Goede instelling weer, die wordt dus 15de of zo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:33 schreef pfaf het volgende:
Haha, half 1 zou fijn zijn.
Ze had het er vanochtend in Metro over wat er allemaal mis kan gaan. Ze had de excuses al weer klaar dus.
Nee, het werd der aangepraat door de interviewerquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Goede instelling weer, die wordt dus 15de of zo.
komt nog runquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef Remzz het volgende:
Ow laatste rit al... Dan kan het wel genoeg zijn
Neu in principe niet maar je kunt nooit een volledig gelijk parcous aanleggen. Vandaar dat ze ook nog door rood/blauw gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef MiLalaa het volgende:
domme vraag misschien (ik weet NIKS van snowboarden), maar het blauwe parcours is toch niet anders dan het rode?
was spiechologies volgens de verslaggeverquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef MiLalaa het volgende:
domme vraag misschien (ik weet NIKS van snowboarden), maar het blauwe parcours is toch niet anders dan het rode?
Opgeteltquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef wdn het volgende:
Dus nu moet ze een run op de andere baan.
Dat wordt gemiddeld? Of snelste tijd blijft staan?
geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:30 schreef wdn het volgende:
ok en dan gaat de #1 tegen de #laatst enzodoor?
Finale is 1 race?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef greatgonzo het volgende:
tijden worden bij elkaar opgeteld, snelste 16 gaan door naar de finale
Verkeerde wax.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef wdn het volgende:
En was die aussie gewoon slecht of maakte ze een foutje?
Eh. Serieus?quote:
Wel knock-out in twee rondes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef wdn het volgende:
Ja. Zo te zien wel.
Vanaf de ronde na deze is het kock-out.
Ik zit 't live op Ned 2 te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef XL het volgende:
[..]
Is het op tv of kijken jullie streams?
Zenden ze de finales ook live uit?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit 't live op Ned 2 te kijken.
ik kijk de stream, moet ook nog gewerkt worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef XL het volgende:
[..]
Wel knock-out in twee rondes.
De tweede keer starten ze met het tijdverschil uit de eerste race als verschil. Dus als je de eerste race met 1 seconde wint mag je de tweede race een seconde eerder weg.
Is het op tv of kijken jullie streams?
Sinds ze die streams niet meer buiten het eigen land mogen uitzenden zit er een beveiliging op dat het op een Apple niet meer werktquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kijk de stream, moet ook nog gewerkt worden.
Handig de laptop en een gewone pc, de een met stream en de laptop om te werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |