Ja had ik al gehoord en zou heel goed kunnen, was eerst al keeperstrainer en kent de club goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Redelijk groots evenement nog trouwens
En dat laatste is goed voor de economische zendtijd
Voor Superheld, John Karelse schijnt assistent van Lok te gaan worden...
Prima, prima! Dat is heel wat beter dan MyCom.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja had ik al gehoord en zou heel goed kunnen, was eerst al keeperstrainer en kent de club goed.
En vanaf vandaag heet ons stadion Rat Verlegh Stadion![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik maak nooit nieuwe Hools, wil jullie geniale topictitels niet missen.
Vakantie gaat altijd hardquote:Straks maar eens eten. Morgen weer werken, vakantie voorbij. Hard gegaan zeg.
Vakantie? Ik heb altijd vakantiequote:
Daar kun je als "normaal" mens niet eens over nadenkenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef Bluezz het volgende:![]()
Vreselijk, de horror, wat zal er achter gezeten hebben dat je zoiets kán doen
377773 is een palindroomquote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Is dit een palingdinges nee he?
Aantal posts: 37737
Nee want dat is ook een palindroom!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja schat daar heppu een 7 teveel ingesmeten
Het is nu een zalmdinges
Hoe jij het over je hart krijg om alsnog een 'quote:Op zondag 8 januari 2006 18:02 schreef tong80 het volgende:
Leuk berichtje op het journaal
Een echtpaar heeft vier van hun pasgeboren babietjes begraven in de tuin.
Normaal als ik op dit soort berichten reageer laat ik hem inderdaad achterwegen.Maar het is de macht der gewoonte. Als je je er aan stoort bij deze mijn excusesa.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe jij het over je hart krijg om alsnog een '' toe te voegen onderaan...
![]()
Wat hij zegt.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vakantie? Ik heb altijd vakantie![]()
Nou ja, sort off
quote:
moeten ze wel zulke kansen proberen in de goal te schieten ipv bijna het stadion uitquote:
Het blijven natuurlijk Engelsen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten ze wel zulke kansen proberen in de goal te schieten ipv bijna het stadion uit
Lol, wij gaan met zn 15en, dat is pas irritantquote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Superheld het volgende:
Godverdomme, vakantie uitzoeken met z'n 6-en is nog schijtirritant.
quote:
Ex-Volendamspeler.quote:
2 jaar geleden met 20 gedaan, een keer en nooit meer man wat was dat een rotklusquote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol, wij gaan met zn 15en, dat is pas irritant
en is er al wat uitgekomen?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol, wij gaan met zn 15en, dat is pas irritant
Gaan jullie een villa kraken?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef Superheld het volgende:
Voor ons wordt het griekenland iig.
Met heel veel geluk voor niks in een villa maar zitten nu te kijken wat te doen als dat niet door kan gaan.
Neen, iemand heeft een nicht die is getrouwd met iemand die een paar villa's heeft o.a op kreta!quote:
Hoeveel?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Neen, iemand heeft een nicht die is getrouwd met iemand die een paar villa's heeft o.a op kreta!![]()
Ok, dat kan natuurlijk veel slechterquote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Neen, iemand heeft een nicht die is getrouwd met iemand die een paar villa's heeft o.a op kreta!![]()
Stuk of 3.. in griekenland.quote:
De CUL-mod komt weer klagenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij ook opblaasvriendinnen of zo, dit is toch niet te vreten
Lloooooooooooorreeeeeeeeeet!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Superheld het volgende:
Godverdomme, vakantie uitzoeken met z'n 6-en is nog schijtirritant.
Dat ziet er een stuk lekkerder uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
De CUL-mod komt weer klagen
[afbeelding]
kies hier maar iets uit dan....
Ga jij dan ook?quote:
Jij krijgt nog een donut, maar ik zag alleen maar een kruisjequote:Op zondag 8 januari 2006 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk lekkerder uit.
Doe mij maar zo'n rond ding met chocolade
Maar dan moet je natuurlijk niet de foto veranderen
Neem je wel je vlag mee?quote:
Bij mij deed de foto het ook maar heel even.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij krijgt nog een donut, maar ik zag alleen maar een kruisje
Diek, ik hou niet van gebakquote:Op zondag 8 januari 2006 20:50 schreef dndiek het volgende:
De CUL-mod komt weer klagen
[afbeelding]
kies hier maar iets uit dan....
dan maar een ZA-tjequote:
Greppeltsje graaien enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dit ligt nog op de boot, van ons bezoekje aan sneek.
Inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Greppeltsje graaien enzo![]()
Ik ga lekker naar kreta![]()
Mwhehequote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad!
Hehe, daar ga ik ook nog 10 dagen heen, naar die plaats die klinkt als een geslachtsziekte!
Ja die!quote:
Ik ga al een brief sturenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, banaan en superheld wij ons 4-en opgeven voor summerbase 2006
Zou een gezellige boel zijn!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Mischien zie ik je dan welquote:
Als jij dat graag wiltquote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Superheld het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit.. doe je wel een shirt aan met JaWi erachter op?
Nee heb een burberry print tatoo.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt.
Kan ik jou herkennen aan je Bredatatoos?
Daar laat je toch nog geen hond op los..quote:
Alles moet kapotquote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
David ster ketting!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je iemand ziet die de hele dag met een megafoon op het hekje van zijn balkon zit. Dan weet je dat dat Banaan is
Dat is 90% van de nederlanders op vakantie.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te herkennen aan openbare dronkenschap.
En aan het kwijtraken van honderden Euro'squote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te herkennen aan openbare dronkenschap.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En aan het kwijtraken van honderden Euro's z'n jas
Yups, dat was genieten.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
Dat was weer een heerlijk avondje Engels voetbal
Spijbelde bij topografie.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu 1 tegen 100, volgens kandidaat is Alkmaar de hoofdstad van Noord Holland
Bedankt ik zou het bijna vergetenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu 1 tegen 100, volgens kandidaat is Alkmaar de hoofdstad van Noord Holland
Deed ik vooral bij godsdienst troep & maatschappijleerquote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat weet ik nog net wel![]()
Zeker had je moeten zien.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bureau Van Speijk was een puike eerste aflevering. Ga het wel volgen denk ik.
Wel een leuke tweede helft van Leicester - Tottenham gemist volgens mij
Tygo was erg gaaf jaquote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker had je moeten zien.
Maar ik ben een fan van Tigo. Was ie weer goed ?
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef tong80 het volgende:
Even iemand geholpen, ze weten echt niks
draadloos internet valt weg
Zit al ingeschakeld.quote:
Lama'squote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zit al te kijken.
Ben benieuwd naar wotte![]()
Heb geen idee wat er vorige week wasquote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lama's.
Ik wil ook even kijken wat Wotte te melden heeft.
Overigens kwam Shouf Shouf Haibiaiabiba ofzo toch als tv-serie op zondag?
Was vorige week wel leuk.
het was al om 19 uurquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef JaWi het volgende:
Het zou iedere week komen, maar het staat niet bij zondag en niet bij maandag.
Niet kijken voor het slapen gaanquote:
okequote:
Is ook meer bezigheidstherapie voor zatlappenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik weet het nog steeds niet met darts. Het sfeertje eromheen in zo'n zaal is gaaf, het is ook best knap enzo, maar ik weiger het nog steeds een sport te noemen
tip het hier: Voetbal Literatuur dl 2 - Lezende Voetballers, nee toch ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Ajacieden moeten het boek Vak 127 van Menno Pot lezen!
Mieke de Boer mag er best wezen hoor, al is zij er niet bij dit jaar op Lakeside.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:
vrouwen die darten op de Lakesideveel lelijker bestaan ze niet volgens mij.
Het broertje van Pol?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
ja anders had ik dat natuurlijk nooit gepostquote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mieke de Boer mag er best wezen hoor, al is zij er niet bij dit jaar op Lakeside.![]()
Had ik al gezegd dat Tsjêbbe Hettinga een held is ?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Hij komt uit Friesland, tuurlijk issie een heldquote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat Tsjêbbe Hettinga een held is ?
Trusten mensen.
Het was inderdaad koud.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:09 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Het was koud op de fiets....ik lust nu wel een kop warme koffie![]()
Want de Ajax' spits die is terechtquote:Op maandag 9 januari 2006 08:42 schreef Bjoro het volgende:
Sin-ter-klaaasje kom maar binnen met je knecht
Mogguh !quote:
Paar stevige schoenen kopen dan maar....quote:Op maandag 9 januari 2006 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep. Ze kreeg nu ineens een loopoor, niet fraai...
Volgens de ARBO wet mag je dan toch naar huis?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef just me het volgende:
De verwarming is kapot op school en het is zo kouhoud!! * just me wil ijsvrij!!
quote:
oei...da's dan weer balenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep. Ze kreeg nu ineens een loopoor, niet fraai...
ja maar hoe krijg je alle kinderen thuis? Ouders werken; zijn niet te bereiken enz.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Volgens de ARBO wet mag je dan toch naar huis?
Je hebt vast thuis wel een pak pannenkoekmix staan en een fles limonadesiroopquote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar hoe krijg je alle kinderen thuis? Ouders werken; zijn niet te bereiken enz.
kunnen ze niet binnen spelen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar hoe krijg je alle kinderen thuis? Ouders werken; zijn niet te bereiken enz.
monteur is druk bezig en de kinderen mogen lekker lang buiten spelen want daar krijgen ze het wel warm van!
Ach, antibiotica doet wonderen bjoro!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oei...da's dan weer balen
Geef haar maar eennamens Maudje dan !
ff kijken of ik mijn coach vh jaar nog kan veranderen !quote:Op maandag 9 januari 2006 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ach, antibiotica doet wonderen bjoro!
Ik zal ze de groetjes doen!
Trouwens, Hoogendorp is wel een goeie voor Heerenveen vind ik...
Hou die Brabo's toch lekker bij jequote:Op maandag 9 januari 2006 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Trouwens, Hoogendorp is wel een goeie voor Heerenveen vind ik...
fok maar lekker een dagje uit jongenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil ook naar school...
Heb migraine gehad vannacht, verstandig maar niet gegaan...
Fnaafondquote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Iets serieuzer, wanneer komt dat OS subforum eigenlijk?
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Om 16.10 uur tentamens
suc-6 dan maar weerquote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG heeft zijn pak weer aan!
Op naar de volgende sollicitatie....
Ik masturbeer op Franky maar dat weet hij volgens mij welquote:Op maandag 9 januari 2006 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Masturberen op vriendinnen/vrienden zonder dat ze het weten
Goed Topic
2 MPquote:
Ik ook niet, gewoon een cracked server te pakken krijgenquote:
Hoe wat waarquote:Op maandag 9 januari 2006 14:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon een cracked server te pakken krijgen
Ik ga niet doodquote:Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die quotes als je doodgaat zijn schijt irritant![]()
Dat is gewoon subtiel melden dat je er niks van kanquote:Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die quotes als je doodgaat zijn schijt irritant![]()
klopt van geen kanten dat verhaalquote:Op maandag 9 januari 2006 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Masturberen op vriendinnen/vrienden zonder dat ze het weten
Goed Topic
eerst ff een foto zoeken lief, in het spt ondergoed topicquote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Specialvoor buijkje.
Ik miste je al
Franky hoe ging het?
ze zun iz zjainin
Oe wat zien die ramen eruit
Hee ik heb hem wel uitgespeeld op Veteran ja. Wie doet me dat na?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is gewoon subtiel melden dat je er niks van kan
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hee ik heb hem wel uitgespeeld op Veteran ja. Wie doet me dat na?
quote:Giel Beelen als navigator beschikbaar
3FM-dj Giel Beelen is sinds kort beschikbaar op het Tom Tom Go-navigatiesysteem. Op Giel zijn website zijn de bestanden te downloaden waarmee hij je op geheel eigenwijze naar de plaats van bestemming leidt.
De bestanden zijn niet officieel van Tom Tom maar zijn gratis beschikbaar via giel.vara.nl. Een test rit is hier te zien.
als het nou stond op katja.bnn.nl, had ik het nog overwogen, maar Giel....quote:
Blerick ligt in Limburg toch ???quote:
Katja op je TomTom; "Alvorens u gaat rijden dient u minimaal 3 flessen drank leeg te drinken"quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het nou stond op katja.bnn.nl, had ik het nog overwogen, maar Giel....
bij venlo toch ofzo?quote:
Klopt, daar ligt Blerick. Maar Hoogendorp is daar alleen geboren. Hij is al op jonge leeftijd richting Den Haag (dacht ik) verhuisdquote:
dus blijft het een limbo !quote:Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, daar ligt Blerick. Maar Hoogendorp is daar alleen geboren. Hij is al op jonge leeftijd richting Den Haag (dacht ik) verhuisd
Nee, want zijn ouders komen ook niet uit Limburg.quote:
goed bezig konijntje !quote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Druk druk druk, ik ben nu als enige op de redactie aanwezig, dus ben ik even het centrale meldpunt. Net moest een collega direct erop uit voor iets belangrijks in de regio.
Tubantia toch? Die krijgen wij ook, ik bel wel even een klacht doorquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Druk druk druk, ik ben nu als enige op de redactie aanwezig, dus ben ik even het centrale meldpunt. Net moest een collega direct erop uit voor iets belangrijks in de regio.
De geboorte van een lammetje of het uit de boom halen door de brandweer van een katjequote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Of misschien een golfert uit Bloemendaal die ineens een aanval van humor had gekregenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef golfer het volgende:
[..]
De geboorte van een lammetje of het uit de boom halen door de brandweer van een katje
De mestwagen verleende op de rotonde in Holten geen voorrang aan een fietserquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Net moest een collega direct erop uit voor iets belangrijks in de regio.
het ontruimen van een paar uitkeringstrekkers uit een stukje bos.....quote:Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef golfer het volgende:
De geboorte van een lammetje of het uit de boom halen door de brandweer van een katje
Die komt toch niet bij mij terecht.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tubantia toch? Die krijgen wij ook, ik bel wel even een klacht door
flauw he, die modjesquote:Op maandag 9 januari 2006 15:01 schreef Suijk het volgende:
Ah, toe??
schandalig dat dat bos plat moetquote:Op maandag 9 januari 2006 14:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het ontruimen van een paar uitkeringstrekkers uit een stukje bos.....
Ze zetten meer ME in dan bij de gemiddele Ajax-Feyenoordquote:Op maandag 9 januari 2006 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schandalig dat dat bos plat moet
schandalig dat daar mensen in het bos zitten die eigenlijk gewoon zouden kunnen werken maar het niet doen !quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schandalig dat daar mensen in het bos zitten die eigenlijk gewoon zouden kunnen werken maar het niet doen !
je kan het ook anders bekijken, er zijn tenminste nog mensen die zich daar druk over maken en zich ervoor inzetten. Zonder die mensen had niemand in Nederland er wat van gehoord.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schandalig dat daar mensen in het bos zitten die eigenlijk gewoon zouden kunnen werken maar het niet doen !
Oepsquote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef Bjoro het volgende:
eerst ff een foto zoeken lief, in het spt ondergoed topic
Bij Stand.nl is meer dan 70 procent het met je eens vandaag www.stand.nlquote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan het ook anders bekijken, er zijn tenminste nog mensen die zich daar druk over maken en zich ervoor inzetten. Zonder die mensen had niemand in Nederland er wat van gehoord.
Ga liever kokenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps
Ik ben opweg, had veel te modden
Alsof jij leestquote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef VoreG het volgende:
Is al die boomkap niet goed voor de papierindustrie?
Is dat dezelfde 70% die zich ook zo druk maakte om die doodgeschoten mus ???quote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef SCH het volgende:
Bij Stand.nl is meer dan 70 procent het met je eens vandaag www.stand.nl
mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat bos minstens net zo belangrijk - dat gaat ook over onze toekomst.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is dat dezelfde 70% die zich ook zo druk maakte om die doodgeschoten mus ???
mensen, mensen er zijn vorige week 4 babylijkjes gevonden in een tuin, laten we ons eens druk gaan maken om ECHT belangrijke dingen !
Spam!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze wilden ze eigenlijk in het bos verstoppen, maar daar was het zo druk.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef Bjoro het volgende:
mensen, mensen er zijn vorige week 4 babylijkjes gevonden in een tuin, laten we ons eens druk gaan maken om ECHT belangrijke dingen !
laten we ons maar niet meer druk maken over nutteloze natuursloop. Ik vlieg volgende week naar Brazilië ff lekker een tropischregenwoud platgooien. No problemo!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is dat dezelfde 70% die zich ook zo druk maakte om die doodgeschoten mus ???
Ik moest lachen.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:13 schreef JaWi het volgende:
Ze wilden ze eigenlijk in het bos verstoppen, maar daar was het zo druk.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze wilden ze eigenlijk in het bos verstoppen, maar daar was het zo druk.
Heb je honger vriendquote:
ik weet een plek waar er heel veel staanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je honger vriend
* Bluezz gaat leuke sportfoto zoeken... die zijn trouwens veeeeeeeeeel leuker dan VBL foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |