Volgens mij was dit topic helemaal niet bedoeld voor commentaar op de foto's, daar is het 'Beoordeel mijn foto'-topic voor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat een baggerfoto
ik weet dat er hier genuanceerde commentaren worden verwacht maar toch zeker niet op zo'n foto????
De reeks onder deze foto is daarentegen wel weer lekker, en dan i.c.m. de kleine aanpassing van Ron vanwege het grassprietje. De laatste foto is potentieel goed, alleen ik zou 'm heeeeeel anders croppen en bewerken. Heb je de grote versie ook zodat ik misschien mag laten zien wat ik bedoel?
Daar mag de TS dan even een uitspraak over doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij was dit topic helemaal niet bedoeld voor commentaar op de foto's, daar is het 'Beoordeel mijn foto'-topic voor.
mod-wannabe-alertquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Volgens mij was dit topic helemaal niet bedoeld voor commentaar op de foto's, daar is het 'Beoordeel mijn foto'-topic voor.
Kijk eens naar de OP.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar mag de TS dan even een uitspraak over doenen indien dit het geval is, de rest van het topic even opschonen
En daar staat nergens dat je geen commentaar mag leverenquote:
is een daarvan die met die weg, de weg tussen wijlre en ubachsberg?quote:
jepquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
is een daarvan die met die weg, de weg tussen wijlre en ubachsberg?
mag ik vragen of je daar in de buurt woont?quote:
nee ik kom zelf uit kerkrade..dus wel redelijk in de buurt maar zeker geen buren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik vragen of je daar in de buurt woont?
hihi, ik heb uitzicht vanuit ons huis op die weg
shit, ga ik weer offtopic
* Ynske sleurt je mee Fot SC -- NEWBIE opent topic :Pquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef AltamirA het volgende:
[..]
nee ik kom zelf uit kerkrade..dus wel redelijk in de buurt maar zeker geen buren.
Maarre..aerdige woonomgeving heb je wel dan![]()
doet m eens verkleinen asjeblieft.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Astridj0h het volgende:
Eigenlijk niet vandaag, maar van het weekend... En ik vond hem wel gewoon post waardig zonder in het verbeter topic te postenmaar commentaar mag best hoor
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
doet m eens verkleinen asjeblieft.
dit formaat is heel irritant met laden
thnx
Toffe foto.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Astridj0h het volgende:
Eigenlijk niet vandaag, maar van het weekend... En ik vond hem wel gewoon post waardig zonder in het verbeter topic te postenmaar commentaar mag best hoor
[afbeelding]
min 120 px
Ik vind het een heel mooi plaatje, maar vraag me af of hij al zo donker was? Ik denk dat hij in iets lichtere versie beter tot zijn recht zou komen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef Astridj0h het volgende:
[afbeelding]
min 120 px
Helemaal niet meer in dit topic gekekenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef AltamirA het volgende:
[..]
okee bij deze dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou zeggen dat de foto al ergens in de jaren 60 gemaakt was. Goed gewerkt met het effect!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef Esto het volgende:
Niet vandaag gemaakt maar gister
[afbeelding]
Helaas is ie niet scherp, maar het was de leukste foto van gister![]()
wow mooie foto met dat lichtinval toppiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef djengizz het volgende:
* djengizz heeft een logeetje
[afbeelding]
Dat is een erg coole fotoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef djengizz het volgende:
[afbeelding]
Maar als je een foto in dit topic plaatst, dan mag iedereen die dit forum leest toch zeggen dat ie het niet een mooie foto vind? Mag ie dan voortaan alleen zeggen: deze foto moet in het andere topic? of je nou hier of daar feedback geeft...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:32 schreef sinemet het volgende:
Kan misschiens zo zijn maar daar is dit topic niet voor. En als je goed gelezen zou hebben dan zou je weten dat niet ik maar mn vriend m heeft geschoten. quote RonaldV : Verder commentaar graag via feedback.
![]()
Wat een scheetjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef djengizz het volgende:
[afbeelding]
Erg Heel erg coole foto!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:08 schreef JH87 het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/25/64824143_4bda8b4d4c.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Scheveningen, november 2005![]()
![]()
Met m'n vaders camera, die niet eens van al te beste kwaliteit is![]()
Oh, en ik heb er niets aan gephotoshopt ofzo, hij komt gewoon regelrecht uit de camera!
Dat is idd een hele mooie fotoquote:Op zondag 8 januari 2006 15:25 schreef Subhuman het volgende:
Als je een mooie foto gemaakt hebt waar je gewoon trots op bent en die je aan anderen wilt laten zien kan dat in dit topic! Dit topic is voor zo veel mogelijk foto's, dus kom maar op met die mooie plaatjes!
Wil je graag commentaar op je foto en zoek je verbeterpuntjes? Dan kan je beter terecht in Help me mijn foto verbeteren - deel 2
TS begint!
[afbeelding]
Okee, okee, niet helemaal vandaag gemaakt, maar ik moest toch ergens mee beginnen.
Hé. Die foto heb ik ook!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:08 schreef JH87 het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/25/64824143_4bda8b4d4c.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Scheveningen, november 2005![]()
![]()
Met m'n vaders camera, die niet eens van al te beste kwaliteit is![]()
Oh, en ik heb er niets aan gephotoshopt ofzo, hij komt gewoon regelrecht uit de camera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |