Daar wou ik de mei meet houdenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef djengizz het volgende:
In Leiden.
De eerste en tweede foto zijn genomen in een vervallen meelfabriek aan de Zijlsingel:
[afbeelding]
De laatste is een hele oude meelfabriek (1916) op weg naar de Kaag:
[afbeelding]
De foto is gemaakt vanuit de auto met 130 km per uurquote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef Astridj0h het volgende:
nice prupke, vind alleen de lensflare net te storend om het echt een mega foto te vinden. Maar wolken en zonnetje is altijd goede combi
Ik zeg toch ook niet dat ik carnaval ben wezen vieren. Ik beboelde die lui op de foto. En de foto's zijn scherp genoeg vind k. Was al moeilijk genoeg ze te maken. Ik zelf heb nog nooit carnaval gevierd. Ben dit jaar pas voor t eerst ens zon optocht wezen kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:59 schreef Robertje het volgende:
Sowieso is carnaval niet leuken de foto's zijn ook nog niet eens scherp
THE GIANT BIRD WILL DESTROY US ALL!!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Segura in Maastricht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:34 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
yupquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Segura in Maastricht?
Mooie foto's iig!
Mooie foto! Deze spreekt me echt aan, heerlijke kleuren en compositie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef gizj het volgende:
ok ok, ook niet vandaag gemaakt, maandje geleden in Sri Lanka
lucky shot![]()
[afbeelding]
grotere versie staat op m'n flickr-account, zie sig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |