Ik vind 'm erg leukquote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef Roskoo het volgende:
[afbeelding]
Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt. Hierop zie je de ''Poepenkolk'' in Elburg
Ik heb dat gedaan in mijn fotobewerkingsprogramma, als je daar het canvas iets vergroot maakt ie er een rand omheen. Ik weet dat er ook een aantal programma's bestaat wat automatisch een rand voor je maakt, maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:51 schreef pooier het volgende:
@ Subhuman
hoe maak je die mooie kader er omheen? dat zie ik vaker in fotografie topics....
Dan kun je ook niet verwachten dat er mensen naar gaan kijkenquote:
Mooi mooi! Knap dat je zo dichtbij kon komenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:19 schreef Blinky het volgende:
Met Cynix heb ik een heerlijke wandeling gemaakt bij de rand van Eindhoven, richting Son.
Daar is een erg mooi natuurgebied en natuurlijk hadden we de camera's mee.
Op een gegeven moment liepen we bij een vennetje waar we beiden aan het fotograferen waren toen we het erover hadden dat we eigenlijk geen dieren zagen. En precies op dat moment hoorden we een vogel. Ik keek naar de boom waar we naast stonden en daar zat ie:
[afbeelding]
En ja, hij is vandaag gemaakt![]()
Tnxquote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooi mooi! Knap dat je zo dichtbij kon komen
En de mooie blauwe lucht doet het erg goed als achtergrond
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er goed uit, mensenEn Blinkster, hier ook al aan het posten
Toch de tijd gevonden om lekker te gaan fotograferen
Goed zo
Ik kom een keer jullie kant op en dan mag je ff laten zien waar dat is
Overigens een van mijn mooiste foto's van vandaag
[afbeelding]
Diergaarde Blijdorp
Thnxquote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef Elefes het volgende:
[..]Mooi mooi mooi!
Ik wil ook naar de dierentuin
ok ok aangepast.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:18 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet verwachten dat er mensen naar gaan kijken
Resizen is een kleine moeite imho.
De foto die je hier wel post is mooiLijkt ietsje niet helemaal scherp op het beestje, maar het is iig niet storend (mss komt het door het verkleinen)
En natuurlijk ook eventjes netjes resizen hequote:Op zondag 8 januari 2006 16:50 schreef Know1 het volgende:
Dierentuin in Denemarken: (November 2005)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien beter dat je hem dan ff in het andere topic (help me mijn foto verbeteren-topic) plaatstquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef denthemen het volgende:
voor het eerst ik serieus bezig ben geweest met fotograferen, heb ook geen supercamera(4megapixels)
http://84.104.58.68/dennis/100_2458!!!.JPG ik zet even de link neer, omdat ik niet kan resizenmaar voor het eerst dat ik met zwart-wit werk, iemand commentaar? en misschien tips wat ik nog kan bewerken bijvoorbeeld..
Tnx...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er goed uit, mensenEn Blinkster, hier ook al aan het posten
Toch de tijd gevonden om lekker te gaan fotograferen
Goed zo
Ik kom een keer jullie kant op en dan mag je ff laten zien waar dat is
Overigens een van mijn mooiste foto's van vandaag
[afbeelding]
Diergaarde Blijdorp
Wij waren bij het bos bij het museum met dat vliegtuig aan de voorkant, praktisch naast de ingnang bij het open lucht theater Joe Mann. Daar zit ook een klein restaurantje en er is een trimbaan. Misschien ken je het?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef Elefes het volgende:
En Son en Eindhoven zijn ook vlak bij mij in de buurt, je hebt hier erg mooie gebieden om te fotograferen!
Een owijs strakke plat Gizz. geeft je echt het gevoel van 50 jarige metaal shop. Topquote:Op maandag 9 januari 2006 12:09 schreef Gizz het volgende:
[afbeelding]
Voor degene waarbij de monitor te donker afgesteld staat: er staat een mannetje op ja
Nee..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wij waren bij het bos bij het museum met dat vliegtuig aan de voorkant, praktisch naast de ingnang bij het open lucht theater Joe Mann. Daar zit ook een klein restaurantje en er is een trimbaan. Misschien ken je het?
Schitterende foto blinky.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:19 schreef Blinky het volgende:
Met Cynix heb ik een heerlijke wandeling gemaakt bij de rand van Eindhoven, richting Son.
Daar is een erg mooi natuurgebied en natuurlijk hadden we de camera's mee.
Op een gegeven moment liepen we bij een vennetje waar we beiden aan het fotograferen waren toen we het erover hadden dat we eigenlijk geen dieren zagen. En precies op dat moment hoorden we een vogel. Ik keek naar de boom waar we naast stonden en daar zat ie:
[afbeelding]
En ja, hij is vandaag gemaakt![]()
prachtige foto'squote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef Jelleee het volgende:
4 uur geleden alletwee genomen!de rest van de foto's vind je hier
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi plaatje zo met al die weglopende lijnen. De beweging van de trein geeft het net weer wat meer pit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moest eigenlijk andere dingen doen, maar ik kon het niet laten.
[afbeelding]
Mooie foto!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moest eigenlijk andere dingen doen, maar ik kon het niet laten.
[afbeelding]
Vind die met de trap t mooistequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb een paar mooie foto's aan mijn vakantie in Denemarken over gehouden.
Dank je, ik had hem ook zonder trein, maar vond dit zelf ook leuker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:54 schreef PS het volgende:
[..]
Mooi plaatje zo met al die weglopende lijnen. De beweging van de trein geeft het net weer wat meer pit.
doe dmv [img]link naar plaatje[/img]quote:Op zondag 22 januari 2006 18:11 schreef minolta het volgende:
welke site gebruiken jullie om die foto's direct op het scherm te krijgen
Veel beter, zo is de foto echt prachtigquote:Op zondag 22 januari 2006 18:24 schreef minolta het volgende:
ik heb de draad weg gedaan
[[url=http://xs64.xs.to/pics/06030/urytdfhgfhgf.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
is het nu beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |