Hoi M-en-A.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En dit >>>siert je, maar hoeft niet hoor dat zeiden Snappie
en ik zei de gek
al eerder
van de week.
Vind al gezellie als je er bentquote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sorry lieverd zal beter mijn best doen morgen en dinsdag ofzo (tussen het leren door)![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En dit >>>siert je, maar hoeft niet hoor dat zeiden Snappie
en ik zei de gek
al eerder
van de week.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat is waar..... en natuurlijk ook heel belangrijk.... een leven met jullie![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zal ik 'm in het vervolg maar andersom posten?
Okee, anders had ik 't natuurlijk graag gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef M-en-A het volgende:
nee hoor, laat de lijst maar gewoon zoals je hem altijd hebt. Ik schaam me er niks voor
![]()
Gaat wel Thx, zit gewoon lekker rustigquote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Foreverblue het volgende:
Gaat het trouwens alweer wat beter met Pareltje? Aangezien je er nog bent
Neej joh gekkie!!! dat bedoel ik niet zoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]ik zal proberen niet meer te
dan
![]()
Hahaha... dan is het goed.... zal ik anders nog een lekkere wijntje voor je inschenken? Misschien knap je daar van op?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat wel Thx, zit gewoon lekker rustig![]()
![]()
![]()
je hebt geen kind aan me nu![]()
Slaap lekker beertje en tot morgen.quote:
Hahaha.... snapte ik wel... maar ben niet iemand die van zich zelf roept dat die de beste is.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Neej joh gekkie!!! dat bedoel ik niet zogewoon lekker jezelf blijven
![]()
![]()
rond kwart voor 9 had je de 5000e lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
Wanneer zat ik ook alweer aan de 5000??? Ik lul teveel geloof ik![]()
Wist ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk voor mezelf praten... maar in dit geval zit je goed ja
Zo kan ik ook aan een hoop posts komenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
Slaap lekker lieve lovebear...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
rond kwart voor 9 had je de 5000e lieverd![]()
Nee ik ook niet, maar dat had je al gemerkt en gelezen in het andere forum denk ik,quote:Op maandag 9 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha.... snapte ik wel... maar ben niet iemand die van zich zelf roept dat die de beste is.
Truste slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, anders had ik 't natuurlijk graag gedaan.
Truste.![]()
OOoo... dat red je wel in een daggie als je even flink doorpostquote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik nog 796 nu voor de 10.000...
Jep... gelezen... en bescheidenheid siert de mens vind ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar dat had je al gemerkt en gelezen in het andere forum denk ik,
dat zeggen snappie en ik wel![]()
Hoi.quote:
Welterustenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, anders had ik 't natuurlijk graag gedaan.
Truste.![]()
Ik zit daar niet zo om te springen hoor... ben de 5000 ook vergetenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OOoo... dat red je wel in een daggie als je even flink doorpost![]()
ik nog 161 voor de 16.000equote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ik nog 786 nu voor de 10.000...
Morwen komt hier ook vaak.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit is voor te eerst dat ik in de bbh sc ben
wees welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wees welkom... het hotel is groot genoegquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Begin eens bij nummer 1, dan weet je waar het over gaatquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zo is het, " Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg "quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... gelezen... en bescheidenheid siert de mens vind ik.
Echt?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wees welkom... het hotel is groot genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |