quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
precies, zorgt alleen voor problemen. Mijn vader ligt op dit moment in de jacuzzi, dus m'n zusje heeft geluk. Maar ongetwijfeld verteld mijn moeder dit aan mijn vader
tsja ik zat zwaar te F5-en totdat ik me realiseerde dat ik de laatste was.quote:
jup kloptquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef Casparovvv het volgende:
ik had geen zin te kijken welk nummer het vorige deel had. is deze goed?
Hier gaat het ook prima hoor. Heb meer ruzie met mijn zusje dan mijn ouders. Verder beschouwen ze me nog wel als klein kind soms.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef saaw het volgende:
ik kan het over het algemeen prima vinden met mijn ouders
alleen mn pa komt af en toe met bezorgde en irritante uitspattingen [ivm oa uitgaan, vriendje, enz] en dan wel bij alle andere dingen roepen dat ik volwassen ben en het zelf maar moet uitzoeken
nja ff slagen dit jaar en dan ben ik weg
wat is best breed?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef Ayaxola het volgende:
Jullie hebben het best breed thuis toch Caparovvv?
Wij mogen trouwens ook totaal niet klagen![]()
link?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Luister naar Fok radio, ik ben er zo op !!
Hoe laat houw je op met praten op Fok!radio? dan weet ik wanneer ik moet luisterenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
houwquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef babba het volgende:
[..]
Hoe laat houw je op met praten op Fok!radio? dan weet ik wanneer ik moet luisteren
God, ik wás aan het luisteren... perfect moment om weg te zappenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Dan loopt mijn stream achterquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er nu op !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |