Zulke negatieve reacties moet ik eigenlijk verwijderen, maar ik zal even niet miereneuken.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:49 schreef Molluck het volgende:
Waarom ben jij nog wakker om 5.41 en waarom ga je dan in godsnaam in ma_jojo's FB schrijven
Heeft Erodome een kloon die OOK mod is geworden?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:00 schreef Pool het volgende:
In het Keldertje komen die beesten ook volop voor. Het is de nieuwste rage: stop wat mieren in je blinde darm of je baarmoeder en laat dat beest ze vervolgens zoeken.![]()
![]()
Wat een inkoppertjequote:Op zondag 8 januari 2006 11:01 schreef Pool het volgende:
[..]
Zulke negatieve reacties moet ik eigenlijk verwijderen, maar ik zal even niet miereneuken.
![]()
![]()
![]()
Dudequote:Op zondag 8 januari 2006 11:00 schreef Pool het volgende:
In het Keldertje komen die beesten ook volop voor. Het is de nieuwste rage: stop wat mieren in je blinde darm of je baarmoeder en laat dat beest ze vervolgens zoeken.![]()
![]()
jezus als je daarvan een groepje tegenkomt met je surfboardje hahaquote:
Nou zie ik het, het is een duiker die er naast zwemt. Is dat een kwal dan? Bestaan die, zo groot.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind een koala grappig.Dat beest hangt de hele dag een beetje knetterpara in de bomen giftige zooi te eten.
[afbeelding]
Kijk die ogen, beestje is de hele dag high van de eucalyptus.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Shakermaker het volgende:
Het vogelbekdier natuurlijk
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Shakermaker het volgende:
En onder water heb je ook behoorlijk wat engbekken rondzwemmen.
[afbeelding]
link
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:37 schreef milagro het volgende:
Pinguins zijn ook jolig
Allemaal meneren die "zo...daar staan we dan, hè hè" zeggen
[afbeelding]
*proest*quote:Op maandag 9 januari 2006 00:37 schreef milagro het volgende:
Allemaal meneren die "zo...daar staan we dan, hè hè" zeggen
Hou opquote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef milagro het volgende:
half uur later .....
"nou.... "
[afbeelding]
Ja ik bedacht me er zo'n Hans-Teeuwen-stemmetje bij.quote:
gewoon een kwestie van een paard met een zebra laten neuken lijkt mequote:Op maandag 9 januari 2006 00:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
De quagga blijf ik bijzonder hip vinden. Ook met scrabble. Helaas is het beest uitgestorven.
dat lijkt me hendig sjiekquote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van een paard met een zebra laten neuken lijkt me
Goed idee. Alleen zei een quagga 'quagga', en ik weet niet of je dat een pabra (of zeepaard, whateverquote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van een paard met een zebra laten neuken lijkt me
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef milagro het volgende:
half uur later .....
"nou.... "
[afbeelding]
Ik had er geloof ik een kalender vanquote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan een stripalbum over lamme pinguins dat ik vroeger had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |