quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
FrauBitch....wil je Janou ff vragen om een nummer van die foto die ze graag wil zienIk weet niet welke ze bedoelt
Shitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef Frotje het volgende:
Modderfiguur.. jij zou dat ook best willen met mij
Cool hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:15 schreef Ynske het volgende:
aaah doe die ava's veranderen
nu weet ik niet wie wanneer reageert
Doe niet zo flaauwquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:16 schreef Frotje het volgende:
Voor jou een vraag, voor mij een weet!
Nee hoor...we zijn daarquote:
Je moet wel bij blijven he??quote:
Hehe, nu je icoon nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Frotje het volgende:
modderfiguur, mijn ex leest alles. En hij checkt alleen Kleintje. dus ik kan met deze veilig verder
Installeerd Booster-Pack in Esto's hoofd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef Esto het volgende:
Whehe , doe m'n bestMaar 't gaat zo snel!!!!!!
Wel goed thnx... Ik ben weer met 3 dingen tegelijk bezig... Forummen (op meerdere fora) / Fotosoepen en Neat Imagen / TVkijken/luisteren en MSN-en.quote:
Jij bent niet dom.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wel goed thnx... Ik ben weer met 3 dingen tegelijk bezig... Forummen (op meerdere fora) / Fotosoepen en Neat Imagen / TVkijken/luisteren en MSN-en.
dat zijn dus 4 dingen.. 5 als je dom-doen meetelt![]()
En door het vorige topic te lezen heeft ie vast niet door dat jij het bentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Frotje het volgende:
modderfiguur, mijn ex leest alles. En hij checkt alleen Kleintje. dus ik kan met deze veilig verder
Ik heb alleen nog maar de Hackerd Up for BBQ cd van hun... Maar het beukt lekker weg ...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef RubberDuckey het volgende:
Woei MHaster-II, Mortician is cool
Dank je voor de tip
En ik maar denken dat ik de enige ben die zo denktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Frotje het volgende:
ff... een serieuze noot van mij.
Neem mij in dit topic serieus.
Elders op het forum niet.
En... kunnen we wat minder onzinnig lullen hier? Anders kunnen we net zo goed naar de SC van onzin gaan.
Alleen onzinnig gelul kan beter op IRC
peaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En door het vorige topic te lezen heeft ie vast niet door dat jij het bent![]()
Ik was er vanmiddag nog hoorquote:
Ik was er vanmiddag nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag nog hoormaar hoi
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:39 schreef Frotje het volgende:
Pea, op de IRC kan je uitleg krijgen.
Dat zal niet veel gaan helpen ben ik bangquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Installeerd Booster-Pack in Esto's hoofd.![]()
Met welke lens heb je dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef Frotje het volgende:
Goed, even over foto's.
Vandaag weer foto's gemaakt... was weer eens bij mijn paard.
Nu heb ik alleen een probleem. Ik vertelde toch al over dat FEE. Een foutmelding.
Als ik die foutmelding krijg, dan zet ik de flitser uit, en dan kan ik wel scherpstellen + fotograferen.
Wat kan dit in godsnaam zijn?
Je zoekt zeker nu voor een andere?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:49 schreef Frotje het volgende:
Even die avatar weg
Geen idee, ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef lostminds het volgende:
hoe komt dat?
Bijna iedereen zit op IRC. Één van de vele mogelijkheden van internet. Ik zit veel op Usenet (de nieuwsgroepen), daar wordt heel veel aan fotografie gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo Lostminds, het is hier erg dood
Ik weet wel wat usenet is hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bijna iedereen zit op IRC. Één van de vele mogelijkheden van internet. Ik zit veel op Usenet (de nieuwsgroepen), daar wordt heel veel aan fotografie gedaan.
Veel mensen weten dat niet. Net zoals dat veel mensen denken dat usenet alleen om warez of pr0n gaat. Niets is minder waar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet wel wat usenet is hoorIk download daar graag
ja ik ken hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
...Ik zit veel op Usenet (de nieuwsgroepen), daar wordt heel veel aan fotografie gedaan.
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Veel mensen weten dat niet. Net zoals dat veel mensen denken dat usenet alleen om warez of pr0n gaat. Niets is minder waar.
Ik kom meer in alt.binaries.pictures.aviationquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja ik ken het
alt.binaries.erotica.input-fetish-here![]()
Neuj, dan zou ik gewoon zeggen Tief es allemaal naar IRC. Bovendien zou dat niet erg gastvrij zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef lostminds het volgende:
maaruh, is dat een hint ofzow?
zo van tief allemaal eens naar irc![]()
Usenet? Of IRC? IRC heeft dalnet en dergelijke idd. Usenet wordt je aangeboden door je ISP.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef lostminds het volgende:
welke server?
en is dat nog steeds onderverdeeld in undernet, dalnet etc. ??
IRC is ook zo goed als leegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neuj, dan zou ik gewoon zeggen Tief es allemaal naar IRC. Bovendien zou dat niet erg gastvrij zijn
Dan is er vast ergens een goeie film bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IRC is ook zo goed als leegAlleen Mauro en Marjo zitten daar nog
wat mijn isp aanbied mag absoluut de naam usenet niet dragenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Usenet? Of IRC? IRC heeft dalnet en dergelijke idd. Usenet wordt je aangeboden door je ISP.
Nu je zit jij met z'n rotzooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef lostminds het volgende:
heb een soort bestuurbaar UFO ding bij een maat van me vandaan maar dat ding stort iedere keer neer
"ja je moet met die controller blijven richten op de UFO want het is infrarood" zeidie, nou dat k*t ding stort toch wel neer, of je nou richt of niet![]()
[afbeelding]
nu snap ik waarom hij em weg gaf![]()
Al geprobeerd er UFO-sighting foto's mee te maken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef lostminds het volgende:
heb een soort bestuurbaar UFO ding bij een maat van me vandaan maar dat ding stort iedere keer neer
"ja je moet met die controller blijven richten op de UFO want het is infrarood" zeidie, nou dat k*t ding stort toch wel neer, of je nou richt of niet![]()
[afbeelding]
nu snap ik waarom hij em weg gaf![]()
Je moet het wel buiten doen hèquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef lostminds het volgende:
mwoah het is wel leuk maar dat ding knalt iedere keer overal tegen aan
ik hou dat ding nog geen 15 seconden stil in de lucht
laat staan dat ik er mee kan manouvreren
pffff...
ik denk dat de lichtkrant aan de zijkant toch een beetje een give away isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Al geprobeerd er UFO-sighting foto's mee te maken?
Denk aan de 3 Ps:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef lostminds het volgende:
mwoah het is wel leuk maar dat ding knalt iedere keer overal tegen aan
ik hou dat ding nog geen 15 seconden stil in de lucht
laat staan dat ik er mee kan manouvreren
pffff...
weet je hoe koud het daar isquote:
wat staat er op? forum.fok.nl ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik denk dat de lichtkrant aan de zijkant toch een beetje een give away is
het kan wel... ik heb het hem zien doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Denk aan de 3 Ps:
Practice
Practice
Practice
![]()
nee "stand clear"quote:
Sjongequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee "stand clear"
je kan die text wel veranderen maar hij kan de handleiding niet meer vinden
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lostminds het volgende:
"all your base are belong to us"
zoooo 2001quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lostminds het volgende:
"all your base are belong to us"
dat ding ook hoor...quote:
Merci, jij ook voor straks. Slaapse Kleintjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef lostminds het volgende:
truste mod
Die zijn wel heel erg gaaf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef lostminds het volgende:
nee tenzij je van speelgoed ufo's houdt
Da's wel héél erg vroege morgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
En hier ook een goeiemorgen ... lekker weertje aan het strand vandaag:-)
Ik was een half uur te laat en was als nog de eerste, de ronde tijd van mijn collega's was kennelijk nog iets beroerderquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:06 schreef Shark.Bait het volgende:Damn nog te laat op mijn werk ook nog
De Leiderdorpse "groene golf" werkte tegen
Ik zou bijna denken dat je het druk hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
Zo.. terug uit het ziekenhuis.
Kan ik ff heel snel iets in huis doen, zo nog ff langs de boekhouder... bah...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer op kantoor voor een enerverende dag werkIemand ondertussen nog wat fotografisch interessants gedaan
Ik ook hoorquote:
quote:owjah
* Ynske gaat ff voor je meelen
Vandaag is dat ook een dag zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je het druk hebt
Gisteravond nog wat foto's gesoeped... Telt dat ook??quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer op kantoor voor een enerverende dag werkIemand ondertussen nog wat fotografisch interessants gedaan
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gisteravond nog wat foto's gesoeped... Telt dat ook??
En ik heb waarschijnlijk een gemolde lens50mm F/1.8 motor ratelt
![]()
Op lokale harde schijf, met backup op server. Software back ik up op CDROM, maar die moet ik wel elke 3-4 jaar vernieuwen, want CDROMs corroderen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
Pfoeiii, hij doet het weer...kon gisteren niet in de externe harde schijf, best schrikken...
Vandaag lekker alles op dvd zetten, heeft me wel even wakker geschud dat gevalletje van gisteren....back-uppen vanaf vandaag...
Hoe slaan jullie je informatie op?
Op de harde schijf en een kopie op een externe harde schijf. DVD's kan ik ook wel doen, maar die hebben ook niet het eeuwige levenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
Hoe slaan jullie je informatie op?
Geen flauw idee... Hij ratelt bij focussen. EN ik ben ook bang dat ie buiten de garantie is gevallen. Kan hemnu eigenlijk nog het beste gebruiken voor manual focus. En een nieuwe bestellen, het liefst eentje met een langere levensduur.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat heb je met die lens uitgespookt dan
dat ligt helemaal van de situatie af, ik denk dat je moet leren kijken in een kader. in het begin een beetje de "compositieregels" wat toepassen, en ermee gaan spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Kleintje het volgende:
Overigens.... het onderwerp... willen jullie dat in het midden zien of niet?
Dat is nl. wel grappig. BB vond dat ik de paarden niet steeds in het midden moest zetten. Terwijl RonaldV vond dat ik meer moet leren het onderwerp in het midden te zetten...
Kleine kanttekening: de foto's die ik je van de week toonde hadden de paarden op de rand. Ik suggereerde je toen inderdaad om meer naar het midden te gaan, maar da's niet hetzelfde als precies in het middenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Kleintje het volgende:
Dat is lekker klote HMII.
Ik zal zo mijn rolletjes eens wegbrengen.
Alhoewel ik denk dat die eerste 2 rolletjes (van die hengstenkeuring) weinig moois hebben opgeleverd.
Die derde wel. Dat is de reiger in de tuin, de katten en mijn paard. En volgens mij horen daar van gisteren toch wat mooie plaatjes bij te zitten.
Overigens.... het onderwerp... willen jullie dat in het midden zien of niet?
Dat is nl. wel grappig. BB vond dat ik de paarden niet steeds in het midden moest zetten. Terwijl RonaldV vond dat ik meer moet leren het onderwerp in het midden te zetten...
als in, stonden ze er wel nog helemaal op? of afgesneden en een leegte aan de andere kant?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: de foto's die ik je van de week toonde hadden de paarden op de rand. Ik suggereerde je toen inderdaad om meer naar het midden te gaan, maar da's niet hetzelfde als precies in het midden
Wat zij zegtquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt helemaal van de situatie af, ik denk dat je moet leren kijken in een kader. in het begin een beetje de "compositieregels" wat toepassen, en ermee gaan spelen.
ik weet niet hoe je nu naar de wereld kijkt.
zie je oh dat lijkt me leuk om op een plaatje te zetten
of zie je de foto al voor je voordat je door je camera heen kijkt?
ikzelf houd er niet van om standaard alles in het midden, of juist uit het midden te plaatsen, spelen zorgt ervoor dat mijn gevoel meer tevreden is, zegmaar. maarjah ik zie dan ook vaak vantevoren al, hoe de foto eruit moet komen te zien niet dat dit altijd lukt![]()
jah blijkbaar deelt niemand mijn interessequote:
Tuurlijk delen we jouw interesse welquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah blijkbaar deelt niemand mijn interesse
quote:maar ach ook dat kan er nog wel bij vandaag, ben toch al uitgeroepen tot grootste kut-user vandaag
ik bedacht me net, dat ik mijn boeken daarover weer eens van de plank moet rukkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk delen we jouw interesse wel![]()
[..]
ach, dr huppelt in een ander subforum een user rond, die iedere keer over mij heenvalt.quote:Wil je erover praten
en waar is dat gebeurd dan
Als in: ruiter en paard staan in het linkerkwart van de foto, de overige 3/4 is gevuld met zand. Of zoals ze zelf al zei: paard en ruiter staan in het kwart linksonder, de benen van het paard gedeeltelijk buiten beeld, en de rest is gevuld met zand.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
als in, stonden ze er wel nog helemaal op? of afgesneden en een leegte aan de andere kant?
Dat soort user zijn inderdaad erg sneu..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik bedacht me net, dat ik mijn boeken daarover weer eens van de plank moet rukkentof leesvoer
[..]
ach, dr huppelt in een ander subforum een user rond, die iedere keer over mij heenvalt.
over mij, over mijn leefpatroon (hij kent me niet, en ik eet volgens hem verkeerd), over mijn seksleven etcetera etcetera
* Ynske oefent heel hard in t negeren van mensenlukt alleen niet al te best
ik snap wel waarom dat geroepen wordquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat soort user zijn inderdaad erg sneu..
Sinds er vanmorgen geroepen werd dat iedereen op IRC moet gaan zitten is dit topic een beetje stil![]()
![]()
Ik vind IRC echt helemaal niets.![]()
NEE!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef HMaster-II het volgende:
Heb je gelijk in. Maar een keer een foodfight moet toch kunnen?![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:12 schreef Ynske het volgende:
ach, dr huppelt in een ander subforum een user rond, die iedere keer over mij heenvalt.
over mij, over mijn leefpatroon (hij kent me niet, en ik eet volgens hem verkeerd), over mijn seksleven etcetera etcetera
* Ynske oefent heel hard in t negeren van mensenlukt alleen niet al te best
gatverdammequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
NEE!* slaat met forel op HM2 zijn hoofd
Getver... die is niet meer vers... *geeft vis aan Gollumquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
NEE!* slaat met forel op HM2 zijn hoofd
Uhm.....dat was ons al opgevallen bij Kleintjequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:15 schreef RonaldV het volgende:
Beiden zijn een kwestie van oefenen, en worden in mijn ervaring veroorzaakt) door te graag te veel/te snel willen.
Dat ziet eruit alsof ik het liever op zou eten hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Vliegvrager het volgende:
Zei er iemand foodfight?![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb jij eigenlijk ook foto;s van de tractie met die 13 locs voor de rijtuigen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
*pakt Visjh weer van Gollum af en geeft dit half afgekloven kadaver aan PdHoog*quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof ik het liever op zou eten hoorZonde om dat naar HM2 te gooien
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof ik het liever op zou eten hoorZonde om dat naar HM2 te gooien
En of dat interessant is! Maar ja, dat zal wel aan mijn zwak voor oude zooi liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
owjah en ik weet niet of jullie deze kennen
ik vind t erg interessant, op school alYns vond kunstgeschiedenis altijd een heerlijk vak, de fylosofie van de techniek ook overigens
De geschiedenis van de fotografie
Donder op met die vis manquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*pakt Visjh weer van Gollum af en geeft dit half afgekloven kadaver aan PdHoog*![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
En of dat interessant is! Maar ja, dat zal wel aan mijn zwak voor oude zooi liggen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Donder op met die vis manIk had het over die tomaat van VV
Dat je het over TNT had, had ik al begrepenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ook foto;s van de tractie met die 13 locs voor de rijtuigen?
ik heb er wel gemaakt, maar ben er uiteindelijk niet tevreden over, en was benieuwd hoe jij ze (als je ze ) geschoten hebt
ow ik had t natuurlijk over TNT
Oh ja.....wie ga je daarvoor meebrengenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nu zal je die vis ook opvreten ook
![]()
Het hele leger van Liechtenstein.. Dus we komen met z'n tweeënquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ja.....wie ga je daarvoor meebrengen
Whahahahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het hele leger van Liechtenstein.. Dus we komen met z'n tweeën![]()
Die andere zit bij de marine toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het hele leger van Liechtenstein.. Dus we komen met z'n tweeën![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Vliegvrager het volgende:
*hogedrukspuit met bouillabaisse over de menigte leegspuit.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat je het over TNT had, had ik al begrepenMaar nee....dat was zaterdag en ik ben zondag geweest
Volgende keer scoor ik een logeeradresje in Eerbeek en ga ik het hele weeken denk ik
Je zou ff op de site van Rubberduck moeten kijkenhttp://www.freddehooge.nl Die is daar wel het hele weekend geweest volgens mij
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
Komt er eigenlijk nog iemand foto's makenzo....zijn we ook nog even ontopic bezig
Wat een luchtvervuiling zeg...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.freddehooge.nl(...)/normal_IMG_2410.JPG
de 5e loc van voren is ons dametje
Ik heb bij Gatso gekeken of nog wat leuke camera's hadden, maar de kosten werden te hoog om er eentje te huren..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]ik kan niet
t word tijd om weer eens naar het kanaal te vertrekken na het werk
quote:
wie of wat is gatso?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb bij Gatso gekeken of nog wat leuke camera's hadden, maar de kosten werden te hoog om er eentje te huren..![]()
klopt, maar daar raak je ook op uitgekeken, dus zit nu in Utrecht, maar mijn ouders wonen er wel nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef AltamirA het volgende:
[..]
nee ik kom zelf uit kerkrade..dus wel redelijk in de buurt maar zeker geen buren.
Maarre..aerdige woonomgeving heb je wel dan![]()
flitspaal dingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.gatso.nl/
dure camera's zijn dat![]()
Paar tientjes per foto.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.gatso.nl/
dure camera's zijn dat![]()
Er staat wel zo'n body voor de deur thuis, maar dat is een showmodel (leeg dus)quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
flitspaal dingen
daar kun je toch ook goedkoper aankomen
Ligt er aan hoe snel je het food door de lucht gooit tijdens een fight..quote:
Ik werk thuis deze week. Hoezo luchtvervuiling?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]zeg waar krijg jjij nu ineens last van
dat is beter voor t milieu als alle uitlaatgassen die jullie de lucht in sturen
mehnik trek me vandaag alles veel te persoonlijk aan
en jah had de pi gezien
deze week jah,quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk thuis deze week. Hoezo luchtvervuiling?
Ik ga nu compleet off topic: Ik bouw onder andere oplossingen waarmee werknemers op afstand (lees: thuis) kunnen werken op de kantoorongeving. Voor elke keer dat ik heen en weer rijd om zoiets te bouwen kunnen tientallen of zelfs honderden medewerkers thuis blijven. Ik ben dus ZEER milieubewust aan het werk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze week jah,
maar normaal
kunt nog beter strontfabrieken op de wereld zetten, kun je mest voor in de tuin van maken
je bent geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga nu compleet off topic: Ik bouw onder andere oplossingen waarmee werknemers op afstand (lees: thuis) kunnen werken op de kantoorongeving. Voor elke keer dat ik heen en weer rijd om zoiets te bouwen kunnen tientallen of zelfs honderden medewerkers thuis blijven. Ik ben dus ZEER milieubewust aan het werk!
nu nog een oplossing voor de stroom die dat kost![]()
hometrainer, dynamo, voila.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef RonaldV het volgende:
nu nog een oplossing voor de stroom die dat kost![]()
Foto idee!quote:
Kijk ook even op m`n andere website http://www.treinspotters.nl, daar staan 32 foto`s meer van dat weekend, volgens mij staat de 1220 (toch?) daar vaker op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.freddehooge.nl(...)/normal_IMG_2410.JPG
de 5e loc van voren is ons dametje
ik ken die site al langer jahquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Kijk ook even op m`n andere website http://www.treinspotters.nl, daar staan 32 foto`s meer van dat weekend, volgens mij staat de 1220 (toch?) daar vaker op.
Die zijn afgelopen najaar geweest dacht ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ynkse, heeft de ZLSM ook open dagen oidTreintjes fotograferen is altijd leuk
En k wilde toch al een keer naar Limburg om Margraten te gaan fotograferen
Wat is er niet fijn aan dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken die site al langer jah
vind m alleen totaal niet fijn in gebruik, sorry
yepz dat was de laatste keer dat de 1220 in zijn babyblauwe kleur rondreed
die zijn ieder jaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ynkse, heeft de ZLSM ook open dagen oidTreintjes fotograferen is altijd leuk
En k wilde toch al een keer naar Limburg om Margraten te gaan fotograferen
t is een gevoel, voor mij zit hij neit logisch in elkaar, en persoonlijk haat ik t als ik een foto groter wil zien dat hij dan in een pop up komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Wat is er niet fijn aan dan?
Is bij freddehooge.nl ook zo, zelfde systeem voor het fotoalbum. Maarja smaken verschillenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is een gevoel, voor mij zit hij neit logisch in elkaar, en persoonlijk haat ik t als ik een foto groter wil zien dat hij dan in een pop up komt
en treas is... ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
Treas is eindelijk een keer echt mooi op de foto gezet...
Sja, je maakt afspraken met fotografen.... en opeens is er iemand voor
Foto's volgen nog... mag de fotograaf zelf plaatsen.
dr paard?quote:
dat vermoeden had ik al, maar ik dacht toch maar ff vragen voordat straks iemand voor paard uitmaakquote:
Ik zei al: ben ook nog aan het werk, en een of andere insectenknuffelaar die ja had het natuurlijk weer dubbel gedaan omdat het zo lang duurde voor het geopend werdquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Ynske het volgende:
Ben je nu eindelijk klaar Ronald?
deed je wel lang over
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zei al: ben ook nog aan het werk, en een of andere insectenknuffelaar die ja had het natuurlijk weer dubbel gedaan omdat het zo lang duurde voor het geopend werd
hierow de dataquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn ieder jaar
meestal in het 2e weekend van juli
ik heb thuis nog ergens een agenda liggen waar alle stoomdagen op staan
we hebben niet alleen de stoomdagen
maar ook een thomasweekend
een heksencongres
dieseldagen
etc
Kun je de fotografisch interessantste even los aanleveren?quote:
stoomtreindagenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kun je de fotografisch interessantste even los aanleveren?
Ik ga je OP even verder verbouwen in het agenda-topic...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoomtreindagen
echt een stoomevenement, met stoomtreinen, stoomwalsen, fotoshootritten
dieseldag
als je van dieselmaterieel houd, is dit interessant, afgelopen jaar was bv ook de blauwe engel aanwezig
Thomasweekend
thomas the tankengine komt uit engeland, en alle treinen zijn versierd als thomasvriendjes, met toneelstukken etc
8/9 juli, ff de wielerkalender controleren voor dat weekendquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoomtreindagen
echt een stoomevenement, met stoomtreinen, stoomwalsen, fotoshootritten
k ben bang dat jullie mij dan rond zien huppelen in mijn allercharmanste uniformquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
8/9 juli, ff de wielerkalender controleren voor dat weekend
Wielerkalende is nog helemaal leeg voor dat weekend, reken maar op mij, ik zal wel ergens in staan met m'n kachelpijp en de fiets in de berm
navondquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef sararaats het volgende:
goedenavond iedereen
en daar dan foto's van maken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben bang dat jullie mij dan rond zien huppelen in mijn allercharmanste uniform
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:36 schreef lostminds het volgende:
[..]
en daar dan foto's van maken...
ik sta d'r ook liever achter als ervoor hoorquote:
ach ik kan er wel tegen als iemand foto's maakt. al doe ik t liever zelfquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:39 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik sta d'r ook liever achter als ervoor hoor![]()
maar nee zottekequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach ik kan er wel tegen als iemand foto's maakt. al doe ik t liever zelf
maar t is echt een belachelijk apenpakje
@sara. ga je nu werkelijk iedereen hier persoonlijk gedag zeggen
zeg ga lekker op msn lopen kwijlenquote:
Davos? Waar ligt dat nou weer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Re het volgende:
[..]
zeg ga lekker op msn lopen kwijlen
hoi
terug uit Davos
aardrijkskunde is ook niet meer wat het geweest is hequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Davos? Waar ligt dat nou weer?
Klunsjequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Hallo allemaal.
Zo, ik weet nu waar die foutmeldingen FEE van de camera vandaan kwam
Of je doet de flitser er goed op![]()
Maar goed, heb heel wat meer geleerd over hoe ik de sluitertijden + diafragma kan instellen.
Morgen bij ons in de weilanden maar wat fotograferen. Zitten een hoop zwanen..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Kleintje het volgende:
Hallo allemaal.
Zo, ik weet nu waar die foutmeldingen FEE van de camera vandaan kwam
Of je doet de flitser er goed op![]()
Maar goed, heb heel wat meer geleerd over hoe ik de sluitertijden + diafragma kan instellen.
Morgen bij ons in de weilanden maar wat fotograferen. Zitten een hoop zwanen..
nope... exacte vakken gingen nog wel, maar voor de restquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Re het volgende:
[..]
aardrijkskunde is ook niet meer wat het geweest is he
zwitserland, veel sneeuw, maar ja geen camera
zat, zat en ja was voor werk... een meeting van een uurtje en 3 daagjes er omheenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Kleintje het volgende:
Re!!!! Ohhhh, geen camera bij je??? Ben jij nou een fotograaf
Zit je daar voor werk of vakantie?
Tuurlijk hebben we geduld... Wilde je niet opjagen hoor...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Kleintje het volgende:
Tuurlijk worden ze geshowd HMII, alleen moeten jullie bij mij geduld hebben. Geen digi camera en alles met 1 uurs service laten ontwikkelen is erg duur...
inderdaad, lijkt mijn pizza wel, duurt ook zo langquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we geduld... Wilde je niet opjagen hoor...![]()
Maar eigenlijknog niet klaar
![]()
![]()
Het verloren schaap keert weder!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Re het volgende:
aardrijkskunde is ook niet meer wat het geweest is he
zwitserland, veel sneeuw, maar ja geen camera
Jij FOK!t in je bad???quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef Jelleee het volgende:
De tijd is aangebroken...![]()
Warme kachel, warm bad, een volle mp3 en boxjes, 1 manderijn en een handoek kussen en strips.
pam pam pammm..
Goedenavond btw.![]()
jij niet dan?quote:
nou ws wel blij dat ik geen cam bij me had, paar keer flink op mijn plaat gegaan en dat wil je echt niet met een camera in je handenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef HMaster-II het volgende:
Dan had je een lekker uitstapje Re. Wel jammer dat je geen cam bij je had.. Maardan had je ons weer moeten spammen met showcases natuurlijk![]()
Zo ik ga effe koolschotel in de oven zetten..![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het verloren schaap keert weder!
zal ut vragenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar even in de herhaling dan
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben bang dat jullie mij dan rond zien huppelen in mijn allercharmanste uniform
Nee en als je niet goed verzekerd bent, dan ben je wel zuur als de boel in een paar stuken breekt..quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef Re het volgende:
[..]
nou ws wel blij dat ik geen cam bij me had, paar keer flink op mijn plaat gegaan en dat wil je echt niet met een camera in je handen
Denk je tijdens het limbodansen wel om je rug??quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
* PdeHoog noteert: 8 + 9 juli ----> limboland
F-Bitsiequote:
Uhm....ik denk dat ik het limbodansen aan jongeren onder ons overlaatquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Denk je tijdens het limbodansen wel om je rug??![]()
Strak plan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....ik denk dat ik het limbodansen aan jongeren onder ons overlaatMijn rug is nu al brak
Ik heb alleen maar strakke plannenquote:
Wel in de sneeuw gespeeld hoop ik en niet bij het NAD gezeten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Re het volgende:
[..]
zeg ga lekker op msn lopen kwijlen
hoi
terug uit Davos
Nou zeg joepie..... Druk es op F5 en de SQL-errors vliegen je om de oren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:23 schreef blackbully het volgende:
makkelijk fokken zo.
hey hey ben er ook weer
is dat een nieuwe meet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
* PdeHoog noteert: 8 + 9 juli ----> limboland
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Vraagje:
Weet iemand waar ik goedkoop een (2e hands) Computerscherm kan kopen? Ik moet er eentje hebben, want ik het constant ruzie met mijn ouders over deze (de andere is kapot) En 2 kasten en een scherm ga nie goe samen he
Volgens mij zitten die prutsers gewoon online te coderenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nou zeg joepie..... Druk es op F5 en de SQL-errors vliegen je om de oren.![]()
15" 17" 19" 21" I don't carequote:
Ja zoiets had ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die prutsers gewoon online te coderen
"Warning: Smarty error: unable to read template resource: "header.tpl" in /fok/www/forum/www.inc/global/smarty/Smarty.class.php on line 999"
voor ¤ 130 heb je een nieuwe 17 inch bij Norrod.nlquote:
quote:
net een 15" weggegooid, zondequote:
quote:
Altijd... behalve als ik niet vrolijk ben...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:36 schreef Kleintje het volgende:
Nog steeds zo vrolijk?
logischquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Altijd... behalve als ik niet vrolijk ben...![]()
mee eens, maar als ik er iemand mee had kunnen helpen (al was het maar tijdelijk)quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
15 inchers geef je aan kinderen gratis
heb er nog twee staan (de staat is onbekend, ja oud)quote:
ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef Kleintje het volgende:
Mooi
Ik ben op het moment opper vrolijk..
Mooie dag...
Tnx!! Es rondneuzenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
voor ¤ 130 heb je een nieuwe 17 inch bij Norrod.nl
Maar ik zal effe verder kijken
:edit: http://www.jbcm.nl/2ehands/ heeft zelfs 2e hands 21 inchers voor 75 en 80 pleuries![]()
doen ze het? hoe groot zijn ze? en kunnen ze 1024 x 768 pixels aan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb er nog twee staan (de staat is onbekend, ja oud)
hebben?
Ik ben vrolijk omdat het avond isquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vertel ik alleen als jij ook vertelt wat jouw reden is
Komt omdat je een meisie bent..quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doen ze het? hoe groot zijn ze? en kunnen ze 1024 x 768 pixels aan?
wat ontdankbaar eigenlijk, ik kan ze krijgen en dan nog eisen stellen
logischquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Komt omdat je een meisie bent..![]()
Meisies zijn goedquote:
doen ze het : geen idee 1 wel ander weet ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doen ze het? hoe groot zijn ze? en kunnen ze 1024 x 768 pixels aan?
wat ontdankbaar eigenlijk, ik kan ze krijgen en dan nog eisen stellen
Doet me aan een liedje denken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meisies zijn goed![]()
![]()
iets doet mij denken dat dit in volledige tegenstelling is met wat ik eerder in een slowchat heb gemeld
Idd, sochtens lekker natgeregent en gehageld, en smiddags weggeblazen op fiets.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef Kleintje het volgende:
Mooi
Ik ben op het moment opper vrolijk..
Mooie dag...
Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties in de toekomst.. Of zo ietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meisies zijn goed![]()
![]()
iets doet mij denken dat dit in volledige tegenstelling is met wat ik eerder in een slowchat heb gemeld
dat eerste klinkt nou niet echt super, of is het omdat je je een stuk beter voelt nu?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef Kleintje het volgende:
Dat klinkt idd. erg goed lostminds.
Ik was vanmorgen eerst naar het ziekenhuis voor mij rug, toen even naar de boekhouder en daarna had ik visite. Heeft me alles over de camera uitgelegd, we zijn bij het paard geweest en daar zijn veel foto's gemaakt.
Gewoon een lekker dagje...
nou dan kun je mij heel blij maken met die ene die het doetquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
doen ze het : geen idee 1 wel ander weet ik niet
hoe groot: 15"
kunnen ze 1024-768 aan ? ik denk alleen 600-800 ofzo
dus ze zijn echt niks waard. maar kijkt beter als zonder.
dat hebbie he, als je de hele dag er op ligtquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef Kleintje het volgende:
Heb weer recept voor andere medicijnen, dus.... wie weet helpt dat. Liever dat ze ernaar kijken dan dat er niets gebeurd..
kom je hem halen of moet ik gooien en hopen dat hij aan komt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nou dan kun je mij heel blij maken met die ene die het doet
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
dat hebbie he, als je de hele dag er op ligt![]()
zonder porto opsturen is ook leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
kom je hem halen of moet ik gooien en hopen dat hij aan komt?
![]()
dan is met een courier mee geven denk ik nog goedkoperquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:00 schreef lostminds het volgende:
[..]
zonder porto opsturen is ook leuk
waar woon je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan is met een courier mee geven denk ik nog goedkoper
Vertelquote:
Het schijnt zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties in de toekomst..
22.5 km verderopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |