voor het eerst dat ik met je eens benquote:Op zondag 8 januari 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Voor de tweede dag zijn we weer live getuige van een heerlijke pot voetbal. Wat kan mij het nou schelen dat er fouten worden gemaakt. Wat kan mij het schelen dat we geen solo's zien omdat de verdedigers je benen breken.
Ierdere vrijdagavond worden we op RTL getracteerd op een potje schaken onder het mom van een voetbalwedstrijd. En na afloop krijgt Johan Derksen verwijten dat ie te negatief is.
Iedere zondagavond zien we een 0-0 wedstrijd op de RAI waar de beste man van het veld de scheidsrechter is.
Engels voetbal rules, wie er ook tegen elkaar spelen. Een voorsprong verdedigen ? Nee, daar doen ze niet aan. Tijdrekken ? Nooit van gehoord. Schwalbes. Nee gadver. Publiek dat 90 minuten blijft zingen zelfs na een 3-0 achterstand. Ja dat is de spirit.
Ik eis elke dag een Engelse wedstrijd op m'n tv om m'n dag goed te maken.
Maar dan niet altijd wat de Premier League betreft.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben het met Tong eens.
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 21:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar dan niet altijd wat de Premier League betreft.
Voor de lagere divisies en de FA Cup natuurlijk wel. Dan gaat er niets boven een echte Engelse wedstrijd in een gezellig oud stadion midden in een woonwijk.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze hebben in Engeland veel divisie's dus het is mogelijk !
Dit is natuurlijk ook zwaar overdreven.quote:Engels voetbal rules, wie er ook tegen elkaar spelen. Een voorsprong verdedigen ? Nee, daar doen ze niet aan. Tijdrekken ? Nooit van gehoord. Schwalbes. Nee gadver. Publiek dat 90 minuten blijft zingen zelfs na een 3-0 achterstand. Ja dat is de spirit.
Ja wat is er mis met zwaar overdrijven wil je reacties zoals van jou uitlokken ?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook zwaar overdreven.
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 januari 2006 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Overdrijven mag.
Heb ik weerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zit nu Milan v Parma te kijken Parma scoort zojuist de 4-3,ook leuk
Schaf het voetbalkanaal aan,(bijna) alles live.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef maril het volgende:
Ik vind engels voetbal machtig mooi, mag het wat mij betrefd veel meer op tv
Dat heb ik en bevalt me prima, maar ik zou ook graag eens wat zien uit de Championship of League 1 en 2.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schaf het voetbalkanaal aan,(bijna) alles live.
Is ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:30 schreef Suijk het volgende:
De Premiership vind ik de laatste tijd (wat betreft de punten die je noemt) toch wat minder de laatste jaren.
Klopt wel. De laatste leuke finale was Owen vs AFCquote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is ook.
TT had beter "3e ronde FAC zijn de leukste op aarde" want er zal dadelijk in de 4e ronde misschien nog een verrassing inzitten maar daarna wordt het over het algemeen zeer voorspelbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |