Ik snap je hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 05:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben zeker van mijn zaak, daarom vraag ik jouw adres niet, mijn referenties kunnen bevestigen dat ik ben wie ik ben.
Ik wil alleen iets leuks gaan doen, maar dat ik wil privaat aan je voorleggen, vandaar.
Enne, je kan altijd een hotmailadres aanmaken, en vandaaruit mailen, nog veiliger.
Doe ik meestal ook de eerste keer, meestal, niet altijd![]()
Wat doe jij hier, gaat slapenquote:
Je kan zo een nieuwe aanmaken, doe ik regelmatig als ik me moet aanmelden op internet, heb inmiddels al een stuk of 30 hotmailadressen aangemaakt, 29 zijn alweer ter zielequote:Op zondag 8 januari 2006 05:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap je hoorHet "probleem" ligt bij mij
En ik heb een hotmailadres alleen gebruik ik die ook heel spaarzaam
![]()
Ik ben benieuwd naar je leuke plannetjes, ik mail je morgen ok?
Maar jou werk wil ik ook, fokken op je werk, roken en je gang gaan, werk je nu of heb je rook pauze???quote:Op zondag 8 januari 2006 05:38 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Je hebt een berichtje gemist denk ik.Ben aan het werk en was even gaan roken.![]()
Ja, da's voor eeuwigquote:Op zondag 8 januari 2006 05:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
hoi vriendje ben je nog boos op me (hp windows)![]()
![]()
Ik dacht ook aan jouquote:
Ja meid, had je maar een vak moeten leren!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar jou werk wil ik ook, fokken op je werk, roken en je gang gaan, werk je nu of heb je rook pauze???![]()
BrEeZaHtjequote:Op zondag 8 januari 2006 05:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan zo een nieuwe aanmaken, doe ik regelmatig als ik me moet aanmelden op internet, heb inmiddels al een stuk of 30 hotmailadressen aangemaakt, 29 zijn alweer ter ziele![]()
Ik heb wel een vak geleerd, maar ik heb geen leven, telt dat ook?quote:Op zondag 8 januari 2006 05:44 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ja meid, had je maar een vak moeten leren!![]()
Ander onderwerpquote:Op zondag 8 januari 2006 05:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeker aan haar benen waar ze hier zo mee bezig zijn geweest![]()
Zeker, en omdat ze zo lang zijn, kan ik ze in stukjes bedenken, voor wat variatie.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zeker aan haar benen waar ze hier zo mee bezig zijn geweest![]()
Nooit een vak geleerd gewoon een rijke kerel genomen, niets mis mee toch, huishoudster doet de restquote:Op zondag 8 januari 2006 05:44 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ja meid, had je maar een vak moeten leren!![]()
Jij past hier perfect, stuur je CV maar opquote:Op zondag 8 januari 2006 05:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb wel een vak geleerd, maar ik heb geen leven, telt dat ook?![]()
36quote:Op zondag 8 januari 2006 05:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan maak je je tweede aan, anoniemer kan niet, noem je het MoRwEnTjUh33@hotmail.com![]()
Die van mij kan je nu ongeveer wel schatten, na die foto van gisterenquote:
Nietusquote:
jeez je zit vast of gevangenen te bewaren of energie te promotenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:48 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Jij past hier perfect, stuur je CV maar op![]()
Hahahahah, HBO denkniveau, fokachtig werkniveauquote:Op zondag 8 januari 2006 05:48 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Jij past hier perfect, stuur je CV maar op![]()
Wat nou weerquote:
Je krijgt een anzichtskaart van me als je straks naar bed gaat met Arliator en dan constant "Oh Stereotomy!!" roept!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
man waar ik straks van ga dromen![]()
De vrouw waar ik mijn dromen in waar ga makenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
man waar ik straks van ga dromen![]()
Als je dat voorelkaar krijgt, krijg je van mij een fles drank naar keuze!!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je krijgt een anzichtskaart van me als je straks naar bed gaat met Arliator en dan constant "Oh Stereotomy!!" roept!![]()
Deze info stelt niks voor zonder geluidsfragmentquote:Op zondag 8 januari 2006 05:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je krijgt een anzichtskaart van me als je straks naar bed gaat met Arliator en dan constant "Oh Stereotomy!!" roept!![]()
nou ja zeg, ik lig daar nog altijd tusen hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 05:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
De vrouw waar ik mijn dromen in waar ga maken![]()
We staan echt in telepatisch contact hequote:Op zondag 8 januari 2006 05:53 schreef melke het volgende:
Zeg Palm, heb jij dat nou al geprobeerd van die Ipod?
Daarom douw ik je af en toe uit bed, ruimte makenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nou ja zeg, ik lig daar nog altijd tusen hoor![]()
Nee ik las voorheen dat jij dat gevraagd had hier. Vroeg me af of je het ook geprobeerd had. Ik heb namelijk nogal wat codesquote:Op zondag 8 januari 2006 05:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We staan echt in telepatisch contact he![]()
Ik kan je wel een geluidsfragment sturen, maar die komt dan niet uit onze slaapkamerquote:Op zondag 8 januari 2006 05:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Deze info stelt niks voor zonder geluidsfragment![]()
Schoenenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahaha, nou niet naast je schoenen gaan lopen he?![]()
Kijk, in huize Morwen gaat het zoals het overal zou moetenquote:Op zondag 8 januari 2006 05:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Schoenen![]()
Die mag ik niet, ik sta altijd blootvoets in de keuken met een ketting aan het aanrecht![]()
nah ga je gang ik snurk wel door tot ik het koud krijg en weer bij Jullie duik, die kerel van je is dat trouwens een lekker ding? type apache of brad pitt of meer type warmhoudplaatje???quote:Op zondag 8 januari 2006 05:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daarom douw ik je af en toe uit bed, ruimte maken![]()
Toch knap om dat 2 seconden nadat ik mijn posting er net over gemaakt had, te vragen. Zonder telepathie.quote:Op zondag 8 januari 2006 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik las voorheen dat jij dat gevraagd had hier. Vroeg me af of je het ook geprobeerd had. Ik heb namelijk nogal wat codes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |