inderdaad goed waxen en klaar is keesquote:
Ach joh! Dat zijn de hardbooters... daar moet je je als softbooter niets van aantrekken. Die hardbooters zijn de eigenheimers van de sport. Sauerbreij ook, met de caravan in de alpen. Niks verdienen, niks presteren maar wel prof zijn. Fantastisch dat het kan, heerlijk eigenzinnig. Mooi leven, voor zolang als het duurt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:31 schreef Basje_B het volgende:
Dat mens kan alleen maar zeuren.
Ja dit is eigenlijk niet mijn parcour. Ik ben te zwaar voor indoor.
Geen excuses. gewoon zeggen dat je niet genoeg bent en klaar.
Heb Cheryl nog nooit in de hitkrant zien staan gelukkig. Cheryl kan in tegenstelling tot Nicolien wel mee met de wereldtop en dat zonder echte voorbereiding.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef XL het volgende:
[..]
Als je eigenzinnig bent maak je jezelf niet geliefd. Ik zie toch liever Sauerbreij bezig dan de troetelboardster Cheryl Maas.... maar haar discipline ligt wel goed in de scene en de glossy magazines.
Oef! De keiharde waarheid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ach joh! Dat zijn de hardbooters... daar moet je je als softbooter niets van aantrekken. Die hardbooters zijn de eigenheimers van de sport. Sauerbreij ook, met de caravan in de alpen. Niks verdienen, niks presteren maar wel prof zijn. Fantastisch dat het kan, heerlijk eigenzinnig. Mooi leven, voor zolang als het duurt.
Voor het volk is die Sauerbreij zelfs een hele leuke meid. Die horen het klagen niet en zien twee romantiserende reportages twee dagen voor de afdaling begint. Dan mislukt het... komt er een excuus vinden we het zielig en horen we vier jaar niks. Vervolgens begint het weer opnieuw.
Toch vrees ik dat het dit jaar wel eens de laatste keer kon zijn, als het mislukt.
Dat ze de NK steeds boycot en dat mensen die er meer energie in haar resultaten steken ook meer klachten te horen krijgen. Dat houd je, misschien zelfs wel omdat die klachten doorverteld worden door de mensen die die hardbooters ook maar half kennen. Als je eigenzinnig bent maak je jezelf niet geliefd. Ik zie toch liever Sauerbreij bezig dan de troetelboardster Cheryl Maas.... maar haar discipline ligt wel goed in de scene en de glossy magazines.
Ik doelde op de boardbladen, niet op de hitkrant, prive, weekend etcquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb Cheryl nog nooit in de hitkrant zien staan gelukkig. Cheryl kan in tegenstelling tot Nicolien wel mee met de wereldtop en dat zonder echte voorbereiding.
Je hebt natuurlijk wel gelijk met het mooie verhaal van volgen en de excuses dat dat leuk is om simpatie te kweken.
Moet je trouwens in de olympische kleren rijden of zien we Cheryl in de haar Volcom kloffie? En mag je met bestickerd board rijden? Kan me iets herinderen van vorige spelen dat dat niet mocht maar pin me der niet op vast
Ze board voor de lol ja en word uitgenodigd voor wedstrijden die niet in een grote competie zitten. Bijvoorbeeld een wedstrijd van Burton of Roxy ofzo. Hoe leg ik dit goed uit......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:09 schreef DeeBee het volgende:
toevallig even op de site van Cheryl Maas gekeken en zag er wel impressive uit ja wat ze kan![]()
maar hoezo heeft ze weinig voorbereiding gehad dan?board ze alleen maar voor de lol of normaal niet in wedstrijden waarmee je je kan kwalificeren voor de Spelen?
![]()
en is ze een kanshebber op medailles?
denk dat Nicolien gewoon zo zal presteren als ze regelmatig doet, dus rond de top 12 of top 15, meer zit er denk ik niet in...maar ja, toch nog best goed, zeker als je kijkt dat er bijvoorbeeld absoluut geen Nederlandse skiers zijn
dat snapt ik nog....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doelde op de boardbladen, niet op de hitkrant, prive, weekend etc![]()
Je moet voor je land rijden, Burton maakt de snowboardoutfit voor iig de USA. Waar Nederland in rijdt weet ik eigenlijk ook niet. Stickers mochten vorige keer niet nee (anders was Gian Simmen nooit olympisch kampioen geworden), zal nu niet anders zijn.
Eigenlijk een beetje een MickeyMouse-sport zo....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ze board voor de lol ja en word uitgenodigd voor wedstrijden die niet in een grote competie zitten. Bijvoorbeeld een wedstrijd van Burton of Roxy ofzo. Hoe leg ik dit goed uit......![]()
ze kapt ook meteen met dit soort events na de Spelen. Vind ze niks aan.
Zou ook wel willen. Alles van je sponsers krijgen en gewoon lol hebben en films maken.
Dan moet je sponsering (?) toelaten en weg bij de FIS. Dan doen er waarschijnlijk meer mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef XL het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje een MickeyMouse-sport zo....
Rijders die gaan trainen voor 'The Olympics' maar leven van Clincs, Video's en Sponsor-events.
Misschien is het daardoor dat ik Nicolien meer gun dan Cheryl.
Misschien vanavond desondanks even een subjectief Cheryl Maas-topic openen![]()
Bij IJshockey doen ze meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dan moet je sponsering (?) toelaten en weg bij de FIS. Dan doen er waarschijnlijk meer mee.
Ben met je eens dat de winnaar niet de aller beste is maar dat is sowieso moeilijk te definieren wie de beste is.
Maar is ijshockey dan ook niet mickeymouse als de dik betaalde profs niet meedoen....?
oke. maar kan me vaag herinderen dat ze in nagano niet mee deden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:17 schreef XL het volgende:
[..]
Bij IJshockey doen ze mee
Terje is de grootste inderdaad![]()
Nee, kun je het scannen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
oke. maar kan me vaag herinderen dat ze in nagano niet mee deden.
haha ja de oude rocker laat idd de nieuwe generatie nog wel eens achter zich. Had je dat interview in de Taste met hem gelezen?
Ja, die!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Is dat niet die griet die door een concurrerende coach haar ski liet insmeren waardoor ze laatste werd ?
Zal ff kijken of ik de scanner nog aan het werk kan krijgen. Zal vanavond ff kijkenquote:
Bron: www.snowboard.nlquote:Sauerbreij pakt derde plaats in Europa Cup
Vratna-Terchova , zondag 29 januari 2006 - Snowboardster Nicolien Sauerbreij heeft zich tijdens de Europa Cup in het Slowaakse Vratna-Terchova naar een derde plaats op de parallel reuzenslalom geboard. Bij dames was het goud voor Oostenrijkse Julia Dujmovits, haar landgenote werd Romy Pletzer. Marieke Sauerbreij wist helaas niet te finishen.
qua uiterlijk of nog meer?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef XL het volgende:
Zojuist een kort interview bij de NOS....
Wat is Nicolien toch leuk. Ik hoop dat het allemaal een keertje goed gaat met haar.
Ik hoop dat ze d'r eigen board waxt deze keerquote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef XL het volgende:
Zojuist een kort interview bij de NOS....
Wat is Nicolien toch leuk. Ik hoop dat het allemaal een keertje goed gaat met haar.
De tijd van uiterlijk bij Nicolien is voorbij.quote:
Ze heeft deze keer al een excuus voor de wedstrijd, is een keer wat anders..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef XL het volgende:
Sauerbreij is geblesseerd. Rugblessure.
De verwachting is dat ze op tijd fit is, maar de voorbereiding is dus niet ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |