Damnquote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Casparovvv het volgende:
Beste leerlingen,
Ik had heel graag jullie alleen maar de beste wensen voor het nieuwe jaar willen toewensen en het daarbij willen laten. Helaas moet onze school een nieuwe klap verwerken. In de nacht van zaterdag op zondag is onze (oud) collega ******* overleden.
[...]
Sinds enkele tijd was zij ernstig ziek en afgelopen vrijdagnacht is zij op 31 jarige leeftijd overleden.31 jaar..
das wel heel erg jong jaquote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Casparovvv het volgende:
Beste leerlingen,
Ik had heel graag jullie alleen maar de beste wensen voor het nieuwe jaar willen toewensen en het daarbij willen laten. Helaas moet onze school een nieuwe klap verwerken. In de nacht van zaterdag op zondag is onze (oud) collega ******* overleden.
[...]
Sinds enkele tijd was zij ernstig ziek en afgelopen vrijdagnacht is zij op 31 jarige leeftijd overleden.31 jaar..
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Casparovvv het volgende:
Beste leerlingen,
[...]
Profiteurquote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef Casparovvv het volgende:
Kende d'r niet hoor, nooit les van haar gehad. Maarja wel wat cru hè
Oja, wel vrij donderdag ivm haar begrafenis, lekker leren voor de herkansingen.
hoezo? Zeg het pas in 2e instantie. Ga toch niet heel de dag thuis zitten rouwen, ik weet niet eens wie het was. we hebben hier 90 leraren en nog 60 man ondersteunend personeel ofzo.quote:
Hap hap hapquote:Op maandag 9 januari 2006 16:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoezo? Zeg het pas in 2e instantie. Ga toch niet heel de dag thuis zitten rouwen, ik weet niet eens wie het was. we hebben hier 90 leraren en nog 60 man ondersteunend personeel ofzo.
gna, zal jouw nog eens serieus nemenquote:
Erg triest.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Casparovvv het volgende:
Beste leerlingen,
[...]
Op fok mij serieus nemen? kan je 9 van de 10 keer beter niet doenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gna, zal jouw nog eens serieus nemen![]()
![]()
doe ik 10 van de 10 keer niet meerquote:Op maandag 9 januari 2006 16:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Op fok mij serieus nemen? kan je 9 van de 10 keer beter niet doen
Ik ga maar 'ns cup-a-soup halen, erwt ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
zo, even een bekertje thee uit de koffieautomaat gehaald![]()
Staan er niet in geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
doe ik 10 van de 10 keer niet meer
* Casparovvv zoekt naar R&P posts in Astrid's myat.
quote:
*trots is*quote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
check haar myat mèn, echt de meest ernstige op Fok!Het enige serieuze is 1 post in SEX over sex tijdens ongesteldheid
tijdens ongesteldheidquote:
alsof iemand dat kan schelenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik eens voor een stunt zorgen.
Bij de 39999 post kap ik
Lees die post danquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
tijdens ongesteldheid
Als hij dat met jouw doet tijdens ongesteldheid ziet zijn lul er uit alsof hij er een schaap mee geslacht heeft.
Zou ik ook maar niet doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Lees die post danik neuk niet als ik omgesteld ben
![]()
neequote:Op maandag 9 januari 2006 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou ik ook maar niet doen.
chagerijn. Ongesteld ofzo?quote:
Ok dan zal ik wahcten met nieuwe topics.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt eraan.
Dus ik waarschuw jullie alvast voor komende week!
He wat?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoi
Zo nog een getuige erbij !
Okequote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je zal het zometeen zien !
Lekker Nederlands.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het zal zo worden aangeven
Je zei aangeven schatquote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Het zal zo worden aangegeven.
Niks mis mee hoor !
gaapquote:Op maandag 9 januari 2006 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Aantal posts: 39999 (gemiddeld 65 per dag)
Dit is dus de 40k
Jullie met je ophef
Verslaofde!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit is dus de 40k
Jullie met je ophef
Banaanvraag?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit is dus de 40k
Jullie met je ophef
Ik zit al dik over de 1000 heenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef B_BOY het volgende:
aha, jij geluk TLK. dit is ;pas mijn 2e post voor vandaag in de vakantie zou het de 80e zijn gewest ofzo.
Men das serieus sick.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zit al dik over de 1000 heen
Denk aan het einde van de week al 2000 post te hebben dit nieuwe jaar
schrik...quote:
Dies al ruim 2 jaar oud johquote:Op maandag 9 januari 2006 18:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
schrik...
ey een nieuwe avatar,
geinig ding.
ik ga maar es pascal programmeer shit doen,. moet alles nog doen(maandag examen over)
Hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Renesite het volgende:
Kolere
de stad Groningen staat zó vast dat me broer 3 keer zo lang heeft moeten rijden dan normaal, enorm veel file
Euhhhhhhhquote:
Aha okequote:Op maandag 9 januari 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhhhh
De westelijke ringweg word er uit gehaald
die hebben we gewoon geen leven.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ken je TOng nog niet
of Dolle_hond
oke.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef B_BOY het volgende:
gvd ut lukt niet ik ga morgen me leraar maar om hulp vragen men dit wordt niets.
Is ook, oke.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Moest effe andere kleren aan doen zat nog in mijn kostuum
misschien dvdtjeeequote:Op maandag 9 januari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen ?
Niks..quote:Op maandag 9 januari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen ?
Dartenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
cool ik darten !
Wedstrijd in Heerlen
Ik weetquote:Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Darten is best leuk*ook een dartbord heeft
Wat is belangrijker:quote:Op maandag 9 januari 2006 18:19 schreef B_BOY het volgende:
darten is zeker wel relaxt. pilsje derbij en gaan maar..
Bquote:Op maandag 9 januari 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is belangrijker:
A) Pilsje
B) Darten
ahja,quote:Op maandag 9 januari 2006 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
B
als ik met auto ben kan ik niet drinken
Ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ahja,
als je dronken bent kun je niet darte:P
Ocharme.... Het zal me aan mijn anus oxideren...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Het René met school kan Sven wel niet zoveel posten.
Kun je hem terug inhalen !
Doewiequote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Maja ik mot gaan anders kom ik te laat.
Tot morgen
Ach ja, nederlanders hequote:
Ben benieuwdquote:
Och.....quote:
Maar arrogante klootzakken mogen enorm verliezen... persoonlijke mening natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef B_BOY het volgende:
ut kan mij vrij weinig schele moet ik zegge. al is nederlandsch succes altijd mooi.
Stompé giter ook: ik gooide op oefenpodium heel erg goed maarja t podium geeft me een onprettig gevoel (quote:Op maandag 9 januari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar arrogante klootzakken mogen enorm verliezen... persoonlijke mening natuurlijk.
Dat waren zijn woorden waarom denk je dakquote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef B_BOY het volgende:
plaats stompe aub niet in het zelfde lijstje als fordham en hankey daar hoort hij niet thuis...
quote:
Vertel je probleem, want ik studeer hetquote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
ik verveel me. want informatica lukt niet:p
een goede uitleg over pascalquote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vertel je probleem, want ik studeer het
Hmm, zelf geen pascal-ervaring helaasquote:
of mischien hier:quote:Op maandag 9 januari 2006 19:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hmm, zelf geen pascal-ervaring helaas
http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmeertaal_Pascal
Daar is vast wel wat te vinden..
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:19 schreef Messenga het volgende:
Ik heb vragen als "Wat betekent de afkorting URL? leg ook uit wat het is. "
Das altijd zo bij middelbare school informaticaquote:
Universal Resource Locators.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik zou dus zo niet weten wat url betekent zonder t op te zoeken
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Universal Uniform Resource Locators.![]()
ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
t kan alle 2 volgensmij, maar ik heb uniform geleerd
Ik denk dat je dan weinig gemist hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:28 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom hebben wij toch nooit informatica gehad op de middelbare schoolmaarja, nu maak ik het meer dan goed
Dan had ik tenminste één flinke voldoende op mijn eindlijst gehad..quote:Op maandag 9 januari 2006 19:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan weinig gemist hebt
Ik vind het soms maar kut hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan had ik tenminste één flinke voldoende op mijn eindlijst gehad..
Binair? dat viel bij ons onder natuurkundequote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind het soms maar kut hooral die 0en en 1en
Heximaal, decimaal etc.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Binair? dat viel bij ons onder natuurkunde
Geef mij maar C++, PHP, Java en vriendjes
Als programmeer taal heb ik nu Java, voor de rest zijn we bezig met:quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Binair? dat viel bij ons onder natuurkunde
Geef mij maar C++, PHP, Java en vriendjes
Wat ik je zegquote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind het soms maar kut hooral die 0en en 1en
Das ook leuk hoor, microcontrollertjes proggenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als programmeer taal heb ik nu Java, voor de rest zijn we bezig met:
Microcontrollers programmeren (Assembly), PLC's enmodelleren
![]()
nou, wie?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heximaal, decimaal etc.
Maargoed, jullie zijn slim :
Leg de werking van zoekmachines uit.
Dat is ook wel een beetje de reden dat ik Technische Informatica heb gekozen in Plaats van Informatica.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Das ook leuk hoor, microcontrollertjes proggenLekker creatief een handig apparaatje in elkaar solderen en programmeren
Waar zit je op school?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje de reden dat ik Technische Informatica heb gekozen in Plaats van Informatica.
Dat met de handen bezig zijn leek me ook wel leuk![]()
Saxion Hogeschool Enschedequote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar zit je op school?
Ik doe informatica in Zwolle, bevalt ook prima
Iets met lui zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
'Werking zoekmachine', eerste resultaat
http://www.zoekprof.nl/achtergronden/hoewerkt0.html
Succes breek geen benenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity gaat als een bezetene onder de douchestralen door slalommen
Later
hier niet hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Casparovvv het volgende:
Was Fok! down ofzo?
vaag, alles behalve fok! deed het.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Casparovvv het volgende:
Was Fok! down ofzo?
HOE ENG WAS DAT!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Knoekie het volgende:
Hallo
Net eerste rijles gehad in het donker
Je hebt het overleeft dus niet zeurenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Toch een stukje andersHet was ook best druk eigenlijk
![]()
Gezellige druktequote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Toch een stukje andersHet was ook best druk eigenlijk
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je hebt het overleeft dus niet zeuren![]()
joh, ken een jongen die met AFRIJDEN een kerel in zijn linkerkant heeft gekregenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Leuk als iemand voor oranje al op zijn rem gaat staan. Bijna me eerste schade gemaakt![]()
Das wel heel ergquote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
joh, ken een jongen die met AFRIJDEN een kerel in zijn linkerkant heeft gekregen![]()
Verre van.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Das wel heel erg, maar was hij schuldig?
American Pie 1 2 3 4quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef saaw het volgende:
watvoor dvd?
dudequote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
American Pie 1 2 3 4Het gaat om het idee.
Ik vond die laatste erg leukquote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
American Pie 1 2 3 4Het gaat om het idee.
tuurlijk typ ik je naam goed, jeweettochquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Je typt mijn naam goedSaaw
American Pie 4, is die al uit?
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:24 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk typ ik je naam goed, jeweettoch![]()
Dunno...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Je typt mijn naam goedSaaw
American Pie 4, is die al uit?
euhhquote:Op maandag 9 januari 2006 20:29 schreef brainster het volgende:
[..]You make my day
Wanneer zullen we?![]()
Ik wacht jequote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef saaw het volgende:
[..]
euhh
voorlopig ben ik druk met school en zooo
en heb ik nog een vriendje
mocht daar verandering in komen bel ik je meteen op![]()
![]()
quote:
Hoeveel hheb je op?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef snopprinses het volgende:
bup..teveel fanta gedronken
dankuquote:Op maandag 9 januari 2006 20:42 schreef saaw het volgende:
coole ava snop!
niet zoveel..maar ben niet gewend fris te drinkenquote:
best tof, maar niet meer als je het constant hoort.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef saaw het volgende:
kent iemand hier Gavin Degraw
net doorgekregen van iemand en een hoop van gedownload, best aardig
Heeft enkel paar weken in de top40 gestaanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef saaw het volgende:
kent iemand hier Gavin Degraw
net doorgekregen van iemand en een hoop van gedownload, best aardig
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef Casparovvv het volgende:
Anberlin is tofben helemaal gek van Anberlin.
Wat is zijn beste album?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
![]()
ik vind sufjan stevens ook helemaal geweldig nu
quote:
De watquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef saaw het volgende:
ik zit trouwens nogsteeds een beetje vast in eenjack johnson
periode
jack johnson is okeequote:
Ken em nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef saaw het volgende:
[..]
jack johnson is okee
ookal schaam ik me stiekem een beetje dat ik het luister
banana pancakes
Wel posten hè, kunnen we weer lekker soepenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen ff een paar nieuwe fotos maken op de brommer whehe
sitting, waiting, wishingquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef saaw het volgende:
ik zit trouwens nogsteeds een beetje vast in eenjack johnson
periode
Daar moet ik over nadenkenquote:
''Aint no need aint no need Mmmm MMmmm''quote:
echt zoo lievquote:
Dat nummer wat over zijn kikker gaat?quote:
Ja, toevallig welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat nummer wat over zijn kikker gaat?![]()
Just maybe, like and ukelelequote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef saaw het volgende:
can't you see that it's just raining, ain't no need to go outside
Heb ze op der bed zitten schijten?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Casparovvv het volgende:mijn zusje gaat door het lint hier.
over wat?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Casparovvv het volgende:mijn zusje gaat door het lint hier.
s'ochtends is het altijd een race wie het eerst in de badkamer kan. Zij douched nooit s'ochtendsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Heb ze op der bed zitten schijten?![]()
Is je zusje lekker?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
s'ochtends is het altijd een race wie het eerst in de badkamer kan. Zij douched nooit s'ochtendsMaar nu wil ze ineens douchen morgenochtend. En nee, dat kan niet muts
![]()
Gaan jullie voortaan samen douchenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
s'ochtends is het altijd een race wie het eerst in de badkamer kan. Zij douched nooit s'ochtendsMaar nu wil ze ineens douchen morgenochtend. En nee, dat kan niet muts
![]()
Heb je dat ooit iemand horen zeggen over zijn/haar eigen broertje of zusje?quote:
ik kan bij deze best melden dat mijn broer absoluut niet lekker isquote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Heb je dat ooit iemand horen zeggen over zijn/haar eigen broertje of zusje?
quote:
ongeveer. Maar dat iemands broer/zus wél lekker is hoor je nooit van diegenequote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kan bij deze best melden dat mijn broer absoluut niet lekker is![]()
of bedoelde je dat niet?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ongeveer. Maar dat iemands broer/zus wél lekker is hoor je nooit van diegene
Wij hebben wel eens gehad dat de waterleiding lek was, toen kregen we ook allemaal bruin water uit de douche, als je em een tijdje liet stromen kon je met je schepje fijn in een zandbak spelenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
misschien is het een idee gewoon mijn zusje laten douchen, maar bouillonblokjes voor de soep in de douchekop te stoppen. Krijg je van dat bruine water
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kan bij deze best melden dat mijn broer absoluut niet lekker is![]()
of bedoelde je dat niet?
Komt me vagelijk bekend voor, vooral die race voor de badkamerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Oooooh dan is het geen problee,quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe, geloof me, hij weet precies hoe ik over hem denk
Is het normaal om zodra je via MSN correspondeert, gebroken Nederlands te typen?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Casparovvv het volgende:
Dikgedrukt zeg ik, schuingedrukt zegt zij.
9-1-2006 21:19:34 Casper ... * .. Mariek scheld mama niet uit![]()
9-1-2006 21:19:44 Casper ... * .. Mariek en nog 1 keer handen rond mijn nek betekend klap.![]()
9-1-2006 21:19:56 * .. Mariek Casper ... ben je nou egt zo triest om over msn verder te gaan 9-1-2006 21:19:59 * .. Mariek Casper ... hoe oud ben je nou :S
9-1-2006 21:20:30 * .. Mariek Casper ... gast: ik weet genoeg momenten te herinneren waarin ji mij gezich helemaal beet pakte
9-1-2006 21:20:33 * .. Mariek Casper ... dus doe niet meoilijk
9-1-2006 21:21:33 Casper ... * .. Mariek whaha
[5 minuten later]
* .. Mariek zegt:
moet jij zeggen
* .. Mariek zegt:
kleuter is nog niks vergeleken met jou gedrag
* .. Mariek zegt:
je kan geeneens normaal overleggen
* .. Mariek zegt:
tmoet volgens jou regels
Casper ... zegt:
klopt![]()
* .. Mariek zegt:
volgens mij ben je dan zelfs een peuter
behoorlijk ziekquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef saaw het volgende:
[..]hoe ziek ben je dan ook als je op je eigen broer/zus valt
Mijn zusje is ook niet lelijk, maar zeggen dat mijn zusje mooi is, is als zeggen dat een grote witte puist een van de schoonheidsidealen van Katja Schuurmans is.quote:nja mijn broer is niet lelijk hoor, maar mij wat te blond en een te groot ego
ik ga op msn ook altijd op de scheef-nederlands-modequote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het normaal om zodra je via MSN correspondeert, gebroken Nederlands te typen?![]()
Als ik meer woorden gebruik snapt ze het al niet meer. Of bedoel je haar?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het normaal om zodra je via MSN correspondeert, gebroken Nederlands te typen?![]()
quote:
doe eens een gooi.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef saaw het volgende:
casper hoe oud is je zusje eigenlijk?
16?quote:
vanwaar diequote:
precies, zorgt alleen voor problemen. Mijn vader ligt op dit moment in de jacuzzi, dus m'n zusje heeft geluk. Maar ongetwijfeld verteld mijn moeder dit aan mijn vaderquote:Op maandag 9 januari 2006 21:40 schreef saaw het volgende:
[..]
16?
als ik 'brutaal' ben tegen mn moeder grijpt mn vader meteen in
maar ik zie geen enkele reden om haar uit te schelden oid, helpt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |