Ik weetquote:Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Darten is best leuk*ook een dartbord heeft
Wat is belangrijker:quote:Op maandag 9 januari 2006 18:19 schreef B_BOY het volgende:
darten is zeker wel relaxt. pilsje derbij en gaan maar..
Bquote:Op maandag 9 januari 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat is belangrijker:
A) Pilsje
B) Darten
ahja,quote:Op maandag 9 januari 2006 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
B
als ik met auto ben kan ik niet drinken
Ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ahja,
als je dronken bent kun je niet darte:P
Ocharme.... Het zal me aan mijn anus oxideren...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Het René met school kan Sven wel niet zoveel posten.
Kun je hem terug inhalen !
Doewiequote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Maja ik mot gaan anders kom ik te laat.
Tot morgen
Ach ja, nederlanders hequote:
Ben benieuwdquote:
Och.....quote:
Maar arrogante klootzakken mogen enorm verliezen... persoonlijke mening natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef B_BOY het volgende:
ut kan mij vrij weinig schele moet ik zegge. al is nederlandsch succes altijd mooi.
Stompé giter ook: ik gooide op oefenpodium heel erg goed maarja t podium geeft me een onprettig gevoel (quote:Op maandag 9 januari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar arrogante klootzakken mogen enorm verliezen... persoonlijke mening natuurlijk.
Dat waren zijn woorden waarom denk je dakquote:Op maandag 9 januari 2006 18:36 schreef B_BOY het volgende:
plaats stompe aub niet in het zelfde lijstje als fordham en hankey daar hoort hij niet thuis...
quote:
Vertel je probleem, want ik studeer hetquote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
ik verveel me. want informatica lukt niet:p
een goede uitleg over pascalquote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vertel je probleem, want ik studeer het
Hmm, zelf geen pascal-ervaring helaasquote:
of mischien hier:quote:Op maandag 9 januari 2006 19:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hmm, zelf geen pascal-ervaring helaas
http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmeertaal_Pascal
Daar is vast wel wat te vinden..
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:19 schreef Messenga het volgende:
Ik heb vragen als "Wat betekent de afkorting URL? leg ook uit wat het is. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |