Je zoekt zeker nu voor een andere?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:49 schreef Frotje het volgende:
Even die avatar weg
Geen idee, ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef lostminds het volgende:
hoe komt dat?
Bijna iedereen zit op IRC. Één van de vele mogelijkheden van internet. Ik zit veel op Usenet (de nieuwsgroepen), daar wordt heel veel aan fotografie gedaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo Lostminds, het is hier erg dood
Ik weet wel wat usenet is hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bijna iedereen zit op IRC. Één van de vele mogelijkheden van internet. Ik zit veel op Usenet (de nieuwsgroepen), daar wordt heel veel aan fotografie gedaan.
Veel mensen weten dat niet. Net zoals dat veel mensen denken dat usenet alleen om warez of pr0n gaat. Niets is minder waar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik weet wel wat usenet is hoorIk download daar graag
ja ik ken hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
...Ik zit veel op Usenet (de nieuwsgroepen), daar wordt heel veel aan fotografie gedaan.
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Veel mensen weten dat niet. Net zoals dat veel mensen denken dat usenet alleen om warez of pr0n gaat. Niets is minder waar.
Ik kom meer in alt.binaries.pictures.aviationquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja ik ken het
alt.binaries.erotica.input-fetish-here![]()
Neuj, dan zou ik gewoon zeggen Tief es allemaal naar IRC. Bovendien zou dat niet erg gastvrij zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef lostminds het volgende:
maaruh, is dat een hint ofzow?
zo van tief allemaal eens naar irc![]()
Usenet? Of IRC? IRC heeft dalnet en dergelijke idd. Usenet wordt je aangeboden door je ISP.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef lostminds het volgende:
welke server?
en is dat nog steeds onderverdeeld in undernet, dalnet etc. ??
IRC is ook zo goed als leegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neuj, dan zou ik gewoon zeggen Tief es allemaal naar IRC. Bovendien zou dat niet erg gastvrij zijn
Dan is er vast ergens een goeie film bezigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IRC is ook zo goed als leegAlleen Mauro en Marjo zitten daar nog
wat mijn isp aanbied mag absoluut de naam usenet niet dragenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Usenet? Of IRC? IRC heeft dalnet en dergelijke idd. Usenet wordt je aangeboden door je ISP.
Nu je zit jij met z'n rotzooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef lostminds het volgende:
heb een soort bestuurbaar UFO ding bij een maat van me vandaan maar dat ding stort iedere keer neer
"ja je moet met die controller blijven richten op de UFO want het is infrarood" zeidie, nou dat k*t ding stort toch wel neer, of je nou richt of niet![]()
[afbeelding]
nu snap ik waarom hij em weg gaf![]()
Al geprobeerd er UFO-sighting foto's mee te maken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:19 schreef lostminds het volgende:
heb een soort bestuurbaar UFO ding bij een maat van me vandaan maar dat ding stort iedere keer neer
"ja je moet met die controller blijven richten op de UFO want het is infrarood" zeidie, nou dat k*t ding stort toch wel neer, of je nou richt of niet![]()
[afbeelding]
nu snap ik waarom hij em weg gaf![]()
Je moet het wel buiten doen hèquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef lostminds het volgende:
mwoah het is wel leuk maar dat ding knalt iedere keer overal tegen aan
ik hou dat ding nog geen 15 seconden stil in de lucht
laat staan dat ik er mee kan manouvreren
pffff...
ik denk dat de lichtkrant aan de zijkant toch een beetje een give away isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Al geprobeerd er UFO-sighting foto's mee te maken?
Denk aan de 3 Ps:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef lostminds het volgende:
mwoah het is wel leuk maar dat ding knalt iedere keer overal tegen aan
ik hou dat ding nog geen 15 seconden stil in de lucht
laat staan dat ik er mee kan manouvreren
pffff...
weet je hoe koud het daar isquote:
wat staat er op? forum.fok.nl ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik denk dat de lichtkrant aan de zijkant toch een beetje een give away is
het kan wel... ik heb het hem zien doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Denk aan de 3 Ps:
Practice
Practice
Practice
![]()
nee "stand clear"quote:
Sjongequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
nee "stand clear"
je kan die text wel veranderen maar hij kan de handleiding niet meer vinden
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lostminds het volgende:
"all your base are belong to us"
zoooo 2001quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef lostminds het volgende:
"all your base are belong to us"
dat ding ook hoor...quote:
Merci, jij ook voor straks. Slaapse Kleintjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef lostminds het volgende:
truste mod
Die zijn wel heel erg gaaf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef lostminds het volgende:
nee tenzij je van speelgoed ufo's houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |