haha ja dat is ff gedachte sprongetje van me, was niet zo lang geleden in het bewerkingstopic en vond dat erg vet uit zien, dus nu had ik het programma om het volgens die tutorial te doen, dus uiteraard gedaanquote:
Toevallig was ik daar vanavond ook nog, daarna zag ik jouw post. Ergens was het dus ook 'uiteraard' voor mij, maar toch hequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef Gose het volgende:
[..]
haha ja dat is ff gedachte sprongetje van me, was niet zo lang geleden in het bewerkingstopic en vond dat erg vet uit zien, dus nu had ik het programma om het volgens die tutorial te doen, dus uiteraard gedaan
Geen flauw idee wat het is, maar dat maakt het juist wel interessant! Misschien zou het nog wel iets meer uit het midden mogen staan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef audi80 het volgende:
Deze heb ik net gemaakt en vond ik wel aardig(onbewerkt)
[afbeelding]
Grote versie.
Mooie foto's, en hopelijk is het over een paar maanden elke dag zo'n weerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:13 schreef CrazyCharlie het volgende:
Lekker weer vandaag...
[afbeelding]
[afbeelding]
CC
mega fotoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
Mooie foto's, en hopelijk is het over een paar maanden elke dag zo'n weer
[afbeelding]
Niet helemaal zelf geschoten, vriend van mij gedaan(we delen de camera)
Vandaar dat ik 'm toch post, want ik vond 't zelf een coole foto![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind dit dus geen megafoto want:quote:
Teveel beneden en te weinig boven...en het onderwerp is niet scherp. Pluspunt is dat de achtergrond wel scherp is. En nee...ik ga niet zeiken over die regels van 1/3 dit 1/3 dat en dat de horizon scheef staat. Soms kan dan gewoon dikke bullshit zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef Orealo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |