Op de wcquote:Op zondag 8 januari 2006 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Hou je toevallig ook nog van gokken? Dat kun je er trouwens ook heeeel veel. Bingo op de wc rulez![]()
Zonder handjes ofwel woorden ehquote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die stieren zijn het toch wel erg eens![]()
Best wel jammer.. Als ik trouw nodig ik alleen mijn naaste familie uit. Vage ooms, tantes, neefjes en nichtjes mogen van mij ook thuis blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahah, dat gaat weer niet, dan krijgen mijn ouders verwijten te horen van hun familie, en dat gun ik ze niet. Familie's, moeilijk volk, in mijn geval dan
Keek je toevallig ook altijd naar de serie Las Vegas?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Op de wc![]()
En nee, ik ben niet zo'n gokkerMaar een keer kijken vind ik wel leuk
![]()
Ik heb ook al een paar trouwerijen meegemaakt, en de meeste liepen uit op een ordinaire ruzie.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had me vergist.. Maar wat zijn jullie onromantisch zegIk heb al een paar trouwerijen mee gemaakt, overigens niet van mezelf. Ze waren stuk voor stuk heel erg leuk
![]()
Ik hoop oprecht dat je dat beeld heel lang kunt vast houden, dat je droom huwelijk ook zo wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 04:48 schreef melke het volgende:
[..]
Best wel jammer.. Als ik trouw nodig ik alleen mijn naaste familie uit. Vage ooms, tantes, neefjes en nichtjes mogen van mij ook thuis blijven
Ging jij toen trouwenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had me vergist.. Maar wat zijn jullie onromantisch zegIk heb al een paar trouwerijen mee gemaakt, overigens niet van mezelf. Ze waren stuk voor stuk heel erg leuk
![]()
Dat gaat ook echt wel gebeuren, als ik tenminste ooit ga trouwen.. Daar ga ik wel van uit. Noem het naief of niet.. Het is gewoon een fijn idee ooit een leuke extra speciale dag te hebben speciaal voor z'n 2quote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dat beeld heel lang kunt vast houden, dat je droom huwelijk ook zo wordt![]()
![]()
Enne, voor mij niet geheel onbelangerijk, de sex wordt over het algmeen minder na een huwelijk, statisch bewezenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ging jij toen trouwen![]()
Geloof me, de andere kant is heel wat minder romantischGelynched worden door een kudde Apaches is nog altijd romantischer
![]()
Tuurlijk, dat hoop ik ook voor haar, maar in mijn beleving gaat het toch net iets andersquote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je dat beeld heel lang kunt vast houden, dat je droom huwelijk ook zo wordt![]()
![]()
Nee, vertel eens?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:51 schreef MissHobje het volgende:
Jullie hadden al gemerkt dat ik hem smeer enzo he![]()
![]()
Je bedoelt die mooi getinte mannen met die ogen waar je niet in moet kijken anders smelt je, en die lange zwarte haren???quote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geloof me, de andere kant is heel wat minder romantischGelynched worden door een kudde Apaches is nog altijd romantischer
![]()
Ik ga niet geloven dat alle trouwerijen bagger zijn. Mijn ouders vonden hun huwelijk ook helemaal geweldig. Daar geloof ik zelf ook inquote:Op zondag 8 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker, Hobjequote:Op zondag 8 januari 2006 04:51 schreef MissHobje het volgende:
![]()
( komende week ook proberen wat minder laat te maken
)
is ook leuk maar een speciaal leven is veel mooier. *kijk naar Arliator*quote:Op zondag 8 januari 2006 04:52 schreef melke het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt wel gebeuren, als ik tenminste ooit ga trouwen.. Daar ga ik wel van uit. Noem het naief of niet.. Het is gewoon een fijn idee ooit een leuke extra speciale dag te hebben speciaal voor z'n 2![]()
Tuurlijk maar ben jij er dan ookquote:Op zondag 8 januari 2006 04:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Hobje![]()
![]()
En je blijft wel komen, hoor, wie moet ik anders onderkwijlen![]()
![]()
Mwahquote:Op zondag 8 januari 2006 04:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Enne, voor mij niet geheel onbelangerijk, de sex wordt over het algmeen minder na een huwelijk, statisch bewezen![]()
Ik vind het niet naief, niet iedereen denkt hetzelfde als dat ik doe, en gelukkig maar, anders waren er een aantal mensen op het gemeentehuis zonder baan, en dat ik ook weer zielig.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:52 schreef melke het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt wel gebeuren, als ik tenminste ooit ga trouwen.. Daar ga ik wel van uit. Noem het naief of niet.. Het is gewoon een fijn idee ooit een leuke extra speciale dag te hebben speciaal voor z'n 2![]()
Wij hadden die dromen toch ook ooit? of eh eh sja ehquote:Op zondag 8 januari 2006 04:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hoop ik ook voor haar, maar in mijn beleving gaat het toch net iets anders![]()
Beide is nog beter!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is ook leuk maar een speciaal leven is veel mooier. *kijk naar Arliator*![]()
Dat ga ik je niet beloven, maar dan droom ik gewoon van je en lebber na 1 uur iemand anders(quote:Op zondag 8 januari 2006 04:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ben jij er dan ook
(bv.; rond 00.00 01.00 ofzo
Oh jee, ze wil weer een kado van me hebben, of bedoel je dit keer wat anders?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
is ook leuk maar een speciaal leven is veel mooier. *kijk naar Arliator*![]()
Ik ook niet echt, maar had er toch wel meer van verwacht of misschien wel TE veel, kan ook nog. En wat jouw mannetje zegt vind ik ook, de geboorte van mijn kinderen was duizend maal mooierquote:Op zondag 8 januari 2006 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij hadden die dromen toch ook ooit? of eh eh sja ehheb het nooit zo belangrijk gevonden
Ja dat gaat wel net lukkenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ga ik je niet beloven, maar dan droom ik gewoon van je en lebber na 1 uur iemand anders() onder.
Jij gaat gewoon na enen komen, potvolblomme![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me te pijnlijk!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar had er toch wel meer van verwacht of misschien wel TE veel, kan ook nog. En wat jouw mannetje zegt vind ik ook, de geboorte van mijn kinderen was duizend maal mooier![]()
![]()
![]()
Buiten de boot kan je niet meer vallen, dus je doet een aantal dingen goed. Goh, ik vraag niks dubbelzinnigs, terwijl de deur zo openstondquote:Op zondag 8 januari 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah![]()
Maar ik val wel vaker buiten de lijstjes![]()
![]()
Weltrusten MissHobje, ook namens Henkquote:Op zondag 8 januari 2006 04:51 schreef MissHobje het volgende:
![]()
( komende week ook proberen wat minder laat te maken
)
Zat je zeker sterk onder de drugs want ik vond het een crime, waren dan ook allemaal met weeopwekkende middelen en 1 keizersnee, man wat een pijn, heb heel heftig gevloektquote:Op zondag 8 januari 2006 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar had er toch wel meer van verwacht of misschien wel TE veel, kan ook nog. En wat jouw mannetje zegt vind ik ook, de geboorte van mijn kinderen was duizend maal mooier![]()
![]()
![]()
De realisatie dat trouwen overschat is of de geboorte van mijn kids? Het eerste maakt je harder en het tweede geeft je oneindig respect voor je lijf en moedertje natuurquote:
Baco...........hik! Goedemorgen!!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
Goedemorgen allen..........DUS!!
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
De bevallingquote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat vind je te pijnlijk? De geboorte van een kind? Of wat er gezegd wordt?
Man je bent nog verser dan de krant, weest welkomquote:Op zondag 8 januari 2006 05:04 schreef Fok777 het volgende:
I knowquote:Op zondag 8 januari 2006 05:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zat je zeker sterk onder de drugs want ik vond het een crime, waren dan ook allemaal met weeopwekkende middelen en 1 keizersnee, man wat een pijn, heb heel heftig gevloekt![]()
Bonnie is met haar weekopdracht bezig, zo snel mogelijk 15 liter alcohol wegwerken, heeft ze 2 dagen voor gekregen, gaat haar vast lukkenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Fietsen ze nog steeds??? ff on topic
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zat je zeker sterk onder de drugs want ik vond het een crime, waren dan ook allemaal met weeopwekkende middelen en 1 keizersnee, man wat een pijn, heb heel heftig gevloekt![]()
Nieuwsflits: Weekopdracht gehaald, opdracht geslaagd in 15 minutenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bonnie is met haar weekopdracht bezig, zo snel mogelijk 15 liter alcohol wegwerken, heeft ze 2 dagen voor gekregen, gaat haar vast lukken![]()
Volgens mij wel, maar mijn streams liggen platquote:Op zondag 8 januari 2006 05:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Fietsen ze nog steeds??? ff on topic
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stiertje he, te sterk om kapot te krijgen maar alle respect meisquote:Op zondag 8 januari 2006 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know![]()
Ik heb 2 keizersneden gehad en 1 gewone geboorte. Helaas was de gewone geboorte uitgelopen op een dood kindje, maar dat is al heel lang terug en de geboorte op zich was dubbel moeilijk zowel geestelijk als lichamelijk. Mijn eerste keizersnede was een hel en de tweede een eitje![]()
Ik bedoel meer dat de krachten die vrijkomen ongekend zijn en dat je met die energie een gebouw op zou kunnen blazen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 05:11 schreef melke het volgende:
[..]
Nieuwsflits: Weekopdracht gehaald, opdracht geslaagd in 15 minuten![]()
* Arliator Is er stil vanquote:Op zondag 8 januari 2006 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
I know![]()
Ik heb 2 keizersneden gehad en 1 gewone geboorte. Helaas was de gewone geboorte uitgelopen op een dood kindje, maar dat is al heel lang terug en de geboorte op zich was dubbel moeilijk zowel geestelijk als lichamelijk. Mijn eerste keizersnede was een hel en de tweede een eitje![]()
Ik bedoel meer dat de krachten die vrijkomen ongekend zijn en dat je met die energie een gebouw op zou kunnen blazen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |