Das altijd zo bij middelbare school informaticaquote:
Universal Resource Locators.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik zou dus zo niet weten wat url betekent zonder t op te zoeken
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Universal Uniform Resource Locators.![]()
ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
t kan alle 2 volgensmij, maar ik heb uniform geleerd
Ik denk dat je dan weinig gemist hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:28 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom hebben wij toch nooit informatica gehad op de middelbare schoolmaarja, nu maak ik het meer dan goed
Dan had ik tenminste één flinke voldoende op mijn eindlijst gehad..quote:Op maandag 9 januari 2006 19:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan weinig gemist hebt
Ik vind het soms maar kut hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan had ik tenminste één flinke voldoende op mijn eindlijst gehad..
Binair? dat viel bij ons onder natuurkundequote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind het soms maar kut hooral die 0en en 1en
Heximaal, decimaal etc.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Binair? dat viel bij ons onder natuurkunde
Geef mij maar C++, PHP, Java en vriendjes
Als programmeer taal heb ik nu Java, voor de rest zijn we bezig met:quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Binair? dat viel bij ons onder natuurkunde
Geef mij maar C++, PHP, Java en vriendjes
Wat ik je zegquote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind het soms maar kut hooral die 0en en 1en
Das ook leuk hoor, microcontrollertjes proggenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als programmeer taal heb ik nu Java, voor de rest zijn we bezig met:
Microcontrollers programmeren (Assembly), PLC's enmodelleren
![]()
nou, wie?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heximaal, decimaal etc.
Maargoed, jullie zijn slim :
Leg de werking van zoekmachines uit.
Dat is ook wel een beetje de reden dat ik Technische Informatica heb gekozen in Plaats van Informatica.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Das ook leuk hoor, microcontrollertjes proggenLekker creatief een handig apparaatje in elkaar solderen en programmeren
Waar zit je op school?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje de reden dat ik Technische Informatica heb gekozen in Plaats van Informatica.
Dat met de handen bezig zijn leek me ook wel leuk![]()
Saxion Hogeschool Enschedequote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar zit je op school?
Ik doe informatica in Zwolle, bevalt ook prima
Iets met lui zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
'Werking zoekmachine', eerste resultaat
http://www.zoekprof.nl/achtergronden/hoewerkt0.html
Succes breek geen benenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity gaat als een bezetene onder de douchestralen door slalommen
Later
hier niet hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Casparovvv het volgende:
Was Fok! down ofzo?
vaag, alles behalve fok! deed het.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Casparovvv het volgende:
Was Fok! down ofzo?
HOE ENG WAS DAT!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Knoekie het volgende:
Hallo
Net eerste rijles gehad in het donker
Je hebt het overleeft dus niet zeurenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Toch een stukje andersHet was ook best druk eigenlijk
![]()
Gezellige druktequote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Toch een stukje andersHet was ook best druk eigenlijk
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je hebt het overleeft dus niet zeuren![]()
joh, ken een jongen die met AFRIJDEN een kerel in zijn linkerkant heeft gekregenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Leuk als iemand voor oranje al op zijn rem gaat staan. Bijna me eerste schade gemaakt![]()
Das wel heel ergquote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
joh, ken een jongen die met AFRIJDEN een kerel in zijn linkerkant heeft gekregen![]()
Verre van.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Das wel heel erg, maar was hij schuldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |