quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:48 schreef JosvG het volgende:[..]
Ik ben de zoon van de directeur bij tridec, ik doe alleen maar vakantiewerk en ik loop gewoon af en toe door het bedrijf als ik met ons pap mee ben.
De mensen van Tridec die mee zijn met dakar zijn:
Martijn Glebbeek (monteur op de servicewagen) is chef van de werkplaats en Edwin van Dooren (monteur bij Franz Echter) en die is servicemonteur bij Tridec.
Kijk dat verklaard al een hoop natuurlijk. Ik zal eens vragen wie onze contact personen zijn maar ik verwacht dat het mensen van engineering en aaankoop zijn.
Wel tof dat je er zo dicht bij zit joh! Ik had al een vermoeden nav de info in je posts.
Verder zit ik dus ook in de voertuig techniek en ben gek van unimog. Vanuit dit oogpunt kom ik bij veel bedrijven en ik merk dat er veel interesse is voor DAKAR als technische sport.
Ik speel nu met het idee om mijn droom te gaan verwezelijken en een truckteam te gaan opzetten voor DAKAR. Ik denk nu aan deelname ergens in 2010 want ik verwacht veel werk te hebben eer zoiets rond is. Zowiezo is natuuurlijk het financiele vlak doorslaggevend maar door mijn contacten in de sector verwacht ik toch een aantal bedrijven enthousiast te kunnen maken.
Ik ben van plan dus 3 trajecten op te gaan zetten om te beginnen:
-Contacten leggen met "ervaren" Dakar mensen en kijken hoe zij het opgebouwd hebben. (Mogelijk een Dakar bijwonen.)
-Animochecks doen bij potentiele geldschieters.
-Kosten inventaris (bijhorende punt 1)
Nu merk ik dat er hier wel wat mensen posten die dichter bij het vuur zitten en mij mogelijk wat op weg te helpen. Let wel dit is mijn eerste aktie buiten mijn eigen schetsen, krabbels en hersen spinsels.
De reden dat ik neig naar Unimog is mijn voorliefde voor dit merk en mijn ervaring met deze wagen. Ik heb 4x4 parcours ervaring op hobby niveau en de wagen zelf opgebouwd..
Voor mensen met serieuze tips en interesse mogen mij mailen op mijn mailadres in het profiel. Dit is uiterst serieus maar nog maar een luchtballon.
[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 11-01-2006 13:04:24 ]