Damnquote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Casparovvv het volgende:
Beste leerlingen,
Ik had heel graag jullie alleen maar de beste wensen voor het nieuwe jaar willen toewensen en het daarbij willen laten. Helaas moet onze school een nieuwe klap verwerken. In de nacht van zaterdag op zondag is onze (oud) collega ******* overleden.
[...]
Sinds enkele tijd was zij ernstig ziek en afgelopen vrijdagnacht is zij op 31 jarige leeftijd overleden.31 jaar..
das wel heel erg jong jaquote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Casparovvv het volgende:
Beste leerlingen,
Ik had heel graag jullie alleen maar de beste wensen voor het nieuwe jaar willen toewensen en het daarbij willen laten. Helaas moet onze school een nieuwe klap verwerken. In de nacht van zaterdag op zondag is onze (oud) collega ******* overleden.
[...]
Sinds enkele tijd was zij ernstig ziek en afgelopen vrijdagnacht is zij op 31 jarige leeftijd overleden.31 jaar..
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Casparovvv het volgende:
Beste leerlingen,
[...]
Profiteurquote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef Casparovvv het volgende:
Kende d'r niet hoor, nooit les van haar gehad. Maarja wel wat cru hè
Oja, wel vrij donderdag ivm haar begrafenis, lekker leren voor de herkansingen.
hoezo? Zeg het pas in 2e instantie. Ga toch niet heel de dag thuis zitten rouwen, ik weet niet eens wie het was. we hebben hier 90 leraren en nog 60 man ondersteunend personeel ofzo.quote:
Hap hap hapquote:Op maandag 9 januari 2006 16:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hoezo? Zeg het pas in 2e instantie. Ga toch niet heel de dag thuis zitten rouwen, ik weet niet eens wie het was. we hebben hier 90 leraren en nog 60 man ondersteunend personeel ofzo.
gna, zal jouw nog eens serieus nemenquote:
Erg triest.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Casparovvv het volgende:
Beste leerlingen,
[...]
Op fok mij serieus nemen? kan je 9 van de 10 keer beter niet doenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:36 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gna, zal jouw nog eens serieus nemen![]()
![]()
doe ik 10 van de 10 keer niet meerquote:Op maandag 9 januari 2006 16:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Op fok mij serieus nemen? kan je 9 van de 10 keer beter niet doen
Ik ga maar 'ns cup-a-soup halen, erwt ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
zo, even een bekertje thee uit de koffieautomaat gehaald![]()
Staan er niet in geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
doe ik 10 van de 10 keer niet meer
* Casparovvv zoekt naar R&P posts in Astrid's myat.
quote:
*trots is*quote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
check haar myat mèn, echt de meest ernstige op Fok!Het enige serieuze is 1 post in SEX over sex tijdens ongesteldheid
tijdens ongesteldheidquote:
alsof iemand dat kan schelenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal ik eens voor een stunt zorgen.
Bij de 39999 post kap ik
Lees die post danquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
tijdens ongesteldheid
Als hij dat met jouw doet tijdens ongesteldheid ziet zijn lul er uit alsof hij er een schaap mee geslacht heeft.
Zou ik ook maar niet doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Lees die post danik neuk niet als ik omgesteld ben
![]()
neequote:Op maandag 9 januari 2006 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou ik ook maar niet doen.
chagerijn. Ongesteld ofzo?quote:
Ok dan zal ik wahcten met nieuwe topics.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt eraan.
Dus ik waarschuw jullie alvast voor komende week!
He wat?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoi
Zo nog een getuige erbij !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |