Gelukkig maarquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Samen geen leven hebben, is ook weer samen een leven hebben al is het dan op Fok!![]()
Dat klopt een dubbel levenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Samen geen leven hebben, is ook weer samen een leven hebben al is het dan op Fok!![]()
quote:
Ik heb dan net iets meer leven dan jij hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor zondag 08 januari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 390 Dark_Angelus
2. 285 the_legend_killer
3. 255 Dizer
4. 246 Renesite
5. 240 lovebear
6. 225 Snaptnix
7. 215 Foreverblue
8. 212 Zhenar
9. 201 tong80
10. 187 _Xbox_Master_
11. 171 Ang3l
12. 168 Svensational
13. 162 M-en-A
14. 161 Arliator
15. 159 CrazyDutchPunk
Ahhhhh dank je wel lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet om je leven te zoeken lieverdjeje leeft toch!!
![]()
![]()
en iets van je leven maken hoeft ook niet meer, want volgens mij is daar
niks mis mee![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
oke, was alleen maar lief bedoelt omdat ik dacht dat het misverstand uitgesproken en begrepen was. Als je er niet van gedient bent om eenquote:
Slaap lekker Odie... geniet van je rustquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
ik sluit de bar , slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker odiequote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
er dwarrelt een female user met de naam miss blue op dit forum rondquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhh dank je wel lieverd![]()
Maar het leven kan altijd beter toch? Heb in ieder geval de hoop dat er dit jaar een miss blue op mijn pad verschijnt
Uhm.. sja.. iets meer leven, maar jullie hebben samen een Fok levenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dan net iets meer leven dan jij hebt![]()
waarom liet ik je schrikken danquote:Op maandag 9 januari 2006 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
![]()
![]()
Je liet me wel even schrikken hoor![]()
ik ben barmanquote:Op maandag 9 januari 2006 00:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
oke, was alleen maar lief bedoelt omdat ik dacht dat het misverstand uitgesproken en begrepen was. Als je er niet van gedient bent om eensmiley te krijgen, dan zal ik dat voortaan achterwege laten bij jou.
Slaap lekker odie en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
YWquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar het leven kan altijd beter toch? Heb in ieder geval de hoop dat er dit jaar een miss blue op mijn pad verschijnt
Je was zo blij dat je niet met ons in de top 10 stondquote:
Whahaha... dat is toevallig. Moet ik die maar eens gaan zoeken hequote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er dwarrelt een female user met de naam miss blue op dit forum rond![]()
wat moet ik dan schat teleurgesteld zijn dat ik niet in de top 10 staquote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je was zo blij dat je niet met ons in de top 10 stond![]()
Ze post al op FOK!, dat hebben jullie alvast gemeen. Fotoboek van miss_bleuquote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar het leven kan altijd beter toch? Heb in ieder geval de hoop dat er dit jaar een miss bleu op mijn pad verschijnt
Ik was blij, omdat het zo net lijkt alsof ik een leven heb....quote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je was zo blij dat je niet met ons in de top 10 stond![]()
Je hebt wel veel vertrouwen in mequote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
YWen dan het liefst Forever hé,
zal vast wel goed komen lieverd, aan jou zal het in ieder
geval niet liggen.
Welterusten Odiequote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef odie22 het volgende:
![]()
![]()
Oke, trek het je niet aan, ik kus normaal inderdaad geen mannen.quote:
Ik ga zeer zeker niet klagen. Rondje van de zaak gehad, nog voldoende port op voorraad. Wat wil een mens nog meer?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
mmmm , nu ik de bar sluit , klaagt er niemand![]()
Wauw... die ziet er niet slecht uit zeg...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze post al op FOK!, dat hebben jullie alvast gemeen. Fotoboek van miss_bleu
ehhhh... neuh, dat ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat moet ik dan schat teleurgesteld zijn dat ik niet in de top 10 sta![]()
![]()
Ja hé dat heb ik soms in mensen, voel dat meestal aan, gek hé, en toch is het zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt wel veel vertrouwen in me![]()
Zal ik 'm in het vervolg maar andersom posten?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:35 schreef M-en-A het volgende:
Ik heb dan net iets meer leven dan jij hebt![]()
quote:
Hoi Bartoli en FB.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wauw... die ziet er niet slecht uit zeg...
Hoiiii Muerte
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat moet ik dan schat teleurgesteld zijn dat ik niet in de top 10 sta![]()
![]()
Hoi Snaptnix.quote:
Ik kan moeilijk voor mezelf praten... maar in dit geval zit je goed jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé dat heb ik soms in mensen, voel dat meestal aan, gek hé, en toch is het zo.
Hoi White_Pearl.quote:
dat is waar..... en natuurlijk ook heel belangrijk.... een leven met julliequote:Op maandag 9 januari 2006 00:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm.. sja.. iets meer leven, maar jullie hebben samen een Fok leven![]()
En dit >>>quote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt wel veel vertrouwen in me![]()
liefquote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat is waar..... en natuurlijk ook heel belangrijk.... een leven met jullie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |