O Rly! ^^quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef milagro het volgende:
Uilen, die geirriteerde blik![]()
[afbeelding]
Wat zou jij doen als je zorgvuldig opgekamde wenkbrauwen scheef waaien door de wind.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef milagro het volgende:
Uilen, die geirriteerde blik![]()
[afbeelding]
WAT DE FUCK IS DAT???quote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
De Viscacha is cool
Maar wat ooit een rage is geweest op een ander forum, en ook makkelijk hier kan:
[afbeelding]
WIJ PRESENTEREN: DE GEODUCK
Een slurf? of toch wat ik denk dat het is?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien gister the jeff corwin experience op animal planet gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Remco2002 het volgende:
Waarom dacht ik dan bij het openen van dit topic aan hetzelfde beest als in de OP?! Toeval!?
ik mocht ze helpen voeren in Burger's zooquote:De capibara is het grootste knaagdier ter wereld. Hij lijkt wat op een cavia - waar hij ook mee verwant is - maar wordt ruim een meter lang en kan meer dan 60 kilo wegen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef milagro het volgende:
of het chronische gepaniek van de meerkat
[afbeelding]
dat vermoeiende konstante paraat zijn
waar denk je dat ik mijn naam vandaan hebquote:Op maandag 9 januari 2006 10:15 schreef Muck het volgende:
[afbeelding]
de capibara
Een soort giga-marmot
[afbeelding]
[..]
ik mocht ze helpen voeren in Burger's zoo
En wordt makkelijk opgegeten door:quote:Op maandag 9 januari 2006 11:25 schreef capibar het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mijn naam vandaan heb![]()
dat beest is het grootste knaagdier ter wereld, en woont in zuid-amerika.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef milagro het volgende:
of het chronische gepaniek van de meerkat
[afbeelding]
dat vermoeiende konstante paraat zijn
Die gaat op de één of andere manier niet gauw vervelen.quote:
de reden dat ik er een heb... je blijft lachen met die beesten...quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou mezelf doodlachen als ik zo'n hond had
Dat is ff schrikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Om die gezichtsuitdrukking moet ik altijd lachen
Maar wat IS dit?quote:
Als ik een foto van jou had zou ik die postenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol de helft van wat hier langs komt komt van een google search op "weird animals" :p
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik een foto van jou had zou ik die posten
you wish.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
kruising tussen
http://www.american-muscl(...)-Barracuda-Black.jpg
en
http://www.germancarfans.com/news/2050214.002/2050214.002.1M.jpg
quote:
Daarom ff HQ foto:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef madjacksss het volgende:
[..]
maar leeft voort in ieders gedachten
Die ken ik. Ranzige shit en dat is pas een irritant beest man, eerst je tong opeten en dan ook niet willen verkassen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Cymothoa exigua :
[afbeelding]
een tong vervangende parasiet het beest eet de tong van een vis op en functioneerd zelf dan als tong
quote:
zeg dat nog maar es als je er op bent gaan staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die zijn dan eigenlijk wel weer leuk!
Je moet ook niet op zielige baby egeltjes gaan staan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
zeg dat nog maar es als je er op bent gaan staan![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:25 schreef capibar het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mijn naam vandaan heb![]()
dat beest is het grootste knaagdier ter wereld, en woont in zuid-amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |