Ja had ik al gehoord en zou heel goed kunnen, was eerst al keeperstrainer en kent de club goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Redelijk groots evenement nog trouwens
En dat laatste is goed voor de economische zendtijd
Voor Superheld, John Karelse schijnt assistent van Lok te gaan worden...
Prima, prima! Dat is heel wat beter dan MyCom.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja had ik al gehoord en zou heel goed kunnen, was eerst al keeperstrainer en kent de club goed.
En vanaf vandaag heet ons stadion Rat Verlegh Stadion![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik maak nooit nieuwe Hools, wil jullie geniale topictitels niet missen.
Vakantie gaat altijd hardquote:Straks maar eens eten. Morgen weer werken, vakantie voorbij. Hard gegaan zeg.
Vakantie? Ik heb altijd vakantiequote:
Daar kun je als "normaal" mens niet eens over nadenkenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef Bluezz het volgende:![]()
Vreselijk, de horror, wat zal er achter gezeten hebben dat je zoiets kán doen
377773 is een palindroomquote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Is dit een palingdinges nee he?
Aantal posts: 37737
Nee want dat is ook een palindroom!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja schat daar heppu een 7 teveel ingesmeten
Het is nu een zalmdinges
Hoe jij het over je hart krijg om alsnog een 'quote:Op zondag 8 januari 2006 18:02 schreef tong80 het volgende:
Leuk berichtje op het journaal
Een echtpaar heeft vier van hun pasgeboren babietjes begraven in de tuin.
Normaal als ik op dit soort berichten reageer laat ik hem inderdaad achterwegen.Maar het is de macht der gewoonte. Als je je er aan stoort bij deze mijn excusesa.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe jij het over je hart krijg om alsnog een '' toe te voegen onderaan...
![]()
Wat hij zegt.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vakantie? Ik heb altijd vakantie![]()
Nou ja, sort off
quote:
moeten ze wel zulke kansen proberen in de goal te schieten ipv bijna het stadion uitquote:
Het blijven natuurlijk Engelsen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeten ze wel zulke kansen proberen in de goal te schieten ipv bijna het stadion uit
Lol, wij gaan met zn 15en, dat is pas irritantquote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Superheld het volgende:
Godverdomme, vakantie uitzoeken met z'n 6-en is nog schijtirritant.
quote:
Ex-Volendamspeler.quote:
2 jaar geleden met 20 gedaan, een keer en nooit meer man wat was dat een rotklusquote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol, wij gaan met zn 15en, dat is pas irritant
en is er al wat uitgekomen?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lol, wij gaan met zn 15en, dat is pas irritant
Gaan jullie een villa kraken?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef Superheld het volgende:
Voor ons wordt het griekenland iig.
Met heel veel geluk voor niks in een villa maar zitten nu te kijken wat te doen als dat niet door kan gaan.
Neen, iemand heeft een nicht die is getrouwd met iemand die een paar villa's heeft o.a op kreta!quote:
Hoeveel?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Neen, iemand heeft een nicht die is getrouwd met iemand die een paar villa's heeft o.a op kreta!![]()
Ok, dat kan natuurlijk veel slechterquote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Neen, iemand heeft een nicht die is getrouwd met iemand die een paar villa's heeft o.a op kreta!![]()
Stuk of 3.. in griekenland.quote:
De CUL-mod komt weer klagenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij ook opblaasvriendinnen of zo, dit is toch niet te vreten
Lloooooooooooorreeeeeeeeeet!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef Superheld het volgende:
Godverdomme, vakantie uitzoeken met z'n 6-en is nog schijtirritant.
Dat ziet er een stuk lekkerder uit.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
De CUL-mod komt weer klagen
[afbeelding]
kies hier maar iets uit dan....
Ga jij dan ook?quote:
Jij krijgt nog een donut, maar ik zag alleen maar een kruisjequote:Op zondag 8 januari 2006 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk lekkerder uit.
Doe mij maar zo'n rond ding met chocolade
Maar dan moet je natuurlijk niet de foto veranderen
Neem je wel je vlag mee?quote:
Bij mij deed de foto het ook maar heel even.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij krijgt nog een donut, maar ik zag alleen maar een kruisje
Diek, ik hou niet van gebakquote:Op zondag 8 januari 2006 20:50 schreef dndiek het volgende:
De CUL-mod komt weer klagen
[afbeelding]
kies hier maar iets uit dan....
dan maar een ZA-tjequote:
Greppeltsje graaien enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dit ligt nog op de boot, van ons bezoekje aan sneek.
Inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Greppeltsje graaien enzo![]()
Ik ga lekker naar kreta![]()
Mwhehequote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad!
Hehe, daar ga ik ook nog 10 dagen heen, naar die plaats die klinkt als een geslachtsziekte!
Ja die!quote:
Ik ga al een brief sturenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, banaan en superheld wij ons 4-en opgeven voor summerbase 2006
Zou een gezellige boel zijn!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Jawi, banaan en superheld wij ons 4-en opgeven voor summerbase 2006
Mischien zie ik je dan welquote:
Als jij dat graag wiltquote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Superheld het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit.. doe je wel een shirt aan met JaWi erachter op?
Nee heb een burberry print tatoo.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt.
Kan ik jou herkennen aan je Bredatatoos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |