Da's wel héél erg vroege morgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
En hier ook een goeiemorgen ... lekker weertje aan het strand vandaag:-)
Ik was een half uur te laat en was als nog de eerste, de ronde tijd van mijn collega's was kennelijk nog iets beroerderquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:06 schreef Shark.Bait het volgende:Damn nog te laat op mijn werk ook nog
De Leiderdorpse "groene golf" werkte tegen
Ik zou bijna denken dat je het druk hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef Kleintje het volgende:
Zo.. terug uit het ziekenhuis.
Kan ik ff heel snel iets in huis doen, zo nog ff langs de boekhouder... bah...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer op kantoor voor een enerverende dag werkIemand ondertussen nog wat fotografisch interessants gedaan
Ik ook hoorquote:
quote:owjah
* Ynske gaat ff voor je meelen
Vandaag is dat ook een dag zo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je het druk hebt
Gisteravond nog wat foto's gesoeped... Telt dat ook??quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
We zijn weer op kantoor voor een enerverende dag werkIemand ondertussen nog wat fotografisch interessants gedaan
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gisteravond nog wat foto's gesoeped... Telt dat ook??
En ik heb waarschijnlijk een gemolde lens50mm F/1.8 motor ratelt
![]()
Op lokale harde schijf, met backup op server. Software back ik up op CDROM, maar die moet ik wel elke 3-4 jaar vernieuwen, want CDROMs corroderen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
Pfoeiii, hij doet het weer...kon gisteren niet in de externe harde schijf, best schrikken...
Vandaag lekker alles op dvd zetten, heeft me wel even wakker geschud dat gevalletje van gisteren....back-uppen vanaf vandaag...
Hoe slaan jullie je informatie op?
Op de harde schijf en een kopie op een externe harde schijf. DVD's kan ik ook wel doen, maar die hebben ook niet het eeuwige levenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef CrazyCharlie het volgende:
Hoe slaan jullie je informatie op?
Geen flauw idee... Hij ratelt bij focussen. EN ik ben ook bang dat ie buiten de garantie is gevallen. Kan hemnu eigenlijk nog het beste gebruiken voor manual focus. En een nieuwe bestellen, het liefst eentje met een langere levensduur.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat heb je met die lens uitgespookt dan
dat ligt helemaal van de situatie af, ik denk dat je moet leren kijken in een kader. in het begin een beetje de "compositieregels" wat toepassen, en ermee gaan spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Kleintje het volgende:
Overigens.... het onderwerp... willen jullie dat in het midden zien of niet?
Dat is nl. wel grappig. BB vond dat ik de paarden niet steeds in het midden moest zetten. Terwijl RonaldV vond dat ik meer moet leren het onderwerp in het midden te zetten...
Kleine kanttekening: de foto's die ik je van de week toonde hadden de paarden op de rand. Ik suggereerde je toen inderdaad om meer naar het midden te gaan, maar da's niet hetzelfde als precies in het middenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:25 schreef Kleintje het volgende:
Dat is lekker klote HMII.
Ik zal zo mijn rolletjes eens wegbrengen.
Alhoewel ik denk dat die eerste 2 rolletjes (van die hengstenkeuring) weinig moois hebben opgeleverd.
Die derde wel. Dat is de reiger in de tuin, de katten en mijn paard. En volgens mij horen daar van gisteren toch wat mooie plaatjes bij te zitten.
Overigens.... het onderwerp... willen jullie dat in het midden zien of niet?
Dat is nl. wel grappig. BB vond dat ik de paarden niet steeds in het midden moest zetten. Terwijl RonaldV vond dat ik meer moet leren het onderwerp in het midden te zetten...
als in, stonden ze er wel nog helemaal op? of afgesneden en een leegte aan de andere kant?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: de foto's die ik je van de week toonde hadden de paarden op de rand. Ik suggereerde je toen inderdaad om meer naar het midden te gaan, maar da's niet hetzelfde als precies in het midden
Wat zij zegtquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt helemaal van de situatie af, ik denk dat je moet leren kijken in een kader. in het begin een beetje de "compositieregels" wat toepassen, en ermee gaan spelen.
ik weet niet hoe je nu naar de wereld kijkt.
zie je oh dat lijkt me leuk om op een plaatje te zetten
of zie je de foto al voor je voordat je door je camera heen kijkt?
ikzelf houd er niet van om standaard alles in het midden, of juist uit het midden te plaatsen, spelen zorgt ervoor dat mijn gevoel meer tevreden is, zegmaar. maarjah ik zie dan ook vaak vantevoren al, hoe de foto eruit moet komen te zien niet dat dit altijd lukt![]()
jah blijkbaar deelt niemand mijn interessequote:
Tuurlijk delen we jouw interesse welquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah blijkbaar deelt niemand mijn interesse
quote:maar ach ook dat kan er nog wel bij vandaag, ben toch al uitgeroepen tot grootste kut-user vandaag
ik bedacht me net, dat ik mijn boeken daarover weer eens van de plank moet rukkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk delen we jouw interesse wel![]()
[..]
ach, dr huppelt in een ander subforum een user rond, die iedere keer over mij heenvalt.quote:Wil je erover praten
en waar is dat gebeurd dan
Als in: ruiter en paard staan in het linkerkwart van de foto, de overige 3/4 is gevuld met zand. Of zoals ze zelf al zei: paard en ruiter staan in het kwart linksonder, de benen van het paard gedeeltelijk buiten beeld, en de rest is gevuld met zand.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
als in, stonden ze er wel nog helemaal op? of afgesneden en een leegte aan de andere kant?
Dat soort user zijn inderdaad erg sneu..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik bedacht me net, dat ik mijn boeken daarover weer eens van de plank moet rukkentof leesvoer
[..]
ach, dr huppelt in een ander subforum een user rond, die iedere keer over mij heenvalt.
over mij, over mijn leefpatroon (hij kent me niet, en ik eet volgens hem verkeerd), over mijn seksleven etcetera etcetera
* Ynske oefent heel hard in t negeren van mensenlukt alleen niet al te best
ik snap wel waarom dat geroepen wordquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat soort user zijn inderdaad erg sneu..
Sinds er vanmorgen geroepen werd dat iedereen op IRC moet gaan zitten is dit topic een beetje stil![]()
![]()
Ik vind IRC echt helemaal niets.![]()
NEE!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef HMaster-II het volgende:
Heb je gelijk in. Maar een keer een foodfight moet toch kunnen?![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:12 schreef Ynske het volgende:
ach, dr huppelt in een ander subforum een user rond, die iedere keer over mij heenvalt.
over mij, over mijn leefpatroon (hij kent me niet, en ik eet volgens hem verkeerd), over mijn seksleven etcetera etcetera
* Ynske oefent heel hard in t negeren van mensenlukt alleen niet al te best
gatverdammequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
NEE!* slaat met forel op HM2 zijn hoofd
Getver... die is niet meer vers... *geeft vis aan Gollumquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
NEE!* slaat met forel op HM2 zijn hoofd
Uhm.....dat was ons al opgevallen bij Kleintjequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:15 schreef RonaldV het volgende:
Beiden zijn een kwestie van oefenen, en worden in mijn ervaring veroorzaakt) door te graag te veel/te snel willen.
Dat ziet eruit alsof ik het liever op zou eten hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef Vliegvrager het volgende:
Zei er iemand foodfight?![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb jij eigenlijk ook foto;s van de tractie met die 13 locs voor de rijtuigen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |