Mijn dank ik weer oneindig... als we jou ook niet haddenquote:
truste tannaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:16 schreef tanna het volgende:
Laatste nipje heb ik erin gekieperd, time to go, ik vond het gezellig, misschien tot morgenavond,
hond moet er ook nog uit..............slaap lekker allemaal strakjesik piep er nu tussenuit.
Nét op tijd.quote:
Was me nog niet eens opgevallen dat die mistequote:
Wat hebben we het hier toch beregezellig hequote:
Ok ok, ik heb geen levenquote:Dagcijfers voor zondag 08 januari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 390 Dark_Angelus
2. 285 the_legend_killer
3. 255 Dizer
4. 246 Renesite
5. 240 lovebear
6. 225 Snaptnix
7. 215 Foreverblue
8. 212 Zhenar
9. 201 tong80
10. 187 _Xbox_Master_
okequote:Op maandag 9 januari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
Is goed m en a
Ik ben 2 plekken gezakt...quote:
Mooi en bedankt.... en het blijft gezellig hier he, je helpt ons na het bbh toch wel steunen voor ons eigen plekje hier op het forum?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:23 schreef Bluezz het volgende:Tnxxx
Weer volop in lurkstand is, en lach me rot om die celebs
Altijdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat hebben we het hier toch beregezellig he
Wat? Dat je net op tijd was of dat 18 19 moest zijn?quote:
Haha, ja hé dat is waar, " niet dan? ja toch? "quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lovebeare gezellig.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Voor mij nog een normale cola puur graagquote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef odie22 het volgende:
Wil iemand nog iets bestellen, ik doe zo de laatste ronde erin
Neuh... heb net voldoende voorraad gekregen. Kan nog wel even vooruitquote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef odie22 het volgende:
Wil iemand nog iets bestellen, ik doe zo de laatste ronde erin
quote:
Hebben we gezellig samen geen leven, ook leukquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor het eerst sinds lange tijd niet in de top 10![]()
![]()
Ik moet ook maar eens een leven gaan zoeken ben ik bang danquote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben we gezellig samen geen leven, ook leuk![]()
Dank je Odie... je bent geweldig. Regenworm mag wel uitkijken voor zijn baanquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef odie22 het volgende:
1 x cola voor FB dan
Join the clubquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een leven gaan zoeken ben ik bang dan![]()
ik 25e in de dagstand das ook lang geleden zegquote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Voor het eerst sinds lange tijd niet in de top 10![]()
![]()
Nee hoor , Regenworm krijgt het de komende twee weken druk zat , dan ben ik hier heel weinigquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Odie... je bent geweldig. Regenworm mag wel uitkijken voor zijn baan![]()
Daswaar maken we t samen geen leven gezelliequote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Natuurlijk welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wil jij niet meer naast me staan dan?
![]()
Samen geen leven hebben, is ook weer samen een leven hebben al is het dan op Fok!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet om je leven te zoeken lieverdjequote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een leven gaan zoeken ben ik bang dan![]()
Gelukkig maarquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Samen geen leven hebben, is ook weer samen een leven hebben al is het dan op Fok!![]()
Dat klopt een dubbel levenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Samen geen leven hebben, is ook weer samen een leven hebben al is het dan op Fok!![]()
quote:
Ik heb dan net iets meer leven dan jij hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor zondag 08 januari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 390 Dark_Angelus
2. 285 the_legend_killer
3. 255 Dizer
4. 246 Renesite
5. 240 lovebear
6. 225 Snaptnix
7. 215 Foreverblue
8. 212 Zhenar
9. 201 tong80
10. 187 _Xbox_Master_
11. 171 Ang3l
12. 168 Svensational
13. 162 M-en-A
14. 161 Arliator
15. 159 CrazyDutchPunk
Ahhhhh dank je wel lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet om je leven te zoeken lieverdjeje leeft toch!!
![]()
![]()
en iets van je leven maken hoeft ook niet meer, want volgens mij is daar
niks mis mee![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
oke, was alleen maar lief bedoelt omdat ik dacht dat het misverstand uitgesproken en begrepen was. Als je er niet van gedient bent om eenquote:
Slaap lekker Odie... geniet van je rustquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
ik sluit de bar , slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker odiequote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
er dwarrelt een female user met de naam miss blue op dit forum rondquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhh dank je wel lieverd![]()
Maar het leven kan altijd beter toch? Heb in ieder geval de hoop dat er dit jaar een miss blue op mijn pad verschijnt
Uhm.. sja.. iets meer leven, maar jullie hebben samen een Fok levenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dan net iets meer leven dan jij hebt![]()
waarom liet ik je schrikken danquote:Op maandag 9 januari 2006 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
![]()
![]()
Je liet me wel even schrikken hoor![]()
ik ben barmanquote:Op maandag 9 januari 2006 00:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
oke, was alleen maar lief bedoelt omdat ik dacht dat het misverstand uitgesproken en begrepen was. Als je er niet van gedient bent om eensmiley te krijgen, dan zal ik dat voortaan achterwege laten bij jou.
Slaap lekker odie en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
YWquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar het leven kan altijd beter toch? Heb in ieder geval de hoop dat er dit jaar een miss blue op mijn pad verschijnt
Je was zo blij dat je niet met ons in de top 10 stondquote:
Whahaha... dat is toevallig. Moet ik die maar eens gaan zoeken hequote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er dwarrelt een female user met de naam miss blue op dit forum rond![]()
wat moet ik dan schat teleurgesteld zijn dat ik niet in de top 10 staquote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je was zo blij dat je niet met ons in de top 10 stond![]()
Ze post al op FOK!, dat hebben jullie alvast gemeen. Fotoboek van miss_bleuquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar het leven kan altijd beter toch? Heb in ieder geval de hoop dat er dit jaar een miss bleu op mijn pad verschijnt
Ik was blij, omdat het zo net lijkt alsof ik een leven heb....quote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je was zo blij dat je niet met ons in de top 10 stond![]()
Je hebt wel veel vertrouwen in mequote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
YWen dan het liefst Forever hé,
zal vast wel goed komen lieverd, aan jou zal het in ieder
geval niet liggen.
Welterusten Odiequote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Oke, trek het je niet aan, ik kus normaal inderdaad geen mannen.quote:
Ik ga zeer zeker niet klagen. Rondje van de zaak gehad, nog voldoende port op voorraad. Wat wil een mens nog meer?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
mmmm , nu ik de bar sluit , klaagt er niemand![]()
Wauw... die ziet er niet slecht uit zeg...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze post al op FOK!, dat hebben jullie alvast gemeen. Fotoboek van miss_bleu
ehhhh... neuh, dat ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat moet ik dan schat teleurgesteld zijn dat ik niet in de top 10 sta![]()
![]()
Ja hé dat heb ik soms in mensen, voel dat meestal aan, gek hé, en toch is het zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt wel veel vertrouwen in me![]()
Zal ik 'm in het vervolg maar andersom posten?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef M-en-A het volgende:
Ik heb dan net iets meer leven dan jij hebt![]()
quote:
Hoi Bartoli en FB.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wauw... die ziet er niet slecht uit zeg...
Hoiiii Muerte
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat moet ik dan schat teleurgesteld zijn dat ik niet in de top 10 sta![]()
![]()
Hoi Snaptnix.quote:
Ik kan moeilijk voor mezelf praten... maar in dit geval zit je goed jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé dat heb ik soms in mensen, voel dat meestal aan, gek hé, en toch is het zo.
Hoi White_Pearl.quote:
dat is waar..... en natuurlijk ook heel belangrijk.... een leven met julliequote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm.. sja.. iets meer leven, maar jullie hebben samen een Fok leven![]()
En dit >>>quote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt wel veel vertrouwen in me![]()
liefquote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat is waar..... en natuurlijk ook heel belangrijk.... een leven met jullie![]()
Hoi M-en-A.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En dit >>>siert je, maar hoeft niet hoor dat zeiden Snappie
en ik zei de gek
al eerder
van de week.
Vind al gezellie als je er bentquote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry lieverd zal beter mijn best doen morgen en dinsdag ofzo (tussen het leren door)![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En dit >>>siert je, maar hoeft niet hoor dat zeiden Snappie
en ik zei de gek
al eerder
van de week.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat is waar..... en natuurlijk ook heel belangrijk.... een leven met jullie![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zal ik 'm in het vervolg maar andersom posten?
Okee, anders had ik 't natuurlijk graag gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef M-en-A het volgende:
nee hoor, laat de lijst maar gewoon zoals je hem altijd hebt. Ik schaam me er niks voor
![]()
Gaat wel Thx, zit gewoon lekker rustigquote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
Gaat het trouwens alweer wat beter met Pareltje? Aangezien je er nog bent
Neej joh gekkie!!! dat bedoel ik niet zoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]ik zal proberen niet meer te
dan
![]()
Hahaha... dan is het goed.... zal ik anders nog een lekkere wijntje voor je inschenken? Misschien knap je daar van op?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat wel Thx, zit gewoon lekker rustig![]()
![]()
![]()
je hebt geen kind aan me nu![]()
Slaap lekker beertje en tot morgen.quote:
Hahaha.... snapte ik wel... maar ben niet iemand die van zich zelf roept dat die de beste is.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Neej joh gekkie!!! dat bedoel ik niet zogewoon lekker jezelf blijven
![]()
![]()
rond kwart voor 9 had je de 5000e lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
Wanneer zat ik ook alweer aan de 5000??? Ik lul teveel geloof ik![]()
Wist ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk voor mezelf praten... maar in dit geval zit je goed ja
Zo kan ik ook aan een hoop posts komenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
Slaap lekker lieve lovebear...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
rond kwart voor 9 had je de 5000e lieverd![]()
Nee ik ook niet, maar dat had je al gemerkt en gelezen in het andere forum denk ik,quote:Op maandag 9 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha.... snapte ik wel... maar ben niet iemand die van zich zelf roept dat die de beste is.
Truste slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, anders had ik 't natuurlijk graag gedaan.
Truste.![]()
OOoo... dat red je wel in een daggie als je even flink doorpostquote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik nog 796 nu voor de 10.000...
Jep... gelezen... en bescheidenheid siert de mens vind ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar dat had je al gemerkt en gelezen in het andere forum denk ik,
dat zeggen snappie en ik wel![]()
Hoi.quote:
Welterustenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, anders had ik 't natuurlijk graag gedaan.
Truste.![]()
Ik zit daar niet zo om te springen hoor... ben de 5000 ook vergetenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OOoo... dat red je wel in een daggie als je even flink doorpost![]()
ik nog 161 voor de 16.000equote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik nog 786 nu voor de 10.000...
Morwen komt hier ook vaak.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is voor te eerst dat ik in de bbh sc ben
wees welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wees welkom... het hotel is groot genoegquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Begin eens bij nummer 1, dan weet je waar het over gaatquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo is het, " Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg "quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... gelezen... en bescheidenheid siert de mens vind ik.
Echt?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wees welkom... het hotel is groot genoeg
Neuhhhh valt wel mee, je bent er pas 116 berichtjes overheenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
Wanneer zat ik ook alweer aan de 5000??? Ik lul teveel geloof ik![]()
eyyy... Dan mijn mottoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo is het, " Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg "
Welterustenquote:
Dit is mijn laatste dienst.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
Waar is de nachtpleog?
En als 2 mensen gewoon doen... worden ze dan gek op elkaar?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo is het, " Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg "
Droom fijn Bartoliquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga beertje maar achterna met slapen. Morgen vroeg dag met tentamen. Cya later![]()
Slaap lekker Bartoli en morgen heel veel succes met je tentamenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga beertje maar achterna met slapen. Morgen vroeg dag met tentamen. Cya later![]()
Melke zal zo ook nog wel komen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef Manu82 het volgende:
oh ik zie palm en henk al, geen zorgen dus voor m'n koffie morgenochtend
succes dan maar en slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
waar heb je Melke gelaten?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste dienst.
Tijd om af te kicken.
Hallo A en M... ja, we gaan weer op Formule 1 snelheid hier hequote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef A-en-M het volgende:
Hallo voor iedereen die ik ff vergeten ben te groeten, maar ik ben weer eens aan het bijlezen
Nee toch zeker? Waarom...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om af te kicken.
Hoi en doegquote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Manu82 het volgende:
hallo allemaal, moet er wel zo weer vandoor, moet weer om half acht opstaan volgens planning
Omdat ik constant zit te denken "wat gebeurt er in die slowchat" . En da's niet goed voor mijn studieritme.quote:
Verder leren of heb je werk gevonden?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Manu82 het volgende:
hallo allemaal, moet er wel zo weer vandoor, moet weer om half acht opstaan volgens planning
ja ik denk dat ik het ga verknallen snap er geen hol van. Maar bedanktquote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker Bartoli en morgen heel veel succes met je tentamen![]()
Hmm, laten we realistisch wezen: er gebeurt nooit ene drol in die slowchatquote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik constant zit te denken "wat gebeurt er in die slowchat" . En da's niet goed voor mijn studieritme.
Truste Bartoli, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
Jamaar, dan gaan we je missen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik constant zit te denken "wat gebeurt er in die slowchat" . En da's niet goed voor mijn studieritme.
Slaap zachtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
In ieder geval veel succes ermee... meer dan je best kan je niet doen...quote:Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik het ga verknallen snap er geen hol van. Maar bedankt![]()
![]()
FB en andere slaap ze voor straks![]()
hoihoiquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om af te kicken.
Jij zou vroeg gaan slapen vanavond en morgen de hele dag studeren zei je vanmiddagquote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef Manu82 het volgende:
oh ik zie palm en henk al, geen zorgen dus voor m'n koffie morgenochtend
Ochtendprogramma is werk zoeken en vanaf 1 uur moeten we gaan lerenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verder leren of heb je werk gevonden?
Dat zijn er ook 119 meerquote:Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef M-en-A het volgende:
ik lul vandaag ook wel erg veel.... was vandaag dus al blij met de 3500 en nu zit ik dus alweer op de 3619
![]()
Dus Snaptnix..... WIJ HEBBEN EEN LEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
het is 12:05 en heb nog 7,5 uur slaap, dus gaat lukkenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jij zou vroeg gaan slapen vanavond en morgen de hele dag studeren zei je vanmiddag![]()
Je gaat het wel halen, zal voor je duimen iigquote:Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik het ga verknallen snap er geen hol van. Maar bedankt![]()
![]()
FB en andere slaap ze voor straks![]()
Daar heb je geluk mee dan ja... en geen andere dingen gaan doen dan hequote:Op maandag 9 januari 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ochtendprogramma is werk zoeken en vanaf 1 uur moeten we gaan leren
redelijk voordeel dat m'n vriendin en ik hetzelfde examen hebben
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat beide programma's volledig zullen slagen morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ochtendprogramma is werk zoeken en vanaf 1 uur moeten we gaan leren
redelijk voordeel dat m'n vriendin en ik hetzelfde examen hebben
Idem. Heb al verscheidene deadlines gemist.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is 12:05 en heb nog 7,5 uur slaap, dus gaat lukken
en ben verslaafd aan studie ontwijkend gedrag
nope, morgenvroeg wordt redelijk zwaar en daarna meteen naar de stad, even ontspannen en dan echt knallen en zo'n 200 pagina's samenvatten leren en dan meteen weer eten en dan ontspannen en relatief vroeg slapenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar heb je geluk mee dan ja... en geen andere dingen gaan doen dan he
* beurt snappie ff mee omhoog naar de top van het optiquote:Op maandag 9 januari 2006 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zijn er ook 119 meer![]()
Jaaaaa, wij hebben een leven, dat is het gewoon![]()
![]()
![]()
Laten we het daar maar ophouden tenminste, straks wordt ik nog depri ervan![]()
ja heeee, ga om deze tijd nog ff nederlandse les gevenquote:
Bartoli bedoel ik pfffftttt gaat lekker hierquote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
Hij is er geloof ik niet meer, maar succes lieverdje, ik zal voor je duimen![]()
Leest hij het later wel![]()
Hahaha gekkiequote:Op maandag 9 januari 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is 12:05 en heb nog 7,5 uur slaap, dus gaat lukken
en ben verslaafd aan studie ontwijkend gedrag
Wat jij wil scheet, wat jij wil.quote:
Thank youquote:Op maandag 9 januari 2006 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* beurt snappie ff mee omhoog naar de top van het opti![]()
Geeft nie pareltje, ik heb ook steeds meer moeite om bij te lezen, gedachten dwalen soms af en je bent zo weer een aantal berichten verderquote:Op maandag 9 januari 2006 01:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bartoli bedoel ik pfffftttt gaat lekker hier![]()
Komt vast omdat je je niet helemaal lekker voeltquote:Op maandag 9 januari 2006 01:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bartoli bedoel ik pfffftttt gaat lekker hier![]()
He, ik ben nou eenmaal een idealistquote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja heeee, ga om deze tijd nog ff nederlandse les geven![]()
![]()
![]()
Whaha Uhm ook als ze ongewoon doen lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En als 2 mensen gewoon doen... worden ze dan gek op elkaar?![]()
Melkeeeeeequote:
Aahhhhhh ook gevoelig voor romantiek dusquote:Op maandag 9 januari 2006 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whaha Uhm ook als ze ongewoon doen lieverd![]()
![]()
Zit maar te pesten hoor vond het zo'n lieve zin schoot gewoon vol![]()
Hoi Morwen.quote:
Ha Morwen... wees welkomquote:
Hoi Melke.quote:
Ja, maar sinds ik minder in de nachtploeg ben zie ik je minder denk ik danquote:
Hallo Morwen, we zijn er ff niet geweest maar we hebben wel geprobeerd bij te lezen.... dus oook afgelopen nacht.quote:
Dan heb je het volgende deel, 25, nog niet gezienquote:
quote:
Goeie vraag. Odie, de barvrouw, is al slapen geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
Doka, muerte![]()
![]()
Wie schenkt de drankjes in?![]()
Nee hoor... ik had je al verwacht... duurde alleen wat langer dan normaal dat je er bentquote:
Dat was het zeker, gelukkig was de auto gepantserd, anders was het heel anders afgelopen.quote:
Komt ook omdat ik meestal tussen 8 uur 's morgens en 1 uur 's nachts niet online benquote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik minder in de nachtploeg ben zie ik je minder denk ik dan
Wat kan daar nog tegenop hé volgens mij niet veelquote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhh ook gevoelig voor romantiek dus![]()
barman moet het zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef doka het volgende:
[..]
Goeie vraag. Odie, de barvrouw, is al slapen geloof ik
Echte liefde overwint allesquote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat kan daar nog tegenop hé volgens mij niet veel![]()
![]()
quote:
Dat denk ik ook en hij is gemaildquote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo Morwen, we zijn er ff niet geweest maar we hebben wel geprobeerd bij te lezen.... dus oook afgelopen nacht.
gesprek van jou en Arliator, je kan hem vertrouwen, hij zit vol met verrassingen ik weet er over mee te praten, het is echt een fijne kerel.
Dus je nederlands en informatica lessen oefen je hierquote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef melke het volgende:
[..]
Hee MorwenVeel zelfstudie (lees vrije uren
)
Superclische... maar hij zo is het wel, toch?quote:
Welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
Hoi dit is mijn eerste post in het HBB subforum(de eerste van vele zodra het gestart is as het goed is
)
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
Hoi dit is mijn eerste post in het HBB subforum(de eerste van vele zodra het gestart is as het goed is
)
supercliche en totale bsquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Superclische... maar hij zo is het wel, toch?
Vele eersten zullen de laatste zijn stond er in één of ander boekquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
)
Welke?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef doka het volgende:
[..]
Melke![]()
![]()
Ik heb een kamer voor ons gereserveerd
Welkom in ons gezellige hotelletjequote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
)
O, denk jij er zo over. Nou das lekker dan.quote:
Whahaha... ik heb die echte liefde ook nog niet gevonden hoor. Dus wees maar niet bangquote:Op maandag 9 januari 2006 01:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat zeggen ze![]()
![]()
>> effe pauze kuch kuch
>> en weer verder
![]()
lollll
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef doka het volgende:
[..]
Goeie vraag. Odie, de barvrouw, is al slapen geloof ik
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
Is Paultjuhh al gillend weggehold of is ie er nog![]()
Jij wilt pijn gedaan worden. Kan geregeld worden hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Echte liefde is vragen om pijn gedaan te worden
Klinkt alsof etc....quote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
![]()
Dat ben ik niet met je eens, soms is het niet altijd zo,dat is waar maar in veel gevallen wel.quote:
Dat blijkt keer op keer hoor.. .Kom ik eindelijk een fantastische vrouw tegen, is ze al getrouwdquote:Op maandag 9 januari 2006 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
O, denk jij er zo over. Nou das lekker dan.![]()
Begane grond, kamers 1 t/m 100quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij wilt pijn gedaan worden. Kan geregeld worden hoor.![]()
Wie niet... maar soms moet je het achter je proberen te laten en doorgaanquote:Op maandag 9 januari 2006 01:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, soms is het niet altijd zo,dat is waar maar in veel gevallen wel.
Ooit heel erg gekwetst in de liefde denk ik![]()
Heel fijn.... hij heeft mij ook een verrassing bezorgt, ik heb hem gelukkig per email kunnen bedanken, wij waren kapot van het weekend (verhuizing schoonouders op hoge leeftijd) dus wel proberen bij te lezen op fok, maar niet meer gepost sinds vanmiddagquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en hij is gemaildWas ik dat adres toch kwijt (kids en losse papiertjes gaan niet samen
). Maar goed, we hebben elkaar bereikt
![]()
Heeee, lekker dingquote:
Precies en daarom zei ik ook hoeft niet altijd zo te zijn, maar niet iedereen is gelijk Teamleadquote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Daar zit het caphok van mij en Muerte alquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Precies en daarom zei ik ook hoeft niet altijd zo te zijn, maar niet iedereen is gelijk Teamlead
maar begrijp je gevoel maar al te goed![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
)
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
KLeine correctie:
Begane grond, kamers 1 t/m 100
002 - Snaptnix & teamlead
Ik ken het gevoel helaas... mijn vertrouwen in de liefde is ook een poos gezakt tot onder vriespunt... maar het kan ook zoveel goeds opleveren hoop ik maarquote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Weet ik... maar ik ben wat voorzichtiger geworden in de loop der tijd....
schade en schande enzo
Welterustenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
ik ben er klaar mee, ik ga slapen, tot morgenvroeg, nachtploeg succes![]()
![]()
Slaap lekker Manu... en veel succes morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
![]()
ja maar niet in dat topicquote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeee, lekker dingAlles goed, zijn ze lief geweest hier voor je
![]()
Story of my lifequote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel helaas... vertrouwen in de liefde gezakt tot onder vriespunt...
Trusten Manuquote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Dat ligt eraan hoe goed je kan kokenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Is de keuken nog vrij dan?
Nee idd je kan wel zwartgallig overal tegen aan blijven kijken dan ( hoe moeilijk dat ook is )quote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wie niet... maar soms moet je het achter je proberen te laten en doorgaan![]()
Slaap ze Manuquote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
![]()
true.. Ik ben dan ook niet in verdriet blijven hangen... maar vertrouwen is weer wat anders natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 01:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee idd je kan wel zwartgallig overal tegen aan blijven kijken dan ( hoe moeilijk dat ook is )
maar verwerken en doorgaan, want het leven is veels te mooi om in verdriet te blijven hangen.
Voor jou is het luxe tuinhuisje gereserveerdquote:Op maandag 9 januari 2006 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Is de keuken nog vrij dan?
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar zit het caphok van mij en Muerte al
Ow ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
Voor jou is het luxe tuinhuisje gereserveerd
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |