Ach ja, iemand die voor de trein springt is ook een egoist....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:43 schreef JosvG het volgende:
Volgens mij is het een foute berichtgeving, ze rijden beide volgens mij rustig door
Nog even over Caldecott, ik ben even de reacties op de FP aan het lezen maar wat een domme mongolen lopen er toch rond op Fok! als je die reacties allemaal leestDat Caldecott een egoist is, omdat hij zijn eigen plezier voor het gezinsgeluk laat gaan
![]()
etc etc...
26 dakars, 23 doden. Formule 1 heeft een hogere 'score', en dat op afgelsoten circuits met tig ambulances om de ring....quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef JosvG het volgende:
Nou, ze hebben natuurlijk een punt dat er gezegt wordt dat Caldecott willens en wetens aan een risico is begonnen, maar als ik elke dag weer in een auto of op de fiets of op de brommer stap, en aan het verkeer deelneem neem ik ook bewust het risico mee dat het (zeker in de winter) makkelijk fout kan gaan, maar ben ik dan een egoïst? Daarom vind ik het een veel te bekrompen mening, er doen zoveel mensen mee, en er sterft gemiddeld volgens mij nog niet 1 mens per dakar, dan zijn de risico's die je dagelijks in het verkeer neemt imo toch even "egoistisch" als je het zo ziet
Ik weet niet waar je dit gelezen hebt, maar je bron stamt uit 2004, we zitten in Dakar 28quote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
26 dakars, 23 doden. Formule 1 heeft een hogere 'score', en dat op afgelsoten circuits met tig ambulances om de ring....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef JosvG het volgende:
Er is trouwens een team dat illegaal meerijdt met Dakar, ons mam is ze tijdens de rustdag tegengekomen, het zijn Nederlanders, die hebben een 4x4 gekocht en volgeplakt met stikkers, ergens een startnummer van internet gedownload en er op geplakt etc, en nu rijden ze achter de Dakar deelnemers aan van bivak naar bivak, en eten daar gewoon mee enzo. Ze zijn van plan om straks naar Gambia door te rijden en daar hun auto te verkopen en met het geld de ticket terug te betalen
Op hun auto staat voorop boven de vooruit een groot Heineken logo![]()
Ik zie bij de montuers altijd dat ze polsbandjes om hebben... die download je toch niet van internet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:05 schreef JosvG het volgende:
Er is trouwens een team dat illegaal meerijdt met Dakar, ons mam is ze tijdens de rustdag tegengekomen, het zijn Nederlanders, die hebben een 4x4 gekocht en volgeplakt met stikkers, ergens een startnummer van internet gedownload en er op geplakt etc, en nu rijden ze achter de Dakar deelnemers aan van bivak naar bivak, en eten daar gewoon mee enzo. Ze zijn van plan om straks naar Gambia door te rijden en daar hun auto te verkopen en met het geld de ticket terug te betalen
Op hun auto staat voorop boven de vooruit een groot Heineken logo![]()
Met bijna tijdwinst op Kabirovquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef goldhorn het volgende:
En stacy heeft de special afgerond...
8 500 KABIROV (RUS) 22:56:59 13:17:59
9 524 STACEY (HOL) 22:57:13 13:17:13
ik schrok ook nogal van de reacties die dat bericht kreeg op de FP. Trouwens ik heb elke dag gewoon een verslag staan op http://sport.fok.nl van de etappe van die dag. Originele bericht wat ook op de FP staat komt ook daarvandaan. Gelukkig op sport met fatsoenlijkere reacties anders hadden ze inmiddels een mailtje gehad dat die reacties niet gewaardeerd worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
De FP moet je niet serieus nemen....
het bericht dat de DAFs gediskwalificeerd waren was niet belangrijk genoeg voor de FP (ik heb het gesubmit), maar als er een reden kan zijn iets af te zeiken zitten ze op de eerste rang...
Je was er snel bij met de uitslag, me tracker stond net op het eind vd specialquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:17 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik schrok ook nogal van de reacties die dat bericht kreeg op de FP. Trouwens ik heb elke dag gewoon een verslag staan op http://sport.fok.nl van de etappe van die dag. Originele bericht wat ook op de FP staat komt ook daarvandaan. Gelukkig op sport met fatsoenlijkere reacties anders hadden ze inmiddels een mailtje gehad dat die reacties niet gewaardeerd worden.
Ze rijden naar eigen zeggen gewoon elke dag het bivak in, en niemand die er iets van zegt, ze hebben nog maar 1x gehad dat de organisatie er iets van zij, en toen zijn ze buiten het bivak gaan kamperen en de volgende dag weer gewoon meegeredenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie bij de montuers altijd dat ze polsbandjes om hebben... die download je toch niet van internet?
ik refreshte nog net snel genoeg op de Dakar site dat ik zag dat Stacey binnen wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Je was er snel bij met de uitslag, me tracker stond net op het eind vd special![]()
Ik had dat ook gesubmit, en mijn broer ook, maar dat is dus gewoon niet boeiend genoeg... Gelukkig hebben we het forum nogquote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
De FP moet je niet serieus nemen....
het bericht dat de DAFs gediskwalificeerd waren was niet belangrijk genoeg voor de FP (ik heb het gesubmit), maar als er een reden kan zijn iets af te zeiken zitten ze op de eerste rang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |