Zulke negatieve reacties moet ik eigenlijk verwijderen, maar ik zal even niet miereneuken.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:49 schreef Molluck het volgende:
Waarom ben jij nog wakker om 5.41 en waarom ga je dan in godsnaam in ma_jojo's FB schrijven
Heeft Erodome een kloon die OOK mod is geworden?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:00 schreef Pool het volgende:
In het Keldertje komen die beesten ook volop voor. Het is de nieuwste rage: stop wat mieren in je blinde darm of je baarmoeder en laat dat beest ze vervolgens zoeken.![]()
![]()
Wat een inkoppertjequote:Op zondag 8 januari 2006 11:01 schreef Pool het volgende:
[..]
Zulke negatieve reacties moet ik eigenlijk verwijderen, maar ik zal even niet miereneuken.
![]()
![]()
![]()
Dudequote:Op zondag 8 januari 2006 11:00 schreef Pool het volgende:
In het Keldertje komen die beesten ook volop voor. Het is de nieuwste rage: stop wat mieren in je blinde darm of je baarmoeder en laat dat beest ze vervolgens zoeken.![]()
![]()
jezus als je daarvan een groepje tegenkomt met je surfboardje hahaquote:
Nou zie ik het, het is een duiker die er naast zwemt. Is dat een kwal dan? Bestaan die, zo groot.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind een koala grappig.Dat beest hangt de hele dag een beetje knetterpara in de bomen giftige zooi te eten.
[afbeelding]
Kijk die ogen, beestje is de hele dag high van de eucalyptus.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Shakermaker het volgende:
Het vogelbekdier natuurlijk
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Shakermaker het volgende:
En onder water heb je ook behoorlijk wat engbekken rondzwemmen.
[afbeelding]
link
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:37 schreef milagro het volgende:
Pinguins zijn ook jolig
Allemaal meneren die "zo...daar staan we dan, hè hè" zeggen
[afbeelding]
*proest*quote:Op maandag 9 januari 2006 00:37 schreef milagro het volgende:
Allemaal meneren die "zo...daar staan we dan, hè hè" zeggen
Hou opquote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef milagro het volgende:
half uur later .....
"nou.... "
[afbeelding]
Ja ik bedacht me er zo'n Hans-Teeuwen-stemmetje bij.quote:
gewoon een kwestie van een paard met een zebra laten neuken lijkt mequote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
De quagga blijf ik bijzonder hip vinden. Ook met scrabble. Helaas is het beest uitgestorven.
dat lijkt me hendig sjiekquote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van een paard met een zebra laten neuken lijkt me
Goed idee. Alleen zei een quagga 'quagga', en ik weet niet of je dat een pabra (of zeepaard, whateverquote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van een paard met een zebra laten neuken lijkt me
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef milagro het volgende:
half uur later .....
"nou.... "
[afbeelding]
Ik had er geloof ik een kalender vanquote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan een stripalbum over lamme pinguins dat ik vroeger had.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef trabant het volgende:
Wel eens goed naar een kameel gekeken? Dat beest klopt ook van gen kanten.
t lijken net gothics man!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:50 schreef milagro het volgende:
Doeroecoeli's, die sporen ook niet
[afbeelding]
manische blik
O Rly! ^^quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef milagro het volgende:
Uilen, die geirriteerde blik![]()
[afbeelding]
Wat zou jij doen als je zorgvuldig opgekamde wenkbrauwen scheef waaien door de wind.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef milagro het volgende:
Uilen, die geirriteerde blik![]()
[afbeelding]
WAT DE FUCK IS DAT???quote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
De Viscacha is cool
Maar wat ooit een rage is geweest op een ander forum, en ook makkelijk hier kan:
[afbeelding]
WIJ PRESENTEREN: DE GEODUCK
Een slurf? of toch wat ik denk dat het is?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien gister the jeff corwin experience op animal planet gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Remco2002 het volgende:
Waarom dacht ik dan bij het openen van dit topic aan hetzelfde beest als in de OP?! Toeval!?
ik mocht ze helpen voeren in Burger's zooquote:De capibara is het grootste knaagdier ter wereld. Hij lijkt wat op een cavia - waar hij ook mee verwant is - maar wordt ruim een meter lang en kan meer dan 60 kilo wegen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef milagro het volgende:
of het chronische gepaniek van de meerkat
[afbeelding]
dat vermoeiende konstante paraat zijn
waar denk je dat ik mijn naam vandaan hebquote:Op maandag 9 januari 2006 10:15 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
de capibara
Een soort giga-marmot
[afbeelding]
[..]
ik mocht ze helpen voeren in Burger's zoo
En wordt makkelijk opgegeten door:quote:Op maandag 9 januari 2006 11:25 schreef capibar het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mijn naam vandaan heb![]()
dat beest is het grootste knaagdier ter wereld, en woont in zuid-amerika.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef milagro het volgende:
of het chronische gepaniek van de meerkat
[afbeelding]
dat vermoeiende konstante paraat zijn
Die gaat op de één of andere manier niet gauw vervelen.quote:
de reden dat ik er een heb... je blijft lachen met die beesten...quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou mezelf doodlachen als ik zo'n hond had
Dat is ff schrikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Om die gezichtsuitdrukking moet ik altijd lachen
Maar wat IS dit?quote:
Als ik een foto van jou had zou ik die postenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol de helft van wat hier langs komt komt van een google search op "weird animals" :p
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik een foto van jou had zou ik die posten
you wish.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
kruising tussen
http://www.american-muscl(...)-Barracuda-Black.jpg
en
http://www.germancarfans.com/news/2050214.002/2050214.002.1M.jpg
quote:
Daarom ff HQ foto:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef madjacksss het volgende:
[..]
maar leeft voort in ieders gedachten
Die ken ik. Ranzige shit en dat is pas een irritant beest man, eerst je tong opeten en dan ook niet willen verkassen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Cymothoa exigua :
[afbeelding]
een tong vervangende parasiet het beest eet de tong van een vis op en functioneerd zelf dan als tong
quote:
zeg dat nog maar es als je er op bent gaan staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die zijn dan eigenlijk wel weer leuk!
Je moet ook niet op zielige baby egeltjes gaan staan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
zeg dat nog maar es als je er op bent gaan staan![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:25 schreef capibar het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mijn naam vandaan heb![]()
dat beest is het grootste knaagdier ter wereld, en woont in zuid-amerika.
Het is een grote mara volgens het bordje...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:14 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Capibara!! Grootste knaagdier. Geweldige beesten!!!
Ik ook niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik maak net een grapje in Ma_jojo's fotoboek (zulks een sluikreclame, hihi) over een miereneter. Ik heb niets te doen dus Google voor de grap even op dat beest, ik lig helemaal plat om die foto's man
!
Ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
.
jaaaaaaaaaaaah ik wou em oomk posten dat liedjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:28 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
de lama:
[afbeelding]
met bijbehorende lama-song:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
duhquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:33 schreef Masterchief.nl het volgende:
[..]
Dit is echt gephotoshopt, kan niet anders![]()
Da's Mickey, en da's geen genetische manipulatiequote:Op maandag 9 januari 2006 00:48 schreef Quarks het volgende:
Leuk, genetische manipulatie.
[afbeelding]
Wat is dit?
ziet er knus uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:39 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ze ruiken naar Vicks Bluequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ziet er knus uit
ze schijnen alleen nogal te bijten
Wát? Wtf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:12 schreef Roltrapfee het volgende:
De neushoornvogel blijft echt zo tof!Het lijkt echt net alsof dat beest twee snavels heeft!
[afbeelding]
Whehe, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik grappiger vind, dat beest zelf of de naamquote:
Dat beest natuurlijk, ziet er toch niet uit manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:18 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Whehe, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik grappiger vind, dat beest zelf of de naam
neushoornvogel![]()
Die is leuk zeg!quote:
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet zeker waar het wel van is en ik kan er op internet niks over vinden. Er staat wel op deze site dat de hoorn heel licht is. Ik snap alleen niet zo waar dat ding nou goed voor is, het lijkt vooral in de weg te zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat beest natuurlijk, ziet er toch niet uit man. Maar is het ook echt van hoorn (?) gemaakt ofzo, dat ding op z'n smoelwerk?
.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef linda22222 het volgende:
Mag je hier ook een heel grappige foto van je eigen huisdier plaatsen??
dan worden ze misschien niet zo snel aangevallenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet zeker waar het wel van is en ik kan er op internet niks over vinden. Er staat wel op deze site dat de hoorn heel licht is. Ik snap alleen niet zo waar dat ding nou goed voor is, het lijkt vooral in de weg te zitten![]()
De 'Schreeuwer van het woud', zoals de inheemse bevolking deze vogel noemt, gebruikt de holle hoorn als klankkast. Hierdoor kunnen soortgenoten op mijlen afstand met elkaar communiceren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet zeker waar het wel van is en ik kan er op internet niks over vinden. Er staat wel op deze site dat de hoorn heel licht is. Ik snap alleen niet zo waar dat ding nou goed voor is, het lijkt vooral in de weg te zitten![]()
ahha ze zijn wel schattig hoor:Pquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef linda22222 het volgende:
ok hier mijn grappige dier
[afbeelding]
quote:
wat liefquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
Haha erg leuk!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
Jaaaaa, zo één wil ik ookquote:
Struikelt zo'n beest dan niet over zijn eigen haar?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Jaaaaa, zo één wil ik ook
Met 45 kruinen
Niet als je het invlecht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Struikelt zo'n beest dan niet over zijn eigen haar?
Die beesten zijn soms zo mooi hè. Zoals op die eerste foto, en dan heb je allerlei variaties, echt te vetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
hoe kón ik ze vergeten
Roggen
Vrolijk glimlachende vliegers
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:45 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
hoe kón ik ze vergeten
Roggen
Vrolijk glimlachende vliegers
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjeesusquote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
Dat moet een shop zijn, dat beest ziet er best levensmoe uit
Toevallig had ik dat gister ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef Gronnaephos het volgende:
[afbeelding]
Het grappigste aan duiven vind ik niet zozeer het uiterlijk, maar wel het gedrag en bovenal het loopje, moet je maar eens op letten![]()
maakt niet uit , voor of achterkant maakt ook niet immersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Struikelt zo'n beest dan niet over zijn eigen haar?
Zit je lekker in je vliegtuig zie je opeens flipper langs vliegenquote:
ik heb ze van de zomer geaaidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die beesten zijn soms zo mooi hè. Zoals op die eerste foto, en dan heb je allerlei variaties, echt te vet![]()
Sorry hoor maar dat vind ik echt dierenmishandelingquote:
Scratquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Doderok het volgende:
Misschien mijn volgende huisdier: een sugar glider (niet verwarren met een flying squirrel, dat is een knaagdier en heeft geen buidel)
[afbeelding]
Ze houden van zoet fruit
[afbeelding]
Insecten
[afbeelding]
alles eigenlijk
[afbeelding]
Je kan ze overal mee naartoe nemen
[afbeelding]
Als je ergens mee bezig bent sluipen ze naar een hoog punt om een verrassingsaanval uit te voeren:
[afbeelding]
Ze komen in een handig formaat
[afbeelding]
Schrikken van fototoestellen
[afbeelding]
Kunnen knipogen (of één kant moet nog wakker worden)
[afbeelding]
En zijn erg aanhankelijk
[afbeelding]
Het zijn nachtdieren, worden 12 tot 15 jaar en kunnen niet tegen eenzaamheid.
En er was geen snoezig beesten topic, dus post ik ze hier maar![]()
ja die dusquote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
just laugh and wave boys, laugh and wave![]()
quote:[b]
[afbeelding]
quote:
ja.... best wel. Hij lijkt op deze:quote:
smeerlapjequote:Op maandag 16 januari 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja.... best wel. Hij lijkt op deze:
[afbeelding]
Zingend: "And thanks for al the fish!"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Zit je lekker in je vliegtuig zie je opeens flipper langs vliegen![]()
Zo met hun testikels midden in je gezichtquote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Doderok het volgende:
Als je ergens mee bezig bent sluipen ze naar een hoog punt om een verrassingsaanval uit te voeren:
Heel dottig enzo.. tot ze gaan vliegenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Doderok het volgende:
Misschien mijn volgende huisdier: een sugar glider (niet verwarren met een flying squirrel, dat is een knaagdier en heeft geen buidel)
[afbeelding]
Ze houden van zoet fruit
[afbeelding]
Insecten
[afbeelding]
alles eigenlijk
[afbeelding]
Je kan ze overal mee naartoe nemen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze komen in een handig formaat
[afbeelding]
Schrikken van fototoestellen
[afbeelding]
Kunnen knipogen (of één kant moet nog wakker worden)
[afbeelding]
En zijn erg aanhankelijk
[afbeelding]
Het zijn nachtdieren, worden 12 tot 15 jaar en kunnen niet tegen eenzaamheid.
En er was geen snoezig beesten topic, dus post ik ze hier maar![]()
Ik vind hem wel leuk.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Heel dottig enzo.. tot ze gaan vliegen![]()
wat een gedrocht
Het is beschermde diersoort (niet bedreigd) in Australië (waar ze oorspronkelijk vandaan komen), daarom is het daar tegen de wet om ze als huisdier te houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Waar kun je ze eigenlijk halen?
En zijn ze gewoon legaal te houden?
In Groot-Brittanië kan je ze vinden: Kijk bvb op http://www.ameyzoo.co.uk/index.htmlquote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Waar kun je ze eigenlijk halen?
En zijn ze gewoon legaal te houden?
Nog een fotootje:quote:Lately, Sugar Gliders are becoming easier to locate because of their popularity. They can suffer from shipping stress so if you can find a breeder within driving distance of your location; this is your best bet. We do not ship our Gliders but will meet people half way or at ferry ports if in Europe or Ireland.
god, die neus zou je er toch ook af willen knippen..quote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef pandinus het volgende:
Olifantspitsmuis!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef Yozzz het volgende:
Zie ook de trendy accesoire:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(eenden)Kuikentjes zijn lief![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef Yozzz het volgende:
Zie ook de trendy accesoire:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(eenden)Kuikentjes zijn lief![]()
Luiaardsquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Rufus-Seal het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bradypus tridactylus
Luiaard...
En ze zijn nog snel ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
LuiaardsWat een schattige beesten.
Daar heb ik er 2 vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Chinchilla's, ook verkrijgbaar als huisdier.
http://www.mbayaq.org/efc/living_species/default.asp?hOri=1&inhab=443quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:43 schreef Chokeme het volgende:
Die kwal op de 1e pagina, leipe foto als je net doet alsof zo'n beest echt bestaat
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef m_k het volgende:
Van Google Image Search
Edit: hier komt het dus vandaan: http://www.orlyowl.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef m_k het volgende:
Van Google Image Search
Edit: hier komt het dus vandaan: http://www.orlyowl.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat beest (inmiddels overleden) was meerdere malen verkozen tot lelijkste hond ter wereldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
[quote]Op woensdag 18 januari 2006 19:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Wat is er gebeurd met dat ding?![]()
Niet alleen lelijkste hond zou ik zeggen, maar ook het engste dier op de aardkloot. Het beestje ziet eruit alsof het rechtstreeks uit een horrorfilm komt, als ik zo'n hond had zou ik hem serieus laten inslapen, alleen al om mijzelf een goede nachtrust te bezorgen (bang dat het beest snachts verder muteert) en omdat ik het idee heb dat zo'n mismaakt dier toch alleen maar te lijden heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat beest (inmiddels overleden) was meerdere malen verkozen tot lelijkste hond ter wereld![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Niet alleen lelijkste hond zou ik zeggen, maar ook het engste dier op de aardkloot. Het beestje ziet eruit alsof het rechtstreeks uit een horrorfilm komt, als ik zo'n hond had zou ik hem serieus laten inslapen, alleen al om mijzelf een goede nachtrust te bezorgen (bang dat het beest snachts verder muteert) en omdat ik het idee heb dat zo'n mismaakt dier toch alleen maar te lijden heeft.
Kan me niet voorstellen dat je zo'n dier ooit zou willen aaien![]()
LOLLEROMFG L::D:Dquote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
De Viscacha is cool
Maar wat ooit een rage is geweest op een ander forum, en ook makkelijk hier kan:
[afbeelding]
WIJ PRESENTEREN: DE GEODUCK
Een slurf? of toch wat ik denk dat het is?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ze gedragen zich wel heel erg leuk en sociaal. imo een van de leukste diersoorten.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat lievere dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom lachen ze nooit vriendelijk?![]()
Speciaal voor Linda nog een paar lieve beestjes, om die eerste enge otter te vergetenquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Speciaal voor Linda nog een paar lieve beestjes, om die eerste enge otter te vergeten![]()
Een rode panda:
[afbeelding]
Een lief konijntje:
[afbeelding]
Zo'n beest:
[afbeelding]
En dit geval:
[afbeelding]
Lief he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |