quote:Van Geel: 'Puzzel is nog niet compleet'
Mogelijk heeft technisch directeur Martin van Geel nog meer aankopen in petto. De bestuurdere verklapte in het AD dat na de komst van Klaas Jan Huntelaar de 'puzzel nog niet compleet' is.
'Hij's is wel een belangrijk puzzelstukje, maar die is nog niet compleet', zegt Van Geel. 'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.
Huntelaar is vooral een belangrijk puzzelstuk in het 4-3-3-systeem, waarvoor momenteel de vleugelspelers ontbreken. Echter, Nicolea Mitea en Edgar Manucharyan komen binnen enkele maanden weer terug en aan het eind van dit seizoen komt zeker Michael Krohn-Dehli erbij en waarschijnlijk Tom de Mul ook. Jeugdspelers Derk Boerrigter en John Goossens moeten nog even rijpen.
AJAXquote:Op maandag 9 januari 2006 08:39 schreef Bananenman het volgende:
http://www.ajaxfilmsite.nl/1etraining2ehelft0506.htm
quote:
Waarom perse NL'se competitie. Nederlandse markt = Nederlandse spelers. En Van Geel heeft nooit gezegd dat buitenlandse spelers helemaal uit de picture zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:46 schreef Suijk het volgende:
Nog meer aankopen? In de NL'se competitie zie ik niet zo 1-2-3 wie er haalbaar is en een meerwaarde voor Ajax.
Ik voel je sarcasmequote:Op maandag 9 januari 2006 09:59 schreef Spideyman het volgende:
Altijd maar die aankopen van AjaxJe kan toch beter zelf spelers opleiden? Is een stuk goedkoper én ze kennen de clubcultuur!
Dat begrijp ik, ik geef alleen maar aan dat ik in Nederland niet zo veel zie rondlopen.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom perse NL'se competitie. Nederlandse markt = Nederlandse spelers. En Van Geel heeft nooit gezegd dat buitenlandse spelers helemaal uit de picture zijn.
Je vergeet te vertellen hoe loyaal ze naar de club toe zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 09:59 schreef Spideyman het volgende:
Altijd maar die aankopen van AjaxJe kan toch beter zelf spelers opleiden? Is een stuk goedkoper én ze kennen de clubcultuur!
True, true.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik voel je sarcasme
Maar Ajax heeft natuurlijk nog steeds meer eigen jeugd dan welke club dan ook.
ik hoop het....quote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En Huntelaar is het zeker waard om een keer van je principes af te zien.
3 centrumspitsen wel te verstaan!! Geen links- en rechtsbuiten, dat wordt niks lijkt mij..quote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Krom dehli lijkt me ook niks om bij de groep te krijgen. Rosales heb ik altijd goed gevonden en ik hoop echt dat hij weer een basisplaats krijgt. Dus Rosenberg op links en Rosales op rechts en KJH daar net iets achter dat zou perfect zijn. Of misschien wel Charisteas op de plaats van Rosales. Dan hebben we er 3 echte spitsen staan.
Ja ik ookquote:
ik ook niet, maar ik hoop dat ze me verassen met een linksbuitenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef TimmyAsd het volgende:
En toch verwacht ik, net als van geel zegt, deze maand geen aankopen meer
Alleen als het dan ook een echte verbetering is. We hebben nu wel wat, maar die gasten lijken het allemaal wel te kunnen, maar het komt er niet uit..quote:Op maandag 9 januari 2006 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik hoop dat ze me verassen met een linksbuiten
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef TimmyAsd het volgende:
En toch verwacht ik, net als van geel zegt, deze maand geen aankopen meer
quote:'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen als het dan ook een echte verbetering is. We hebben nu wel wat, maar die gasten lijken het allemaal wel te kunnen, maar het komt er niet uit..
Mwah, valt wel mee, tenminste in potentie. Mitea is snel, balvaardig en sterk. Maar hij DOET het niet goed, hij is te egoistisch. Als hij goed gecoached wordt kan het nog goedkomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]we hebben niet eens mensen die het kunnen. Babel is een rechtsbenige centrumspits, Boukhari is veeeeeeeeeeeel te traag en Mitea kan nog niet lopen.
Op de site van het AD staat:quote:
Hij wil niet naar Ajax staat op VI.NL omdat ie geen tweede doelman wil zijn. Begrijpelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Westerveld in beeld bij Ajax? Hmm. Hij had een aantal jaar geleden erg welkom geweest.
Had liever gezien dat iedereen die wedstrijd zou boycotten maar goed.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalala Ajax.
Toch kaartjes gefixed voor Ajax - Inter.
Als hij de concurrentie slag niet aandurft hoeft ie niet te komen ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij wil niet naar Ajax staat op VI.NL omdat ie geen tweede doelman wil zijn. Begrijpelijk.
Sja... Eigenlijk wel, maar tochquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had liever gezien dat iedereen die wedstrijd zou boycotten maar goed.
Als 31-jarige keeper lijkt het me een hopeloze strijd, ik geef hem geen ongelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als hij de concurrentie slag niet aandurft hoeft ie niet te komen ook.
Je snapt toch zelf wel dat Ajax met het oog op de toekomst geen 31-jarige keeper in de basis zet als je Stekelenburg, Lobont (mag dan wel weg maar toch) en Vermeer hebt???quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ben je nog lekker overtuigd van je kwaliteiten. Dan moet ie misschien maar naar Al-Jazeera gaan oid.
Vanwege die achterlijke prijzen natuurlijk die zogenaamd 'niet verhoogd zijn'quote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef Robar het volgende:
Uhm, misschien dat ik iets gemist heb, maar waarom zou Ajay - Inter geboycot moeten worden??????
De prijzen zijn inderdaad achterlijk hoog, maar ja. Toch je clubje en het team dat je wilt steunen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had liever gezien dat iedereen die wedstrijd zou boycotten maar goed.
Ik wil mn club altijd steunen, maar om de prijzen zo hoog te maken en dan schijnheilig te gaan zeggen dat ze gelijk gebleven zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De prijzen zijn inderdaad achterlijk hoog, maar ja. Toch je clubje en het team dat je wilt steunen.
En als we dan 4-0 winnen, ben je toch wel blij dat je gegaan bent
Homequote:Op maandag 9 januari 2006 13:52 schreef devv05 het volgende:
Ik kijk wel lekker in de kroeg of thuis, ben ik evengoed wel blij als we met 4-0 winnen en voor 56 euro kan ik er nog wel een paar biertjes op drinken ook.
Maar toch? Ik vind het een belachelijke naaistreek zeker als het in strijd is met hun mooie praatjes. Meer dan genoeg reden voor een boycot, van mij had het hele stadion leeg mogen zitten.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja 43 euro is veel, maar toch. Baal er alleen van dat ik in 430 zit.
Ah ok, ik kijk op de dag zelf wel of ik ga. Ben toch die dag in de stad enz.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Neuh, das me weer te ver weg dan als ik toch niet naar de wedstrijd ga.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb gewoon kaartjes. Stelletje paupers hier
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb gewoon kaartjes. Stelletje paupers hier
Gohquote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef JeroenV het volgende:
9/1/2006 - Zaakwaarnemer Stam over ´broodje-aap´ verhaal
Dat het gerucht over het bezoek van Jaap Stam aan Ajax een ´broodje-aap´ verhaal was, was eigenlijk direct duidelijk. Vele tientallen nieuwstips kregen we de afgelopen dagen over het gerucht omdat we er niets over plaatsten. De zaakwaarnemer weerlegde het nu openlijk tegenover persbureau Novum (zie Trouw.nl). Volgens de zaakwaarnemer blijft Stam gewoon in Milaan voetballen en zijn de geruchten ontstaan nadat de verdediger had aangegeven zijn carriere graag in Nederland te willen afsluiten
Niet, ik betaalde veel minder dan 102 euro voor mn passe partout. Andere landen, met name Engeland, hanteren ook achterlijke prijzen. En prijzen voor psv - Lyon weet ik niet maar gezien hun succes van de afgelopen jaren is dat tenminste nog een beetje te rechtvaardigen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef Silenus het volgende:
Er is niet gelogen over die prijzen hoor. In vergelijking met een LOS kaartje voor Ajax - Arsenal is de prijs voor Ajax - Inter gelijk. Natuurlijk niet als je een kaartje berekent volgens de passe-partout regeling (3 voor de prijs van 2).
Niet dat het nu goedkoop is, maargoed. Voor PSV - Lyon schijn je je ook scheel te betalen, om over andere landen nog maar te zwijgen.
Zou kunnen, maar dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn in de losse verkoop zegt genoeg. Maar zoals altijd gaat geld boven de supporters, what else is new.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef JaWi het volgende:
Het stadion zal in beide gevallen uitverkocht zijn hoor.
Precies. Gaat nergens meer over.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn in de losse verkoop zegt genoeg. Maar zoals altijd gaat geld boven de supporters, what else is new.
Helemaal mee eenschquote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Black-Death het volgende:
Stam is welkomMaar lieverd een of twee goede buitenspelers
Inderdaad maar toch. Ik ben dan wel die gek die het er voor neerlegd. Ik kan zelden tot nooit competitie wedstrijden zien, dus wil ik wel graag deze wedstrijden in het stadion zien. En ja, het bedrag is belachelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar toch? Ik vind het een belachelijke naaistreek zeker als het in strijd is met hun mooie praatjes. Meer dan genoeg reden voor een boycot, van mij had het hele stadion leeg mogen zitten.
quote:Ook SC Heerenveen heeft interesse in Babel
Maandag 9 januari, door HW, Heerenveen, 15.49u GMT+01.00, Elf Voetbal
Na NEC heeft ook SC Heerenveen interesse getoond in Ajax-spits Ryan Babel. De Friese club, die nu zonder spits zit na de verkoop van Klaas Jan Huntelaar, ziet wel wat in de sterke aanvaller.
Eerder al had NEC interesse, maar dat was niet wederzijds. Babel gaf toen aan te willen slagen bij Ajax en wedstrijden te willen spelen in Amsterdam. Maar de international heeft nog niet veel wedstrijden gespeeld dit seizoen en heeft nu drie concurrenten, al vertrekt Charisteas mogelijk.
Babel speelde tot nu toe 36 competitieduels voor Ajax, waarin hij acht keer scoorde. Voor Oranje had hij vier interlands nodig om twee keer te scoren.
Ik zat de gehele winterstop in Parijs dus echt sparen heb ik daar niet kunnen doenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig heeft iedere Ajacied in de winterstop kunnen sparen voor de dure februarimaand, want met Feyenoord-uit, Ado-uit en Internazionale voor de CL is het een prijzig maandje!
Januari duurt nog even heurquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef Speerik het volgende:
Ik vind het eigenlijk best vreemd en jammer dat er verder in de winterstop geen verstrerkingen zijn gekomen.
Ben best blij met Huntelaar hoor, maar naar mijn idee hadden we harder een linker- en rechtervleugelspeler nodig dan een spits.
En wat betreft de kwestie "wat doen we met de mensen die toch weg gaan?". Ik denk als je nog kampioen wilt worden, dat je dan de besten moet laten staan.
In mijn ogen is het realistischer om voor winst in de play-offs te gaan. Dan kan je beter de mensen gebruiken die blijven denk ik
Maar gelukkig wel wedstrijden die stuk voor stuk meer dan de moeite waard zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig heeft iedere Ajacied in de winterstop kunnen sparen voor de dure februarimaand, want met Feyenoord-uit, Ado-uit en Internazionale voor de CL is het een prijzig maandje!
Het is inderdaad treurig qua prijzen, daar geef ik je echt wel gelijk in. Zeker gezien het spel en prestaties hadden de kaarten tussen de 20 en 45e moeten liggen. En niet pas bij 30 beginnen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn in de losse verkoop zegt genoeg. Maar zoals altijd gaat geld boven de supporters, what else is new.
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor 9 miljoen mogen ze hem hebben.
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor 9 miljoen mogen ze hem hebben.
Ach, het heeft wel wat ja. Beter dan de dinsdagavond voor competitiewedstrijden.quote:
Niet uitverkochtquote:Op maandag 9 januari 2006 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was wel uitverkocht, maar als er mensen gewoonweg niet gaan...
Ik kon geen kaart meer krijgen omdat het uitverkocht was...
quote:Warner Home Video (Benelux) en Ajax hebben met ingang van 1 januari 2006 een exclusieve overeenkomst gesloten voor de distributie van de Ajax-DVD's voor de komende jaren.
De eerste releases die Warner Home Video in samenwerking met Ajax in het voorjaar 2006 op de markt brengt, zijn vier speciale en unieke DVD-titels:105 jaar Ajax, een historisch overzicht 1995!, inclusief de Champions League Finale De Gouden Jaren De 100 mooiste Ajax-goals.
Al deze DVD’s bevatten veel exclusief en nooit eerder vertoond beeldmateriaal. De DVD’s bieden beelden van de roemrijke historie van Ajax tot en met de laatste wereldgoals in de ArenA. Van unieke historische beelden uit de gouden jaren ‘30 en ‘70 tot en met de bijzondere successen in de jaren ‘90 met het winnen van de Champions League en de Wereldbeker. Kortom, een serie DVD’s met alle hoogtepunten van de grootste en succesvolste club in Nederland.
R.I.P.quote:Gerrie Kleton overleden
Gerrie Kleton, voormalig eerste-elftalspeler van Ajax, is op 52-jarige leeftijd overleden. De aanvaller, die vanaf zijn tiende bij Ajax speelde, was al geruime tijd ziek.
Gerrie Kleton werd al op jonge leeftijd gezien als een groot voetbaltalent. Hij speelde in het Amsterdams Elftal, het Nederlands Jeugdelftal en de UEFA Jeugd. Bij de jeugd van Ajax speelde Kleton samen met onder anderen Gerard van der Lem en Pim van Dord. Kleton maakte deel uit van de selectie van Ajax die in het begin van de jaren zeventig grote Europese successen behaalde, al had de tweebenige aanvaller in die tijd Piet Keizer voor zich als linksbuiten, zodat zijn optredens in de hoofdmacht spaarzaam waren.
Na Ajax kwam Gerrie Kleton uit voor MVV, Haarlem, Cercle Beerschot, AZ '67 en RKC. Vooral bij Haarlem groeide hij uit tot een waardevolle kracht. De linksbuiten van weleer verhuisde naar het middenveld en werd spelverdeler. Met Haarlem promoveerde Kleton naar de eredivisie en hij behaalde met de Noord-Hollandse club korte tijd later Europees voetbal.
Ondanks zijn omzwervingen bleef Gerrie Kleton een Ajacied in hart en nieren. Hij was een vaste kracht bij Lucky Ajax en een graag geziene gast bij de club.
Tijdens het oefenduel tussen HFC Haarlem en Ajax van aanstaande woensdag zullen de spelers rouwbanden dragen en wordt er voor de wedstrijd een minuut stilte in acht genomen ter nagedachtenis aan de oud-speler van beide clubs.
quote:'Westerveld kan kiezen maar kiest Ajax niet'
Sander Westerveld zit in een lastig parket. De 31-jarige doelman is plots weer eerste keeper bij Portsmouth maar staat bij meerdere Nederlandse clubs in de belangstelling.
Westerveld was tot voor kort tweede keus bij Portsmouth. Na vier basisplaatsen in het begin van het seizoen werd hij gepasseerd ten faveure van Jamie Ashdown, die nu geblesseerd is. Waardoor Westerveld weer keept. 'Dat heeft de situatie er niet makkelijker op gemaakt', bekent Westerveld in het AD.
De Tukker is benaderd door Ajax, dat hem voor komend seizoen als tweede keeper achter Maarten Stekelenburg wil halen. 'Ajax zie ik niet zitten. Althans niet als tweede doelman. (...) Ik ben 31 jaar, in de kracht van mijn leven, ik wil spelen. Ik heb nog steeds het niveau voor een club van Champions League-niveau.'
Ook Roda JC, SC Heerenveen en Vitesse dingen naar zijn diensten en bij die clubs zou Westerveld wel eerste keus zijn. Van de interesse van Feyenoord weet hij officieel niets. 'Ik wacht nu nog even af wat er de komende weken gaat gebeuren.'
quote:Ajax en PSV spelen dag eerder tegen elkaar
De topper tussen Ajax en PSV wordt niet op zondag 12 maar op zaterdag 11 maart gespeeld. Dit in verband met de Champions Leaguewedstrijd die Ajax op dinsdag 14 maart speelt tegen Internazionale. De ploegen trappen af om 19:30 uur.
Wisten we alquote:
Lees maar goed.quote:Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan.
Blijkbaar ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat Westerveld geen reservekeeper wil worden, snap ik wel. Maar blijkbaar gaat men dus naast de bekende exit voor Vonk ook uit van een definitief afscheid van Lobont en wordt Vermeer nog niet capabel geacht als tweede man?
...Want als je dat ding kritisch bekijkt val je flauw van de talloze spel- en stijlfouten.quote:Van Geel: 'Puzzel is nog niet compleet'
Mogelijk heeft technisch directeur Martin van Geel nog meer aankopen in petto. De bestuurdere verklapte in het AD dat na de komst van Klaas Jan Huntelaar de 'puzzel nog niet compleet' is.
'Hij's is wel een belangrijk puzzelstukje, maar die is nog niet compleet', zegt Van Geel. 'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.
Huntelaar is vooral een belangrijk puzzelstuk in het 4-3-3-systeem, waarvoor momenteel de vleugelspelers ontbreken. Echter, Nicolea Mitea en Edgar Manucharyan komen binnen enkele maanden weer terug en aan het eind van dit seizoen komt zeker Michael Krohn-Dehli erbij en waarschijnlijk Tom de Mul ook. Jeugdspelers Derk Boerrigter en John Goossens moeten nog even rijpen.
Van Duijn uit de jeugd schijnt best een leuke keeper te zijn ook. Anders Serge van den Ban terughalen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg eerste keeper, Vermeer tweede keeper, en dan iemand doorschuiven uit de jeugd vind ik ook prima.
En als er dan persé een reservekeeper gehaald moet worden dan liefst Gentenaar of Moens.
Lobont verkopen.
Vermeer moet 2e man worden, minstens.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg eerste keeper, Vermeer tweede keeper, en dan iemand doorschuiven uit de jeugd vind ik ook prima.
En als er dan persé een reservekeeper gehaald moet worden dan liefst Gentenaar of Moens.
Lobont verkopen.
Bron: http://www.ad.nl/sport/article96355.ecequote:De grootste gaten liggen voorlopig op de vleugels, maar de Amsterdamse club wil de renovatie niet overhaasten. Volgens Van Geel maakt Ajax het seizoen af met de huidige selectie. ,,Ik ga er niet vanuit dat er tussentijds nog meer versterkingen komen.’’
Is wel een tijd geblesseerd geweest hoor. Betwijfel wel oftie al fit is.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef livefortoday het volgende:
Ja, ik vond Vermeer tijdens het WK onder 20 best wel goed eigenlijk. Vond het al vreemd dat hij niet eens een wedstrijd in het 1e mee mocht doen, blijkbaar toch nog niet rijp.
Hij is al geruime tijd geblesseerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef livefortoday het volgende:
Ja, ik vond Vermeer tijdens het WK onder 20 best wel goed eigenlijk. Vond het al vreemd dat hij niet eens een wedstrijd in het 1e mee mocht doen, blijkbaar toch nog niet rijp.
André zit inderdaad vol grappen...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Van Duijn uit de jeugd schijnt best een leuke keeper te zijn ook.
Nog een Feyenoorder hier?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
André zit inderdaad vol grappen...
Zo ik zag je usericon in een flits en ik dacht even dat DK terug wasquote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
André zit inderdaad vol grappen...
Nee. Maar dat maakt dit jaar ook niks meer uit. Stomme KNVB.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Denken jullie dat Ajax nog 2e kan worden dit seizoen?
Same here.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef jna het volgende:
[..]
Zo ik zag je usericon in een flits en ik dacht even dat DK terug was![]()
Het klinkt raar, maar alles is mogelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Amen. Die play-offs zijn te triest voor woorden.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt dit jaar ook niks meer uit. Stomme KNVB.
He kut! Nu heb ik meteen weer de goesting om mijn avatar te veranderen.......quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef jna het volgende:
Zo ik zag je usericon in een flits en ik dacht even dat DK terug was![]()
goes·ting (de ~ (v.))quote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
He kut! Nu heb ik meteen weer de goesting om mijn avatar te veranderen.......
Ik zie het nog wel gebeuren. Waarom? Ajax wint van Feyenoord en AZ en met name Feyenoord gaat nog wat puntjes laten liggen tegen de kleine jongens. PSV wint van AZ en Feyenoord en zal de meest constante ploeg blijken te zijn in de tweede seizoenshelft. AZ en Feyenoord richten zich op de play-offs, Ajax wordt tweede en zal vanwege de ervaring (niet in de ploeg, maar door de jaren heen) de play-offs wel winnen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt dit jaar ook niks meer uit. Stomme KNVB.
Bij MVV doet hij het goed, hij kan ook beter, maar Ajax is natuurlijk te hoog gegrepen. Zelfs als reserve.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Anders Serge van den Ban terughalen.
Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax wordt tweede en zal vanwege de ervaring (niet in de ploeg, maar door de jaren heen) de play-offs wel winnen.
1e.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord en AZ winnen over 2 wedstrijden niet van Ajax, zo simpel ligt het.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebben? Of Ajax door de jaren heen nou veel gepresteerd heeft of niet, het gaat er om dat de jongens die er nu staan het waar moeten maken.
Ik bedoel meer dat Ajax meer ervaring heeft met veel wedstrijden in één seizoen dan Feyenoord de laatste jaren. AZ zou nog wel een struikelblok kunnen vormen, maar op de eén of andere manier verwacht ik niet dat AZ 2e gaat worden. PSV zal denk ik met een punt of 10 afstand op de nummer twee de schaal binnen halen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebben? Of Ajax door de jaren heen nou veel gepresteerd heeft of niet, het gaat er om dat de jongens die er nu staan het waar moeten maken.
Nee, maar dat maakt toch niet uit.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Heel slecht voor Ajax, maar het ideale scenario zou natuurlijk zijn als Ajax Inter (en wellicht zelfs de tegenstander erna) weet uit te schakelen, 2e wordt en in de playoffs wordt uitgeschakeld door een van de andere ploegen, die daarna in de voorronde CL sneuvelt. Dan wil je niet weten hoe snel die playoffs geschrapt worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, maar dat maakt toch niet uit.
Als je weet dat je de playoffs haalt kan je je spelers lekker sparen..
Of je nou 2 of 5 wordt.....
Kutplayoffs.
Meer (top)wedstrijden...ze zouden natuurlijk ook de competitie kunnen vergroten tot 20 teams maarja dan komen er 2 "mindere" teams bij dus geen extra interessante wedstrijden, nu gebeurt dat wel, levert allemaal centjes op he....quote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom die play-offs er zijn gekomen. Waar is het nuttig voor? Je moet heel het seizoen strijden voor de Champions League ticket, niet op het laatst.knvb
.
Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef Roeni3 het volgende:
En ja hoor, ik zie het al. De site waarvan die quote komt, is bagger bezig. Slecht van het AD overgenomen. Hier is een (klein) stukje van het AD, waarin je kan zien dat Van Geel JUIST WEL mogelijke aankopen tijdens deze transferperiode UITSLUIT.
[..]
Bron: http://www.ad.nl/sport/article96355.ece
Het helpt als we de stukjes die we hier copy/pasten eerst zelf goed checken voor we ze hier posten, lieve mensen. Nu is zelfs de topictitel 'vervuild'.
Van Geel kan er toch ook niks aan doen dat ie dyslecties isquote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan...gezeik altijd.
Wat niet vreemd is lijkt me, Lobont mag al een tijdje weg (wat ik erg jammer vind trouwens) Vonk gaat dus al weg. En om nou met Vermeer en Stekelenburg alleen maar jonge keepers te hebben is ook niet zo'n strak plan.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat Westerveld geen reservekeeper wil worden, snap ik wel. Maar blijkbaar gaat men dus naast de bekende exit voor Vonk ook uit van een definitief afscheid van Lobont en wordt Vermeer nog niet capabel geacht als tweede man?
Nee, het gaat er om dat iedereen (velen) hier nu dacht(en) dat er mogelijk nog aankopen zouden worden gedaan door Van Geel. Zelfs de huidige topictitel is daarop geent.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan...gezeik altijd.
quote:Westerhof (62) wil PSV echter structureel financieel gezond maken. Een herfinanciering van het stadion moet de vaste lasten van de Eindhovense club sterk terugdringen, van 11,5 miljoen naar jaarlijks 3,5 miljoen. "We betalen nu nog 8 procent aan rente. Dat is in de huidige markt veel te veel. Met de hulp van Philips en de gemeente hopen we nieuwe afspraken met de banken te kunnen maken. Met het bedrag dat we dan verdienen, zouden we elk jaar een Huntelaartje kunnen kopen."
met dat geld kunnen ze hun verliezen beperken. Ze draaien met die 9 miljoen nog verlies ook, dus wat loopt die gast weer te lullenquote:
Je bent een echte econoomquote:Op maandag 9 januari 2006 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
met dat geld kunnen ze hun verliezen beperken. Ze draaien met die 9 miljoen nog verlies ook, dus wat loopt die gast weer te lullen
hun financieel man heet zeker Jochem de Bruin van de boerenleenbankquote:Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat interesseren mij de financiën van die boertjes nou
Niet wéér hijquote:Op maandag 9 januari 2006 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
hun financieel man heet zeker Jochem de Bruin van de boerenleenbank![]()
Bron?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:09 schreef cultheld het volgende:
Nigel de Jong vertrekt waarschijnlijk naar Sevilla
Dat dus.quote:AMSTERDAM/SEVILLA - Nigel de Jong is dicht bij een overeenkomst met het Spaanse Sevilla. De Ajacied bracht tijdens de winterstop een bezoek aan de stad en sprak met de clubleiding van de subtopper in de Primera Division.
Sevilla wil De Jong komende zomer transfervrij overnemen.
Afgelopen maand gaf de Amsterdammer aan zijn aflopende contract bij Ajax niet te willen verlengen. De Jong zei toe te zijn aan een nieuwe uitdaging in een grote Europese competitie en voelde te weinig vertrouwen in Amsterdam. Diverse clubs toonden interesse in de middenvelder, waaronder Celtic en Borussia Dortmund. De Schotse club wees hij resoluut af, met Borussia had De Jong wél een gesprek. Eerder bereikte zijn vriend Steven Pienaar overeenstemming met de club van trainer Bert van Marwijk. Afgelopen seizoen informeerde Manchester United naar De Jong, maar toen koos de veelzijdige middenvelder voor nog één jaar Ajax.
Sevilla overweegt niet om De Jong al tussentijds over te nemen. De club zoekt op korte termijn naar een centrale verdediger en heeft daarbij volop geld te besteden. Sevilla verkocht recentelijk José Antonio Reyes aan Arsenal voor 35 miljoen euro, terwijl Julio Baptista en Sergio voor 50 miljoen euro naar Real Madrid vertrokken.
http://www.ad.nl/sport/article97096.ece
Koop dan nog maar een rechts- en linksbuiten of nog beter, haal mensen die deze gasten kunnen opleiden.quote:Ajax behoort bij rijkste clubs v/d wereld
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 09.11u GMT+01.00, Forbes
Het gerenommeerde zakenblad Forbes publiceerde ook dit jaar weer een lijst met de rijkste clubs van de wereld en daarbij is Ajax volgens met medium dit jaar weer in de ranking opgenomen.
Ajax heeft volgens Forbes een vermogen van 78 miljoen dollar. Manchester United voert de lijst aan met 1,251 miljoen dollar, gevolg door Real Madrid en Barcelona. Chelsea is de grootste stijger.
linkje naar lijst?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef Suijk het volgende:
Ajax staat 25e op die lijst.
Als hij naar een topper vertrekt, neem ik hem weinig kwalijk.quote:
quote:Duel tussen Ajax en PSV een dag vervroegd
Dinsdag 10 januari, door DVD, Amsterdam, 10.18u GMT+01.00, Ajax.nl
De topper tussen Ajax en PSV die voor zondag 12 maart op het programma stond is een dag naar voren geschoven. Het duel wordt nu gespeeld op 11 maart op een zaterdagavond.
Een topper op zaterdagavond is erg ongebruikelijk, maar Ajax speelt op dinsdag 14 maart voor de Champions League tegen Inter Milan, zodoende werd het duel vervroegd.
Ik vind zaterdagavond wedstrijden veel leuker...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:38 schreef BoNi het volgende:
Ik weet niet of het al vermeld was, ik vind het k*t!
[..]
was al gemeld, maar maakt niet uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:38 schreef BoNi het volgende:
Ik weet niet of het al vermeld was, ik vind het k*t!
[..]
Precies, bovendien heb ik zaterdagavond vaak andere dingenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef BoNi het volgende:
Dat het beter is vanwege de CL begrijp ik ook wel, maar dit seizoen pas twee zondag middagwedstrijden thuis gehad...!
Het is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de zondagwedstrijden veel sfeervoller en gezelliger dan op zaterdagavond!
boven de rivieren wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Voetbal hoort op zondagmiddag half 3!!
ze te veel verwennen in de jeugd en te vroeg belangrijk maken. En voorbeeld (vd vaart) doet volgen hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
ajax doet toch iets fouts als onze spelers graag naar clubs als Sevilla en HSV willen vind ik.
Volgens mij worden ze allemaal verkracht internquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
ajax doet toch iets fouts als onze spelers graag naar clubs als Sevilla en HSV willen vind ik.
ja zoiets vermoed ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze allemaal verkracht intern.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Steven, je balbehandeling was wat minder vandaag, haal h'm maar uit je mond, je speelt gewoon weer op rechts...
Niet geluktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef cultheld het volgende:
Nou wil ik niet de übercalimero uit gaan hangen, maar het is toch wel opvallend dat de KNVB voor een CL-wedstrijd van Ajax de topper tussen Ajax en PSV een dag vervroegt. Remember PSV vorig jaar? In 1 week tijd een CL-wedstrijd (voor PSV) FC Groningen uit en Ajax uit. Helemaal niets aangepast
Boeiuh....speel liever op Zaterdagavond tegen ajax in Amsterdamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef cultheld het volgende:
Nou wil ik niet de übercalimero uit gaan hangen, maar het is toch wel opvallend dat de KNVB voor een CL-wedstrijd van Ajax de topper tussen Ajax en PSV een dag vervroegt. Remember PSV vorig jaar? In 1 week tijd een CL-wedstrijd (voor PSV) FC Groningen uit en Ajax uit. Helemaal niets aangepast
Het komt gewoon puur omdat er maar 1 dag tussen beide wedstrijden zit (nu dus 2). Gewoon terecht verplaatst dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef cultheld het volgende:
Dat was bij PSV op bezoek in Groningen ook het geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het komt gewoon puur omdat er maar 1 dag tussen beide wedstrijden zit (nu dus 2). Gewoon terecht verplaatst dus.
Volgens mij niet hoor. Donderdags tegen Groningen en zondag de volgende wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was bij PSV op bezoek in Groningen ook het geval.
nu begin je wel calimero te wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was bij PSV op bezoek in Groningen ook het geval.
En vlak voor Groningen een CL-wedstrijd jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Donderdags tegen Groningen en zondag de volgende wedstrijd.
Toen KON het niet verschoven worden. Nu was daar wel een mogelijkheid toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Donderdags tegen Groningen en zondag de volgende wedstrijd.
Gezellig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Boeiuh....speel liever op Zaterdagavond tegen ajax in Amsterdam![]()
Maar wij zijn nou eenmaal groot en jullie klein, en dat is eigenlijk best eerlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
En vlak voor Groningen een CL-wedstrijd ja
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wij zijn nou eenmaal groot en jullie klein, en dat is eigenlijk best eerlijk.
Die Jiskefet-Ajax-Aflevering is echt geniaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mjah, ik zou toch bij ajax blijven. Veel grotere kans om bij een echt grote club te komen. Ajax is meer een naam in de wereld dan Sevilla...
(hij gaat trouwens een andere rechtsbuiten achterna.... Jiskefet: Hoe Fin i di George?)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wij zijn nou eenmaal groot en jullie klein, en dat is eigenlijk best eerlijk.
quote:'Middlesbrough brengt bod uit op Trabelsi'
Middlesbrough bereidt volgens de Engelse krant The Sun een bod van drie miljoen euro voor op Ajacied Hatem Trabelsi. Trainer Steve McClaren is na het vertrek van Michael Reiziger naar PSV en de langdurige schorsing van Abel Xavier op zoek naar defensieve versterking.
Trabelsi liet eerder weten dat hij Ajax aan het eind van het seizoen transfervrij zal verlaten. Middlesbrough wil echter zo snel mogelijk een speler presenteren.
"Maar dan moet het wel iemand zijn die ook van betekenis is voor de club als de hele selectie fit is", aldus McClaren, die de interesse in Trabelsi inmiddels bevestigde. De club van George Boateng en Jerrel Hasselbaink staat momenteel veertiende in het Premiership. Trabelsi heeft wel oren naar een overgang naar Engeland.
"Ik zit nu al vijf jaar in Nederland en heb het hier erg naar m'n zin, maar ik denk dat mijn kansen in Engeland groter zijn en dat de tijd is aangebroken om naar Engeland te gaan."
Ajax zal waarschijnlijk mee willen werken aan een transfer. Een tussentijds vertrek van Trabelsi is voor de Amsterdammers immers de enige mogelijkheid om nog een afkoopsom te ontvangen voor de Tunesische rechtsback.
Lijkt me ook idd, zeker omdat cafu waarschijnlijk naar Sao Paolo gaat en ze dus een nieuwe rechtsback nodig hebben....Trabelsi lijkt bestwel op cafu (aanvallend sterk, overmoeibaar) en hij is gratis dus ik denk dat AC Milan hem wel een leuke aanbieding doet/heeft gedaan waar middelsbrough niet tegenop kan, maar ach, voor ons zou het mooi wezen....3 miljoen voor een contract van een half jaar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Radegast het volgende:
Trabelsi gaat echt niet naar Middlesbrough in januari als ie in juli naar AC Milan kan...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Vom het volgende:
Nou als we er nog 3 miljoen voor kunnen vangen
quote:'Ajax wil Majstorovic, Perez en Quaresma'
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 17.04u GMT+01.00, AS
Bij de redactie van Ajax Showtime is het gerucht neergelegd dat Ajax graag de spelers Daniel Majstorovic, Kenneth Perez en Ricardo Quaresma wil inlijven.
De 28-jarige Majstorovic is verdediger van FC Twente en voor zover bekend niet eerder concreet met Ajax in verband gebracht. Perez en Quaresma wel eerder in de media. Quaresma zou geruild moeten worden met de Argentijnse aanvaller Rosales.
Geweldige vleugelspeler van Porto. 21 jaar volgens mij. Die komt echt néver nooit niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef JaWi het volgende:
Trabelsi, ach als je er nu nog 3 miljoen voor kan krijgen.
Met die 3 spelers lijkt me niets mis mee.
Ken alleen die Quaresma ofzo niet? Kan iemand daar wat meer over melden.
En Jaap Stam wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Urquhart het volgende:
Alleen Majstorovic vind ik niet echt een Ajax-speler.
Topper neem ik bij jou met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
Quaresma is een topper, die het nét niet redde bij Barca. Zou bij Ajax de absolute sterspeler zijn, maar lijkt mij onhaalbaar. Clubs als Bolton en Sevilla zullen hem ook wel willen en die zijn rijker dan Ajax.
Zeker Dirk-Kuijt weer.quote:'Ajax wil Majstorovic, Perez en Quaresma'
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 17.04u GMT+01.00, AS
Bij de redactie van Ajax Showtime is het gerucht neergelegd dat Ajax graag de spelers Daniel Majstorovic, Kenneth Perez en Ricardo Quaresma wil inlijven.
De 28-jarige Majstorovic is verdediger van FC Twente en voor zover bekend niet eerder concreet met Ajax in verband gebracht. Perez en Quaresma wel eerder in de media. Quaresma zou geruild moeten worden met de Argentijnse aanvaller Rosales.
Schoen opetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Jajong het volgende:
Ik geloof er geen kut van. Maarja hier komtie:
[..]dat dikgedrukte.. als dat waar is ga ik streaken tijdens ajax - inter, fierljep zo die gracht over
Perezquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Jajong het volgende:
Ik geloof er geen kut van. Maarja hier komtie:
[..]dat dikgedrukte.. als dat waar is ga ik streaken tijdens ajax - inter, fierljep zo die gracht over
Is het niet je Lada omruilen voor een sportauto, als ik het zo moet geloven?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Perez.
En als het waar is streak ik met je mee.
Rosales voor Quaresma ruilen is net zoiets als je sportauto omruilen voor een Lada..
http://portugolo.free.fr/videosquaresma.phpquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Topper neem ik bij jou met een korreltje zout.
Maar goed, zijn er ergens beelden van hem?
Een ruil met Rosales zou mooi zijn.
Jajaja, je begrijpt me wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is het niet je Lada omruilen voor een sportauto, als ik het zo moet geloven?
Rosales werd toendertijd ook door iedereen als sportauto gezien, vooral omdat hij voor het Olympisch Elftal van Argentinie speelde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is het niet je Lada omruilen voor een sportauto, als ik het zo moet geloven?
Nee, idd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geweldige vleugelspeler van Porto. 21 jaar volgens mij. Die komt echt néver nooit niet.
Maar dit is echt onzin, me dunkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:58 schreef JaWi het volgende:
Een type Majstorovic kan Ajax best gebruiken.
Overigens is Ajaxshowtime meestal wel betrouwbaar, geloof ik.
Weet hij wel hoe de koppeling werktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef JaWi het volgende:
Nou, Rosales de sportauto is geloof ik nog niet voorbij zijn 3e versnelling geweest.
Vast een diesel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef JaWi het volgende:
Nou, Rosales de sportauto is geloof ik nog niet voorbij zijn 3e versnelling geweest.
Dan kunnen we die 16 jarige speler van southampton ook wel proberen, die Theo Walcott. Tijdens de FA cup was ie zo snel dat de camera hem niet kon volgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
We hebben niets aan buitenspelers die zo traag op gang komen.
quote:Opvallend: Boukhari afgevallen voor Cup
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 18.56u GMT+01.00, Voetbal.nl
Nourdin Boukhari is de grote afwezige in de Marokkaanse selectie voor de komende Afrika Cup. De Ajacied zat wel in de voorlopige selectie. Dat meldt de website voetbal.nl.
Boukhari was in 2002 actief voor Marokko bij de Afrika Cup. Boussaboun maakt zijn eerste grote toernooi mee namens de Atlasleeuwen.
wat is hier positief aan? Zou graag willen zien dat ie op de Afrika cup uitkomt, hoeft iig niet bij ons te spelen!quote:
Zijn gemeende smilies inderdaad.................quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wat is hier positief aan? Zou graag willen zien dat ie op de Afrika cup uitkomt, hoeft iig niet bij ons te spelen!
Jezus, die gozer scoort vaak met zijn buitenkant.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://portugolo.free.fr/videosquaresma.php![]()
Eurosport Goal of the Year 2005: Quaresma:
http://video.google.com/videoplay?docid=5726635783114554164&q=quaresma
Nee, morgenavond.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Spelen ze nou vanavond tegen Haarlem?
Co moest hem niet, maar is daar op teruggekomen. Daarna is Porto ook stukken beter gaan spelen. Zegt genoeg, als zelfs de rechtlijnige Co concessies doet voor hem....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geweldige vleugelspeler van Porto. 21 jaar volgens mij. Die komt echt néver nooit niet.
Die zit toch vastgeroest bij Willem II? Bovendien lijkt hij ook wel over zijn top heen te zijn. Hij kon een tijd lang naar grotere clubs, bleef bij Willem II en is daar alleen maar in een neerwaartse spiraal gekomen (o.a. een peesontsteking die hem al sinds november een maand of 2 aan de kant houdt).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Moens is ook een optie, maar die zal geen tweede viool willen spelen.
Daar hebben ze ook al door dat het een blok aan je been isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wat is hier positief aan? Zou graag willen zien dat ie op de Afrika cup uitkomt, hoeft iig niet bij ons te spelen!
Zullen we het niet doen, die mafkees wou nog een rechtszaak aanspannen tegen Ajax met zijn zaakwaarnemer Linse. Ze dachten dat ze een mondeling akkoord hadden dus wouden ze dat door middel van opgenomen gesprekken wel ff aan de pers laten horen. Vervolgens kwam portsmouth optijd anders had je nog genoeg gezeik gehad met die matige keeper.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Qua oude keepers als tweede man zit ik ineens te denken aan Wapenaar. Schijnt weg te willen bij Vitesse en was al eens zo goed als rond. Moens is ook een optie, maar die zal geen tweede viool willen spelen.
Zijn contract loopt af en WII heeft al een vervanger...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die zit toch vastgeroest bij Willem II? Bovendien lijkt hij ook wel over zijn top heen te zijn. Hij kon een tijd lang naar grotere clubs, bleef bij Willem II en is daar alleen maar in een neerwaartse spiraal gekomen (o.a. een peesontsteking die hem al sinds november een maand of 2 aan de kant houdt).
Aah, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn contract loopt af en WII heeft al een vervanger...
Mwoah, ik weet het niet. Voordat hij geblesseerd raakte, hield hij het aantal tegendoelpunten persoonlijk onder de vijf, elke wedstrijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aah, dat wist ik niet. Maar dan nog, kwalitatief gezien loopt Moens te ver achter op mogelijke concurrenten voor de tweede keeperspositie, imho.
Moens is de enige speler van WII die dit jaar een goed niveau haalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aah, dat wist ik niet. Maar dan nog, kwalitatief gezien loopt Moens te ver achter op mogelijke concurrenten voor de tweede keeperspositie, imho.
Bij Ajax moeten ze eens wat minder over de grens zoeken. Quaresma, zal best een goeie zijn, maar dan moet ie weer anderhal seizoen wennen aan het Ajax-systeem. Hoewel, van een systeem is de laatste tijd geen sprake....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Quaresma klinkt leuk maar is echt niet te halen, die jongen kiest vast en zeker voor meer geld in Spanje of Engeland.
Ben ik niet voor, dan kun je beter Escude houden omdat hij van hetzelfde niveau is. Dan zou ik eerder voor Hansson kiezen, die is veel betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Quaresma is niet haalbaar. Perez zou leuk zijn, maar AZ zal wel weer dwars gaan liggen. Majstorovic moet je gewoon halen.
dan zal ie wel naar feyenoord gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zou mij ook verbazen inderdaad
Maar je weet maar nooit, mischien slaapte hij vroeger ook onder een Ajax dekbed
Hansson?? Die is zo snel als dikke stront.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik niet voor, dan kun je beter Escude houden omdat hij van hetzelfde niveau is. Dan zou ik eerder voor Hansson kiezen, die is veel betrouwbaarder.
Verkijk je er niet op, dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hansson?? Die is zo snel als dikke stront.
Als je er genoeg druk op zet, is zelfs dikke stront snelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hansson?? Die is zo snel als dikke stront.
Picsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Als je er genoeg druk op zet, is zelfs dikke stront snel![]()
Zo hopeloos zijn ze nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Shit. Als dat zo is gaan ze bij Ajax weer op zoek naar een nieuwe spits.
Niets is zeker natuurlijk, maar als Moens kan kiezen, denk ik dat hij eerder naar een club gaat waar hij 1e keeper is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef Kaalhei het volgende:
Roda zou Moens willen halen....
Kunnen wij een beter salaris dan Dortmund betalen? Ik weet dat ze bijna failliet waren, maar toch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef Radegast het volgende:
Gentenaar lijkt mij wel een aardige reservekeeper.
Aangezien Van Geel de voorkeur geeft aan Nederlandse jongens, misschien de prestaties van Rahamat Mustapha maar eens in de gaten gouden. Rechterspits, en doet het leuk in Spanje bij Levante, 18 wedstrijden, 9 goals. Speelde al 86 wedstrijden voor het 'kleine Oranje' onder 14, onder 16, onder 18, en onder 20 (wk in Argentinie)
Ja, leuk enzo, maar je zal toch iemand op de bank moeten hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:30 schreef the_hunter het volgende:
Ik lees hier het topic even door en wat voor namen zie ik allemaal langs komen? Moens? Wapenaar? Hansson?
Wij zijn AJAX!
Wij hoeven geen 2e rangsspelers te halen, dat doen ze maar in die kk stad aan de maas.
ik herinner mij Heerenveen - Roda nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op, dat valt reuze mee.
Lul niet man. Ben er elke thuis en uitwedstrijd. Reis naar Milaan ook al weer geboekt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zegt de speler die zich speciaal geregisteerd heeft omdat " we" KJH hebben gehaald
Hij mag gewoon meedoenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:44 schreef sjeng007 het volgende:
Mag Huntelaar meedoen tegen Internazionale op 22 februari a.s. of niet omdat ie al met Heerenveen in de Uefa Cup heeft meegedaan?
Of is het mogelijk dat hij in de volgende ronde mee mag doen met Ajax?
Ibrahimofiets was wel tof trouwens, toen-ie z'n rijbewijs kwijt wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:39 schreef twi het volgende:
En toch weiger ik die achterlijke bijnaam van Huntelaar, "The Hunter", te gebruiken. Net zoals ik gewoon ook liever Ibrahimovic zeg. Het spijt me hoor, maar als ik het gezicht van KJ voor me haal, en daar die bijnaam aan koppel, kan ik gewoon m'n lachen bijna niet inhouden. Het is nog maar een jochie...
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ff een andere vraag... Vanavond Haarlem: word het nog uitgezonden of wat?
Ja, live op Ned.2quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ff een andere vraag... Vanavond Haarlem: word het nog uitgezonden of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |