quote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef milagro het volgende:
of het chronische gepaniek van de meerkat
[afbeelding]
dat vermoeiende konstante paraat zijn
Die gaat op de één of andere manier niet gauw vervelen.quote:
de reden dat ik er een heb... je blijft lachen met die beesten...quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef boyv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou mezelf doodlachen als ik zo'n hond had
Dat is ff schrikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Om die gezichtsuitdrukking moet ik altijd lachen
Maar wat IS dit?quote:
Als ik een foto van jou had zou ik die postenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol de helft van wat hier langs komt komt van een google search op "weird animals" :p
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik een foto van jou had zou ik die posten
you wish.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
kruising tussen
http://www.american-muscl(...)-Barracuda-Black.jpg
en
http://www.germancarfans.com/news/2050214.002/2050214.002.1M.jpg
quote:
Daarom ff HQ foto:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef madjacksss het volgende:
[..]
maar leeft voort in ieders gedachten
Die ken ik. Ranzige shit en dat is pas een irritant beest man, eerst je tong opeten en dan ook niet willen verkassen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Cymothoa exigua :
[afbeelding]
een tong vervangende parasiet het beest eet de tong van een vis op en functioneerd zelf dan als tong
quote:
zeg dat nog maar es als je er op bent gaan staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die zijn dan eigenlijk wel weer leuk!
Je moet ook niet op zielige baby egeltjes gaan staan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
zeg dat nog maar es als je er op bent gaan staan![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:25 schreef capibar het volgende:
[..]
waar denk je dat ik mijn naam vandaan heb![]()
dat beest is het grootste knaagdier ter wereld, en woont in zuid-amerika.
Het is een grote mara volgens het bordje...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:14 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Capibara!! Grootste knaagdier. Geweldige beesten!!!
Ik ook niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik maak net een grapje in Ma_jojo's fotoboek (zulks een sluikreclame, hihi) over een miereneter. Ik heb niets te doen dus Google voor de grap even op dat beest, ik lig helemaal plat om die foto's man
!
Ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
.
jaaaaaaaaaaaah ik wou em oomk posten dat liedjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:28 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
de lama:
[afbeelding]
met bijbehorende lama-song:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama.php
duhquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:33 schreef Masterchief.nl het volgende:
[..]
Dit is echt gephotoshopt, kan niet anders![]()
Da's Mickey, en da's geen genetische manipulatiequote:Op maandag 9 januari 2006 00:48 schreef Quarks het volgende:
Leuk, genetische manipulatie.
[afbeelding]
Wat is dit?
ziet er knus uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:39 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ze ruiken naar Vicks Bluequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
ziet er knus uit
ze schijnen alleen nogal te bijten
Wát? Wtf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:12 schreef Roltrapfee het volgende:
De neushoornvogel blijft echt zo tof!Het lijkt echt net alsof dat beest twee snavels heeft!
[afbeelding]
Whehe, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik grappiger vind, dat beest zelf of de naamquote:
Dat beest natuurlijk, ziet er toch niet uit manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:18 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Whehe, ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik grappiger vind, dat beest zelf of de naam
neushoornvogel![]()
Die is leuk zeg!quote:
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet zeker waar het wel van is en ik kan er op internet niks over vinden. Er staat wel op deze site dat de hoorn heel licht is. Ik snap alleen niet zo waar dat ding nou goed voor is, het lijkt vooral in de weg te zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat beest natuurlijk, ziet er toch niet uit man. Maar is het ook echt van hoorn (?) gemaakt ofzo, dat ding op z'n smoelwerk?
.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:44 schreef linda22222 het volgende:
Mag je hier ook een heel grappige foto van je eigen huisdier plaatsen??
dan worden ze misschien niet zo snel aangevallenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet zeker waar het wel van is en ik kan er op internet niks over vinden. Er staat wel op deze site dat de hoorn heel licht is. Ik snap alleen niet zo waar dat ding nou goed voor is, het lijkt vooral in de weg te zitten![]()
De 'Schreeuwer van het woud', zoals de inheemse bevolking deze vogel noemt, gebruikt de holle hoorn als klankkast. Hierdoor kunnen soortgenoten op mijlen afstand met elkaar communiceren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik weet niet zeker waar het wel van is en ik kan er op internet niks over vinden. Er staat wel op deze site dat de hoorn heel licht is. Ik snap alleen niet zo waar dat ding nou goed voor is, het lijkt vooral in de weg te zitten![]()
ahha ze zijn wel schattig hoor:Pquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef linda22222 het volgende:
ok hier mijn grappige dier
[afbeelding]
quote:
wat liefquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
Haha erg leuk!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |