Hoi SuperMOM ik was er al een tijdje hoor .quote:
Oui, dat is waar mijn waarde mede-Stier en ik weet zeker dat jij ook zeer sterk bent. Wat ik zo tussen de regels door leesquote:Op zondag 8 januari 2006 05:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stiertje he, te sterk om kapot te krijgen maar alle respect meis![]()
zo zie je maar er is altijd iemand die het zwaarder heeft gehad![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
Goedemorgen allen..........DUS!!
Maar avatars van je sterrenbeeld is zo 2006quote:Op zondag 8 januari 2006 05:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar mijn streams liggen platEn ontopic is zoooo 2005
![]()
![]()
Niet doen, hoor, gatverquote:
Hier in huis noemde ik je al me dinnetjequote:Op zondag 8 januari 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oui, dat is waar mijn waarde mede-Stier en ik weet zeker dat jij ook zeer sterk bent. Wat ik zo tussen de regels door lees![]()
![]()
mij krijg je niet zo snel stilquote:Op zondag 8 januari 2006 05:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet doen, hoor, gatver![]()
Wel lief, dat wel![]()
Juistem en zo is het maar netquote:Op zondag 8 januari 2006 05:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar avatars van je sterrenbeeld is zo 2006![]()
Jij gaat voor de stats he, slechts 1 post gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
Goedemorgen allen..........DUS!!
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know![]()
Ik heb 2 keizersneden gehad en 1 gewone geboorte. Helaas was de gewone geboorte uitgelopen op een dood kindje, maar dat is al heel lang terug en de geboorte op zich was dubbel moeilijk zowel geestelijk als lichamelijk. Mijn eerste keizersnede was een hel en de tweede een eitje![]()
Ik bedoel meer dat de krachten die vrijkomen ongekend zijn en dat je met die energie een gebouw op zou kunnen blazen![]()
Kanjertjequote:Op zondag 8 januari 2006 05:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hier in huis noemde ik je al me dinnetje![]()
Jostiflip ..... >plopquote:Op zondag 8 januari 2006 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kanjertje![]()
Ik vind het Gezellig hier[/joostmodus]![]()
![]()
Even iets heel anders, in welke plaats woon je ook alweer?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kanjertje![]()
Ik vind het Gezellig hier[/joostmodus]![]()
![]()
Denk je mij te kennen?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Even iets heel anders, in welke plaats woon je ook alweer?
Ik weet het wel, maar nu even niet![]()
Vraag ik met een reden
A, ok, heel lief van je, maar ik blijf liever zo anoniem mogelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 05:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nee!! Daarom vraag ik het niet
Ik heb een plannetje
maar we gaan nog niet bed nog lange niet nog lange niet .......... enzquote:Op zondag 8 januari 2006 05:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
jeetje wat een teleurstellende nachtwachtgeen 3 topieken vol
![]()
nou ik ga zo ff in de jaccuziquote:Op zondag 8 januari 2006 05:27 schreef Yolande het volgende:
[..]
maar we gaan nog niet bed nog lange niet nog lange niet .......... enz![]()
![]()
![]()
Nouquote:Op zondag 8 januari 2006 05:27 schreef Yolande het volgende:
[..]
maar we gaan nog niet bed nog lange niet nog lange niet .......... enz![]()
![]()
![]()
Geen probleem, neem mijn e-mailadres over uit mijn profiel, en ik vertel het je, als je mij een mail wilt sturen. Als je mijn adres hebt, laat het even weten, dan gaat die weer weg, wil geen spam ontvangen, ben zuinig op dit adresquote:Op zondag 8 januari 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, ok, heel lief van je, maar ik blijf liever zo anoniem mogelijkMijn naam was al heel wat voor mij, zeg maar
![]()
ga je toch lekker ff mee, loopt nog een leuke over in de tuin dus wat let ons?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
oei nu ben ik wel een klein beetje jaloers op je hoor![]()
Ik heb hem, je kan hem weghalen en misschien doe ik het welquote:Op zondag 8 januari 2006 05:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Geen probleem, neem mijn e-mailadres over uit mijn profiel, en ik vertel het je, als je mij een mail wilt sturen. Als je mijn adres hebt, laat het even weten, dan gaat die weer weg, wil geen spam ontvangen, ben zuinig op dit adres![]()
Als je wilt natuurlijk, niks moet
je kan M- en -A en Wicked naar mijn referenties vragenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hem, je kan hem weghalen en misschien doe ik het welBen een beetje voorzichtig geworden, net als jij
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
je kan M- en -A en Wicked naar mijn referenties vragen![]()
Oke ik neem gezellig een duik met je mee, Henk komt dadelijk wel, hij is nog steeds heel druk bezig voor me.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ga je toch lekker ff mee, loopt nog een leuke over in de tuin dus wat let ons?![]()
dat zijn watjes vooral op zondag, gaan weer uit lopen slapen enz enzquote:Op zondag 8 januari 2006 05:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Yeh kijk dat is karakter tonen. we gaan door tot de ochtenploeg verschijnt.![]()
![]()
Dank je Dizzy, ook uit de regio Amsterdam lees ik.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Man je bent nog verser dan de krant, weest welkom![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat zijn watjes vooral op zondag, gaan weer uit lopen slapen enz enz![]()
![]()
Hoi ochtend ploeg die nog geen een sc vol krijgt
![]()
![]()
Ben aan het werk en was even rokenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij gaat voor de stats he, slechts 1 post gedaan
Nee dat valt echt tegen he.? We hebben echt niet veel aan ze, ik hoop nog een keer dat ze echt hun gaan doen, want dit slaat nergens op.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat zijn watjes vooral op zondag, gaan weer uit lopen slapen enz enz![]()
![]()
Hoi ochtend ploeg die nog geen een sc vol krijgt
![]()
![]()
Beter lezen dan he, amsteldam it is, maar eh wat was je stil???quote:Op zondag 8 januari 2006 05:34 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Dank je Dizzy, ook uit de regio Amsterdam lees ik.
Ik ben zeker van mijn zaak, daarom vraag ik jouw adres niet, mijn referenties kunnen bevestigen dat ik ben wie ik ben.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat het niet om hoor, maar goed misschien leg ik je dat nog wel uit dan. Thanx in elk geval![]()
Roken is niet goed voor je hoor, frisse buitenlucht wel, HUh heb je buiten een pc staan??quote:
Je hebt een berichtje gemist denk ik.Ben aan het werk en was even gaan roken.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Beter lezen dan he, amsteldam it is, maar eh wat was je stil???![]()
Waar ligt dat Amsteldam (het is het net niet waarschijnlijk net als de plaatsnaamquote:Op zondag 8 januari 2006 05:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Beter lezen dan he, amsteldam it is, maar eh wat was je stil???![]()
* Arliator Steekt nog een sigaret opquote:Op zondag 8 januari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Roken is niet goed voor je hoor, frisse buitenlucht wel, HUh heb je buiten een pc staan??![]()
Proostquote:Op zondag 8 januari 2006 05:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator Steekt nog een sigaret op
amstldam ligt bij Amsterveenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:39 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Waar ligt dat Amsteldam (het is het net niet waarschijnlijk net als de plaatsnaam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |