Moet je de rode lappen het huis uit doenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Male-Morwen is een stoere ferme knaap en wij zijn beide Stier van sterrenbeeldHet wil hier dus nog weleens....eh........botsen
![]()
![]()
we wachten op jou natuurlijkquote:
Jep klopt mijn foutquote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik doelde dat je dacht dat Yolande mijn partner was, tenminste, zo kwam het op mij over![]()
Hoi Morwen en natuurlijk de rest ook allemaal Kusjes en de mannen schouderklopjesquote:
Ik ben bijna op de 3000quote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Duik er maar eens in, morgen gaan we voor de 5000. Nog maar 69 posts![]()
Welterusten allemaal![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Die hebben wij helemaal niet nodigquote:Op zondag 8 januari 2006 03:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Moet je de rode lappen het huis uit doen
Halleluja wat laat! Hoe laat ben je dan gaan slapen?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kwam om 16:00 uur uit bed, heerlijk!!!
Bij mijquote:
slaap lekker lieverdquote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Trusteeeeeeeeeequote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Wij zijn nog aan het overwerkenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij mijwe hebben vanavond overgewerkt
![]()
Dag lieve vriendinquote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef Snaptnix het volgende:
Uurtje of 8, en 8 + 8 = 16:00 uur!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Halleluja wat laat! Hoe laat ben je dan gaan slapen?
Jeetje, dacht dat ik soms al laat op stond, maar dat valt nog wel mee zo te horenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Uurtje of 8, en 8 + 8 = 16:00 uur!!!
Ja maar daar krijg je geen 200% voor betaaldquote:
Ik heb ook al vaak genoeg missers gemaakt hier, nog erger dan deze, dus valt best wel mee hoor.quote:
Dat kan nietquote:Op zondag 8 januari 2006 03:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aha, dus als de rode lappen er ook nog in komen, dan botst het nog erger?![]()
Ik let nu wel op hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook al vaak genoeg missers gemaakt hier, nog erger dan deze, dus valt best wel mee hoor.
Niet handje contantje . maar ja das maar goed ookquote:Op zondag 8 januari 2006 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je geen 200% voor betaald![]()
![]()
Ik betaal dizzy niet in geldquote:Op zondag 8 januari 2006 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je geen 200% voor betaald![]()
![]()
Dat is toch de vrouwelijke planeet?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar ons teken wordt geregeerd door de planeet Venus, dus alles komt toch weer goed![]()
Ja maar wij zijn bij de Baas geweest allebei 200% betaaldquote:
Wat doet venus dan? je moet dr scheren maar wat ze verder voor goeds brengtquote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar ons teken wordt geregeerd door de planeet Venus, dus alles komt toch weer goed![]()
Venus is een vrouwelijke planeet (bloedheet en vuurroodquote:Op zondag 8 januari 2006 03:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is toch de vrouwelijke planeet?
Jij bent een van de beter oplettende fokkers hier, je leest meer terug dan ik, bijvoorbeeld. Dus je hebt heel wat credits opgebouwd bij mij, ook zonder het teruglezen hoor, als persoon ook.quote:
Als Yolande heeft afgewassen betaal ik haar ook altijd met een wipquote:
Bij vuurrood moet ik altijd denken aan de maandelijkse periode van vrouwenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Venus is een vrouwelijke planeet (bloedheet en vuurrood) en zij staat symbolisch voor oa Liefde, maar ook jaloezie en schoonheid etc.
![]()
Koop een vaatwasser bij je sattelietontvanger heje meer tijd voor wippequote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als Yolande heeft afgewassen betaal ik haar ook altijd met een wip![]()
Kleine afwas met ? en ga zo maar door![]()
![]()
Ze vraagt meestal om het een week te laten staan, en dan zeg ik nee 2 bordjes per dag![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat doet venus dan? je moet dr scheren maar wat ze verder voor goeds brengt![]()
![]()
Lees je mee Dizzy????quote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Ze vraagt meestal om het een week te laten staan, en dan zeg ik nee 2 bordjes per dag![]()
![]()
![]()
Ik aan mijn vingers als ik weer eens niet normaal met de oven omgaquote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bij vuurrood moet ik altijd denken aan de maandelijkse periode van vrouwen![]()
Dus dat typeert het vrouwelijk geslacht goedquote:Op zondag 8 januari 2006 03:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Symbolisch staat zij voor vele zaken en niet alleen maar goed![]()
Ik aan de zonquote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je moet ook je vingers niet in de oven stoppen, maar de schotel/taartquote:Op zondag 8 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik aan mijn vingers als ik weer eens niet normaal met de oven omga![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeg, he, ga het even lekker over je eigen geslacht hebbenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus dat typeert het vrouwelijk geslacht goed![]()
Met???quote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik kom heel eventjes langs om te zeggen dat Henk eventje bezig is .![]()
En ik denk dan aan een piraten film, the scarlet pimpernel en aan een leuk stel schoenenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik het vaak genoeg over, krijgt alleen te weinig aandacht van de venusvrouwenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, he, ga het even lekker over je eigen geslacht hebben![]()
Nou, dank jequote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij bent een van de beter oplettende fokkers hier, je leest meer terug dan ik, bijvoorbeeld. Dus je hebt heel wat credits opgebouwd bij mij, ook zonder het teruglezen hoor, als persoon ook.
quote:Op zondag 8 januari 2006 04:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En ik denk dan aan een piraten film, the scarlet pimpernel en aan een leuk stel schoenen![]()
En daar is Yolande.....Hoi, Yolandequote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet uit bed kletsen hoor.
ik kom heel eventjes langs om te zeggen dat Henk eventje bezig is .
![]()
met de afwas natuurlijk, of installeren van afwassertquote:Op zondag 8 januari 2006 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet uit bed kletsen hoor.
ik kom heel eventjes langs om te zeggen dat Henk eventje bezig is .
![]()
Ik voldoe in mijn andere posts volkomen aan het verwachtingspatroon, lekker oppervlakkigquote:Op zondag 8 januari 2006 04:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou, dank jeIk lees alles terug ja
maar dat je dit zegt betekend veel voor mij, ook al kan je hier op Fok! niet te veel op gevoelens door gaan dit is tenslotte Fok!
dus blijven we oppervlakkig he
![]()
hotelletje boeken natuurlijkquote:
quote:
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen, vrouwen denken aan shoppen, mannen aan ............... andere dingenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hotelletje boeken natuurlijken je shoppings van gister afbetalen
![]()
Ik heb alleen een drankje met jullie te delenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
En daar is Yolande.....Hoi, Yolande![]()
Heb je iets met ons te delen? Gooi het eruit![]()
Nee we zijn nog ouderwets, ik was af en we hebben geen afwassert.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
met de afwas natuurlijk, of installeren van afwassert![]()
![]()
dat is nou topquote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb alleen een drankje met jullie te delenRondje voor de hele zaak van mij. (Henk betaald)
Champagne op Henk, niet beknibbelen op een rondje van Henk, komt uit een goed hartquote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik heb alleen een drankje met jullie te delenRondje voor de hele zaak van mij. (Henk betaald)
2 bordjes maar hequote:Op zondag 8 januari 2006 04:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee we zijn nog ouderwets, ik was af en we hebben geen afwassert.![]()
![]()
Wanneer komt dat programma eigenlijk op Discovery? ik heb gezocht maar kan het niet vinden.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan is ie een motor aan het bouwen met een wc vlotter dr in![]()
American chopper op discoveryquote:Op zondag 8 januari 2006 04:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Wanneer komt dat programma eigenlijk op Discovery? ik heb gezocht maar kan het niet vinden.![]()
Ik heb het al gevonden!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Wanneer komt dat programma eigenlijk op Discovery? ik heb gezocht maar kan het niet vinden.![]()
Thnxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Das best wel jammer he?quote:Op zondag 8 januari 2006 04:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik voldoe in mijn andere posts volkomen aan het verwachtingspatroon, lekker oppervlakkig![]()
Ghe he he nu hadden wij ff niet goed gelezen en d88 dat jij naar bed ging al een hele tijd geledenquote:
Alleen naar de andere oppervlakige, niet naar jou toe, naar jou post ik alleen kwaliteitsposts *slijm, slijm*quote:
(Leuk!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 04:15 schreef Yolande het volgende:
gezondheid allemaal, het is jullie gegund (en Henk heeft nog steeds niet in de gaten dat ik zoveel geshopt heb, en nog steeds niet klaar ben met de winkels leegkopen)![]()
![]()
Ja vond ik ook. Die vader die altijd ruzie maakte met zijn zoon en gek werd als iemand z'n kopje koffie niet opruimdequote:
Op welke dag komt het? ik zit vaak te kijken maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken, ik heb er wel wat op internetten kunnen ontdekken.quote:
Prut en dat jullie nog maar vaak mogen dingussenquote:Op zondag 8 januari 2006 04:08 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een vader, zijn zoon en een team maken op maat gemaakte motors. Echt heel mooi en apartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |