Geweldige vleugelspeler van Porto. 21 jaar volgens mij. Die komt echt néver nooit niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:53 schreef JaWi het volgende:
Trabelsi, ach als je er nu nog 3 miljoen voor kan krijgen.
Met die 3 spelers lijkt me niets mis mee.
Ken alleen die Quaresma ofzo niet? Kan iemand daar wat meer over melden.

En Jaap Stam wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Urquhart het volgende:
Alleen Majstorovic vind ik niet echt een Ajax-speler.

Topper neem ik bij jou met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef cultheld het volgende:
Quaresma is een topper, die het nét niet redde bij Barca. Zou bij Ajax de absolute sterspeler zijn, maar lijkt mij onhaalbaar. Clubs als Bolton en Sevilla zullen hem ook wel willen en die zijn rijker dan Ajax.

Zeker Dirk-Kuijt weer.quote:'Ajax wil Majstorovic, Perez en Quaresma'
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 17.04u GMT+01.00, AS
Bij de redactie van Ajax Showtime is het gerucht neergelegd dat Ajax graag de spelers Daniel Majstorovic, Kenneth Perez en Ricardo Quaresma wil inlijven.
De 28-jarige Majstorovic is verdediger van FC Twente en voor zover bekend niet eerder concreet met Ajax in verband gebracht. Perez en Quaresma wel eerder in de media. Quaresma zou geruild moeten worden met de Argentijnse aanvaller Rosales.

Schoen opetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Jajong het volgende:
Ik geloof er geen kut van. Maarja hier komtie:
[..]dat dikgedrukte.. als dat waar is ga ik streaken tijdens ajax - inter, fierljep zo die gracht over

Perezquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Jajong het volgende:
Ik geloof er geen kut van. Maarja hier komtie:
[..]dat dikgedrukte.. als dat waar is ga ik streaken tijdens ajax - inter, fierljep zo die gracht over

Is het niet je Lada omruilen voor een sportauto, als ik het zo moet geloven?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Perez.
En als het waar is streak ik met je mee.
Rosales voor Quaresma ruilen is net zoiets als je sportauto omruilen voor een Lada..

http://portugolo.free.fr/videosquaresma.phpquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Topper neem ik bij jou met een korreltje zout.
Maar goed, zijn er ergens beelden van hem?
Een ruil met Rosales zou mooi zijn.

Jajaja, je begrijpt me wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is het niet je Lada omruilen voor een sportauto, als ik het zo moet geloven?

Rosales werd toendertijd ook door iedereen als sportauto gezien, vooral omdat hij voor het Olympisch Elftal van Argentinie speelde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is het niet je Lada omruilen voor een sportauto, als ik het zo moet geloven?

Nee, idd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geweldige vleugelspeler van Porto. 21 jaar volgens mij. Die komt echt néver nooit niet.

Maar dit is echt onzin, me dunkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:58 schreef JaWi het volgende:
Een type Majstorovic kan Ajax best gebruiken.
Overigens is Ajaxshowtime meestal wel betrouwbaar, geloof ik.

Weet hij wel hoe de koppeling werktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef JaWi het volgende:
Nou, Rosales de sportauto is geloof ik nog niet voorbij zijn 3e versnelling geweest.

Vast een diesel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef JaWi het volgende:
Nou, Rosales de sportauto is geloof ik nog niet voorbij zijn 3e versnelling geweest.

Dan kunnen we die 16 jarige speler van southampton ook wel proberen, die Theo Walcott. Tijdens de FA cup was ie zo snel dat de camera hem niet kon volgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
We hebben niets aan buitenspelers die zo traag op gang komen.

quote:Opvallend: Boukhari afgevallen voor Cup
Dinsdag 10 januari, door SV, Amsterdam, 18.56u GMT+01.00, Voetbal.nl
Nourdin Boukhari is de grote afwezige in de Marokkaanse selectie voor de komende Afrika Cup. De Ajacied zat wel in de voorlopige selectie. Dat meldt de website voetbal.nl.
Boukhari was in 2002 actief voor Marokko bij de Afrika Cup. Boussaboun maakt zijn eerste grote toernooi mee namens de Atlasleeuwen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |