Zijn gemeende smilies inderdaad.................quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wat is hier positief aan? Zou graag willen zien dat ie op de Afrika cup uitkomt, hoeft iig niet bij ons te spelen!
Jezus, die gozer scoort vaak met zijn buitenkant.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://portugolo.free.fr/videosquaresma.php![]()
Eurosport Goal of the Year 2005: Quaresma:
http://video.google.com/videoplay?docid=5726635783114554164&q=quaresma
Nee, morgenavond.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef Radegast het volgende:
Spelen ze nou vanavond tegen Haarlem?
Co moest hem niet, maar is daar op teruggekomen. Daarna is Porto ook stukken beter gaan spelen. Zegt genoeg, als zelfs de rechtlijnige Co concessies doet voor hem....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geweldige vleugelspeler van Porto. 21 jaar volgens mij. Die komt echt néver nooit niet.
Die zit toch vastgeroest bij Willem II? Bovendien lijkt hij ook wel over zijn top heen te zijn. Hij kon een tijd lang naar grotere clubs, bleef bij Willem II en is daar alleen maar in een neerwaartse spiraal gekomen (o.a. een peesontsteking die hem al sinds november een maand of 2 aan de kant houdt).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Moens is ook een optie, maar die zal geen tweede viool willen spelen.
Daar hebben ze ook al door dat het een blok aan je been isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
wat is hier positief aan? Zou graag willen zien dat ie op de Afrika cup uitkomt, hoeft iig niet bij ons te spelen!
Zullen we het niet doen, die mafkees wou nog een rechtszaak aanspannen tegen Ajax met zijn zaakwaarnemer Linse. Ze dachten dat ze een mondeling akkoord hadden dus wouden ze dat door middel van opgenomen gesprekken wel ff aan de pers laten horen. Vervolgens kwam portsmouth optijd anders had je nog genoeg gezeik gehad met die matige keeper.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Qua oude keepers als tweede man zit ik ineens te denken aan Wapenaar. Schijnt weg te willen bij Vitesse en was al eens zo goed als rond. Moens is ook een optie, maar die zal geen tweede viool willen spelen.
Zijn contract loopt af en WII heeft al een vervanger...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die zit toch vastgeroest bij Willem II? Bovendien lijkt hij ook wel over zijn top heen te zijn. Hij kon een tijd lang naar grotere clubs, bleef bij Willem II en is daar alleen maar in een neerwaartse spiraal gekomen (o.a. een peesontsteking die hem al sinds november een maand of 2 aan de kant houdt).
Aah, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn contract loopt af en WII heeft al een vervanger...
Mwoah, ik weet het niet. Voordat hij geblesseerd raakte, hield hij het aantal tegendoelpunten persoonlijk onder de vijf, elke wedstrijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aah, dat wist ik niet. Maar dan nog, kwalitatief gezien loopt Moens te ver achter op mogelijke concurrenten voor de tweede keeperspositie, imho.
Moens is de enige speler van WII die dit jaar een goed niveau haalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aah, dat wist ik niet. Maar dan nog, kwalitatief gezien loopt Moens te ver achter op mogelijke concurrenten voor de tweede keeperspositie, imho.
Bij Ajax moeten ze eens wat minder over de grens zoeken. Quaresma, zal best een goeie zijn, maar dan moet ie weer anderhal seizoen wennen aan het Ajax-systeem. Hoewel, van een systeem is de laatste tijd geen sprake....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Quaresma klinkt leuk maar is echt niet te halen, die jongen kiest vast en zeker voor meer geld in Spanje of Engeland.
Ben ik niet voor, dan kun je beter Escude houden omdat hij van hetzelfde niveau is. Dan zou ik eerder voor Hansson kiezen, die is veel betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Quaresma is niet haalbaar. Perez zou leuk zijn, maar AZ zal wel weer dwars gaan liggen. Majstorovic moet je gewoon halen.
dan zal ie wel naar feyenoord gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zou mij ook verbazen inderdaad
Maar je weet maar nooit, mischien slaapte hij vroeger ook onder een Ajax dekbed
Hansson?? Die is zo snel als dikke stront.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik niet voor, dan kun je beter Escude houden omdat hij van hetzelfde niveau is. Dan zou ik eerder voor Hansson kiezen, die is veel betrouwbaarder.
Verkijk je er niet op, dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hansson?? Die is zo snel als dikke stront.
Als je er genoeg druk op zet, is zelfs dikke stront snelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hansson?? Die is zo snel als dikke stront.
Picsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Als je er genoeg druk op zet, is zelfs dikke stront snel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |