Jah dat heb ik bewust gedaan om het onderwerp bij haar te houdenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind je idee heel leuk.
Heb je de ballerina bewust zo in het midden gehouden dat je de troep in de donkerte achter haar ziet?
Er stonden in je eerste post spaties tussen tags en url.
host het plaatje ff op een andere server dan imageshack.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:51 schreef pleon het volgende:
huh? doet de foto het niet? Ik zie de foto hier gewoon?
Ik vind het mooie foto's! De schaduwen op de grond zijn erg mooi. Een klein dingetje wat mij stoort is het zwarte kevertje (?) of iets midden in de foto's, en op de eerste foto ook het kleine witte stukje. Maar misschien kun je dat nog een beetje wegwerken in photoshop ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef ableton het volgende:
Niet helemaal vandaag maar toch.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
hoort hier niet maar beetje commentaar?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Niet helemaal vandaag maar ok...
Tis een kaars dus
[afbeelding]
quote:Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!
Er is vrij weinig aan te zien.. En flitslicht maakt een foto zelden mooier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:56 schreef Blue Thunder het volgende:
nu ik em nog een keer zie, denk ik ook van... laat maar
Van die 1e foto idd jammer, maar camera deed moeilijk en heb m nog geen half jaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef Werewolf het volgende:
@sinemet
Jammer dat bij je eerste foto de bovenkant van de afgebroken boom er niet helemaal op staat.
Bij de tweede zou ik de horizon nog even rechtzetten met photoshop als ik jou was.
Helemaal de vraag of die horizon wel scheef is... ik ken dat stukje heide (heb er een paar kilometer vandaan gewoond en veeeeeel gewandeld...) en er is geen meter recht...inclusief de trapjes...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef Werewolf het volgende:
@sinemet
Jammer dat bij je eerste foto de bovenkant van de afgebroken boom er niet helemaal op staat.
Bij de tweede zou ik de horizon nog even rechtzetten met photoshop als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |