Neuhhhh valt wel mee, je bent er pas 116 berichtjes overheenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
Wanneer zat ik ook alweer aan de 5000??? Ik lul teveel geloof ik![]()
eyyy... Dan mijn mottoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo is het, " Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg "
Welterustenquote:
Dit is mijn laatste dienst.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
Waar is de nachtpleog?
En als 2 mensen gewoon doen... worden ze dan gek op elkaar?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo is het, " Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg "
Droom fijn Bartoliquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga beertje maar achterna met slapen. Morgen vroeg dag met tentamen. Cya later![]()
Slaap lekker Bartoli en morgen heel veel succes met je tentamenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga beertje maar achterna met slapen. Morgen vroeg dag met tentamen. Cya later![]()
Melke zal zo ook nog wel komen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef Manu82 het volgende:
oh ik zie palm en henk al, geen zorgen dus voor m'n koffie morgenochtend
succes dan maar en slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
waar heb je Melke gelaten?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste dienst.
Tijd om af te kicken.
Hallo A en M... ja, we gaan weer op Formule 1 snelheid hier hequote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef A-en-M het volgende:
Hallo voor iedereen die ik ff vergeten ben te groeten, maar ik ben weer eens aan het bijlezen
Nee toch zeker? Waarom...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om af te kicken.
Hoi en doegquote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Manu82 het volgende:
hallo allemaal, moet er wel zo weer vandoor, moet weer om half acht opstaan volgens planning
Omdat ik constant zit te denken "wat gebeurt er in die slowchat" . En da's niet goed voor mijn studieritme.quote:
Verder leren of heb je werk gevonden?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Manu82 het volgende:
hallo allemaal, moet er wel zo weer vandoor, moet weer om half acht opstaan volgens planning
ja ik denk dat ik het ga verknallen snap er geen hol van. Maar bedanktquote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker Bartoli en morgen heel veel succes met je tentamen![]()
Hmm, laten we realistisch wezen: er gebeurt nooit ene drol in die slowchatquote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik constant zit te denken "wat gebeurt er in die slowchat" . En da's niet goed voor mijn studieritme.
Truste Bartoli, slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
Jamaar, dan gaan we je missen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik constant zit te denken "wat gebeurt er in die slowchat" . En da's niet goed voor mijn studieritme.
Slaap zachtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Bartoli het volgende:
In ieder geval veel succes ermee... meer dan je best kan je niet doen...quote:Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik het ga verknallen snap er geen hol van. Maar bedankt![]()
![]()
FB en andere slaap ze voor straks![]()
hoihoiquote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tijd om af te kicken.
Jij zou vroeg gaan slapen vanavond en morgen de hele dag studeren zei je vanmiddagquote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef Manu82 het volgende:
oh ik zie palm en henk al, geen zorgen dus voor m'n koffie morgenochtend
Ochtendprogramma is werk zoeken en vanaf 1 uur moeten we gaan lerenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Verder leren of heb je werk gevonden?
Dat zijn er ook 119 meerquote:Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef M-en-A het volgende:
ik lul vandaag ook wel erg veel.... was vandaag dus al blij met de 3500 en nu zit ik dus alweer op de 3619
![]()
Dus Snaptnix..... WIJ HEBBEN EEN LEVEN![]()
![]()
![]()
![]()
het is 12:05 en heb nog 7,5 uur slaap, dus gaat lukkenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:02 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jij zou vroeg gaan slapen vanavond en morgen de hele dag studeren zei je vanmiddag![]()
Je gaat het wel halen, zal voor je duimen iigquote:Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik het ga verknallen snap er geen hol van. Maar bedankt![]()
![]()
FB en andere slaap ze voor straks![]()
Daar heb je geluk mee dan ja... en geen andere dingen gaan doen dan hequote:Op maandag 9 januari 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ochtendprogramma is werk zoeken en vanaf 1 uur moeten we gaan leren
redelijk voordeel dat m'n vriendin en ik hetzelfde examen hebben
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is voor te eerst dat ik in de bbh sc ben
Ik hoop voor je dat beide programma's volledig zullen slagen morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ochtendprogramma is werk zoeken en vanaf 1 uur moeten we gaan leren
redelijk voordeel dat m'n vriendin en ik hetzelfde examen hebben
Idem. Heb al verscheidene deadlines gemist.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is 12:05 en heb nog 7,5 uur slaap, dus gaat lukken
en ben verslaafd aan studie ontwijkend gedrag
nope, morgenvroeg wordt redelijk zwaar en daarna meteen naar de stad, even ontspannen en dan echt knallen en zo'n 200 pagina's samenvatten leren en dan meteen weer eten en dan ontspannen en relatief vroeg slapenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar heb je geluk mee dan ja... en geen andere dingen gaan doen dan he
* beurt snappie ff mee omhoog naar de top van het optiquote:Op maandag 9 januari 2006 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zijn er ook 119 meer![]()
Jaaaaa, wij hebben een leven, dat is het gewoon![]()
![]()
![]()
Laten we het daar maar ophouden tenminste, straks wordt ik nog depri ervan![]()
ja heeee, ga om deze tijd nog ff nederlandse les gevenquote:
Bartoli bedoel ik pfffftttt gaat lekker hierquote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef White_Pearl het volgende:
Hij is er geloof ik niet meer, maar succes lieverdje, ik zal voor je duimen![]()
Leest hij het later wel![]()
Hahaha gekkiequote:Op maandag 9 januari 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is 12:05 en heb nog 7,5 uur slaap, dus gaat lukken
en ben verslaafd aan studie ontwijkend gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |