abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 15:25:29 #1
40714 Subhuman
Televised confession
pi_33833001
Als je een mooie foto gemaakt hebt waar je gewoon trots op bent en die je aan anderen wilt laten zien kan dat in dit topic! Dit topic is voor zo veel mogelijk foto's, dus kom maar op met die mooie plaatjes!

Wil je graag commentaar op je foto en zoek je verbeterpuntjes? Dan kan je beter terecht in Help me mijn foto verbeteren - deel 2

TS begint!

Okee, okee, niet helemaal vandaag gemaakt, maar ik moest toch ergens mee beginnen.
pi_33833130
dat is idd een moeie foto... uitvergroot ontwikkelen en ophangen in je gang
I'm not the man you think I am!
pi_33833146

Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt. Hierop zie je de ''Poepenkolk'' in Elburg
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:31:14 #4
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_33833165
=edit

[ Bericht 92% gewijzigd door Ingrate op 08-01-2006 15:41:01 ]
good boobs bounce
  zondag 8 januari 2006 @ 15:47:26 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33833605
Ik doe mee:) Wel 4 jaar oude foto's (3.3Mpixel Canon PowerShot S20):

Ayers Rock, Australie:

Great Ocean Road, Australie (net voor een zware stortbui):

Kuirau Park, Rotorua, Nieuw Zeeland (park in een naar zwavel stinkend stadje)

[ Bericht 9% gewijzigd door RemcoDelft op 08-01-2006 15:55:35 ]
censuur :O
  zondag 8 januari 2006 @ 15:51:45 #6
84309 pooier
bling bling
pi_33833752
@ Subhuman

hoe maak je die mooie kader er omheen? dat zie ik vaker in fotografie topics....
copyright 2006
pi_33834408
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef Roskoo het volgende:
[afbeelding]

Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt. Hierop zie je de ''Poepenkolk'' in Elburg
Ik vind 'm erg leuk vooral het detail van de man linksboven.
Ik zou daarom rechts wat wegsnijden van de foto (net voorbij de tweede dikke boom op de voorgond vanaf links gezien), zodat ie meer gefocust is op die man
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33835597
Dierentuin in Denemarken: (November 2005)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Edit RonaldV: ondanks resize nog steeds aan de forse kant. Nogmaals: resize je foto's naar maximaal 580 pixels alsjeblieft, dat houdt de laadtijd binnen de perken

[ Bericht 34% gewijzigd door RonaldV op 08-02-2006 11:14:28 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 16:55:19 #9
40714 Subhuman
Televised confession
pi_33835753
quote:
Op zondag 8 januari 2006 15:51 schreef pooier het volgende:
@ Subhuman

hoe maak je die mooie kader er omheen? dat zie ik vaker in fotografie topics....
Ik heb dat gedaan in mijn fotobewerkingsprogramma, als je daar het canvas iets vergroot maakt ie er een rand omheen. Ik weet dat er ook een aantal programma's bestaat wat automatisch een rand voor je maakt, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Mocht je gedetailleerdere informatie willen, kom dan eens langs in [centraal] Fotobewerking/Photoshop! want dat topic is speciaal daarvoor bedoeld.
pi_33836518
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef Know1 het volgende:
Dierentuin in Denemarken: (November 2005)

Ik heb geen zin om ze allemaal te resizen.
1600x1200

• Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13

[afbeelding]
  • Dan kun je ook niet verwachten dat er mensen naar gaan kijken
    Resizen is een kleine moeite imho.

De foto die je hier wel post is mooi Lijkt ietsje niet helemaal scherp op het beestje, maar het is iig niet storend (mss komt het door het verkleinen)
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
    pi_33836559
    Met Cynix heb ik een heerlijke wandeling gemaakt bij de rand van Eindhoven, richting Son.
    Daar is een erg mooi natuurgebied en natuurlijk hadden we de camera's mee.
    Op een gegeven moment liepen we bij een vennetje waar we beiden aan het fotograferen waren toen we het erover hadden dat we eigenlijk geen dieren zagen. En precies op dat moment hoorden we een vogel. Ik keek naar de boom waar we naast stonden en daar zat ie:

En ja, hij is vandaag gemaakt
    Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
      zondag 8 januari 2006 @ 17:23:27 #12
    15985 huiz
    Man in Black
    pi_33836709
    Erg mooie openingsfoto Sub

Deze heb ik anderhalve week gemaakt:

Op zich vind ik 'm heel mooi hoewel er best verbeterpunten zijn, zo ligt de horizon te hoog waardoor er teveel donker gebied op de foto staat. Misschien nog een keer een stukje croppen
    Scope Pure Colombia BV
    pi_33838275
    4 uur geleden alletwee genomen! de rest van de foto's vind je hier

Nee.
    pi_33838710
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 17:19 schreef Blinky het volgende:
    Met Cynix heb ik een heerlijke wandeling gemaakt bij de rand van Eindhoven, richting Son.
    Op een gegeven moment liepen we bij een vennetje waar we beiden aan het fotograferen waren toen we het erover hadden dat we eigenlijk geen dieren zagen. En precies op dat moment hoorden we een vogel. Ik keek naar de boom waar we naast stonden en daar zat ie:

[afbeelding]

Mooi mooi! Knap dat je zo dichtbij kon komen
    En de mooie blauwe lucht doet het erg goed als achtergrond
    pi_33840413
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef Elefes het volgende:

[..]

Mooi mooi! Knap dat je zo dichtbij kon komen
    En de mooie blauwe lucht doet het erg goed als achtergrond
    Tnx
    Zo heel dichtbij stond ik niet eens eigenlijk. 12x zoom doet veel, ik was alleen erg bang dat ie bewogen zou zijn want die vogeltjes zijn erg snel
    Toen ik de foto ging bewerken wilde ik eigenlijk verder ook niets aanpassen: hij is bijna zoals het orgineel, alleen de kleuren zijn een beetje verscherpt. Het orgineel is hierbij vergeleken bijna zwart-wit.
    Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
    pi_33851398
    Ziet er goed uit, mensen En Blinkster, hier ook al aan het posten Toch de tijd gevonden om lekker te gaan fotograferen Goed zo Ik kom een keer jullie kant op en dan mag je ff laten zien waar dat is

Overigens een van mijn mooiste foto's van vandaag

Diergaarde Blijdorp
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_33852069
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
    Ziet er goed uit, mensen En Blinkster, hier ook al aan het posten Toch de tijd gevonden om lekker te gaan fotograferen Goed zo Ik kom een keer jullie kant op en dan mag je ff laten zien waar dat is

[afbeelding]
    Diergaarde Blijdorp
    Mooi mooi mooi!
    Ik wil ook naar de dierentuin

En Son en Eindhoven zijn ook vlak bij mij in de buurt, je hebt hier erg mooie gebieden om te fotograferen!
    pi_33852686
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef Elefes het volgende:

[..]

Mooi mooi mooi!
    Ik wil ook naar de dierentuin
    Thnx En je mag een keertje mee naar Blijdorp hoor
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_33860829
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 17:18 schreef Elefes het volgende:

[..]

Dan kun je ook niet verwachten dat er mensen naar gaan kijken
    Resizen is een kleine moeite imho.

De foto die je hier wel post is mooi Lijkt ietsje niet helemaal scherp op het beestje, maar het is iig niet storend (mss komt het door het verkleinen)
    ok ok aangepast.

PdeHoog: Die wolf heeft echt een mooie gezichtsuitdrukking!
    pi_33861394

Voor degene waarbij de monitor te donker afgesteld staat: er staat een mannetje op ja
    pi_33868026
    quote:
    En natuurlijk ook eventjes netjes resizen he Net als iedereen hier

Ook nummers bij de foto's maken het wat makkelijker om er iets over te zeggen, wanneer je er wat meer post
    Nummers 2, 6, 8 en 12 vind ik leuke foto's Nummer 11 is het jammer dat net de bovenkant van de kop er niet op staat, en dat er een ander dier achter staat.
    pi_33870157
    voor het eerst ik serieus bezig ben geweest met fotograferen, heb ook geen supercamera(4megapixels)

http://84.104.58.68/dennis/100_2458!!!.JPG ik zet even de link neer, omdat ik niet kan resizen maar voor het eerst dat ik met zwart-wit werk, iemand commentaar? en misschien tips wat ik nog kan bewerken bijvoorbeeld..
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      maandag 9 januari 2006 @ 21:24:42 #23
    52229 Chanty
    Ik heersch >:)
    pi_33881574

hij is niet echt vandaag of gisteren gemaakt (mei 2004) maar vind het wel een heeeeeele mooie zo met die mensjes en die kleurtjes

[ Bericht 17% gewijzigd door Chanty op 09-01-2006 22:43:31 ]
    Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
    pi_33881652
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef denthemen het volgende:
    voor het eerst ik serieus bezig ben geweest met fotograferen, heb ook geen supercamera(4megapixels)

http://84.104.58.68/dennis/100_2458!!!.JPG ik zet even de link neer, omdat ik niet kan resizen maar voor het eerst dat ik met zwart-wit werk, iemand commentaar? en misschien tips wat ik nog kan bewerken bijvoorbeeld..
    Misschien beter dat je hem dan ff in het andere topic (help me mijn foto verbeteren-topic) plaatst
    pi_33884901
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:

[afbeelding]
    Diergaarde Blijdorp
    Tnx... Jouw foto is ook erg
    Foto's maken we genoeg... alleen niet de tijd om ze te bewerken... of om er goed in te duiken.
    Maar oefening baart kunst en daar borduur k op verder.
    pi_33885047
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef Elefes het volgende:
    En Son en Eindhoven zijn ook vlak bij mij in de buurt, je hebt hier erg mooie gebieden om te fotograferen!
    Wij waren bij het bos bij het museum met dat vliegtuig aan de voorkant, praktisch naast de ingnang bij het open lucht theater Joe Mann. Daar zit ook een klein restaurantje en er is een trimbaan. Misschien ken je het?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 22:46:32 #27
    15524 PS
    And someday I shall fly again
    pi_33921823
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 12:09 schreef Gizz het volgende:
    [afbeelding]

Voor degene waarbij de monitor te donker afgesteld staat: er staat een mannetje op ja
    Een owijs strakke plat Gizz. geeft je echt het gevoel van 50 jarige metaal shop. Top spul om aan je muur te hebben.
    If your shaking it more than twice, your playing with it.
    pi_33922015
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Blinky het volgende:

[..]

Wij waren bij het bos bij het museum met dat vliegtuig aan de voorkant, praktisch naast de ingnang bij het open lucht theater Joe Mann. Daar zit ook een klein restaurantje en er is een trimbaan. Misschien ken je het?
    Nee..
    Tussen Boxtel en Oirschot ligt ook een mooi natuurgebied wat nog een beetje in opbouw is, "Banisveld", het is volgens mij onderdeel van de Kampina hier. Dat is ook een erg mooie plaats (kom er regelmatig doorheen, en elke keer valt het me weer op).
    pi_34301781
    ik ben dol op trappenhuizen

deze is uit het hotel in egypte waar ik met kerst zat.

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
    Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
    pi_34302799
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 17:19 schreef Blinky het volgende:

[afbeelding]

Schitterende foto blinky.
    Het wordt weer eens tijd dat IK na mijn misselijkheid foto's ga maken
      zaterdag 21 januari 2006 @ 12:00:14 #31
    122804 muserulezz
    a natural disaster
    pi_34305929
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef Jelleee het volgende:
    4 uur geleden alletwee genomen! de rest van de foto's vind je hier

[afbeelding]

[afbeelding]
    prachtige foto's
    Het leven is prachtig.
    stewardess opleiding
      zaterdag 21 januari 2006 @ 12:35:46 #33
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_34306009
    Die eerste met die jongens mag je van mij nog wel een stuk croppen , een heel stuk van de bovenkant kan er wel af . dan wordt die denk ik veel krachtiger

Die met die vis is mooi
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      zaterdag 21 januari 2006 @ 14:01:35 #34
    37217 Trance-Force
    .... snurft ....
    pi_34308740
    Vandaag ff gemaakt. Photoshop alleen gebruikt voor de border:

Mja... dusch...
      zaterdag 21 januari 2006 @ 14:54:57 #35
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_34310517
    Café Kut, in Bratislava, Slowakije

Ik heb er overigens ook deze versie van gemaakt, maar kan niet beslissen welke me het meest aanspreekt...

[ Bericht 36% gewijzigd door Lkw op 21-01-2006 15:16:27 ]
    Stop the world, I want to get out.
    pi_34312347
    Niet echt een mooie foto maar hij is wel van vandaag en ik vind hem erg grappig

een gepimpte invalide auto

pi_34313084
    Café Kut
    izkander, tja Dit zie je vrij weinig

En ik heb tijden het tennissen nog foto's gemaakt, alleen kan ik mijn USB kabel niet gebruiken omdat ik het heb uitgeleend
      zaterdag 21 januari 2006 @ 18:23:34 #38
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_34317126
    Ik moest eigenlijk andere dingen doen, maar ik kon het niet laten.
    Life is what you make it.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 19:54:03 #39
    15524 PS
    And someday I shall fly again
    pi_34320433
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Schanulleke het volgende:
    [afbeelding]
    Mooi plaatje zo met al die weglopende lijnen. De beweging van de trein geeft het net weer wat meer pit.
    If your shaking it more than twice, your playing with it.
    pi_34320500
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Schanulleke het volgende:
    [afbeelding]
    Mooie foto!!
    Daar moet je echt niet hard over heen rennen...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_34321202
    Ik heb een paar mooie foto's aan mijn vakantie in Denemarken over gehouden.

pi_34321322
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Ik heb een paar mooie foto's aan mijn vakantie in Denemarken over gehouden.
    Vind die met de trap t mooiste
    Die met de zee op de achtergrond dus..
      zaterdag 21 januari 2006 @ 21:56:55 #43
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_34325357
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 19:54 schreef PS het volgende:

[..]

Mooi plaatje zo met al die weglopende lijnen. De beweging van de trein geeft het net weer wat meer pit.
    Dank je, ik had hem ook zonder trein, maar vond dit zelf ook leuker.
    Een van de eerste resultaten met mijn Sigma 10-20 mm lensje. Ik ga daar geloof ik wel plezier van beleven.
    Life is what you make it.
    pi_34326507
    Tot nu toe lukt het me alleen mooie foto's te maken van mijn kat .

Maar ik ga oefenen op andere objecten .
    Overigens alleen beetje gecropt in fotoshop, verders nix.
    pi_34350182
    http://tinypic.com/mcan40.jpg

Ik denk dat dit ook een mooie is heb hem enkele minunten geleden gemaakt
    Wat vinden jullie ?
    pi_34350248
    welke site gebruiken jullie om die foto's direct op het scherm te krijgen
    pi_34350339
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 18:11 schreef minolta het volgende:
    welke site gebruiken jullie om die foto's direct op het scherm te krijgen
    doe dmv [img]link naar plaatje[/img]

en ik host altijd bij http://xs.to

btw mooie foto, alleen jammer van die draad/hek onder in beeld.
    Het leven is prachtig.
    stewardess opleiding
    pi_34350670
    ik heb de draad weg gedaan

is het nu beter ?
    pi_34350730
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef minolta het volgende:
    ik heb de draad weg gedaan

[[url=http://xs64.xs.to/pics/06030/urytdfhgfhgf.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]

is het nu beter
    Veel beter, zo is de foto echt prachtig
    Het leven is prachtig.
    stewardess opleiding
    pi_34350830
    @Minolta: nice Ik vind de compo nog iets te onrustig door de takjes aan de linkerkant en het is jammer van die boerderij op de achtergrond, maar verder is-ie fraai Zwart-wit
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')