abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 18:33:45 #101
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33873704
AJAX

quote:
Warner Home Video (Benelux) en Ajax hebben met ingang van 1 januari 2006 een exclusieve overeenkomst gesloten voor de distributie van de Ajax-DVD's voor de komende jaren.

De eerste releases die Warner Home Video in samenwerking met Ajax in het voorjaar 2006 op de markt brengt, zijn vier speciale en unieke DVD-titels:

• 105 jaar Ajax, een historisch overzicht
  • 1995!, inclusief de Champions League Finale
  • De Gouden Jaren
  • De 100 mooiste Ajax-goals.

Al deze DVD’s bevatten veel exclusief en nooit eerder vertoond beeldmateriaal. De DVD’s bieden beelden van de roemrijke historie van Ajax tot en met de laatste wereldgoals in de ArenA. Van unieke historische beelden uit de gouden jaren ‘30 en ‘70 tot en met de bijzondere successen in de jaren ‘90 met het winnen van de Champions League en de Wereldbeker. Kortom, een serie DVD’s met alle hoogtepunten van de grootste en succesvolste club in Nederland.

• [ Bericht 30% gewijzigd door Houniet op 09-01-2006 18:46:54 ]
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      maandag 9 januari 2006 @ 18:39:44 #102
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_33873916
    Nou, die van 1995 wil ik zeker!!
    Gourmetten of steengrillen?
      maandag 9 januari 2006 @ 18:41:59 #103
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_33873988
    quote:
    Gerrie Kleton overleden

Gerrie Kleton, voormalig eerste-elftalspeler van Ajax, is op 52-jarige leeftijd overleden. De aanvaller, die vanaf zijn tiende bij Ajax speelde, was al geruime tijd ziek.

Gerrie Kleton werd al op jonge leeftijd gezien als een groot voetbaltalent. Hij speelde in het Amsterdams Elftal, het Nederlands Jeugdelftal en de UEFA Jeugd. Bij de jeugd van Ajax speelde Kleton samen met onder anderen Gerard van der Lem en Pim van Dord. Kleton maakte deel uit van de selectie van Ajax die in het begin van de jaren zeventig grote Europese successen behaalde, al had de tweebenige aanvaller in die tijd Piet Keizer voor zich als linksbuiten, zodat zijn optredens in de hoofdmacht spaarzaam waren.

Na Ajax kwam Gerrie Kleton uit voor MVV, Haarlem, Cercle Beerschot, AZ '67 en RKC. Vooral bij Haarlem groeide hij uit tot een waardevolle kracht. De linksbuiten van weleer verhuisde naar het middenveld en werd spelverdeler. Met Haarlem promoveerde Kleton naar de eredivisie en hij behaalde met de Noord-Hollandse club korte tijd later Europees voetbal.

Ondanks zijn omzwervingen bleef Gerrie Kleton een Ajacied in hart en nieren. Hij was een vaste kracht bij Lucky Ajax en een graag geziene gast bij de club.

Tijdens het oefenduel tussen HFC Haarlem en Ajax van aanstaande woensdag zullen de spelers rouwbanden dragen en wordt er voor de wedstrijd een minuut stilte in acht genomen ter nagedachtenis aan de oud-speler van beide clubs.
    R.I.P.
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      maandag 9 januari 2006 @ 18:42:13 #104
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_33874001
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef Houniet het volgende:
    AJAX

[afbeelding]
    [..]
    Alles hebben
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
      maandag 9 januari 2006 @ 18:46:02 #105
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_33874160
    quote:
    'Westerveld kan kiezen maar kiest Ajax niet'

Sander Westerveld zit in een lastig parket. De 31-jarige doelman is plots weer eerste keeper bij Portsmouth maar staat bij meerdere Nederlandse clubs in de belangstelling.

Westerveld was tot voor kort tweede keus bij Portsmouth. Na vier basisplaatsen in het begin van het seizoen werd hij gepasseerd ten faveure van Jamie Ashdown, die nu geblesseerd is. Waardoor Westerveld weer keept. 'Dat heeft de situatie er niet makkelijker op gemaakt', bekent Westerveld in het AD.

De Tukker is benaderd door Ajax, dat hem voor komend seizoen als tweede keeper achter Maarten Stekelenburg wil halen. 'Ajax zie ik niet zitten. Althans niet als tweede doelman. (...) Ik ben 31 jaar, in de kracht van mijn leven, ik wil spelen. Ik heb nog steeds het niveau voor een club van Champions League-niveau.'

Ook Roda JC, SC Heerenveen en Vitesse dingen naar zijn diensten en bij die clubs zou Westerveld wel eerste keus zijn. Van de interesse van Feyenoord weet hij officieel niets. 'Ik wacht nu nog even af wat er de komende weken gaat gebeuren.'
      maandag 9 januari 2006 @ 18:46:53 #106
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_33874194
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 18:41 schreef Houniet het volgende:

[..]

R.I.P.
    Porcupine Tee - Normal
      maandag 9 januari 2006 @ 18:49:09 #107
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_33874271
    Interview Klaas Jan Huntelaar:

Hier

Over de halve omhaal, met Van Geel en over het systeem wat we gaan spelen.
    pi_33874312
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef Houniet het volgende:
    AJAX

[afbeelding]
    [..]
      maandag 9 januari 2006 @ 18:51:53 #109
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_33874381
    Ajax zag Westerveld juist wél zitten! Op de bank
      maandag 9 januari 2006 @ 19:02:04 #110
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_33874763
    quote:
    Ajax en PSV spelen dag eerder tegen elkaar

De topper tussen Ajax en PSV wordt niet op zondag 12 maar op zaterdag 11 maart gespeeld. Dit in verband met de Champions Leaguewedstrijd die Ajax op dinsdag 14 maart speelt tegen Internazionale. De ploegen trappen af om 19:30 uur.
    [b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
      maandag 9 januari 2006 @ 19:03:35 #111
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_33874805
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]
    Wisten we al .
      maandag 9 januari 2006 @ 19:07:39 #112
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_33874964
    AJAXXXXXXXXXX
    Jawel, je keek.
    pi_33877494
    pi_33877940
    Zoals Spideyman goed aangeeft: Van Geel lijkt inderdaad juist wel te zeggen dat er nog aankopen komen tijdens de winterstop:
    quote:
    Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan.
    Lees maar goed.

Iemand enig idee wie er al kan komen (als er al een nieuwe speler wordt aangetrokken deze maand)?
    pi_33877947
    Dat Westerveld geen reservekeeper wil worden, snap ik wel. Maar blijkbaar gaat men dus naast de bekende exit voor Vonk ook uit van een definitief afscheid van Lobont en wordt Vermeer nog niet capabel geacht als tweede man?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_33877976
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
    Dat Westerveld geen reservekeeper wil worden, snap ik wel. Maar blijkbaar gaat men dus naast de bekende exit voor Vonk ook uit van een definitief afscheid van Lobont en wordt Vermeer nog niet capabel geacht als tweede man?
    Blijkbaar ja.
    pi_33878054
    Stekelenburg eerste keeper, Vermeer tweede keeper, en dan iemand doorschuiven uit de jeugd vind ik ook prima.

En als er dan persé een reservekeeper gehaald moet worden dan liefst Gentenaar of Moens.
    Lobont verkopen.
    pi_33878089
    Oh ja, heeft iemand nog de bron van deze quote?
    quote:
    Van Geel: 'Puzzel is nog niet compleet'

Mogelijk heeft technisch directeur Martin van Geel nog meer aankopen in petto. De bestuurdere verklapte in het AD dat na de komst van Klaas Jan Huntelaar de 'puzzel nog niet compleet' is.

'Hij's is wel een belangrijk puzzelstukje, maar die is nog niet compleet', zegt Van Geel. 'Maar ik ga er niet vanuit dat er deze maand geen aankoop meer wordt gedaan'.

Huntelaar is vooral een belangrijk puzzelstuk in het 4-3-3-systeem, waarvoor momenteel de vleugelspelers ontbreken. Echter, Nicolea Mitea en Edgar Manucharyan komen binnen enkele maanden weer terug en aan het eind van dit seizoen komt zeker Michael Krohn-Dehli erbij en waarschijnlijk Tom de Mul ook. Jeugdspelers Derk Boerrigter en John Goossens moeten nog even rijpen.
    ...Want als je dat ding kritisch bekijkt val je flauw van de talloze spel- en stijlfouten.

Ga je je toch serieus door afvragen hoe geloofwaardig bovenstaand stukje is.
    pi_33878158
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Radegast het volgende:
    Stekelenburg eerste keeper, Vermeer tweede keeper, en dan iemand doorschuiven uit de jeugd vind ik ook prima.

En als er dan persé een reservekeeper gehaald moet worden dan liefst Gentenaar of Moens.
    Lobont verkopen.
    Van Duijn uit de jeugd schijnt best een leuke keeper te zijn ook. Anders Serge van den Ban terughalen.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_33878160
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Radegast het volgende:

Lobont verkopen.
    Vermeer moet 2e man worden, minstens.
    pi_33878247
    En ja hoor, ik zie het al. De site waarvan die quote komt, is bagger bezig. Slecht van het AD overgenomen. Hier is een (klein) stukje van het AD, waarin je kan zien dat Van Geel JUIST WEL mogelijke aankopen tijdens deze transferperiode UITSLUIT.
    quote:
    De grootste gaten liggen voorlopig op de vleugels, maar de Amsterdamse club wil de renovatie niet overhaasten. Volgens Van Geel maakt Ajax het seizoen af met de huidige selectie. ,,Ik ga er niet vanuit dat er tussentijds nog meer versterkingen komen.’’
    Bron: http://www.ad.nl/sport/article96355.ece

Het helpt als we de stukjes die we hier copy/pasten eerst zelf goed checken voor we ze hier posten, lieve mensen . Nu is zelfs de topictitel 'vervuild'.
    pi_33878266
    Ja, ik vond Vermeer tijdens het WK onder 20 best wel goed eigenlijk. Vond het al vreemd dat hij niet eens een wedstrijd in het 1e mee mocht doen, blijkbaar toch nog niet rijp.
    pi_33878405
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef livefortoday het volgende:
    Ja, ik vond Vermeer tijdens het WK onder 20 best wel goed eigenlijk. Vond het al vreemd dat hij niet eens een wedstrijd in het 1e mee mocht doen, blijkbaar toch nog niet rijp.
    Is wel een tijd geblesseerd geweest hoor. Betwijfel wel oftie al fit is.
    pi_33878447
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef livefortoday het volgende:
    Hij is al geruime tijd geblesseerd.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_33878486
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij is al geruime tijd geblesseerd.
    Sinds wanneer dan precies?
      maandag 9 januari 2006 @ 20:26:50 #127
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_33878513
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
    Van Duijn uit de jeugd schijnt best een leuke keeper te zijn ook.
    André zit inderdaad vol grappen...
    [b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
    pi_33878567
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Nog een Feyenoorder hier?
    pi_33878754
    Denken jullie dat Ajax nog 2e kan worden dit seizoen?
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      maandag 9 januari 2006 @ 20:31:18 #130
    131729 jna
    pi_33878757
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Zo ik zag je usericon in een flits en ik dacht even dat DK terug was
    Jawel, je keek.
    pi_33878843
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
    Nee. Maar dat maakt dit jaar ook niks meer uit. Stomme KNVB.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_33878888
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef jna het volgende:

[..]

Same here.
    quote:
    Het klinkt raar, maar alles is mogelijk . Hoewel ik PSV weer niet zie instorten dit jaar. De groep die daar rondloopt is te volwassen, ervaren en sterk.

PSV wordt weer kampioen. Wij strijden om de top 3.
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Amen. Die play-offs zijn te triest voor woorden.
      maandag 9 januari 2006 @ 20:34:58 #133
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_33878966
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef jna het volgende:
    He kut! Nu heb ik meteen weer de goesting om mijn avatar te veranderen.......
    pi_33879082
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

He kut! Nu heb ik meteen weer de goesting om mijn avatar te veranderen.......
    goes·ting (de ~ (v.))
    1 [Belg., inf.] lust, zin [Belg., inf.]
    pi_33879177
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zie het nog wel gebeuren. Waarom? Ajax wint van Feyenoord en AZ en met name Feyenoord gaat nog wat puntjes laten liggen tegen de kleine jongens. PSV wint van AZ en Feyenoord en zal de meest constante ploeg blijken te zijn in de tweede seizoenshelft. AZ en Feyenoord richten zich op de play-offs, Ajax wordt tweede en zal vanwege de ervaring (niet in de ploeg, maar door de jaren heen) de play-offs wel winnen.
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      maandag 9 januari 2006 @ 20:38:52 #136
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_33879186
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:

Anders Serge van den Ban terughalen.
    Bij MVV doet hij het goed, hij kan ook beter, maar Ajax is natuurlijk te hoog gegrepen. Zelfs als reserve.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      maandag 9 januari 2006 @ 20:41:41 #137
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_33879319
    In de reguliere competitie vierde worden en dan in de voorlopig laatste versie van de play-offs CL-voetbal afdwingen, dan vanaf volgend seizoen (als we weer vleugelspitsen hebben) gaan we weer knallen en zetten we alles weer even recht.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_33879407
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef cultheld het volgende:

[..]
    Ajax wordt tweede en zal vanwege de ervaring (niet in de ploeg, maar door de jaren heen) de play-offs wel winnen.
    Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebben ? Of Ajax door de jaren heen nou veel gepresteerd heeft of niet, het gaat er om dat de jongens die er nu staan het waar moeten maken.
    pi_33879523
    quote:
    1e.
    slettebak [@] gmail.com
      maandag 9 januari 2006 @ 20:48:03 #140
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33879664
    Ik wil toch graag een ervaren man als 2e keeper. Weer iemand uit de jeugd halen lijkt me geen slim plan. Na het WK U20 werd Vermeer al bijna zo opgehemeld dat niemand meer dacht aan Stekelenburg, maar die begint gewoon nu pas goed te worden, dat zie je aan alles. Kut voor Vermeer, maar die moet gewoon 3e keeper worden en vaste keeper van het 2e, en de 2e keeper moet gewoon een ouwe knar zijn zoals Vonk of Gentenaar of weet ik wie op die bank plaats wil nemen. Dat hoeft dan verder ook geen wereldkeeper te zijn, gewoon een betrouwbare stand-in.

Ben in elk geval blij dat Stekelenburg de absolute nummer 1 is en dat daar ook voor ene Westerveld niks aan wordt veranderd. Hopelijk hebben we nog een jaar of 4-5 plezier van Maarten
      maandag 9 januari 2006 @ 20:48:53 #141
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33879703
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebben ? Of Ajax door de jaren heen nou veel gepresteerd heeft of niet, het gaat er om dat de jongens die er nu staan het waar moeten maken.
    Feyenoord en AZ winnen over 2 wedstrijden niet van Ajax, zo simpel ligt het.
    pi_33879705
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat Ajax meer ervaring heeft met veel wedstrijden in één seizoen dan Feyenoord de laatste jaren. AZ zou nog wel een struikelblok kunnen vormen, maar op de eén of andere manier verwacht ik niet dat AZ 2e gaat worden. PSV zal denk ik met een punt of 10 afstand op de nummer twee de schaal binnen halen.
      maandag 9 januari 2006 @ 20:51:51 #143
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33879864
    quote:
    Nee, maar dat maakt toch niet uit.
    Als je weet dat je de playoffs haalt kan je je spelers lekker sparen..
    Of je nou 2 of 5 wordt.....
    Kutplayoffs .
    -
      maandag 9 januari 2006 @ 20:55:06 #144
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33880061
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Nee, maar dat maakt toch niet uit.
    Als je weet dat je de playoffs haalt kan je je spelers lekker sparen..
    Of je nou 2 of 5 wordt.....
    Kutplayoffs .
    Heel slecht voor Ajax, maar het ideale scenario zou natuurlijk zijn als Ajax Inter (en wellicht zelfs de tegenstander erna) weet uit te schakelen, 2e wordt en in de playoffs wordt uitgeschakeld door een van de andere ploegen, die daarna in de voorronde CL sneuvelt. Dan wil je niet weten hoe snel die playoffs geschrapt worden.

Als Ajax 5e wordt en de playoffs wint zal de KNVB van mening zijn dat het goed is uitgepakt. En dan zit je nog langer met die onzin-constructie.
      maandag 9 januari 2006 @ 20:55:10 #145
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33880064
    Het zorgt inderdaad voor vreemde situaties. Het kampioenschap is te ver weg voor ajax, maar 5e worden ze sowieso wel. Dan heeft de hele tweede competitiehelft eigenlijk helemaal geen waarde meer.
    pi_33880628
    Ik snap nog steeds niet waarom die play-offs er zijn gekomen. Waar is het nuttig voor? Je moet heel het seizoen strijden voor de Champions League ticket, niet op het laatst. knvb .

Gewoon de CL winnen, heb je dat gezeik met die kut play-offs niet. .
    pi_33880801
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
    Ik snap nog steeds niet waarom die play-offs er zijn gekomen. Waar is het nuttig voor? Je moet heel het seizoen strijden voor de Champions League ticket, niet op het laatst. knvb .
    Meer (top)wedstrijden...ze zouden natuurlijk ook de competitie kunnen vergroten tot 20 teams maarja dan komen er 2 "mindere" teams bij dus geen extra interessante wedstrijden, nu gebeurt dat wel, levert allemaal centjes op he....

Even voor de duidelijkheid, ik ben er net zo tegen als jullie hoor...maar ik probeer de knvb te begrjipen..
    AFC Ajax
      maandag 9 januari 2006 @ 21:10:24 #148
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_33880885
    R.I.P.
    Gerrie Kleton.

Ik kan hem mij nog goed herinneren en heb hem een aantal keren zien spelen.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_33881437
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef Roeni3 het volgende:
    En ja hoor, ik zie het al. De site waarvan die quote komt, is bagger bezig. Slecht van het AD overgenomen. Hier is een (klein) stukje van het AD, waarin je kan zien dat Van Geel JUIST WEL mogelijke aankopen tijdens deze transferperiode UITSLUIT.
    [..]

Bron: http://www.ad.nl/sport/article96355.ece

Het helpt als we de stukjes die we hier copy/pasten eerst zelf goed checken voor we ze hier posten, lieve mensen . Nu is zelfs de topictitel 'vervuild'.
    Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan... gezeik altijd.
    West Ham supporters, check: Dutchirons
    Dutch Football Manager Site!
    Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
    pi_33882063
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Van Geel kan er toch ook niks aan doen dat ie dyslecties is .
    pi_33882228
    Niemand snapt waarom die pleeoffs er komen, het gaat helemaal nergens over.

Boycotten die onzin
    Houd van een lijntje.
    pi_33885903
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
    Wat niet vreemd is lijkt me, Lobont mag al een tijdje weg (wat ik erg jammer vind trouwens) Vonk gaat dus al weg. En om nou met Vermeer en Stekelenburg alleen maar jonge keepers te hebben is ook niet zo'n strak plan.
    pi_33886595
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Nee, het gaat er om dat iedereen (velen) hier nu dacht(en) dat er mogelijk nog aankopen zouden worden gedaan door Van Geel. Zelfs de huidige topictitel is daarop geent.

Alles en alleen maar door zo'n slecht geript stukje van een bepaalde site, die het originele stuk in het AD daarmee helemaal verkeerd belicht. Die spelfouten boeien niet, maar ze leidden wel naar de wetenschap dat dat stukje een slecht staaltje 'overneemwerk' is.

Wat ik dus zeg: check dat soort artikelen eerst (zoals ik deed: meteen bij de bron kijken -> AD.nl), ipv helemaal te vertrouwen op zo'n fan-site. Zet er in ieder geval altijd een bron bij (+ link, als het even kan).
    pi_33886904
    nu.nl
    quote:
    Westerhof (62) wil PSV echter structureel financieel gezond maken. Een herfinanciering van het stadion moet de vaste lasten van de Eindhovense club sterk terugdringen, van 11,5 miljoen naar jaarlijks 3,5 miljoen. "We betalen nu nog 8 procent aan rente. Dat is in de huidige markt veel te veel. Met de hulp van Philips en de gemeente hopen we nieuwe afspraken met de banken te kunnen maken. Met het bedrag dat we dan verdienen, zouden we elk jaar een Huntelaartje kunnen kopen."
      maandag 9 januari 2006 @ 23:09:58 #155
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_33886946
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Roeni3 het volgende:
    nu.nl
    [..]

met dat geld kunnen ze hun verliezen beperken. Ze draaien met die 9 miljoen nog verlies ook, dus wat loopt die gast weer te lullen
    pi_33887084
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:09 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

met dat geld kunnen ze hun verliezen beperken. Ze draaien met die 9 miljoen nog verlies ook, dus wat loopt die gast weer te lullen
    Je bent een echte econoom
    pi_33887919
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef Roeni3 het volgende:
    nu.nl
    [..]

Wat interesseren mij de financiën van die boertjes nou
      maandag 9 januari 2006 @ 23:39:56 #158
    131729 jna
    pi_33888092
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wat interesseren mij de financiën van die boertjes nou
    hun financieel man heet zeker Jochem de Bruin van de boerenleenbank
    Jawel, je keek.
    pi_33888942
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:39 schreef jna het volgende:

[..]

hun financieel man heet zeker Jochem de Bruin van de boerenleenbank
    Niet wéér hij
    pi_33893166
    Nigel de Jong vertrekt waarschijnlijk naar Sevilla
    pi_33893300
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 06:09 schreef cultheld het volgende:
    Nigel de Jong vertrekt waarschijnlijk naar Sevilla
    Bron?
    pi_33893303
    Algemeen Dagblad
    pi_33893309
    quote:
    AMSTERDAM/SEVILLA - Nigel de Jong is dicht bij een overeenkomst met het Spaanse Sevilla. De Ajacied bracht tijdens de winterstop een bezoek aan de stad en sprak met de clubleiding van de subtopper in de Primera Division.

Sevilla wil De Jong komende zomer transfervrij overnemen.

Afgelopen maand gaf de Amsterdammer aan zijn aflopende contract bij Ajax niet te willen verlengen. De Jong zei toe te zijn aan een nieuwe uitdaging in een grote Europese competitie en voelde te weinig vertrouwen in Amsterdam. Diverse clubs toonden interesse in de middenvelder, waaronder Celtic en Borussia Dortmund. De Schotse club wees hij resoluut af, met Borussia had De Jong wél een gesprek. Eerder bereikte zijn vriend Steven Pienaar overeenstemming met de club van trainer Bert van Marwijk. Afgelopen seizoen informeerde Manchester United naar De Jong, maar toen koos de veelzijdige middenvelder voor nog één jaar Ajax.

Sevilla overweegt niet om De Jong al tussentijds over te nemen. De club zoekt op korte termijn naar een centrale verdediger en heeft daarbij volop geld te besteden. Sevilla verkocht recentelijk José Antonio Reyes aan Arsenal voor 35 miljoen euro, terwijl Julio Baptista en Sergio voor 50 miljoen euro naar Real Madrid vertrokken.

http://www.ad.nl/sport/article97096.ece
    Dat dus.

Mooi kloten, toch geen centen voor 'm
    pi_33893773
    Sevilla zou ik een verrassende keus vinden. Dan gaat hij echt voor het avontuur.
    That's all folks!
    pi_33893920
    liever avontuur dan geld lijkt het...
    Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
    Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
    dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
    pi_33894208
    Sevilla geen verkeerde club, alhoewel op de plek waar t nu staat volgende jaar geen Europees voetbal (of ze moeten de Uefa-cup winnen).. Hebben nu wel geld zat na verkoop van Baptista en Ramos dus geld kunnen ze m wel bieden..
    Ook mooie comp.!
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_33894339
    Dag de Jong
    Porcupine Tee - Normal
    pi_33894354
    Mjah, maar of het een verbetering is....
    pi_33894462
    Geen verbetering, ze zullen wel niet elk jaar meestrijden om de titel, wel een mooie club in een goeie competitie.. kan dr wel iets van begrijpen mocht die daar heen gaan!
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      dinsdag 10 januari 2006 @ 09:40:10 #170
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_33894592
    Is wel leuk voor Nigel.

Gun het em wel
    pi_33894601
    mjah, ik zou toch bij ajax blijven. Veel grotere kans om bij een echt grote club te komen. Ajax is meer een naam in de wereld dan Sevilla...

(hij gaat trouwens een andere rechtsbuiten achterna.... Jiskefet: Hoe Fin i di George?)
    pi_33894924
    Volgens VI.nl kijkt De Jong naar alle mogelijkheden en wil hij pas in de zomer weg, om zo goed de tijd te hebben om een goede keuze te maken. Hij beseft dat zijn volgende club bepalend kan zijn voor zijn verdere carriere.

Ik zelf naar een wat minder grote club gaan, zoals Van der Vaart ook heeft gedaan. Eerst daar maar verder ontwikkelen en uitblinken, om daarna voor de (het) grote club (geld) te gaan.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:05:50 #173
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_33895019
    quote:
    Ajax behoort bij rijkste clubs v/d wereld
    Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 09.11u GMT+01.00, Forbes

Het gerenommeerde zakenblad Forbes publiceerde ook dit jaar weer een lijst met de rijkste clubs van de wereld en daarbij is Ajax volgens met medium dit jaar weer in de ranking opgenomen.

Ajax heeft volgens Forbes een vermogen van 78 miljoen dollar. Manchester United voert de lijst aan met 1,251 miljoen dollar, gevolg door Real Madrid en Barcelona. Chelsea is de grootste stijger.
    Koop dan nog maar een rechts- en linksbuiten of nog beter, haal mensen die deze gasten kunnen opleiden.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:18:03 #174
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_33895255
    Behoort Ajax bij de 10 rijkste clubs? Bij de 100 rijkste clubs? Of bij de 1000 rijkste clubs?
    Daarnaast zeggen deze cijfers ook nog eens helemaal niks...
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:19:50 #175
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_33895302
    Dus ManU heeft 1,2 miljard dollar.
    pi_33895358
    Ajax staat 25e op die lijst.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:22:37 #177
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_33895378
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef Suijk het volgende:
    Ajax staat 25e op die lijst.
    linkje naar lijst?
    pi_33895440
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 10:22 schreef DeTolk het volgende:

[..]

linkje naar lijst?
    klik

A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:28:53 #179
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_33895520
    danku
    pi_33895603
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 09:40 schreef DeTolk het volgende:
    Is wel leuk voor Nigel.

Gun het em wel
    Als hij naar een topper vertrekt, neem ik hem weinig kwalijk.
    als hij naar Sevilla vertrekt, hoeft hij wmb ook niet meer terug te komen....
    I didn't lose my mind, it was mine to give away.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:38:35 #181
    53851 BoNi
    pi_33895735
    Ik weet niet of het al vermeld was, ik vind het k*t!
    quote:
    Duel tussen Ajax en PSV een dag vervroegd
    Dinsdag 10 januari, door DVD, Amsterdam, 10.18u GMT+01.00, Ajax.nl

De topper tussen Ajax en PSV die voor zondag 12 maart op het programma stond is een dag naar voren geschoven. Het duel wordt nu gespeeld op 11 maart op een zaterdagavond.

Een topper op zaterdagavond is erg ongebruikelijk, maar Ajax speelt op dinsdag 14 maart voor de Champions League tegen Inter Milan, zodoende werd het duel vervroegd.
    Schitterend!
    pi_33895775
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 10:38 schreef BoNi het volgende:
    [..]
    Ik vind zaterdagavond wedstrijden veel leuker...
    I didn't lose my mind, it was mine to give away.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:40:53 #183
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_33895808
    Alleen maar beter vanwege CL
      dinsdag 10 januari 2006 @ 10:45:58 #184
    53851 BoNi
    pi_33895951
    Dat het beter is vanwege de CL begrijp ik ook wel, maar dit seizoen pas twee zondag middagwedstrijden thuis gehad...!
    Het is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de zondagwedstrijden veel sfeervoller en gezelliger dan op zaterdagavond!
    Schitterend!
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:15:53 #185
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_33896786
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 10:38 schreef BoNi het volgende:
    [..]
    was al gemeld, maar maakt niet uit

voordeel voor mij is dat ik nog wat van m'n dag over hou. tenzij ik natuurlijk ook het idee opvat om zaterdagochtend vast te beginnen met indrinken
    [b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
    GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
    :P
    pi_33897301
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef BoNi het volgende:
    Dat het beter is vanwege de CL begrijp ik ook wel, maar dit seizoen pas twee zondag middagwedstrijden thuis gehad...!
    Het is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind de zondagwedstrijden veel sfeervoller en gezelliger dan op zaterdagavond!
    Precies, bovendien heb ik zaterdagavond vaak andere dingen
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:37:23 #187
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_33897355
    Voetbal hoort op zondagmiddag half 3!!
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:40:51 #188
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_33897451
    Maakt me niet uit wanneer Ajax - PSV gespeeld wordt, als we maar winnen.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:41:35 #189
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_33897468
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
    Voetbal hoort op zondagmiddag half 3!!
    boven de rivieren wel in ieder geval.

maar goed, laten we maar hopen dat het die zaterdag niet een al te grote puinhoop wordt.
    [b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
    GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
    :P
    pi_33897534
    En meneer Cohen vindt het allemaal geen probleem dat er ineens op zaterdagavond een Ajax - PSV gespeeld wordt?

Dan kan het toch gewoon weer zoals vroeger, alles om half 3 en dan de klassiekers om 18.00
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:16:12 #191
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_33898436
    Ik vind het juist beter van die avondwedstrijden

En in ieder geval beter dan dat ik met m'n muffe kop zondags om 12.30 een topper heb waar ik de hele wedstrijd nog bezig ben wakker te worden.

[ Bericht 20% gewijzigd door PLAE@ op 10-01-2006 12:30:58 ]
    pi_33898962
    ajax doet toch iets fouts als onze spelers graag naar clubs als Sevilla en HSV willen vind ik.
    pi_33899064
    Veel gezelliger op een zaterdagavond

Hoef ik ook niet zo vroeg uit mn nest
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:39:38 #194
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_33899117
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
    ajax doet toch iets fouts als onze spelers graag naar clubs als Sevilla en HSV willen vind ik.
    ze te veel verwennen in de jeugd en te vroeg belangrijk maken. En voorbeeld (vd vaart) doet volgen he

clubliefde lijkt ze vreemd te zijn tegenwoordig.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:44:18 #195
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_33899284
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
    Volgens mij worden ze allemaal verkracht intern .
    pi_33899364
    Tja, een leuke erfenis van Koeman in combinatie met te grote ego's denk ik.
    Houd van een lijntje.
    pi_33900357
    even kijken of kjh kan scoren met een ajax shirt aan...
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_33901791
    word morgen nog ergens uitgezonden?
    pi_33901987
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:44 schreef Houniet het volgende:

[..]

Volgens mij worden ze allemaal verkracht intern .
    ja zoiets vermoed ik ook
    pi_33902688
    Steven, je balbehandeling was wat minder vandaag, haal h'm maar uit je mond, je speelt gewoon weer op rechts...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')