Moet je de rode lappen het huis uit doenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Male-Morwen is een stoere ferme knaap en wij zijn beide Stier van sterrenbeeldHet wil hier dus nog weleens....eh........botsen
![]()
![]()
we wachten op jou natuurlijkquote:
Jep klopt mijn foutquote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik doelde dat je dacht dat Yolande mijn partner was, tenminste, zo kwam het op mij over![]()
Hoi Morwen en natuurlijk de rest ook allemaal Kusjes en de mannen schouderklopjesquote:
Ik ben bijna op de 3000quote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Duik er maar eens in, morgen gaan we voor de 5000. Nog maar 69 posts![]()
Welterusten allemaal![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Die hebben wij helemaal niet nodigquote:Op zondag 8 januari 2006 03:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Moet je de rode lappen het huis uit doen
Halleluja wat laat! Hoe laat ben je dan gaan slapen?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kwam om 16:00 uur uit bed, heerlijk!!!
Bij mijquote:
slaap lekker lieverdquote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Trusteeeeeeeeeequote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Wij zijn nog aan het overwerkenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij mijwe hebben vanavond overgewerkt
![]()
Dag lieve vriendinquote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Uurtje of 8, en 8 + 8 = 16:00 uur!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Halleluja wat laat! Hoe laat ben je dan gaan slapen?
Jeetje, dacht dat ik soms al laat op stond, maar dat valt nog wel mee zo te horenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Uurtje of 8, en 8 + 8 = 16:00 uur!!!
Ja maar daar krijg je geen 200% voor betaaldquote:
Ik heb ook al vaak genoeg missers gemaakt hier, nog erger dan deze, dus valt best wel mee hoor.quote:
Dat kan nietquote:Op zondag 8 januari 2006 03:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aha, dus als de rode lappen er ook nog in komen, dan botst het nog erger?![]()
Ik let nu wel op hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook al vaak genoeg missers gemaakt hier, nog erger dan deze, dus valt best wel mee hoor.
Niet handje contantje . maar ja das maar goed ookquote:Op zondag 8 januari 2006 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je geen 200% voor betaald![]()
![]()
Ik betaal dizzy niet in geldquote:Op zondag 8 januari 2006 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je geen 200% voor betaald![]()
![]()
Dat is toch de vrouwelijke planeet?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar ons teken wordt geregeerd door de planeet Venus, dus alles komt toch weer goed![]()
Ja maar wij zijn bij de Baas geweest allebei 200% betaaldquote:
Wat doet venus dan? je moet dr scheren maar wat ze verder voor goeds brengtquote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar ons teken wordt geregeerd door de planeet Venus, dus alles komt toch weer goed![]()
Venus is een vrouwelijke planeet (bloedheet en vuurroodquote:Op zondag 8 januari 2006 03:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is toch de vrouwelijke planeet?
Jij bent een van de beter oplettende fokkers hier, je leest meer terug dan ik, bijvoorbeeld. Dus je hebt heel wat credits opgebouwd bij mij, ook zonder het teruglezen hoor, als persoon ook.quote:
Als Yolande heeft afgewassen betaal ik haar ook altijd met een wipquote:
Bij vuurrood moet ik altijd denken aan de maandelijkse periode van vrouwenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Venus is een vrouwelijke planeet (bloedheet en vuurrood) en zij staat symbolisch voor oa Liefde, maar ook jaloezie en schoonheid etc.
![]()
Koop een vaatwasser bij je sattelietontvanger heje meer tijd voor wippequote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als Yolande heeft afgewassen betaal ik haar ook altijd met een wip![]()
Kleine afwas met ? en ga zo maar door![]()
![]()
Ze vraagt meestal om het een week te laten staan, en dan zeg ik nee 2 bordjes per dag![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat doet venus dan? je moet dr scheren maar wat ze verder voor goeds brengt![]()
![]()
Lees je mee Dizzy????quote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Ze vraagt meestal om het een week te laten staan, en dan zeg ik nee 2 bordjes per dag![]()
![]()
![]()
Ik aan mijn vingers als ik weer eens niet normaal met de oven omgaquote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bij vuurrood moet ik altijd denken aan de maandelijkse periode van vrouwen![]()
Dus dat typeert het vrouwelijk geslacht goedquote:Op zondag 8 januari 2006 03:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Symbolisch staat zij voor vele zaken en niet alleen maar goed![]()
Ik aan de zonquote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je moet ook je vingers niet in de oven stoppen, maar de schotel/taartquote:Op zondag 8 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik aan mijn vingers als ik weer eens niet normaal met de oven omga![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg, he, ga het even lekker over je eigen geslacht hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus dat typeert het vrouwelijk geslacht goed![]()
Met???quote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik kom heel eventjes langs om te zeggen dat Henk eventje bezig is .![]()
En ik denk dan aan een piraten film, the scarlet pimpernel en aan een leuk stel schoenenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik het vaak genoeg over, krijgt alleen te weinig aandacht van de venusvrouwenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, he, ga het even lekker over je eigen geslacht hebben![]()
Nou, dank jequote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij bent een van de beter oplettende fokkers hier, je leest meer terug dan ik, bijvoorbeeld. Dus je hebt heel wat credits opgebouwd bij mij, ook zonder het teruglezen hoor, als persoon ook.
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En ik denk dan aan een piraten film, the scarlet pimpernel en aan een leuk stel schoenen![]()
En daar is Yolande.....Hoi, Yolandequote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet uit bed kletsen hoor.
ik kom heel eventjes langs om te zeggen dat Henk eventje bezig is .
![]()
met de afwas natuurlijk, of installeren van afwassertquote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet uit bed kletsen hoor.
ik kom heel eventjes langs om te zeggen dat Henk eventje bezig is .
![]()
Ik voldoe in mijn andere posts volkomen aan het verwachtingspatroon, lekker oppervlakkigquote:Op zondag 8 januari 2006 04:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou, dank jeIk lees alles terug ja
maar dat je dit zegt betekend veel voor mij, ook al kan je hier op Fok! niet te veel op gevoelens door gaan dit is tenslotte Fok!
dus blijven we oppervlakkig he
![]()
hotelletje boeken natuurlijkquote:
quote:
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen, vrouwen denken aan shoppen, mannen aan ............... andere dingenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hotelletje boeken natuurlijken je shoppings van gister afbetalen
![]()
Ik heb alleen een drankje met jullie te delenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
En daar is Yolande.....Hoi, Yolande![]()
Heb je iets met ons te delen? Gooi het eruit![]()
Nee we zijn nog ouderwets, ik was af en we hebben geen afwassert.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
met de afwas natuurlijk, of installeren van afwassert![]()
![]()
dat is nou topquote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb alleen een drankje met jullie te delenRondje voor de hele zaak van mij. (Henk betaald)
Champagne op Henk, niet beknibbelen op een rondje van Henk, komt uit een goed hartquote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb alleen een drankje met jullie te delenRondje voor de hele zaak van mij. (Henk betaald)
2 bordjes maar hequote:Op zondag 8 januari 2006 04:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee we zijn nog ouderwets, ik was af en we hebben geen afwassert.![]()
![]()
Wanneer komt dat programma eigenlijk op Discovery? ik heb gezocht maar kan het niet vinden.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan is ie een motor aan het bouwen met een wc vlotter dr in![]()
American chopper op discoveryquote:Op zondag 8 januari 2006 04:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Wanneer komt dat programma eigenlijk op Discovery? ik heb gezocht maar kan het niet vinden.![]()
Ik heb het al gevonden!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Wanneer komt dat programma eigenlijk op Discovery? ik heb gezocht maar kan het niet vinden.![]()
Thnxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Das best wel jammer he?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik voldoe in mijn andere posts volkomen aan het verwachtingspatroon, lekker oppervlakkig![]()
Ghe he he nu hadden wij ff niet goed gelezen en d88 dat jij naar bed ging al een hele tijd geledenquote:
Alleen naar de andere oppervlakige, niet naar jou toe, naar jou post ik alleen kwaliteitsposts *slijm, slijm*quote:
(Leuk!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:15 schreef Yolande het volgende:
gezondheid allemaal, het is jullie gegund (en Henk heeft nog steeds niet in de gaten dat ik zoveel geshopt heb, en nog steeds niet klaar ben met de winkels leegkopen)![]()
![]()
Ja vond ik ook. Die vader die altijd ruzie maakte met zijn zoon en gek werd als iemand z'n kopje koffie niet opruimdequote:
Op welke dag komt het? ik zit vaak te kijken maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken, ik heb er wel wat op internetten kunnen ontdekken.quote:
Prut en dat jullie nog maar vaak mogen dingussenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een vader, zijn zoon en een team maken op maat gemaakte motors. Echt heel mooi en apartquote:
Och van alles, na 3 maanden BB was mijn outfit een beetje versleten en verwassen dus voor HBB wilde ik alles weer nieuw hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:17 schreef melke het volgende:
[..]
(Leuk!!!Wat heb je allemaal gekocht dan?)
en Dizzy-lizzy weet dat?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:22 schreef Arliator het volgende:
Trijntje Oosterhuis, mooie vrouw(is nu aan het spelen op mijn pc
[afbeelding]
Discovery channelquote:Op zondag 8 januari 2006 04:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Op welke dag komt het? ik zit vaak te kijken maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken, ik heb er wel wat op internetten kunnen ontdekken.![]()
zie geen afbeelding maar in je fantasie vast heel leukquote:Op zondag 8 januari 2006 04:22 schreef Arliator het volgende:
Trijntje Oosterhuis, mooie vrouw(is nu aan het spelen op mijn pc)
[afbeelding]
Tuurlijk, alleen vind ik dizzy mooier dan welke vrouw dan ook, Trijntje is uiterlijk mooi, dizzy allebei, komt ook omdat ik trijntje niet ken.quote:
Welke man nietquote:Op zondag 8 januari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hij heeft een rijke fantasie wereld![]()
ik heb net in recordtijd een paar shows van theo maassen gedowned, hier geen problemenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:21 schreef MissHobje het volgende:.... ik wacht op een paar %download nog
![]()
Het schiet maar niet op![]()
Willen jullie ook trouwen?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen vind ik dizzy mooier dan welke vrouw dan ook, Trijntje is uiterlijk mooi, dizzy allebei, komt ook omdat ik trijntje niet ken.
Maar niemand kan tippen aan mijn vriendin.
Om een voorbeeld te noemen, ik heb vandaag gezegd, toen er een discussie was over valentijnsdag, voor mij is het elke dag valentijnsdag naar haar toe, ik heb die dag in februari niet nodig om te laten blijken hoeveel ik van haar houdt. Had ik dat wel, was het slecht met mij gesteld
Ach LIEF!!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen vind ik dizzy mooier dan welke vrouw dan ook, Trijntje is uiterlijk mooi, dizzy allebei, komt ook omdat ik trijntje niet ken.
Om een voorbeeld te noemen, ik heb vandaag gezegd, toen er een discussie was over valentijnsdag, voor mij is het elke dag valentijnsdag naar haar toe, ik heb die dag in februari niet nodig om te laten blijken hoeveel ik van haar houdt. Had ik dat wel, was het slecht met mij gesteld
nou gezien dat het visuele wezens zijn, vind ik die fantasie wereld toch wel raarquote:
Ik niet, zij wel, ik zie het nut van trouwen niet in, kost klappen met geld, en er verandert niks.quote:
Wel slim he, krijg ik elke dag verwennerij behalve op valentijn, zijn mensen die het andersom treffenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is een gave, jullie vrouwen hebben over dat onderwerp maar een beperkte fanatasie, dankzij ons mannen gebeurt er nog weleens wat andersquote:
*kijkt onder hakquote:Op zondag 8 januari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Doka dr nog of zit die bij Morwen onder de hak???
Dank je, maar ik hoop nooit te ontdekken wat je anders had gedaan, want dan ben je van Henk af, en dat wil ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach LIEF!!Het is dat ik helemaal stapel op Henk ben ,maar anders.
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel slim he, krijg ik elke dag verwennerij behalve op valentijn, zijn mensen die het andersom treffenenne Arliator wil je met me trouwen??
![]()
Kniepert, je gunt me geen mooie ring En geen feestje in Vegasquote:Op zondag 8 januari 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, zij wel, ik zie het nut van trouwen niet in, kost klappen met geld, en er verandert niks.
Ze weet wat ik voor haar voel, en als een trouwerij nodig is om dat te bevestigen, dan is er iets mis in de relatie
Voor de duidelijkheid, zij wil trouwen, maar dan in vegas, even snelDit hierboven sloeg meer op andere mensen die er, naar mijn mening, teveel waarde hechten aan een huwelijk
Trouwen lijkt me toch wel erg leuk. Een speciale dag voor 2 mensen die elkaar gevonden hebben. Een soort van bezegeling. Las Vegas is trouwens cool!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, zij wel, ik zie het nut van trouwen niet in, kost klappen met geld, en er verandert niks.
Ze weet wat ik voor haar voel, en als een trouwerij nodig is om dat te bevestigen, dan is er iets mis in de relatie
Voor de duidelijkheid, zij wil trouwen, maar dan in vegas, even snelDit hierboven sloeg meer op andere mensen die er, naar mijn mening, teveel waarde hechten aan een huwelijk
Hahahahaha, ik wil wel, maar ik doe het nietquote:Op zondag 8 januari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel slim he, krijg ik elke dag verwennerij behalve op valentijn, zijn mensen die het andersom treffenenne Arliator wil je met me trouwen??
![]()
Nee hoor dat gebeurt absoluut niet, ik kan en wil niet zonder hemquote:Op zondag 8 januari 2006 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, maar ik hoop nooit te ontdekken wat je anders had gedaan, want dan ben je van Henk af, en dat wil ik niet.
Doka gaat altijd/meestal weg zonder gedag te zeggen..quote:Op zondag 8 januari 2006 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
*kijkt onder hak![]()
Dokaaaaaaaaaa, waar is u?![]()
Ik snap je helemaal en ik ben een vrouwquote:Op zondag 8 januari 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik gun je mijn liefde, dat is meer waard dan een feestje of een ring, trouwens, je krijgt genoeg sieraden van me, en ja, die ene ring, nee die heb je nog niet gehad. Maar wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kniepert, je gunt me geen mooie ring En geen feestje in Vegas![]()
Bezegeling, speciale dag, leuke herinneringen, burgelijke stand, feest, huwelijksreis, huwelijksnacht, mooie jurk, mooie cadeau's, etc. De rekening na afloop is alleen minderquote:Op zondag 8 januari 2006 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal en ik ben een vrouwWaarom een papiertje halen als je samen al zo gelukkig bent en tig jaren samen woont? Wat veranderdt eraan behalve een feest? Het boekje bij de burgelijke stand?
Ik zie een trouwerij meer als een dag waarop de familie zich op onze kosten helemaal klem kunnen zuipen, en de vogeltjesdans doen, en laat ik de polonaise niet vergetenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:32 schreef melke het volgende:
[..]
Trouwen lijkt me toch wel erg leuk. Een speciale dag voor 2 mensen die elkaar gevonden hebben. Een soort van bezegeling. Las Vegas is trouwens cool!Maar ik zou er niet willen trouwens. Echt romantisch is het er namelijk niet.
En de stress vooraf nog minderquote:Op zondag 8 januari 2006 04:35 schreef melke het volgende:
[..]
Bezegeling, speciale dag, leuke herinneringen, burgelijke stand, feest, huwelijksreis, huwelijksnacht, mooie jurk, mooie cadeau's, etc. De rekening na afloop is alleen minder![]()
Ik wist wel dat de vrouw van de kwaliteitsposts mij zou begrijpenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal en ik ben een vrouwWaarom een papiertje halen als je samen al zo gelukkig bent en tig jaren samen woont? Wat veranderdt eraan behalve een feest? Het boekje bij de burgelijke stand?
En vandaar in Vegas, wij feesten en het allemaal vergokken en ik mag Elvis zien of me slip naar Tom Jones gooienquote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zie een trouwerij meer als een dag waarop de familie zich op onze kosten helemaal klem kunnen zuipen, en de vogeltjesdans doen, en laat ik de polonaise niet vergeten![]()
Nee ik niet. Ik vind een trouwerij jjuist romantisch en speciaal. Geld tja, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik geef liever 100 euro uit dan dat ik het spaar. Je leeft tenslotte maar 1 keer! Ik weet ook al precies hoe ik zou willen trouwen. Nu alleen nog een manquote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zie een trouwerij meer als een dag waarop de familie zich op onze kosten helemaal klem kunnen zuipen, en de vogeltjesdans doen, en laat ik de polonaise niet vergeten![]()
Preciesquote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoor dat gebeurt absoluut niet, ik kan en wil niet zonder hem![]()
![]()
Juistemquote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je in Vegas bent moet je trouwens wel door de dag slapen en 's avonds er op uit trekken. Dan is de stad namelijk veel mooierquote:Op zondag 8 januari 2006 04:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En vandaar in Vegas, wij feesten en het allemaal vergokken en ik mag Elvis zien of me slip naar Tom Jones gooien![]()
Ik geef ook liever 100 euro uit dan ik het spaar, maar ik wil het wel uitgeven aan mensen aan wie ik het gun, en daar valt mijn familie niet onder (behalve mijn ouders en mijn broertje dan)quote:Op zondag 8 januari 2006 04:38 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik vind een trouwerij jjuist romantisch en speciaal. Geld tja, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik geef liever 100 euro uit dan dat ik het spaar. Je leeft tenslotte maar 1 keer! Ik weet ook al precies hoe ik zou willen trouwen. Nu alleen nog een man![]()
Ik ben ook getrouwd geweest en got wat een takke dag, jurk die scheurt, bloemen te laat, buikgriep, en hordes fansquote:Op zondag 8 januari 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de stress vooraf nog minderWij zijn wel getrouwd maar meer uit een soort verplichting, een druk van buitenaf. Van mij had het niet gehoeven
Niet qua verbintenis maar het overschatte gedoe van zo'n dag....believe me, I know
![]()
Dan is Vegas mijn stadquote:Op zondag 8 januari 2006 04:40 schreef melke het volgende:
[..]
Als je in Vegas bent moet je trouwens wel door de dag slapen en 's avonds er op uit trekken. Dan is de stad namelijk veel mooier![]()
Dan nodig je toch alleen je ouders en broertje uit?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geef ook liever 100 euro uit dan ik het spaar, maar ik wil het wel uitgeven aan mensen aan wie ik het gun, en daar valt mijn familie niet onder (behalve mijn ouders en mijn broertje dan)
Hou je toevallig ook nog van gokken? Dat kun je er trouwens ook heeeel veel. Bingo op de wc rulezquote:
Ik ben al getrouwdquote:Op zondag 8 januari 2006 04:41 schreef melke het volgende:
[..]
Haha grapjas!Hoe zou jij willen trouwen? Groot, klein, Vegas of iets anders?
Ja sorry, ik had me vergist.. Maar wat zijn jullie onromantisch zegquote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwdEn wat Dizzy zegt daar ben ik het grotendeels mee eens
Ik vond alleen de huwelijksreis naar parijs top
![]()
En dan vooral het uitzwaaien van al die bemoeizuchtige familieleden op schiphol die al maanden tegen me aan liepen te miepen![]()
bof je nog ik heb niet eens de envelopjes open gemaakt door me buikgriep, had 3 logees die dat ff voor me hebben gedaan, samen met me toen, gomquote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwdEn wat Dizzy zegt daar ben ik het grotendeels mee eens
Ik vond alleen de huwelijksreis naar parijs top
![]()
En dan vooral het uitzwaaien van al die bemoeizuchtige familieleden op schiphol die al maanden tegen me aan liepen te miepen![]()
Hahahah, dat gaat weer niet, dan krijgen mijn ouders verwijten te horen van hun familie, en dat gun ik ze niet. Familie's, moeilijk volk, in mijn geval danquote:Op zondag 8 januari 2006 04:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dan nodig je toch alleen je ouders en broertje uit?
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wist wel dat de vrouw van de kwaliteitsposts mij zou begrijpen![]()
Op de wcquote:Op zondag 8 januari 2006 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Hou je toevallig ook nog van gokken? Dat kun je er trouwens ook heeeel veel. Bingo op de wc rulez![]()
Zonder handjes ofwel woorden ehquote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die stieren zijn het toch wel erg eens![]()
Best wel jammer.. Als ik trouw nodig ik alleen mijn naaste familie uit. Vage ooms, tantes, neefjes en nichtjes mogen van mij ook thuis blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, dat gaat weer niet, dan krijgen mijn ouders verwijten te horen van hun familie, en dat gun ik ze niet. Familie's, moeilijk volk, in mijn geval dan
Keek je toevallig ook altijd naar de serie Las Vegas?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Op de wc![]()
En nee, ik ben niet zo'n gokkerMaar een keer kijken vind ik wel leuk
![]()
Ik heb ook al een paar trouwerijen meegemaakt, en de meeste liepen uit op een ordinaire ruzie.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had me vergist.. Maar wat zijn jullie onromantisch zegIk heb al een paar trouwerijen mee gemaakt, overigens niet van mezelf. Ze waren stuk voor stuk heel erg leuk
![]()
Ik hoop oprecht dat je dat beeld heel lang kunt vast houden, dat je droom huwelijk ook zo wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 04:48 schreef melke het volgende:
[..]
Best wel jammer.. Als ik trouw nodig ik alleen mijn naaste familie uit. Vage ooms, tantes, neefjes en nichtjes mogen van mij ook thuis blijven
Ging jij toen trouwenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had me vergist.. Maar wat zijn jullie onromantisch zegIk heb al een paar trouwerijen mee gemaakt, overigens niet van mezelf. Ze waren stuk voor stuk heel erg leuk
![]()
Dat gaat ook echt wel gebeuren, als ik tenminste ooit ga trouwen.. Daar ga ik wel van uit. Noem het naief of niet.. Het is gewoon een fijn idee ooit een leuke extra speciale dag te hebben speciaal voor z'n 2quote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dat beeld heel lang kunt vast houden, dat je droom huwelijk ook zo wordt![]()
![]()
Enne, voor mij niet geheel onbelangerijk, de sex wordt over het algmeen minder na een huwelijk, statisch bewezenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ging jij toen trouwen![]()
Geloof me, de andere kant is heel wat minder romantischGelynched worden door een kudde Apaches is nog altijd romantischer
![]()
Tuurlijk, dat hoop ik ook voor haar, maar in mijn beleving gaat het toch net iets andersquote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dat beeld heel lang kunt vast houden, dat je droom huwelijk ook zo wordt![]()
![]()
Nee, vertel eens?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:51 schreef MissHobje het volgende:
Jullie hadden al gemerkt dat ik hem smeer enzo he![]()
![]()
Je bedoelt die mooi getinte mannen met die ogen waar je niet in moet kijken anders smelt je, en die lange zwarte haren???quote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geloof me, de andere kant is heel wat minder romantischGelynched worden door een kudde Apaches is nog altijd romantischer
![]()
Ik ga niet geloven dat alle trouwerijen bagger zijn. Mijn ouders vonden hun huwelijk ook helemaal geweldig. Daar geloof ik zelf ook inquote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker, Hobjequote:Op zondag 8 januari 2006 04:51 schreef MissHobje het volgende:
![]()
( komende week ook proberen wat minder laat te maken
)
is ook leuk maar een speciaal leven is veel mooier. *kijk naar Arliator*quote:Op zondag 8 januari 2006 04:52 schreef melke het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt wel gebeuren, als ik tenminste ooit ga trouwen.. Daar ga ik wel van uit. Noem het naief of niet.. Het is gewoon een fijn idee ooit een leuke extra speciale dag te hebben speciaal voor z'n 2![]()
Tuurlijk maar ben jij er dan ookquote:Op zondag 8 januari 2006 04:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Hobje![]()
![]()
En je blijft wel komen, hoor, wie moet ik anders onderkwijlen![]()
![]()
Mwahquote:Op zondag 8 januari 2006 04:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Enne, voor mij niet geheel onbelangerijk, de sex wordt over het algmeen minder na een huwelijk, statisch bewezen![]()
Ik vind het niet naief, niet iedereen denkt hetzelfde als dat ik doe, en gelukkig maar, anders waren er een aantal mensen op het gemeentehuis zonder baan, en dat ik ook weer zielig.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:52 schreef melke het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt wel gebeuren, als ik tenminste ooit ga trouwen.. Daar ga ik wel van uit. Noem het naief of niet.. Het is gewoon een fijn idee ooit een leuke extra speciale dag te hebben speciaal voor z'n 2![]()
Wij hadden die dromen toch ook ooit? of eh eh sja ehquote:Op zondag 8 januari 2006 04:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hoop ik ook voor haar, maar in mijn beleving gaat het toch net iets anders![]()
Beide is nog beter!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is ook leuk maar een speciaal leven is veel mooier. *kijk naar Arliator*![]()
Dat ga ik je niet beloven, maar dan droom ik gewoon van je en lebber na 1 uur iemand anders(quote:Op zondag 8 januari 2006 04:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ben jij er dan ook
(bv.; rond 00.00 01.00 ofzo
Oh jee, ze wil weer een kado van me hebben, of bedoel je dit keer wat anders?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is ook leuk maar een speciaal leven is veel mooier. *kijk naar Arliator*![]()
Ik ook niet echt, maar had er toch wel meer van verwacht of misschien wel TE veel, kan ook nog. En wat jouw mannetje zegt vind ik ook, de geboorte van mijn kinderen was duizend maal mooierquote:Op zondag 8 januari 2006 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij hadden die dromen toch ook ooit? of eh eh sja ehheb het nooit zo belangrijk gevonden
Ja dat gaat wel net lukkenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ga ik je niet beloven, maar dan droom ik gewoon van je en lebber na 1 uur iemand anders() onder.
Jij gaat gewoon na enen komen, potvolblomme![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me te pijnlijk!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar had er toch wel meer van verwacht of misschien wel TE veel, kan ook nog. En wat jouw mannetje zegt vind ik ook, de geboorte van mijn kinderen was duizend maal mooier![]()
![]()
![]()
Buiten de boot kan je niet meer vallen, dus je doet een aantal dingen goed. Goh, ik vraag niks dubbelzinnigs, terwijl de deur zo openstondquote:Op zondag 8 januari 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah![]()
Maar ik val wel vaker buiten de lijstjes![]()
![]()
Weltrusten MissHobje, ook namens Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 04:51 schreef MissHobje het volgende:
![]()
( komende week ook proberen wat minder laat te maken
)
Zat je zeker sterk onder de drugs want ik vond het een crime, waren dan ook allemaal met weeopwekkende middelen en 1 keizersnee, man wat een pijn, heb heel heftig gevloektquote:Op zondag 8 januari 2006 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar had er toch wel meer van verwacht of misschien wel TE veel, kan ook nog. En wat jouw mannetje zegt vind ik ook, de geboorte van mijn kinderen was duizend maal mooier![]()
![]()
![]()
De realisatie dat trouwen overschat is of de geboorte van mijn kids? Het eerste maakt je harder en het tweede geeft je oneindig respect voor je lijf en moedertje natuurquote:
Baco...........hik! Goedemorgen!!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
Goedemorgen allen..........DUS!!
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
De bevallingquote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat vind je te pijnlijk? De geboorte van een kind? Of wat er gezegd wordt?
Man je bent nog verser dan de krant, weest welkomquote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
I knowquote:Op zondag 8 januari 2006 05:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zat je zeker sterk onder de drugs want ik vond het een crime, waren dan ook allemaal met weeopwekkende middelen en 1 keizersnee, man wat een pijn, heb heel heftig gevloekt![]()
Bonnie is met haar weekopdracht bezig, zo snel mogelijk 15 liter alcohol wegwerken, heeft ze 2 dagen voor gekregen, gaat haar vast lukkenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Fietsen ze nog steeds??? ff on topic
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zat je zeker sterk onder de drugs want ik vond het een crime, waren dan ook allemaal met weeopwekkende middelen en 1 keizersnee, man wat een pijn, heb heel heftig gevloekt![]()
Nieuwsflits: Weekopdracht gehaald, opdracht geslaagd in 15 minutenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bonnie is met haar weekopdracht bezig, zo snel mogelijk 15 liter alcohol wegwerken, heeft ze 2 dagen voor gekregen, gaat haar vast lukken![]()
Volgens mij wel, maar mijn streams liggen platquote:Op zondag 8 januari 2006 05:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Fietsen ze nog steeds??? ff on topic
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stiertje he, te sterk om kapot te krijgen maar alle respect meisquote:Op zondag 8 januari 2006 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know![]()
Ik heb 2 keizersneden gehad en 1 gewone geboorte. Helaas was de gewone geboorte uitgelopen op een dood kindje, maar dat is al heel lang terug en de geboorte op zich was dubbel moeilijk zowel geestelijk als lichamelijk. Mijn eerste keizersnede was een hel en de tweede een eitje![]()
Ik bedoel meer dat de krachten die vrijkomen ongekend zijn en dat je met die energie een gebouw op zou kunnen blazen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:11 schreef melke het volgende:
[..]
Nieuwsflits: Weekopdracht gehaald, opdracht geslaagd in 15 minuten![]()
* Arliator Is er stil vanquote:Op zondag 8 januari 2006 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know![]()
Ik heb 2 keizersneden gehad en 1 gewone geboorte. Helaas was de gewone geboorte uitgelopen op een dood kindje, maar dat is al heel lang terug en de geboorte op zich was dubbel moeilijk zowel geestelijk als lichamelijk. Mijn eerste keizersnede was een hel en de tweede een eitje![]()
Ik bedoel meer dat de krachten die vrijkomen ongekend zijn en dat je met die energie een gebouw op zou kunnen blazen![]()
Hoi SuperMOM ik was er al een tijdje hoor .quote:
Oui, dat is waar mijn waarde mede-Stier en ik weet zeker dat jij ook zeer sterk bent. Wat ik zo tussen de regels door leesquote:Op zondag 8 januari 2006 05:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stiertje he, te sterk om kapot te krijgen maar alle respect meis![]()
zo zie je maar er is altijd iemand die het zwaarder heeft gehad![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
Maar avatars van je sterrenbeeld is zo 2006quote:Op zondag 8 januari 2006 05:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar mijn streams liggen platEn ontopic is zoooo 2005
![]()
![]()
Niet doen, hoor, gatverquote:
Hier in huis noemde ik je al me dinnetjequote:Op zondag 8 januari 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oui, dat is waar mijn waarde mede-Stier en ik weet zeker dat jij ook zeer sterk bent. Wat ik zo tussen de regels door lees![]()
![]()
mij krijg je niet zo snel stilquote:Op zondag 8 januari 2006 05:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet doen, hoor, gatver![]()
Wel lief, dat wel![]()
Juistem en zo is het maar netquote:Op zondag 8 januari 2006 05:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar avatars van je sterrenbeeld is zo 2006![]()
Jij gaat voor de stats he, slechts 1 post gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know![]()
Kanjertjequote:Op zondag 8 januari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hier in huis noemde ik je al me dinnetje![]()
Jostiflip ..... >plopquote:Op zondag 8 januari 2006 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kanjertje![]()
Ik vind het Gezellig hier[/joostmodus]![]()
![]()
Even iets heel anders, in welke plaats woon je ook alweer?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kanjertje![]()
Ik vind het Gezellig hier[/joostmodus]![]()
![]()
Denk je mij te kennen?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Even iets heel anders, in welke plaats woon je ook alweer?
Ik weet het wel, maar nu even niet![]()
Vraag ik met een reden
A, ok, heel lief van je, maar ik blijf liever zo anoniem mogelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 05:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee!! Daarom vraag ik het niet
Ik heb een plannetje
maar we gaan nog niet bed nog lange niet nog lange niet .......... enzquote:Op zondag 8 januari 2006 05:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
jeetje wat een teleurstellende nachtwachtgeen 3 topieken vol
![]()
nou ik ga zo ff in de jaccuziquote:Op zondag 8 januari 2006 05:27 schreef Yolande het volgende:
[..]
maar we gaan nog niet bed nog lange niet nog lange niet .......... enz![]()
![]()
![]()
Nouquote:Op zondag 8 januari 2006 05:27 schreef Yolande het volgende:
[..]
maar we gaan nog niet bed nog lange niet nog lange niet .......... enz![]()
![]()
![]()
Geen probleem, neem mijn e-mailadres over uit mijn profiel, en ik vertel het je, als je mij een mail wilt sturen. Als je mijn adres hebt, laat het even weten, dan gaat die weer weg, wil geen spam ontvangen, ben zuinig op dit adresquote:Op zondag 8 januari 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, ok, heel lief van je, maar ik blijf liever zo anoniem mogelijkMijn naam was al heel wat voor mij, zeg maar
![]()
ga je toch lekker ff mee, loopt nog een leuke over in de tuin dus wat let ons?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
oei nu ben ik wel een klein beetje jaloers op je hoor![]()
Ik heb hem, je kan hem weghalen en misschien doe ik het welquote:Op zondag 8 januari 2006 05:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Geen probleem, neem mijn e-mailadres over uit mijn profiel, en ik vertel het je, als je mij een mail wilt sturen. Als je mijn adres hebt, laat het even weten, dan gaat die weer weg, wil geen spam ontvangen, ben zuinig op dit adres![]()
Als je wilt natuurlijk, niks moet
je kan M- en -A en Wicked naar mijn referenties vragenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hem, je kan hem weghalen en misschien doe ik het welBen een beetje voorzichtig geworden, net als jij
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
je kan M- en -A en Wicked naar mijn referenties vragen![]()
Oke ik neem gezellig een duik met je mee, Henk komt dadelijk wel, hij is nog steeds heel druk bezig voor me.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ga je toch lekker ff mee, loopt nog een leuke over in de tuin dus wat let ons?![]()
dat zijn watjes vooral op zondag, gaan weer uit lopen slapen enz enzquote:Op zondag 8 januari 2006 05:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Yeh kijk dat is karakter tonen. we gaan door tot de ochtenploeg verschijnt.![]()
![]()
Dank je Dizzy, ook uit de regio Amsterdam lees ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Man je bent nog verser dan de krant, weest welkom![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat zijn watjes vooral op zondag, gaan weer uit lopen slapen enz enz![]()
![]()
Hoi ochtend ploeg die nog geen een sc vol krijgt
![]()
![]()
Ben aan het werk en was even rokenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij gaat voor de stats he, slechts 1 post gedaan
Nee dat valt echt tegen he.? We hebben echt niet veel aan ze, ik hoop nog een keer dat ze echt hun gaan doen, want dit slaat nergens op.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat zijn watjes vooral op zondag, gaan weer uit lopen slapen enz enz![]()
![]()
Hoi ochtend ploeg die nog geen een sc vol krijgt
![]()
![]()
Beter lezen dan he, amsteldam it is, maar eh wat was je stil???quote:Op zondag 8 januari 2006 05:34 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Dank je Dizzy, ook uit de regio Amsterdam lees ik.
Ik ben zeker van mijn zaak, daarom vraag ik jouw adres niet, mijn referenties kunnen bevestigen dat ik ben wie ik ben.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het niet om hoor, maar goed misschien leg ik je dat nog wel uit dan. Thanx in elk geval![]()
Roken is niet goed voor je hoor, frisse buitenlucht wel, HUh heb je buiten een pc staan??quote:
Je hebt een berichtje gemist denk ik.Ben aan het werk en was even gaan roken.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Beter lezen dan he, amsteldam it is, maar eh wat was je stil???![]()
Waar ligt dat Amsteldam (het is het net niet waarschijnlijk net als de plaatsnaamquote:Op zondag 8 januari 2006 05:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Beter lezen dan he, amsteldam it is, maar eh wat was je stil???![]()
* Arliator Steekt nog een sigaret opquote:Op zondag 8 januari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Roken is niet goed voor je hoor, frisse buitenlucht wel, HUh heb je buiten een pc staan??![]()
Proostquote:Op zondag 8 januari 2006 05:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator Steekt nog een sigaret op
amstldam ligt bij Amsterveenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:39 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Waar ligt dat Amsteldam (het is het net niet waarschijnlijk net als de plaatsnaam)
Ik snap je hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 05:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben zeker van mijn zaak, daarom vraag ik jouw adres niet, mijn referenties kunnen bevestigen dat ik ben wie ik ben.
Ik wil alleen iets leuks gaan doen, maar dat ik wil privaat aan je voorleggen, vandaar.
Enne, je kan altijd een hotmailadres aanmaken, en vandaaruit mailen, nog veiliger.
Doe ik meestal ook de eerste keer, meestal, niet altijd![]()
Wat doe jij hier, gaat slapenquote:
Je kan zo een nieuwe aanmaken, doe ik regelmatig als ik me moet aanmelden op internet, heb inmiddels al een stuk of 30 hotmailadressen aangemaakt, 29 zijn alweer ter zielequote:Op zondag 8 januari 2006 05:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap je hoorHet "probleem" ligt bij mij
En ik heb een hotmailadres alleen gebruik ik die ook heel spaarzaam
![]()
Ik ben benieuwd naar je leuke plannetjes, ik mail je morgen ok?
Maar jou werk wil ik ook, fokken op je werk, roken en je gang gaan, werk je nu of heb je rook pauze???quote:Op zondag 8 januari 2006 05:38 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Je hebt een berichtje gemist denk ik.Ben aan het werk en was even gaan roken.![]()
Ja, da's voor eeuwigquote:Op zondag 8 januari 2006 05:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
hoi vriendje ben je nog boos op me (hp windows)![]()
![]()
Ik dacht ook aan jouquote:
Ja meid, had je maar een vak moeten leren!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar jou werk wil ik ook, fokken op je werk, roken en je gang gaan, werk je nu of heb je rook pauze???![]()
BrEeZaHtjequote:Op zondag 8 januari 2006 05:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan zo een nieuwe aanmaken, doe ik regelmatig als ik me moet aanmelden op internet, heb inmiddels al een stuk of 30 hotmailadressen aangemaakt, 29 zijn alweer ter ziele![]()
Ik heb wel een vak geleerd, maar ik heb geen leven, telt dat ook?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:44 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ja meid, had je maar een vak moeten leren!![]()
Ander onderwerpquote:Op zondag 8 januari 2006 05:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeker aan haar benen waar ze hier zo mee bezig zijn geweest![]()
Zeker, en omdat ze zo lang zijn, kan ik ze in stukjes bedenken, voor wat variatie.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeker aan haar benen waar ze hier zo mee bezig zijn geweest![]()
Nooit een vak geleerd gewoon een rijke kerel genomen, niets mis mee toch, huishoudster doet de restquote:Op zondag 8 januari 2006 05:44 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ja meid, had je maar een vak moeten leren!![]()
Jij past hier perfect, stuur je CV maar opquote:Op zondag 8 januari 2006 05:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb wel een vak geleerd, maar ik heb geen leven, telt dat ook?![]()
36quote:Op zondag 8 januari 2006 05:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan maak je je tweede aan, anoniemer kan niet, noem je het MoRwEnTjUh33@hotmail.com![]()
Die van mij kan je nu ongeveer wel schatten, na die foto van gisterenquote:
Nietusquote:
jeez je zit vast of gevangenen te bewaren of energie te promotenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:48 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Jij past hier perfect, stuur je CV maar op![]()
Hahahahah, HBO denkniveau, fokachtig werkniveauquote:Op zondag 8 januari 2006 05:48 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Jij past hier perfect, stuur je CV maar op![]()
Wat nou weerquote:
Je krijgt een anzichtskaart van me als je straks naar bed gaat met Arliator en dan constant "Oh Stereotomy!!" roept!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
man waar ik straks van ga dromen![]()
De vrouw waar ik mijn dromen in waar ga makenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
man waar ik straks van ga dromen![]()
Als je dat voorelkaar krijgt, krijg je van mij een fles drank naar keuze!!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je krijgt een anzichtskaart van me als je straks naar bed gaat met Arliator en dan constant "Oh Stereotomy!!" roept!![]()
Deze info stelt niks voor zonder geluidsfragmentquote:Op zondag 8 januari 2006 05:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je krijgt een anzichtskaart van me als je straks naar bed gaat met Arliator en dan constant "Oh Stereotomy!!" roept!![]()
nou ja zeg, ik lig daar nog altijd tusen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
De vrouw waar ik mijn dromen in waar ga maken![]()
We staan echt in telepatisch contact hequote:Op zondag 8 januari 2006 05:53 schreef melke het volgende:
Zeg Palm, heb jij dat nou al geprobeerd van die Ipod?
Daarom douw ik je af en toe uit bed, ruimte makenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nou ja zeg, ik lig daar nog altijd tusen hoor![]()
Nee ik las voorheen dat jij dat gevraagd had hier. Vroeg me af of je het ook geprobeerd had. Ik heb namelijk nogal wat codesquote:Op zondag 8 januari 2006 05:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We staan echt in telepatisch contact he![]()
Ik kan je wel een geluidsfragment sturen, maar die komt dan niet uit onze slaapkamerquote:Op zondag 8 januari 2006 05:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Deze info stelt niks voor zonder geluidsfragment![]()
Schoenenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, nou niet naast je schoenen gaan lopen he?![]()
Kijk, in huize Morwen gaat het zoals het overal zou moetenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Schoenen![]()
Die mag ik niet, ik sta altijd blootvoets in de keuken met een ketting aan het aanrecht![]()
nah ga je gang ik snurk wel door tot ik het koud krijg en weer bij Jullie duik, die kerel van je is dat trouwens een lekker ding? type apache of brad pitt of meer type warmhoudplaatje???quote:Op zondag 8 januari 2006 05:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daarom douw ik je af en toe uit bed, ruimte maken![]()
Toch knap om dat 2 seconden nadat ik mijn posting er net over gemaakt had, te vragen. Zonder telepathie.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik las voorheen dat jij dat gevraagd had hier. Vroeg me af of je het ook geprobeerd had. Ik heb namelijk nogal wat codes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |