Superclische... maar hij zo is het wel, toch?quote:
Welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
Hoi dit is mijn eerste post in het HBB subforum(de eerste van vele zodra het gestart is as het goed is
)
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
Hoi dit is mijn eerste post in het HBB subforum(de eerste van vele zodra het gestart is as het goed is
)
supercliche en totale bsquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Superclische... maar hij zo is het wel, toch?
Vele eersten zullen de laatste zijn stond er in één of ander boekquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
)
Welke?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef doka het volgende:
[..]
Melke![]()
![]()
Ik heb een kamer voor ons gereserveerd
Welkom in ons gezellige hotelletjequote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
)
O, denk jij er zo over. Nou das lekker dan.quote:
Whahaha... ik heb die echte liefde ook nog niet gevonden hoor. Dus wees maar niet bangquote:Op maandag 9 januari 2006 01:22 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat zeggen ze![]()
![]()
>> effe pauze kuch kuch
>> en weer verder
![]()
lollll
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef doka het volgende:
[..]
Goeie vraag. Odie, de barvrouw, is al slapen geloof ik
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
Is Paultjuhh al gillend weggehold of is ie er nog![]()
Jij wilt pijn gedaan worden. Kan geregeld worden hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Echte liefde is vragen om pijn gedaan te worden
Klinkt alsof etc....quote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
![]()
Dat ben ik niet met je eens, soms is het niet altijd zo,dat is waar maar in veel gevallen wel.quote:
Dat blijkt keer op keer hoor.. .Kom ik eindelijk een fantastische vrouw tegen, is ze al getrouwdquote:Op maandag 9 januari 2006 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
O, denk jij er zo over. Nou das lekker dan.![]()
Begane grond, kamers 1 t/m 100quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij wilt pijn gedaan worden. Kan geregeld worden hoor.![]()
Wie niet... maar soms moet je het achter je proberen te laten en doorgaanquote:Op maandag 9 januari 2006 01:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, soms is het niet altijd zo,dat is waar maar in veel gevallen wel.
Ooit heel erg gekwetst in de liefde denk ik![]()
Heel fijn.... hij heeft mij ook een verrassing bezorgt, ik heb hem gelukkig per email kunnen bedanken, wij waren kapot van het weekend (verhuizing schoonouders op hoge leeftijd) dus wel proberen bij te lezen op fok, maar niet meer gepost sinds vanmiddagquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en hij is gemaildWas ik dat adres toch kwijt (kids en losse papiertjes gaan niet samen
). Maar goed, we hebben elkaar bereikt
![]()
Heeee, lekker dingquote:
Precies en daarom zei ik ook hoeft niet altijd zo te zijn, maar niet iedereen is gelijk Teamleadquote:Op maandag 9 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Daar zit het caphok van mij en Muerte alquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Precies en daarom zei ik ook hoeft niet altijd zo te zijn, maar niet iedereen is gelijk Teamlead
maar begrijp je gevoel maar al te goed![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef DaMook het volgende:
)
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
KLeine correctie:
Begane grond, kamers 1 t/m 100
002 - Snaptnix & teamlead
Ik ken het gevoel helaas... mijn vertrouwen in de liefde is ook een poos gezakt tot onder vriespunt... maar het kan ook zoveel goeds opleveren hoop ik maarquote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Weet ik... maar ik ben wat voorzichtiger geworden in de loop der tijd....
schade en schande enzo
Welterustenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
ik ben er klaar mee, ik ga slapen, tot morgenvroeg, nachtploeg succes![]()
![]()
Slaap lekker Manu... en veel succes morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
![]()
ja maar niet in dat topicquote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeee, lekker dingAlles goed, zijn ze lief geweest hier voor je
![]()
Story of my lifequote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel helaas... vertrouwen in de liefde gezakt tot onder vriespunt...
Trusten Manuquote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Dat ligt eraan hoe goed je kan kokenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Is de keuken nog vrij dan?
Nee idd je kan wel zwartgallig overal tegen aan blijven kijken dan ( hoe moeilijk dat ook is )quote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wie niet... maar soms moet je het achter je proberen te laten en doorgaan![]()
Slaap ze Manuquote:Op maandag 9 januari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
![]()
true.. Ik ben dan ook niet in verdriet blijven hangen... maar vertrouwen is weer wat anders natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 01:30 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee idd je kan wel zwartgallig overal tegen aan blijven kijken dan ( hoe moeilijk dat ook is )
maar verwerken en doorgaan, want het leven is veels te mooi om in verdriet te blijven hangen.
Voor jou is het luxe tuinhuisje gereserveerdquote:Op maandag 9 januari 2006 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Is de keuken nog vrij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |