Wat jij wil scheet, wat jij wil.quote:
Thank youquote:Op maandag 9 januari 2006 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* beurt snappie ff mee omhoog naar de top van het opti![]()
Geeft nie pareltje, ik heb ook steeds meer moeite om bij te lezen, gedachten dwalen soms af en je bent zo weer een aantal berichten verderquote:Op maandag 9 januari 2006 01:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bartoli bedoel ik pfffftttt gaat lekker hier![]()
Komt vast omdat je je niet helemaal lekker voeltquote:Op maandag 9 januari 2006 01:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bartoli bedoel ik pfffftttt gaat lekker hier![]()
He, ik ben nou eenmaal een idealistquote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja heeee, ga om deze tijd nog ff nederlandse les geven![]()
![]()
![]()
Whaha Uhm ook als ze ongewoon doen lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En als 2 mensen gewoon doen... worden ze dan gek op elkaar?![]()
Melkeeeeeequote:
Aahhhhhh ook gevoelig voor romantiek dusquote:Op maandag 9 januari 2006 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whaha Uhm ook als ze ongewoon doen lieverd![]()
![]()
Zit maar te pesten hoor vond het zo'n lieve zin schoot gewoon vol![]()
Hoi Morwen.quote:
Ha Morwen... wees welkomquote:
Hoi Melke.quote:
Ja, maar sinds ik minder in de nachtploeg ben zie ik je minder denk ik danquote:
Hallo Morwen, we zijn er ff niet geweest maar we hebben wel geprobeerd bij te lezen.... dus oook afgelopen nacht.quote:
Dan heb je het volgende deel, 25, nog niet gezienquote:
quote:
Goeie vraag. Odie, de barvrouw, is al slapen geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
Doka, muerte![]()
![]()
Wie schenkt de drankjes in?![]()
Nee hoor... ik had je al verwacht... duurde alleen wat langer dan normaal dat je er bentquote:
Dat was het zeker, gelukkig was de auto gepantserd, anders was het heel anders afgelopen.quote:
Komt ook omdat ik meestal tussen 8 uur 's morgens en 1 uur 's nachts niet online benquote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar sinds ik minder in de nachtploeg ben zie ik je minder denk ik dan
Wat kan daar nog tegenop hé volgens mij niet veelquote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhh ook gevoelig voor romantiek dus![]()
barman moet het zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef doka het volgende:
[..]
Goeie vraag. Odie, de barvrouw, is al slapen geloof ik
Echte liefde overwint allesquote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat kan daar nog tegenop hé volgens mij niet veel![]()
![]()
quote:
Dat denk ik ook en hij is gemaildquote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo Morwen, we zijn er ff niet geweest maar we hebben wel geprobeerd bij te lezen.... dus oook afgelopen nacht.
gesprek van jou en Arliator, je kan hem vertrouwen, hij zit vol met verrassingen ik weet er over mee te praten, het is echt een fijne kerel.
Dus je nederlands en informatica lessen oefen je hierquote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef melke het volgende:
[..]
Hee MorwenVeel zelfstudie (lees vrije uren
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |