Ach ja, iemand die voor de trein springt is ook een egoist....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:43 schreef JosvG het volgende:
Volgens mij is het een foute berichtgeving, ze rijden beide volgens mij rustig door
Nog even over Caldecott, ik ben even de reacties op de FP aan het lezen maar wat een domme mongolen lopen er toch rond op Fok! als je die reacties allemaal leestDat Caldecott een egoist is, omdat hij zijn eigen plezier voor het gezinsgeluk laat gaan
![]()
etc etc...
26 dakars, 23 doden. Formule 1 heeft een hogere 'score', en dat op afgelsoten circuits met tig ambulances om de ring....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef JosvG het volgende:
Nou, ze hebben natuurlijk een punt dat er gezegt wordt dat Caldecott willens en wetens aan een risico is begonnen, maar als ik elke dag weer in een auto of op de fiets of op de brommer stap, en aan het verkeer deelneem neem ik ook bewust het risico mee dat het (zeker in de winter) makkelijk fout kan gaan, maar ben ik dan een egoïst? Daarom vind ik het een veel te bekrompen mening, er doen zoveel mensen mee, en er sterft gemiddeld volgens mij nog niet 1 mens per dakar, dan zijn de risico's die je dagelijks in het verkeer neemt imo toch even "egoistisch" als je het zo ziet
Ik weet niet waar je dit gelezen hebt, maar je bron stamt uit 2004, we zitten in Dakar 28quote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
26 dakars, 23 doden. Formule 1 heeft een hogere 'score', en dat op afgelsoten circuits met tig ambulances om de ring....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef JosvG het volgende:
Er is trouwens een team dat illegaal meerijdt met Dakar, ons mam is ze tijdens de rustdag tegengekomen, het zijn Nederlanders, die hebben een 4x4 gekocht en volgeplakt met stikkers, ergens een startnummer van internet gedownload en er op geplakt etc, en nu rijden ze achter de Dakar deelnemers aan van bivak naar bivak, en eten daar gewoon mee enzo. Ze zijn van plan om straks naar Gambia door te rijden en daar hun auto te verkopen en met het geld de ticket terug te betalen
Op hun auto staat voorop boven de vooruit een groot Heineken logo![]()
Ik zie bij de montuers altijd dat ze polsbandjes om hebben... die download je toch niet van internet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef JosvG het volgende:
Er is trouwens een team dat illegaal meerijdt met Dakar, ons mam is ze tijdens de rustdag tegengekomen, het zijn Nederlanders, die hebben een 4x4 gekocht en volgeplakt met stikkers, ergens een startnummer van internet gedownload en er op geplakt etc, en nu rijden ze achter de Dakar deelnemers aan van bivak naar bivak, en eten daar gewoon mee enzo. Ze zijn van plan om straks naar Gambia door te rijden en daar hun auto te verkopen en met het geld de ticket terug te betalen
Op hun auto staat voorop boven de vooruit een groot Heineken logo![]()
Met bijna tijdwinst op Kabirovquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef goldhorn het volgende:
En stacy heeft de special afgerond...
8 500 KABIROV (RUS) 22:56:59 13:17:59
9 524 STACEY (HOL) 22:57:13 13:17:13
ik schrok ook nogal van de reacties die dat bericht kreeg op de FP. Trouwens ik heb elke dag gewoon een verslag staan op http://sport.fok.nl van de etappe van die dag. Originele bericht wat ook op de FP staat komt ook daarvandaan. Gelukkig op sport met fatsoenlijkere reacties anders hadden ze inmiddels een mailtje gehad dat die reacties niet gewaardeerd worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
De FP moet je niet serieus nemen....
het bericht dat de DAFs gediskwalificeerd waren was niet belangrijk genoeg voor de FP (ik heb het gesubmit), maar als er een reden kan zijn iets af te zeiken zitten ze op de eerste rang...
Je was er snel bij met de uitslag, me tracker stond net op het eind vd specialquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:17 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik schrok ook nogal van de reacties die dat bericht kreeg op de FP. Trouwens ik heb elke dag gewoon een verslag staan op http://sport.fok.nl van de etappe van die dag. Originele bericht wat ook op de FP staat komt ook daarvandaan. Gelukkig op sport met fatsoenlijkere reacties anders hadden ze inmiddels een mailtje gehad dat die reacties niet gewaardeerd worden.
Ze rijden naar eigen zeggen gewoon elke dag het bivak in, en niemand die er iets van zegt, ze hebben nog maar 1x gehad dat de organisatie er iets van zij, en toen zijn ze buiten het bivak gaan kamperen en de volgende dag weer gewoon meegeredenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie bij de montuers altijd dat ze polsbandjes om hebben... die download je toch niet van internet?
ik refreshte nog net snel genoeg op de Dakar site dat ik zag dat Stacey binnen wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Je was er snel bij met de uitslag, me tracker stond net op het eind vd special![]()
Ik had dat ook gesubmit, en mijn broer ook, maar dat is dus gewoon niet boeiend genoeg... Gelukkig hebben we het forum nogquote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
De FP moet je niet serieus nemen....
het bericht dat de DAFs gediskwalificeerd waren was niet belangrijk genoeg voor de FP (ik heb het gesubmit), maar als er een reden kan zijn iets af te zeiken zitten ze op de eerste rang...
Het enige dat nu nog ongeveer kan gebeuren zodat Stacey wint is dat Henk zware problemen krijgt/uitvalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:19 schreef Taxi het volgende:
Volgens mij starten ze vrij laat vandaag, meen ik ergens gelezen te hebben. 10.30 of 11.30 of zo (de auto's)
De huidige vrachtwagen-stand:
Pos. N° Name Make Time Variation Penalty
1 HENK (RUS)______KAMAZ__ 45:55:04__00:00:00
2 BIERHOF (RUS)____KAMAZ__49:35:54__03:40:50
3 STACEY (HOL)_____MAN____49:49:30__03:54:26
4 DE AZEVEDO (BRE)_TATRA__50:36:30__04:41:26
5 LOPRAIS (CZE)_____TATRA__51:19:35__05:24:31
Henk heeft aardig huisgehouden gisteren. Als hij gewoon lekker blijft doorkachelen wint hij de rally op z'n sloffen.
Gehoord op de open dag bij Tridec in Son, er zitten blijkbaar bij de remmen/wielen ringen/revetten die "nooit" kapot gaan en vervangende ringen zijn van Kamaz gekregen. Ik heb de foto'tjes van de teamleden ziten bekijken, en ik kan niet met zekerheid zeggen wie mij dat vertelde iig een van de monteurs.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef JosvG het volgende:
[..]
Die eerste 2 dingen kan ik niet aan twijfelen, omdat ik er niks van weet, maar dat Stacey nooit onderdelen voor zijn remmen heeft gehad van Kamaz kan ik met redelijke zekerheid zeggen, hoe kom je daar bij
Ik ben benieuwd of er onderdelen van ons op de MAN zitten. Onze firma produceert levert de hydraulische veringen voor Tridec.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:30 schreef area51 het volgende:
[..]
Gehoord op de open dag bij Tridec in Son, er zitten blijkbaar bij de remmen/wielen ringen/revetten die "nooit" kapot gaan en vervangende ringen zijn van Kamaz gekregen. Ik heb de foto'tjes van de teamleden ziten bekijken, en ik kan niet met zekerheid zeggen wie mij dat vertelde iig een van de monteurs.
Wat betreft Kabirov die Gerard rechtzette, zat ik na het bekijken van het filmpje er toch langs, het was Mardeev, maar dat is ook een Kamazzer. Dan is dat ook weer rechtgezet, ere wie ere toekomt.
Waar zie je dat ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Kabirov komt wel dichterbij op Hans. Henk 74, Hans 66, Bier 59
OLAER (www.olaer.com)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef JosvG het volgende:
Welk bedrijf zijn jullie, en wat is het precies dat jullie leveren, dan kan ik het zo zeggen want ik bijna elke dag in de Dakar loods bij Tridec
Even over wat Area51 schrijft, ik kan je dan alleen maar geloven, hoewel ik het toch een sterk verhaal vind
Wilde het net posten inderdaad. Alles ligt kort bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef goldhorn het volgende:
Henk 111km
Stacey 104 km
Kapi 101 km
Het zit allemaal dicht bij elkaar....
Ik zal het kijken als ik er weer ben, ik kan het zo niet zeggen dat ik het ooit gezien hebquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
OLAER (www.olaer.com)
Wij leveren de accumulatoren, Ik werk voor onze Belgische vestiging dus ik ben niet in detail bekend met de klanten in Nederland. Ik heb in Nederland gewerkt en weet dat wij sinds 2 jaar de accumulatoren leveren voor de veerstystemen bij Tridec.
Wat wel weer een voordeel kan worden, want als Stacey er langs is zal Kabirov misschien wel rustig achter Chagin proberen te blijven als hij niet in kan halen op de pistequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:53 schreef DIJK het volgende:
Hans klapt er weer goed op. Kabirov blijft niet ver achter natuurlijk. Stacey heeft wel een probleem, want hij zit bij CP1 al vlak achter Chagin (die natuurlijk eerder gestart is en het logischerwijze wat rustiger aan doet met zo'n enorme voorsprong) en inhalen schijnt erg lastig te zijn in deze stage. Chagin kon hem dus nog wel eens op gaan houden.
Bij CP1 ->
524 STACEY (HOL) 14:25:06 02:10:06
500 KABIROV (RUS) 14:29:23 02:13:53
513 DE AZEVEDO (BRE) 14:20:29 02:19:29
508 CHAGIN (RUS) 14:24:00 02:25:00
Ik hoop met je mee, maar ik neem aan dat Chagin voor Kabirov wel even langs de piste parkeert.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef JosvG het volgende:
[..]
Wat wel weer een voordeel kan worden, want als Stacey er langs is zal Kabirov misschien wel rustig achter Chagin proberen te blijven als hij niet in kan halen op de piste
Ofzo, niet echt logisch, maar de kans is er toch![]()
Dat dacht ik dus ook, daarom heb ik er ook onder gezet dat het niet logisch is, maar de kans is er dus we blijven hopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar ik neem aan dat Chagin voor Kabirov wel even langs de piste parkeert.
Jeps, al urenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Damzkieee het volgende:
Laten ze mekaar er maar af jakkeren. Staat jullie iritrack trouwens ook stil?
Ik druk op "Time" om te sorteren, krijg ik deze lijstquote:1 500 KABIROV (RUS) 14:29:23 02:13:53
2 501 SUGAWARA (JAP) 14:58:28 02:49:58
3 503 VISMARA (ITA) 14:55:20 02:44:20
4 505 SUGAWARA (JAP) 14:49:03 02:42:33
5 508 CHAGIN (RUS) 14:24:00 02:25:00
6 509 LOPRAIS (CZE) 14:45:27 02:38:27
7 511 MACIK (CZE) 14:43:57 02:37:57
8 513 DE AZEVEDO (BRE) 14:20:29 02:19:29
9 524 STACEY (HOL) 14:25:06 02:10:06
10 528 SADLAUER (AUT) 15:16:03 02:58:03
11 530 ECHTER (ALL) 14:57:43 02:35:43
12 532 GIMBRE (FRA) 15:12:35 02:53:05
13 533 LEIHENER (ALL) 14:47:31 02:33:01
14 538 LACOURT (FRA) 15:12:40 02:49:40
15 546 REIF (AUT) 15:02:20 02:37:20
16 555 ADUA (FRA) 15:25:00 02:47:30
17 565 CAPOFERRI (ITA) 15:08:03 02:45:33
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:19 schreef Hepheastus het volgende:
de azevedo voorop nu
Ik ben de zoon van de directeur bij tridec, ik doe alleen maar vakantiewerk en ik loop gewoon af en toe door het bedrijf als ik met ons pap mee ben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:16 schreef jpjedi het volgende:
Zeg Jos,
Hier op het werk nagevraagd en wij zijn nu exclusief leverancier van de accumulatoren. Mijn collega is pas nog door het magazijn gelopen en de laatste accumulatoren van een ander merk werden opgemaakt. Op de racetrucks zitten geen accumulatoren helaas...Wel denken wij erover om sponsor gesprekken aan te gaan maar dis is slechts een gedachte op het moment.
Wat doe jij eigenlijk bij Tridec dan? Er schijnen mensen van Tridec op de service wagen mee te rijden.. klopt dit?
Kijk dat verklaard al een hoop natuurlijk. Ik zal eens vragen wie onze contact personen zijn maar ik verwacht dat het mensen van engineering en aaankoop zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:48 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik ben de zoon van de directeur bij tridec, ik doe alleen maar vakantiewerk en ik loop gewoon af en toe door het bedrijf als ik met ons pap mee ben.
De mensen van Tridec die mee zijn met dakar zijn:
Martijn Glebbeek (monteur op de servicewagen) is chef van de werkplaats en Edwin van Dooren (monteur bij Franz Echter) en die is servicemonteur bij Tridec.
volgens mij doet ie al een paar dagen niet zo veel meerquote:Two bikes out of the 99 at the start haven’t yet made it to Kayes: Laurent Porelli and Dirk Jan Franken. One car is missing out of the 91: Ricardo Vela – Mario Puerta
Two truck out of the 42 are also expected: Roland Hoebeke; Joseph Petit
All the competitors have been spotted and should be at the bivouac at around 5:00 AM.
quote:Truck race neutralised
Due to the crash of truck 533 at km 28, totally blocking the road, the organisation has decided to neutralise the truck race. All trucks stuck behind the accident are asked to turn around and cover the end of the stage on a tarmac road heading to Bamako.
ik ook,maar niet aan deze (franse wedstrijd) Dakar. Ik ga liever met een oude Unimog of Lada Niva, zelf, met een kleinere club mensen naar Dakar. Ook in 2010 of zoquote:
Dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:32 schreef Taxi het volgende:
Btje vreemd. Truck ligt in de weg... Volgens mij moet er toch ruimte genoeg zijn om er omheen te rijden?![]()
Ik wacht met spanning af of de Heroes Legend vervolgen krijgt.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook,maar niet aan deze (franse wedstrijd) Dakar. Ik ga liever met een oude Unimog of Lada Niva, zelf, met een kleinere club mensen naar Dakar. Ook in 2010 of zo
Mooi samengevat. Zal jaren werk worden om het voor te bereiden maar we moeten toch een groepje kunnen samenstellen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook,maar niet aan deze (franse wedstrijd) Dakar. Ik ga liever met een oude Unimog of Lada Niva, zelf, met een kleinere club mensen naar Dakar. Ook in 2010 of zo
Amsterdam Dakar 2006quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooi samengevat. Zal jaren werk worden om het voor te bereiden maar we moeten toch een groepje kunnen samenstellen?
Kan ik je bereiken om niet te off topic te gaan hier?
Ze hebben hun eerdere nieuws aangepast, mooi nieuws voor Hans, minder voor Henk en Kabirovquote:12:35 - camion
Truck race neutralised
Due to the crash of truck 533 at km 28, totally blocking the road, the organisation has decided to neutralise the truck race for those stuck behind the accident. All trucks behind the accident are asked to turn around and cover the end of the stage on a tarmac road heading to Bamako. The race goes on for the others that managed to go through.
Ah mooi..quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:02 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Ze hebben hun eerdere nieuws aangepast, mooi nieuws voor Hans, minder voor Henk en Kabirov
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef At_Fundum het volgende:
CHECKPOINTS BY HOURS TRUCK - ASS
1 524 STACEY (HOL) 13:40:15 04:20:15
2 513 DE AZEVEDO (BRE) 14:00:56 04:26:56
3 508 CHAGIN (RUS) 13:58:55 04:31:25
En weer een overwinning voor Hansrest kan hem niet meer bedreigen voor de dagwinst en de tweede plek algemeen gaat ie ook vandaag wel pakken
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef area51 het volgende:
En dit is mijn 1000e post op Fok! , daar heb ik dan 6 jaar over gedaan om zo ver te komen
, ik heb het volgende topic inclusief OP alvast klaar gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |