NOG EEN RONDJE!)
- Vlak na de start in de 4-mansbob breken de voorste ijzers af
- Annemarie Thomas laat zich afleiden door een lekkere Canadees in het publiek en wordt nooit meer gezien
Zulk soort dingen
Ik sta garant voor deel 2quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef Ericr het volgende:
Kom op ff dit topic volposten, komt er tenminste geen nieuw topic meer. Dit topic moet naar de onderste regionen.
Bindingen kunnen los schieten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:34 schreef XL het volgende:
Dat heeft ze dit jaar al eens gedaan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef 61neorej het volgende:
Grote kans dat ze gewoon vergeet te starten als ze bovenaan staat.
Kober is gewoon goed hoor.quote:
Door een trechter dan wel te verstaan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:49 schreef Ericr het volgende:
Trage stront naar het schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |