Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:19 schreef Hepheastus het volgende:
de azevedo voorop nu
Ik ben de zoon van de directeur bij tridec, ik doe alleen maar vakantiewerk en ik loop gewoon af en toe door het bedrijf als ik met ons pap mee ben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:16 schreef jpjedi het volgende:
Zeg Jos,
Hier op het werk nagevraagd en wij zijn nu exclusief leverancier van de accumulatoren. Mijn collega is pas nog door het magazijn gelopen en de laatste accumulatoren van een ander merk werden opgemaakt. Op de racetrucks zitten geen accumulatoren helaas...Wel denken wij erover om sponsor gesprekken aan te gaan maar dis is slechts een gedachte op het moment.
Wat doe jij eigenlijk bij Tridec dan? Er schijnen mensen van Tridec op de service wagen mee te rijden.. klopt dit?
Kijk dat verklaard al een hoop natuurlijk. Ik zal eens vragen wie onze contact personen zijn maar ik verwacht dat het mensen van engineering en aaankoop zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:48 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik ben de zoon van de directeur bij tridec, ik doe alleen maar vakantiewerk en ik loop gewoon af en toe door het bedrijf als ik met ons pap mee ben.
De mensen van Tridec die mee zijn met dakar zijn:
Martijn Glebbeek (monteur op de servicewagen) is chef van de werkplaats en Edwin van Dooren (monteur bij Franz Echter) en die is servicemonteur bij Tridec.
volgens mij doet ie al een paar dagen niet zo veel meerquote:Two bikes out of the 99 at the start haven’t yet made it to Kayes: Laurent Porelli and Dirk Jan Franken. One car is missing out of the 91: Ricardo Vela – Mario Puerta
Two truck out of the 42 are also expected: Roland Hoebeke; Joseph Petit
All the competitors have been spotted and should be at the bivouac at around 5:00 AM.
quote:Truck race neutralised
Due to the crash of truck 533 at km 28, totally blocking the road, the organisation has decided to neutralise the truck race. All trucks stuck behind the accident are asked to turn around and cover the end of the stage on a tarmac road heading to Bamako.
ik ook,maar niet aan deze (franse wedstrijd) Dakar. Ik ga liever met een oude Unimog of Lada Niva, zelf, met een kleinere club mensen naar Dakar. Ook in 2010 of zoquote:
Dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:32 schreef Taxi het volgende:
Btje vreemd. Truck ligt in de weg... Volgens mij moet er toch ruimte genoeg zijn om er omheen te rijden?![]()
Ik wacht met spanning af of de Heroes Legend vervolgen krijgt.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook,maar niet aan deze (franse wedstrijd) Dakar. Ik ga liever met een oude Unimog of Lada Niva, zelf, met een kleinere club mensen naar Dakar. Ook in 2010 of zo
Mooi samengevat. Zal jaren werk worden om het voor te bereiden maar we moeten toch een groepje kunnen samenstellen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook,maar niet aan deze (franse wedstrijd) Dakar. Ik ga liever met een oude Unimog of Lada Niva, zelf, met een kleinere club mensen naar Dakar. Ook in 2010 of zo
Amsterdam Dakar 2006quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooi samengevat. Zal jaren werk worden om het voor te bereiden maar we moeten toch een groepje kunnen samenstellen?
Kan ik je bereiken om niet te off topic te gaan hier?
Ze hebben hun eerdere nieuws aangepast, mooi nieuws voor Hans, minder voor Henk en Kabirovquote:12:35 - camion
Truck race neutralised
Due to the crash of truck 533 at km 28, totally blocking the road, the organisation has decided to neutralise the truck race for those stuck behind the accident. All trucks behind the accident are asked to turn around and cover the end of the stage on a tarmac road heading to Bamako. The race goes on for the others that managed to go through.
Ah mooi..quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:02 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Ze hebben hun eerdere nieuws aangepast, mooi nieuws voor Hans, minder voor Henk en Kabirov
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef At_Fundum het volgende:
CHECKPOINTS BY HOURS TRUCK - ASS
1 524 STACEY (HOL) 13:40:15 04:20:15
2 513 DE AZEVEDO (BRE) 14:00:56 04:26:56
3 508 CHAGIN (RUS) 13:58:55 04:31:25
En weer een overwinning voor Hansrest kan hem niet meer bedreigen voor de dagwinst en de tweede plek algemeen gaat ie ook vandaag wel pakken
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef area51 het volgende:
En dit is mijn 1000e post op Fok! , daar heb ik dan 6 jaar over gedaan om zo ver te komen
, ik heb het volgende topic inclusief OP alvast klaar gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |