quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef tanna het volgende:
En dan is het toch ineens maandag geworden, ik drink mn rode wijn nog ff op (of was het een hele fles odie?) En dan wordt het toch echt tijd om tussen de klamme lappen te gaan liggen![]()
Is een extra groot glasquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Geniet nog even van je wijntje, en slaap lekker voor straks, en tuurlijk tot ziens hier.
Ik schenk zo weer bij hoor , er moet natuurlijk wel wat verdient worden hier , alleen met het smsen redden we het niet meerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef tanna het volgende:
[..]
Lekker altijd de ramen open, ook als het 20 graden vriest![]()
Ik neem nu maar af en toe een nipje van het extra grote glas, anders is het zo onbeleefd hé![]()
Volgens mij is die niet te evenaren meisquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN ER OOK NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets dan?
Begin me nu wel enigszins een Lieske te voelen hier![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap je al, je droom namelijkt! [afbeelding]
Dat is toch positief?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ik voel me langzaam maar zeker een beetje de Menno van HBB worden
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.... iedereen was er zo ondersteboven van dat ze vergeten zijn om je een drankje te brengen![]()
* ]Groot glas port voor Snappie [/me]
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[me= Doos met 6 flessen port op de bar gezet voor de neus van Snaptnix
Kan dat mens niet wat minder hard schreeuwen, krijg pijn in mijn oren![]()
La je nie gek maken hè.... Ruudknuffffffelquote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Je hebt minimaal 3 smileys in je bericht nodig voordat iemand op je reageert hierquote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat gaat goed zo, ga eens wat vaker schreeuwen![]()
ZO eerst even een paar flessen veilig op gaan bergen voor cuall het ziet.
Mennoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Moet je even aan de barjuffrouw vragen..quote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Bartoli het volgende:
zijn er ook keeltabletten te krijgen hier?
Asje...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Bartoli het volgende:
zijn er ook keeltabletten te krijgen?
Waarom dan..... vertel vertelquote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Bij de receptie , vragen naar Chantalcquote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Bartoli het volgende:
zijn er ook keeltabletten te krijgen hier?
Oeps.... heb ik iets gemist dan??quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
M en A , lees je wel reacties ?
Begin jij nu ook alquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef doka het volgende:
[..]
Moet je even aan de barjuffrouw vragen..
Niks mis mee vondt/vind Menno een schatjequote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Die slaapt volgens mij al in haar hemelbed...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Bij de receptie , vragen naar Chantalc
Nee, dat heeft geen zin. Demins doet niks anders dan naar ChantalC vragen, en het heeft hem nog nooit wat opgeleverd!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Bij de receptie , vragen naar Chantalc
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeps.... heb ik iets gemist dan??![]()
Help me even uit de brand en ik zal reageren![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
1 letter verkeerd , en 2 in de verkeerde volgorde
Yep. En die hakken en de lipstiftquote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Begin jij nu ook alalleen omdat ik lang haar heb zeker
Nu voor het echie?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
Ik ga nog even lekker doucen en liesken en dan kruip ik ook m'n bed in.
Snaptnix, je mag mijn strik wel lenen hoor
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga je doen met Lieskequote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat gaat goed zo, ga eens wat vaker schreeuwen![]()
ZO eerst even een paar flessen veilig op gaan bergen voor cuall het ziet.
Hahaha , slaap lekker CU, niet nog 1 van de laatste ronde ?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen lang haar hoor...quote:
De netkousen brachten mij ook in verwarring hoorquote:
Slaap lekker Cuall, praat werkse morgen, als je moet praat werken??quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag meedrinken hoorquote:
Trustequote:Op maandag 9 januari 2006 00:16 schreef tanna het volgende:
Laatste nipje heb ik erin gekieperd, time to go, ik vond het gezellig, misschien tot morgenavond,
hond moet er ook nog uit..............slaap lekker allemaal strakjesik piep er nu tussenuit.
Slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:16 schreef tanna het volgende:
Laatste nipje heb ik erin gekieperd, time to go, ik vond het gezellig, misschien tot morgenavond,
hond moet er ook nog uit..............slaap lekker allemaal strakjesik piep er nu tussenuit.
Met Lieske bedoelt ze tutten, tandenpoetsen enz.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat ga je doen met LieskeThanx voor de strik zal hem gelijk gaan gebruiken
![]()
![]()
[afbeelding]
Slaap lekker en tot mogen![]()
Héél lief, maar ik moet morgen weer werken, en dan moet ik fris en fruitig zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahaha , slaap lekker CU, niet nog 1 van de laatste ronde ?
Trusten tannaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:16 schreef tanna het volgende:
Heel verstandig , tot morgen dan en werkzequote:Op maandag 9 januari 2006 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Héél lief, maar ik moet morgen weer werken, en dan moet ik fris en fruitig zijn![]()
![]()
Oke, die was er even tussendoor geslopen, het gaat zoals je zelf ook wel zult zien in een razend tempo hier. Maar het was van mij ook niet als kritiek bedoelt hè. Gewoon een beetje mee tikken met de gein van de rest. Ik hoop dat je het je zelf niet te veel aan trekt, want dat is absoluut niet de bedoeling.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
1 letter verkeerd , en 2 in de verkeerde volgorde
Ach zo. Ja natuurlijk. Heb dat gedrag van Lieske allang uit m'n systeem verbannenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Met Lieske bedoelt ze tutten, tandenpoetsen enz.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuall, praat werkse morgen, als je moet praat werken??![]()
![]()
Slaap lekker Tanna... in je eigen hotelkamertjequote:Op maandag 9 januari 2006 00:16 schreef tanna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |