Och van alles, na 3 maanden BB was mijn outfit een beetje versleten en verwassen dus voor HBB wilde ik alles weer nieuw hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:17 schreef melke het volgende:
[..]
(Leuk!!!Wat heb je allemaal gekocht dan?)
en Dizzy-lizzy weet dat?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:22 schreef Arliator het volgende:
Trijntje Oosterhuis, mooie vrouw(is nu aan het spelen op mijn pc
[afbeelding]
Discovery channelquote:Op zondag 8 januari 2006 04:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Op welke dag komt het? ik zit vaak te kijken maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken, ik heb er wel wat op internetten kunnen ontdekken.![]()
zie geen afbeelding maar in je fantasie vast heel leukquote:Op zondag 8 januari 2006 04:22 schreef Arliator het volgende:
Trijntje Oosterhuis, mooie vrouw(is nu aan het spelen op mijn pc)
[afbeelding]
Tuurlijk, alleen vind ik dizzy mooier dan welke vrouw dan ook, Trijntje is uiterlijk mooi, dizzy allebei, komt ook omdat ik trijntje niet ken.quote:
Welke man nietquote:Op zondag 8 januari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hij heeft een rijke fantasie wereld![]()
ik heb net in recordtijd een paar shows van theo maassen gedowned, hier geen problemenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:21 schreef MissHobje het volgende:.... ik wacht op een paar %download nog
![]()
Het schiet maar niet op![]()
Willen jullie ook trouwen?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen vind ik dizzy mooier dan welke vrouw dan ook, Trijntje is uiterlijk mooi, dizzy allebei, komt ook omdat ik trijntje niet ken.
Maar niemand kan tippen aan mijn vriendin.
Om een voorbeeld te noemen, ik heb vandaag gezegd, toen er een discussie was over valentijnsdag, voor mij is het elke dag valentijnsdag naar haar toe, ik heb die dag in februari niet nodig om te laten blijken hoeveel ik van haar houdt. Had ik dat wel, was het slecht met mij gesteld
Ach LIEF!!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen vind ik dizzy mooier dan welke vrouw dan ook, Trijntje is uiterlijk mooi, dizzy allebei, komt ook omdat ik trijntje niet ken.
Om een voorbeeld te noemen, ik heb vandaag gezegd, toen er een discussie was over valentijnsdag, voor mij is het elke dag valentijnsdag naar haar toe, ik heb die dag in februari niet nodig om te laten blijken hoeveel ik van haar houdt. Had ik dat wel, was het slecht met mij gesteld
nou gezien dat het visuele wezens zijn, vind ik die fantasie wereld toch wel raarquote:
Ik niet, zij wel, ik zie het nut van trouwen niet in, kost klappen met geld, en er verandert niks.quote:
Wel slim he, krijg ik elke dag verwennerij behalve op valentijn, zijn mensen die het andersom treffenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is een gave, jullie vrouwen hebben over dat onderwerp maar een beperkte fanatasie, dankzij ons mannen gebeurt er nog weleens wat andersquote:
*kijkt onder hakquote:Op zondag 8 januari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Doka dr nog of zit die bij Morwen onder de hak???
Dank je, maar ik hoop nooit te ontdekken wat je anders had gedaan, want dan ben je van Henk af, en dat wil ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach LIEF!!Het is dat ik helemaal stapel op Henk ben ,maar anders.
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel slim he, krijg ik elke dag verwennerij behalve op valentijn, zijn mensen die het andersom treffenenne Arliator wil je met me trouwen??
![]()
Kniepert, je gunt me geen mooie ring En geen feestje in Vegasquote:Op zondag 8 januari 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, zij wel, ik zie het nut van trouwen niet in, kost klappen met geld, en er verandert niks.
Ze weet wat ik voor haar voel, en als een trouwerij nodig is om dat te bevestigen, dan is er iets mis in de relatie
Voor de duidelijkheid, zij wil trouwen, maar dan in vegas, even snelDit hierboven sloeg meer op andere mensen die er, naar mijn mening, teveel waarde hechten aan een huwelijk
Trouwen lijkt me toch wel erg leuk. Een speciale dag voor 2 mensen die elkaar gevonden hebben. Een soort van bezegeling. Las Vegas is trouwens cool!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik niet, zij wel, ik zie het nut van trouwen niet in, kost klappen met geld, en er verandert niks.
Ze weet wat ik voor haar voel, en als een trouwerij nodig is om dat te bevestigen, dan is er iets mis in de relatie
Voor de duidelijkheid, zij wil trouwen, maar dan in vegas, even snelDit hierboven sloeg meer op andere mensen die er, naar mijn mening, teveel waarde hechten aan een huwelijk
Hahahahaha, ik wil wel, maar ik doe het nietquote:Op zondag 8 januari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wel slim he, krijg ik elke dag verwennerij behalve op valentijn, zijn mensen die het andersom treffenenne Arliator wil je met me trouwen??
![]()
Nee hoor dat gebeurt absoluut niet, ik kan en wil niet zonder hemquote:Op zondag 8 januari 2006 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, maar ik hoop nooit te ontdekken wat je anders had gedaan, want dan ben je van Henk af, en dat wil ik niet.
Doka gaat altijd/meestal weg zonder gedag te zeggen..quote:Op zondag 8 januari 2006 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
*kijkt onder hak![]()
Dokaaaaaaaaaa, waar is u?![]()
Ik snap je helemaal en ik ben een vrouwquote:Op zondag 8 januari 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik gun je mijn liefde, dat is meer waard dan een feestje of een ring, trouwens, je krijgt genoeg sieraden van me, en ja, die ene ring, nee die heb je nog niet gehad. Maar wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kniepert, je gunt me geen mooie ring En geen feestje in Vegas![]()
Bezegeling, speciale dag, leuke herinneringen, burgelijke stand, feest, huwelijksreis, huwelijksnacht, mooie jurk, mooie cadeau's, etc. De rekening na afloop is alleen minderquote:Op zondag 8 januari 2006 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal en ik ben een vrouwWaarom een papiertje halen als je samen al zo gelukkig bent en tig jaren samen woont? Wat veranderdt eraan behalve een feest? Het boekje bij de burgelijke stand?
Ik zie een trouwerij meer als een dag waarop de familie zich op onze kosten helemaal klem kunnen zuipen, en de vogeltjesdans doen, en laat ik de polonaise niet vergetenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:32 schreef melke het volgende:
[..]
Trouwen lijkt me toch wel erg leuk. Een speciale dag voor 2 mensen die elkaar gevonden hebben. Een soort van bezegeling. Las Vegas is trouwens cool!Maar ik zou er niet willen trouwens. Echt romantisch is het er namelijk niet.
En de stress vooraf nog minderquote:Op zondag 8 januari 2006 04:35 schreef melke het volgende:
[..]
Bezegeling, speciale dag, leuke herinneringen, burgelijke stand, feest, huwelijksreis, huwelijksnacht, mooie jurk, mooie cadeau's, etc. De rekening na afloop is alleen minder![]()
Ik wist wel dat de vrouw van de kwaliteitsposts mij zou begrijpenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal en ik ben een vrouwWaarom een papiertje halen als je samen al zo gelukkig bent en tig jaren samen woont? Wat veranderdt eraan behalve een feest? Het boekje bij de burgelijke stand?
En vandaar in Vegas, wij feesten en het allemaal vergokken en ik mag Elvis zien of me slip naar Tom Jones gooienquote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zie een trouwerij meer als een dag waarop de familie zich op onze kosten helemaal klem kunnen zuipen, en de vogeltjesdans doen, en laat ik de polonaise niet vergeten![]()
Nee ik niet. Ik vind een trouwerij jjuist romantisch en speciaal. Geld tja, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik geef liever 100 euro uit dan dat ik het spaar. Je leeft tenslotte maar 1 keer! Ik weet ook al precies hoe ik zou willen trouwen. Nu alleen nog een manquote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zie een trouwerij meer als een dag waarop de familie zich op onze kosten helemaal klem kunnen zuipen, en de vogeltjesdans doen, en laat ik de polonaise niet vergeten![]()
Preciesquote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoor dat gebeurt absoluut niet, ik kan en wil niet zonder hem![]()
![]()
Juistemquote:Op zondag 8 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als je in Vegas bent moet je trouwens wel door de dag slapen en 's avonds er op uit trekken. Dan is de stad namelijk veel mooierquote:Op zondag 8 januari 2006 04:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En vandaar in Vegas, wij feesten en het allemaal vergokken en ik mag Elvis zien of me slip naar Tom Jones gooien![]()
Ik geef ook liever 100 euro uit dan ik het spaar, maar ik wil het wel uitgeven aan mensen aan wie ik het gun, en daar valt mijn familie niet onder (behalve mijn ouders en mijn broertje dan)quote:Op zondag 8 januari 2006 04:38 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik vind een trouwerij jjuist romantisch en speciaal. Geld tja, er zijn belangrijkere dingen in het leven. Ik geef liever 100 euro uit dan dat ik het spaar. Je leeft tenslotte maar 1 keer! Ik weet ook al precies hoe ik zou willen trouwen. Nu alleen nog een man![]()
Ik ben ook getrouwd geweest en got wat een takke dag, jurk die scheurt, bloemen te laat, buikgriep, en hordes fansquote:Op zondag 8 januari 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de stress vooraf nog minderWij zijn wel getrouwd maar meer uit een soort verplichting, een druk van buitenaf. Van mij had het niet gehoeven
Niet qua verbintenis maar het overschatte gedoe van zo'n dag....believe me, I know
![]()
Dan is Vegas mijn stadquote:Op zondag 8 januari 2006 04:40 schreef melke het volgende:
[..]
Als je in Vegas bent moet je trouwens wel door de dag slapen en 's avonds er op uit trekken. Dan is de stad namelijk veel mooier![]()
Dan nodig je toch alleen je ouders en broertje uit?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geef ook liever 100 euro uit dan ik het spaar, maar ik wil het wel uitgeven aan mensen aan wie ik het gun, en daar valt mijn familie niet onder (behalve mijn ouders en mijn broertje dan)
Hou je toevallig ook nog van gokken? Dat kun je er trouwens ook heeeel veel. Bingo op de wc rulezquote:
Ik ben al getrouwdquote:Op zondag 8 januari 2006 04:41 schreef melke het volgende:
[..]
Haha grapjas!Hoe zou jij willen trouwen? Groot, klein, Vegas of iets anders?
Ja sorry, ik had me vergist.. Maar wat zijn jullie onromantisch zegquote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwdEn wat Dizzy zegt daar ben ik het grotendeels mee eens
Ik vond alleen de huwelijksreis naar parijs top
![]()
En dan vooral het uitzwaaien van al die bemoeizuchtige familieleden op schiphol die al maanden tegen me aan liepen te miepen![]()
bof je nog ik heb niet eens de envelopjes open gemaakt door me buikgriep, had 3 logees die dat ff voor me hebben gedaan, samen met me toen, gomquote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwdEn wat Dizzy zegt daar ben ik het grotendeels mee eens
Ik vond alleen de huwelijksreis naar parijs top
![]()
En dan vooral het uitzwaaien van al die bemoeizuchtige familieleden op schiphol die al maanden tegen me aan liepen te miepen![]()
Hahahah, dat gaat weer niet, dan krijgen mijn ouders verwijten te horen van hun familie, en dat gun ik ze niet. Familie's, moeilijk volk, in mijn geval danquote:Op zondag 8 januari 2006 04:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dan nodig je toch alleen je ouders en broertje uit?
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wist wel dat de vrouw van de kwaliteitsposts mij zou begrijpen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |