Tja, wat zal ik zeggen......een warme persoonlijkheid, een mooie strik in je haar, mooie gelakte nagelsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
schijnbaar niet dus, wat moet je hier doen om op te vallen dan?
Wat liefquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef cuall het volgende:
Ik heb gisteravond nog een foto van Beertje gemaakt.
[afbeelding]
ZO heb ik haar op bed chtergelaten. Ik had haar kamer toch goed op slot gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Zwaaienquote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Val dus inderdaad niet op, heb de helft van de avond al op m'n kop aan die paal gehangen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef henk.jansen het volgende:
Deze nog even verzonden:
Hoi,
Nog even voor de duidelijkheid hier is de link naar het forum
Bonnie St. Claire - deel 1.
Dit is het eigen topic over Bonnie, misschien kan ze daar ook reageren
Groetjes Henk.jansen
beetje drinken..... jij had toch ook pas een feestjequote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toen was ik net wakkerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef doka het volgende:
[..]
Ze ziet er heel anders uit als ze dronken is
Had ik al gezegd dat ze enorm schattig was danquote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZO heb ik haar op bed chtergelaten. Ik had haar kamer toch goed op slot gedaan?
Maar wat is ze lief he als ze dronken is.
![]()
ik drink nooooiiit teveelquote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
beetje drinken..... jij had toch ook pas een feestje![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Val dus inderdaad niet op, heb de helft van de avond al op m'n kop aan die paal gehangen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Had voor jouw een extra groot glas genomenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef tanna het volgende:
En dan is het toch ineens maandag geworden, ik drink mn rode wijn nog ff op (of was het een hele fles odie?) En dan wordt het toch echt tijd om tussen de klamme lappen te gaan liggen![]()
Wat lieffffffquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
quote:
Dat zal het zijn.... iedereen was er zo ondersteboven van dat ze vergeten zijn om je een drankje te brengenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog ff langs gegaan, tís echt een lieffie.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZO heb ik haar op bed chtergelaten. Ik had haar kamer toch goed op slot gedaan?
Maar wat is ze lief he als ze dronken is.
![]()
Geniet nog even van je wijntje, en slaap lekker voor straks, en tuurlijk tot ziens hier.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef tanna het volgende:
En dan is het toch ineens maandag geworden, ik drink mn rode wijn nog ff op (of was het een hele fles odie?) En dan wordt het toch echt tijd om tussen de klamme lappen te gaan liggen![]()
Lekker altijd de ramen open, ook als het 20 graden vriestquote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
Had voor jouw een extra groot glas genomen, de verwarming stuk op je kamer ?
Slaap je al, je droom namelijkt!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef teamlead het volgende:
[..]en dat heb ik weer gemist???
Prive-showtje dan maar?
* Doos met 6 flessen port op de bar gezet voor de neus van Snaptnixquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN ER OOK NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets dan?
Begin me nu wel enigszins een Lieske te voelen hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |