Idd slaat nergens opquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:48 schreef XL het volgende:
[..]
Sinds ze die streams niet meer buiten het eigen land mogen uitzenden zit er een beveiliging op dat het op een Apple niet meer werkt![]()
Nicolien is dit jaar een keer een seconde achter een open poortje blijven staanquote:
wijsneuschquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef wdn het volgende:
sch: 6de tijd op 1 baan er waren op de andere baan ook 5 sneller he Dus 11de tijd
Hey bij de eerste 16 moeten zijn en 6de staan is beter dan 11dequote:
Het is vanaf nu een knock-outsysteemquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Ericr het volgende:
Netjes, neem aan dat de tijden nu opnieuw beginnen?
De 1ste 16 gaan door en ze zit al bij de snelste 16 (ondanks dat er nog moeten).quote:
Nou netquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef wdn het volgende:
je hebt tot 14:34 de tijd SCH
Met:
R 6 40.76 B 10 41.41 12 1:22.17
krijgt ze het lastig. Ze was 2 keer langzamerMaar wel NET
![]()
Denk dat je gewoon het rode en het blauwe parcours hebt omgedraaid, die hebben de beide dames namelijk in omgekeerde volgorde gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:17 schreef wdn het volgende:
Ja nou. Als het een foutje was heeft dan doe je dat gewoon niet meer toch?
En voor die 2de tijd keek ik naar de eindtijd denk ik
Kijk, da's positief deskundigennieuws waar we op zaten te wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Om Kober te pakken mag Nicolien 2 x geen fout maken.
Kober staat vijfde in de wereldbeker, die maakt geen fouten.
Nicolien is zonder fouten denk ik sneller.
Del Balcon of Boldikova in de kwartfinale is een betrekkelijk goede loting. Dat zijn ook vrouwen die op 110% moeten rijden. Kans op fouten is dan veel groter. In de halve finale kunnen ook geen toppers zitten. De onderkant van het schema is veeel sterker.
Twee goede races tegen Kober en we hebben een serieuze medaillekandidaat.
Kober is overigens een broekie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Kijk, da's positief deskundigennieuws waar we op zaten te wachten
Nu moet alleen Nicolientje het ook nog goed doen![]()
Zeker tegen zo'n oude vrouw, die alles al meegemaakt heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef XL het volgende:
[..]
Kober is overigens een broekie.
Misschien is ze wel stikzenuwachtig![]()
En dat tegen een gelouterde veterane als Sauerbreij, je commentaar maakt het inderdaad meteen een stuk spannender.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:23 schreef XL het volgende:
[..]
Kober is overigens een broekie.
Misschien is ze wel stikzenuwachtig![]()
Was dat niet het vorige seizoen tijdens de wereldbeker wedstrijd in Landgraaf? Mij staat bij dat ze bij de invoering van dat nieuwe systeem moeite had met de timing, waardoor het frequent fout ging. Met als klapper natuurlijk live op de NOS tijdens dé wedstrijd in eigen land.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef XL het volgende:
[..]
Nicolien is dit jaar een keer een seconde achter een open poortje blijven staan![]()
In Landgraaf maakte ze wel veel fouten, maar dat open hekje foutje was niet 'thuis'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef beerke het volgende:
[..]
Was dat niet het vorige seizoen tijdens de wereldbeker wedstrijd in Landgraaf? Mij staat bij dat ze bij de invoering van dat nieuwe systeem moeite had met de timing, waardoor het frequent fout ging. Met als klapper natuurlijk live op de NOS tijdens dé wedstrijd in eigen land.
Top natuurlijk dat ze die timing redelijk onder de knie heeft. Iets wat je van Sara Fischer niet kunt zeggen. Wat bleef die hangen achter het poortje zeg.
Vandaag reed ze een zeer goede eerste run en een nette tweede. Absoluut top dat ze zich weet te kwalificeren. Vanmiddag mag ze echt laten zien wat ze kan.
Tegen een dicht hekje zou goed kunnen in Landgraaf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Kentaro het volgende:
ja ze is toen een keer tegen een dicht hekje geklapt, dat weeknogwel
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar daar hadden we het niet over he.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Tegen een dicht hekje zou goed kunnen in Landgraaf.
Maar dat het hekje open ging en zij bleef wachten was ergens anders. Dat vind ik nog wel wat knulliger.
Ja precies jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef beerke het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar daar hadden we het niet over he.
.... jij trouwens wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |