qua uiterlijk of nog meer?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef XL het volgende:
Zojuist een kort interview bij de NOS....
Wat is Nicolien toch leuk. Ik hoop dat het allemaal een keertje goed gaat met haar.
Ik hoop dat ze d'r eigen board waxt deze keerquote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef XL het volgende:
Zojuist een kort interview bij de NOS....
Wat is Nicolien toch leuk. Ik hoop dat het allemaal een keertje goed gaat met haar.
De tijd van uiterlijk bij Nicolien is voorbij.quote:
Ze heeft deze keer al een excuus voor de wedstrijd, is een keer wat anders..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef XL het volgende:
Sauerbreij is geblesseerd. Rugblessure.
De verwachting is dat ze op tijd fit is, maar de voorbereiding is dus niet ideaal.
Leg nou niet meteen de druk op haar...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
hoelaat moet Nicolien morgen? kan ik morgen tijdens de lessen op school de streams aanzetten
Nicolien moet 23 februari.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
hoelaat moet Nicolien morgen? kan ik morgen tijdens de lessen op school de streams aanzetten
ah ok verkeerd begrepenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Nicolien moet 23 februari.
Morgen is de Snowboard Cross voor dames. Nicolien doet de slalom.
Ik dacht ook dat ze vandaag moestquote:
zullen wel de opening van snowboard toernooi bedoelen. Met vandaag dus de snowboard cross bij de damesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:27 schreef DJvandePol het volgende:
Op de NOS winterspelen site staat ook vanaf 17 februari.... Kennelijk niet helemaal op de hoogte bij de NOS
http://www.nos.nl/winterspelen2006/nederlanders/snowboard.html
Het snowboardtoernooi begon op zondag met de halfpipe heren. Dit was de vierde dag met snowboard-evenementen. Zal wel gewoon een fout geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zullen wel de opening van snowboard toernooi bedoelen. Met vandaag dus de snowboard cross bij de dames
Mooi getalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |