Daar mag de TS dan even een uitspraak over doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij was dit topic helemaal niet bedoeld voor commentaar op de foto's, daar is het 'Beoordeel mijn foto'-topic voor.
mod-wannabe-alertquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij was dit topic helemaal niet bedoeld voor commentaar op de foto's, daar is het 'Beoordeel mijn foto'-topic voor.
Kijk eens naar de OP.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar mag de TS dan even een uitspraak over doenen indien dit het geval is, de rest van het topic even opschonen
En daar staat nergens dat je geen commentaar mag leverenquote:
is een daarvan die met die weg, de weg tussen wijlre en ubachsberg?quote:
jepquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is een daarvan die met die weg, de weg tussen wijlre en ubachsberg?
mag ik vragen of je daar in de buurt woont?quote:
nee ik kom zelf uit kerkrade..dus wel redelijk in de buurt maar zeker geen buren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik vragen of je daar in de buurt woont?
hihi, ik heb uitzicht vanuit ons huis op die weg
shit, ga ik weer offtopic
* Ynske sleurt je mee Fot SC -- NEWBIE opent topic :Pquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef AltamirA het volgende:
[..]
nee ik kom zelf uit kerkrade..dus wel redelijk in de buurt maar zeker geen buren.
Maarre..aerdige woonomgeving heb je wel dan![]()
doet m eens verkleinen asjeblieft.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Astridj0h het volgende:
Eigenlijk niet vandaag, maar van het weekend... En ik vond hem wel gewoon post waardig zonder in het verbeter topic te postenmaar commentaar mag best hoor
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet m eens verkleinen asjeblieft.
dit formaat is heel irritant met laden
thnx
Toffe foto.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Astridj0h het volgende:
Eigenlijk niet vandaag, maar van het weekend... En ik vond hem wel gewoon post waardig zonder in het verbeter topic te postenmaar commentaar mag best hoor
[afbeelding]
min 120 px
Ik vind het een heel mooi plaatje, maar vraag me af of hij al zo donker was? Ik denk dat hij in iets lichtere versie beter tot zijn recht zou komen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Astridj0h het volgende:
[afbeelding]
min 120 px
Helemaal niet meer in dit topic gekekenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef AltamirA het volgende:
[..]
okee bij deze dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou zeggen dat de foto al ergens in de jaren 60 gemaakt was. Goed gewerkt met het effect!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef Esto het volgende:
Niet vandaag gemaakt maar gister
[afbeelding]
Helaas is ie niet scherp, maar het was de leukste foto van gister![]()
wow mooie foto met dat lichtinval toppiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef djengizz het volgende:
* djengizz heeft een logeetje
[afbeelding]
Dat is een erg coole fotoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef djengizz het volgende:
[afbeelding]
Maar als je een foto in dit topic plaatst, dan mag iedereen die dit forum leest toch zeggen dat ie het niet een mooie foto vind? Mag ie dan voortaan alleen zeggen: deze foto moet in het andere topic? of je nou hier of daar feedback geeft...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:32 schreef sinemet het volgende:
Kan misschiens zo zijn maar daar is dit topic niet voor. En als je goed gelezen zou hebben dan zou je weten dat niet ik maar mn vriend m heeft geschoten. quote RonaldV : Verder commentaar graag via feedback.
![]()
Wat een scheetjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef djengizz het volgende:
[afbeelding]
Erg Heel erg coole foto!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:08 schreef JH87 het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/25/64824143_4bda8b4d4c.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Scheveningen, november 2005![]()
![]()
Met m'n vaders camera, die niet eens van al te beste kwaliteit is![]()
Oh, en ik heb er niets aan gephotoshopt ofzo, hij komt gewoon regelrecht uit de camera!
Dat is idd een hele mooie fotoquote:Op zondag 8 januari 2006 15:25 schreef Subhuman het volgende:
Als je een mooie foto gemaakt hebt waar je gewoon trots op bent en die je aan anderen wilt laten zien kan dat in dit topic! Dit topic is voor zo veel mogelijk foto's, dus kom maar op met die mooie plaatjes!
Wil je graag commentaar op je foto en zoek je verbeterpuntjes? Dan kan je beter terecht in Help me mijn foto verbeteren - deel 2
TS begint!
[afbeelding]
Okee, okee, niet helemaal vandaag gemaakt, maar ik moest toch ergens mee beginnen.
Hé. Die foto heb ik ook!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:08 schreef JH87 het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/25/64824143_4bda8b4d4c.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Scheveningen, november 2005![]()
![]()
Met m'n vaders camera, die niet eens van al te beste kwaliteit is![]()
Oh, en ik heb er niets aan gephotoshopt ofzo, hij komt gewoon regelrecht uit de camera!
Jah dat heb ik bewust gedaan om het onderwerp bij haar te houdenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind je idee heel leuk.
Heb je de ballerina bewust zo in het midden gehouden dat je de troep in de donkerte achter haar ziet?
Er stonden in je eerste post spaties tussen tags en url.
host het plaatje ff op een andere server dan imageshack.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef pleon het volgende:
huh? doet de foto het niet? Ik zie de foto hier gewoon?
Ik vind het mooie foto's! De schaduwen op de grond zijn erg mooi. Een klein dingetje wat mij stoort is het zwarte kevertje (?) of iets midden in de foto's, en op de eerste foto ook het kleine witte stukje. Maar misschien kun je dat nog een beetje wegwerken in photoshop ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef ableton het volgende:
Niet helemaal vandaag maar toch.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
hoort hier niet maar beetje commentaar?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Niet helemaal vandaag maar ok...
Tis een kaars dus
[afbeelding]
quote:Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!
Er is vrij weinig aan te zien.. En flitslicht maakt een foto zelden mooier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef Blue Thunder het volgende:
nu ik em nog een keer zie, denk ik ook van... laat maar
Van die 1e foto idd jammer, maar camera deed moeilijk en heb m nog geen half jaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef Werewolf het volgende:
@sinemet
Jammer dat bij je eerste foto de bovenkant van de afgebroken boom er niet helemaal op staat.
Bij de tweede zou ik de horizon nog even rechtzetten met photoshop als ik jou was.
Helemaal de vraag of die horizon wel scheef is... ik ken dat stukje heide (heb er een paar kilometer vandaan gewoond en veeeeeel gewandeld...) en er is geen meter recht...inclusief de trapjes...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef Werewolf het volgende:
@sinemet
Jammer dat bij je eerste foto de bovenkant van de afgebroken boom er niet helemaal op staat.
Bij de tweede zou ik de horizon nog even rechtzetten met photoshop als ik jou was.
Neem je foto's altijd ruim! Iets eraf knippen kan altijd nog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef sinemet het volgende:
[..]
Van die 1e foto idd jammer, maar camera deed moeilijk en heb m nog geen half jaar![]()
Photoshop, zou wel willen maar heb er op dit moment nog geen verstand van![]()
ehm... wat is het?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef audi80 het volgende:
Deze heb ik net gemaakt en vond ik wel aardig(onbewerkt)
[afbeelding]
Grote versie.
de eerste daar blijf ik naar kijken. Ik probeer uit te vogelen hoe je het hebt gedaan, de dobbelstenen staan gestapeld, maar toch zit er een beweging in die ik niet kan plaatsen. Knap gedaan dusquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
was vanmiddag op tijd thuis en wou fotograferen maar geen zin om naar buiten te gaan en ik was alleen thuis...
beetje simpele dingen creatief proberen weer te geven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
graag commentaar
Een waterstraal van de kraan.quote:
lange sluitertijd en dan op het laatste moment 1 andere dobbelsteen tegen de stapel gooien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de eerste daar blijf ik naar kijken. Ik probeer uit te vogelen hoe je het hebt gedaan, de dobbelstenen staan gestapeld, maar toch zit er een beweging in die ik niet kan plaatsen. Knap gedaan dus![]()
de laatste is ook erg mooi
Waarom is dat 'uiteraard'?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef Gose het volgende:
Ook al niet vandaag maja dat doet niemand
Was een show tijdens 50e verjaardag van me tante, moeilijke foto-omstandigheden maar deze vond ik toch wel aardig gelukt. (sinds vandaag fotosoep op me pc dus uiteraard meteen de achtergrond zwart-wit gemaakt en de homo kleur laten houden).
[afbeelding]
Dat doet toch iedereen met Photoshopquote:
Jij begrijpt me.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen met Photoshop. Jij niet?
raar hoor.
![]()
Toch...![]()
haha ja dat is ff gedachte sprongetje van me, was niet zo lang geleden in het bewerkingstopic en vond dat erg vet uit zien, dus nu had ik het programma om het volgens die tutorial te doen, dus uiteraard gedaanquote:
Toevallig was ik daar vanavond ook nog, daarna zag ik jouw post. Ergens was het dus ook 'uiteraard' voor mij, maar toch hequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef Gose het volgende:
[..]
haha ja dat is ff gedachte sprongetje van me, was niet zo lang geleden in het bewerkingstopic en vond dat erg vet uit zien, dus nu had ik het programma om het volgens die tutorial te doen, dus uiteraard gedaan
Geen flauw idee wat het is, maar dat maakt het juist wel interessant! Misschien zou het nog wel iets meer uit het midden mogen staan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef audi80 het volgende:
Deze heb ik net gemaakt en vond ik wel aardig(onbewerkt)
[afbeelding]
Grote versie.
Mooie foto's, en hopelijk is het over een paar maanden elke dag zo'n weerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:13 schreef CrazyCharlie het volgende:
Lekker weer vandaag...
[afbeelding]
[afbeelding]
CC
mega fotoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Mooie foto's, en hopelijk is het over een paar maanden elke dag zo'n weer
[afbeelding]
Niet helemaal zelf geschoten, vriend van mij gedaan(we delen de camera)
Vandaar dat ik 'm toch post, want ik vond 't zelf een coole foto![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind dit dus geen megafoto want:quote:
Teveel beneden en te weinig boven...en het onderwerp is niet scherp. Pluspunt is dat de achtergrond wel scherp is. En nee...ik ga niet zeiken over die regels van 1/3 dit 1/3 dat en dat de horizon scheef staat. Soms kan dan gewoon dikke bullshit zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oi, ik stond ernaastquote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit dus geen megafoto want:
De rule of third is slecht toegepast, teveel straat op de foto. Het onderwerp zit met z'n kop op de rand van de foto. De horizon is scheef. Het onderwerp is niet mooi uitgelicht.
Voor de rest is het wel een goede foto omdat het onderwerp scherp is. En dat is met dit soort foto's best lastig om te doen.
En daarbij is de fotograaf iemand anders dan de poster. Ik dacht dat dit topic ging over ZEFFGEMAAKTE foto's.
Was niet als een flame bedoelt hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:52 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oi, ik stond ernaast![]()
En ja.. regels zijn er om gebroken te worden, niet?
En we vonden 'm zelf wel sportief en speels, juist doordat niet alle regels als 'standaard' gebruikt zijn
Maar bedankt voor de crits/comments.
Daar wou ik de mei meet houdenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef djengizz het volgende:
In Leiden.
De eerste en tweede foto zijn genomen in een vervallen meelfabriek aan de Zijlsingel:
[afbeelding]
De laatste is een hele oude meelfabriek (1916) op weg naar de Kaag:
[afbeelding]
De foto is gemaakt vanuit de auto met 130 km per uurquote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef Astridj0h het volgende:
nice prupke, vind alleen de lensflare net te storend om het echt een mega foto te vinden. Maar wolken en zonnetje is altijd goede combi
Ik zeg toch ook niet dat ik carnaval ben wezen vieren. Ik beboelde die lui op de foto. En de foto's zijn scherp genoeg vind k. Was al moeilijk genoeg ze te maken. Ik zelf heb nog nooit carnaval gevierd. Ben dit jaar pas voor t eerst ens zon optocht wezen kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef Robertje het volgende:
Sowieso is carnaval niet leuken de foto's zijn ook nog niet eens scherp
THE GIANT BIRD WILL DESTROY US ALL!!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Segura in Maastricht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
yupquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Segura in Maastricht?
Mooie foto's iig!
Mooie foto! Deze spreekt me echt aan, heerlijke kleuren en compositie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef gizj het volgende:
ok ok, ook niet vandaag gemaakt, maandje geleden in Sri Lanka
lucky shot![]()
[afbeelding]
grotere versie staat op m'n flickr-account, zie sig
Ik had al eerder wat van je Sri Lanka foto's gezien maar op je Flickr account staan ook een paar erg mooie!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef gizj het volgende:
[afbeelding]
Die is echt mooi! Mooie kleuren en het staat er mooi op!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef gizj het volgende:
lucky shot![]()
[afbeelding]
Zo te zien niet. Een foto mag maximaal 580 pixels breed zijn in de huidige lay-out..quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/FFRGSGHHHHDDDTTRRRRDDS.JPG]afbeelding][/url]
Dit is de eerste foto die ik zend met m'n nieuwe camera (dynax 5d).
Het is toch wel wennen zo een DSLR.
Wat vinden jullie
(en aan de mods. Is de foto te groot ?)
Ik vind ze erg mooi! Lekkere serie, heel goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi effect! Wel jammer van de huizen aan beide kanten in de hoekjes..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:25 schreef gizj het volgende:
leuke topics zijn dit toch altijd
zojuist even de sneeuwstorm getrotseerd en deze foto gemaakt in het centrum van Utrecht
[afbeelding]
Een streling van mijn netvlies.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef gizj het volgende:
lucky shot![]()
[afbeelding]
ik zou haast zeggen dat dit aan de geul is, klopt dat? of heb ik t verkeerd?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef minolta het volgende:
De foto's zijn niet van vandaag maar van gisteren
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/fgyfcgycfghv.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/dfxdfhdx.JPG]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |