''Aint no need aint no need Mmmm MMmmm''quote:
echt zoo lievquote:
Dat nummer wat over zijn kikker gaat?quote:
Ja, toevallig welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat nummer wat over zijn kikker gaat?![]()
Just maybe, like and ukelelequote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef saaw het volgende:
can't you see that it's just raining, ain't no need to go outside
Heb ze op der bed zitten schijten?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Casparovvv het volgende:mijn zusje gaat door het lint hier.
over wat?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Casparovvv het volgende:mijn zusje gaat door het lint hier.
s'ochtends is het altijd een race wie het eerst in de badkamer kan. Zij douched nooit s'ochtendsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Heb ze op der bed zitten schijten?![]()
Is je zusje lekker?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
s'ochtends is het altijd een race wie het eerst in de badkamer kan. Zij douched nooit s'ochtendsMaar nu wil ze ineens douchen morgenochtend. En nee, dat kan niet muts
![]()
Gaan jullie voortaan samen douchenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
s'ochtends is het altijd een race wie het eerst in de badkamer kan. Zij douched nooit s'ochtendsMaar nu wil ze ineens douchen morgenochtend. En nee, dat kan niet muts
![]()
Heb je dat ooit iemand horen zeggen over zijn/haar eigen broertje of zusje?quote:
ik kan bij deze best melden dat mijn broer absoluut niet lekker isquote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Heb je dat ooit iemand horen zeggen over zijn/haar eigen broertje of zusje?
quote:
ongeveer. Maar dat iemands broer/zus wél lekker is hoor je nooit van diegenequote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kan bij deze best melden dat mijn broer absoluut niet lekker is![]()
of bedoelde je dat niet?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ongeveer. Maar dat iemands broer/zus wél lekker is hoor je nooit van diegene
Wij hebben wel eens gehad dat de waterleiding lek was, toen kregen we ook allemaal bruin water uit de douche, als je em een tijdje liet stromen kon je met je schepje fijn in een zandbak spelenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
misschien is het een idee gewoon mijn zusje laten douchen, maar bouillonblokjes voor de soep in de douchekop te stoppen. Krijg je van dat bruine water
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kan bij deze best melden dat mijn broer absoluut niet lekker is![]()
of bedoelde je dat niet?
Komt me vagelijk bekend voor, vooral die race voor de badkamerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Oooooh dan is het geen problee,quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe, geloof me, hij weet precies hoe ik over hem denk
Is het normaal om zodra je via MSN correspondeert, gebroken Nederlands te typen?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Casparovvv het volgende:
Dikgedrukt zeg ik, schuingedrukt zegt zij.
9-1-2006 21:19:34 Casper ... * .. Mariek scheld mama niet uit![]()
9-1-2006 21:19:44 Casper ... * .. Mariek en nog 1 keer handen rond mijn nek betekend klap.![]()
9-1-2006 21:19:56 * .. Mariek Casper ... ben je nou egt zo triest om over msn verder te gaan 9-1-2006 21:19:59 * .. Mariek Casper ... hoe oud ben je nou :S
9-1-2006 21:20:30 * .. Mariek Casper ... gast: ik weet genoeg momenten te herinneren waarin ji mij gezich helemaal beet pakte
9-1-2006 21:20:33 * .. Mariek Casper ... dus doe niet meoilijk
9-1-2006 21:21:33 Casper ... * .. Mariek whaha
[5 minuten later]
* .. Mariek zegt:
moet jij zeggen
* .. Mariek zegt:
kleuter is nog niks vergeleken met jou gedrag
* .. Mariek zegt:
je kan geeneens normaal overleggen
* .. Mariek zegt:
tmoet volgens jou regels
Casper ... zegt:
klopt![]()
* .. Mariek zegt:
volgens mij ben je dan zelfs een peuter
behoorlijk ziekquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef saaw het volgende:
[..]hoe ziek ben je dan ook als je op je eigen broer/zus valt
Mijn zusje is ook niet lelijk, maar zeggen dat mijn zusje mooi is, is als zeggen dat een grote witte puist een van de schoonheidsidealen van Katja Schuurmans is.quote:nja mijn broer is niet lelijk hoor, maar mij wat te blond en een te groot ego
ik ga op msn ook altijd op de scheef-nederlands-modequote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het normaal om zodra je via MSN correspondeert, gebroken Nederlands te typen?![]()
Als ik meer woorden gebruik snapt ze het al niet meer. Of bedoel je haar?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het normaal om zodra je via MSN correspondeert, gebroken Nederlands te typen?![]()
quote:
doe eens een gooi.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef saaw het volgende:
casper hoe oud is je zusje eigenlijk?
16?quote:
vanwaar diequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |