Klop klop klopquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellig... ja, 313. Klop maar 3x, dan weet ik dat jij het bent![]()
* Foreverblue opent deurquote:
Leuk dan je lekker zuid-afrikaans lullen is een zeer grappig taaltje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:05 schreef flugeltje het volgende:
Mannetje het huishouden laten doen is geen optieDan blijft het gewoon liggen tot morgen.... En morgenmiddag moet het schoon zijn, want dan komt m'n beste vriend (uit Zuid-Afrika) op de koffie..
Hij is in NL, vliegt woensdag weer terug. Heb hem sinds januari 2001 al niet meer gezien. Kan niet wachten om hem te knuffelen...
Hij komt van hier...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:09 schreef regenworm het volgende:
Hey Bluequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue opent deur
Hoiiiiiiiii beertje...![]()
![]()
(op de wangen) Leuk dat je er bent. Geef je jas maar en zoek een lekkere stoel om te zitten
Chantal kan niet over mijn deurmat zijn gestruikeld... Ik heb alleen beertje tot nu toe binnengelatenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou klagen bij de huismeester Foreverbleu
Chantal, was die limburger vannacht ook hier aan het klooien?quote:
Ja, met mij gaat het goed... met jou ook? Wat leuk dat je er bent... wil je suiker en melk in jequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Blue
![]()
![]()
![]()
Geeft jas aan vraagt hoe t gaat.
En gaat lekker zitten![]()
Nederlands: Zuid-Afrikaans:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef flugeltje het volgende:
ff testje doen
Geen idee toen sliep ik...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:15 schreef flugeltje het volgende:
Chantal, was die limburger vannacht ook hier aan het klooien?
Leuk hè?quote:
Maar je vroeg hier in het FB topic of we er iets aan wilden doenquote:
Oh nee dat was vanmorgen vroeg... Die gek kalkde ieder forum van fok! vol... Inmiddels is die gebanned voor minimaal 1 jaar...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef flugeltje het volgende:
Maar je vroeg hier in het FB topic of we er iets aan wilden doen![]()
Met mij gaat t ook goed hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, met mij gaat het goed... met jou ook? Wat leuk dat je er bent... wil je suiker en melk in je?
Dat laatste had ik ook gezien, ik vroeg mezelf alleen af of hij híer ook bezig was geweest...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh nee dat was vanmorgen vroeg... Die gek kalkde ieder forum van fok! vol... Inmiddels is die gebanned voor minimaal 1 jaar...
Ja dus, alleen één van de Admins heeft alles van die mafkees al verwijderd...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef flugeltje het volgende:
Dat laatste had ik ook gezien, ik vroeg mezelf alleen af of hij híer ook bezig was geweest...
a okay.... Ik zag z'n topiclist... Waren er nogal watquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja dus, alleen één van de Admins heeft alles van die mafkees al verwijderd...
twee jaar geleden heb ik een rondreis gemaakt door zuid-afrika van Johannesburg - Krugerpark - Swaziland - Durban - Johannesburg. Een heel erg mooi land met veel wilde dieren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Leuk hè?
Ik ben er 2 keer geweest en ik vind het geweldig... Vriendje spreekt echter gewoon NL, al begint hij er wel wat afrikaanse woorden doorheen te gooien na 7 jaar...
Ik ben beide keren in Kaapstad geweest. Zou zo terugwillenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
twee jaar geleden heb ik een rondreis gemaakt door zuid-afrika van Johannesburg - Krugerpark - Swaziland - Durban - Johannesburg. Een heel erg mooi land met veel wilde dieren.
Blijf lang weg en geniet van je rust want die heb je hard nodig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga nu poetsen en in bad, ik meld me straks wel weer....
Baddersequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef flugeltje het volgende:
De grote steden zijn niet zo veilig er is erg veel criminaliteit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben beide keren in Kaapstad geweest. Zou zo terugwillen
Zou je jezelf niet pas beginnen te poetsen als je in bad zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Hoi hoi Regenworm en Lovebearquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Pareltje
Is de hotelkamer naar wens
Heb je klachten dan moet je bij FB zijn die is de huismeester.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Regenworm en Lovebear![]()
![]()
![]()
Ja hoor alles is primaben dik tevreden
![]()
Hahaha ja hé nou als ik klachten heb weet ik waar ik terecht kanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb je klachten dan moet je bij FB zijn die is de huismeester.
Nu kan ik zeggen: trekken mag, maar liever niet aan mijn oor... maar dat doe ik maar nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja hé nou als ik klachten heb weet ik waar ik terecht kan
het is te hopen van niet, want dan zal ik hem eens flink aan zn oor trekken
owow lolll![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu kan ik zeggen: trekken mag, maar liever niet aan mijn oor... maar dat doe ik maar niet
Hoiiiiiiiiii pareltje![]()
Ja, Regenworm heeft me hier prompt huismeester gemaakt
quote:
Beertjequote:
Dan zien we je vannacht weer wel verschijnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:57 schreef Bartoli het volgende:
Ik kan jullie wel nog maar een minuut of 15 vergezellen. Daarna moet ik naar een verjaardag in verweggistan. Ben tegen half 2/2u ofzo vannacht wel weer terug in Limboland
![]()
NU alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:01 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er weer even vantussen,
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Ja, maar helemaal gelukkig ermee ben ik niet. Ik heb er veel te weinig tijd voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]hai FB
![]()
![]()
We doen het lekker zo op de zaterdagmiddag hé![]()
dus je hebt er een klus bij als huismeester
ennuh dat trekken laat ik maar even in het midden uhmm letterlijk en figuurlijk![]()
Veel plezier vanavond Bartoli... rij voorzichtigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]![]()
Pareltje
[..]
Beertje![]()
![]()
![]()
Snaptnix![]()
![]()
![]()
Ik kan jullie wel nog maar een minuut of 15 vergezellen. Daarna moet ik naar een verjaardag in verweggistan. Ben tegen half 2/2u ofzo vannacht wel weer terug in Limboland
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan zien we je vannacht weer wel verschijnenNiet teveel drinken he :p
Veel plezier Parelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:01 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben er weer even vantussen,
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Veel plezier danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:02 schreef White_Pearl het volgende:
Ja meis komen net koffie drinkers binnen gezellie even bijkleppen
Ik ga met de trein moet naar Den Bosch is makkelijkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond Bartoli... rij voorzichtig
Leuk een feestjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]![]()
Pareltje
[..]
Beertje![]()
![]()
![]()
Snaptnix![]()
![]()
![]()
![]()
Tot later dan Pareltjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:02 schreef White_Pearl het volgende:
Ja meis komen net koffie drinkers binnen gezellie even bijkleppen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Leuk een feestje![]()
Niet teveel drinken he anders kan je de weg ni meer vinden naar je kamer![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:14 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ben der ook vantussen. Tot vannacht ergens
Snappie en Beertje![]()
Wat is dit voor hotel zeg ,kan ik wel wat te drinken krijgen hier ??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is een automatisch antwoord apparaat
Je had toch al langer problemen met je computer ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heeeeeey allemaal, gelukkig gister mijn moeders pc aan de praat kunnen krijgen, mijn eigen pc is momenteel in de maak, sinds die problemen met opnieuw opstarten enzo was het eergister avond goed raak, bijna om de 30 min ging ie weer, kortom, gister weg gebracht, begin volgende week hoop ik em weer terug te krijgen. Groote kans is dat het geheugen brak is. Anyway, ik kan gelukkig nog computeren met mijn moeders pc
Vanaf het begin toen ik em had, maar toen viel het relatief nog mee, toen die windows eens opnieuw opgegooid misschien dat dat helpte mja helaas.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
Je had toch al langer problemen met je computer ?
Ja dan is er meestal wel iets met de hardware niet goed , heb ik vaak meegemaakt al, hopen dat ze het snel voor je kunnen makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vanaf het begin toen ik em had, maar toen viel het relatief nog mee, toen die windows eens opnieuw opgegooid misschien dat dat helpte mja helaas.
Hoi bong ,nou het is erg rustig hier hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
Kiekeboe!
BEW dus
Tis hier weer erg gezellig aan het worden
Ik heb al tegen hun gezegt dat het geheugen een goeie kans maakt dus ik hoop dat ze maar me luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja dan is er meestal wel iets met de hardware niet goed , heb ik vaak meegemaakt al, hopen dat ze het snel voor je kunnen maken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb nu zelf ook de nieuwste BETA msn eindelijk kunnen gebruiken dankzij een invite dus zodra ik er een stapeltje hebt geef maar een gil en wie het eerst komt t eerst maalt![]()
Nee dankje , heb vaak problemen gehad met beta msn'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb nu zelf ook de nieuwste BETA msn eindelijk kunnen gebruiken dankzij een invite dus zodra ik er een stapeltje hebt geef maar een gil en wie het eerst komt t eerst maalt![]()
ik ben benieuwd , laat het maandag maar even horen hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb al tegen hun gezegt dat het geheugen een goeie kans maakt dus ik hoop dat ze maar me luisteren.
Behalve een meer onoverzichtelijke interface, zie ik het voordeel er niet vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
Valt wel mee hoor, ik vind hem prima werken, het is even wennen maar je krijgt er veel voor terug (zoals een gloednieuw uiterlijk, offline berichten zenden ala ICQ en noem maar op!)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]en hoe is die msn
ik hoor van veel mensen dat er flink wat reclamezooi in zit
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd , laat het maandag maar even horen hier![]()
Mah ik hou het nog wel even bij msn 7.5quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind hem prima werken, het is even wennen maar je krijgt er veel voor terug (zoals een gloednieuw uiterlijk, offline berichten zenden ala ICQ en noem maar op!)
Jammer dat ICQ bijna niet meer gebruikt wordt , was echt superquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik vind hem prima werken, het is even wennen maar je krijgt er veel voor terug (zoals een gloednieuw uiterlijk, offline berichten zenden ala ICQ en noem maar op!)
Die is ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah ik hou het nog wel even bij msn 7.5
Goed genoeg om gesprekken mee te voerenquote:
Is idd een goed programma, maar zelf vind ik MSN iets gebruiksvriendelijker en makkelijker om mee te werkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jammer dat ICQ bijna niet meer gebruikt wordt , was echt super![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef BONG4002 het volgende:
Is idd een goed programma, maar zelf vind ik MSN iets gebruiksvriendelijker en makkelijker om mee te werken
quote:
Ik ook niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Welkom terug
Ik ken dat programma niet?
ichatquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
Kijkt links, kijkt rechts... Hmmm, geen bijzonderheden
*weer op de bank kruipt*
Ja idd, ik verheug me er nu al opquote:
Wie nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd, ik verheug me er nu al op
Peter R de Vriesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als HBB voorbij is, is het alweer lente![]()
Ja, en Robbie Fowler heeft een hattrick gescoordquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hellow, Robin from Persie had openbreaked his contract untill 2011 or something![]()
Een echte hattrickquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:07 schreef Manu82 het volgende:
Ja, en Robbie Fowler heeft een hattrick gescoord
Dat mag je tegenwoordig gewoon Apple noemen.quote:
Ja, volgens mij wel, maar heb het niet goed kunnen horen, ik moest de uitvakken doen en die maakten niet zoveel lawaai bij een doelpunt voor City.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een echte hattrick![]()
Dus binnen één helft, 3 doelpunten van dezelfde speler achter elkaar, zonder tussendoelpunten.
Ja, het kloptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, maar heb het niet goed kunnen horen, ik moest de uitvakken doen en die maakten niet zoveel lawaai bij een doelpunt voor City.
Laat maarquote:
Is wel lachen btw om bij zo'n uitvak te werken. Die lui hebben echt een schooluitje lijkt het wel. Echt de wedstrijd van het jaar voor hun en dan komen ze met 50 coaches daaraan zetten terwijl er bijvoorbeeld van Chelsea maar een stuk of 10 waren!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het klopt
Goals: 0-1 (Keogh 17), 1-1 (Fowler 47), 2-1 (Fowler 56), 3-1 (Fowler [pen] 64)
Sorry hoor... Kan het ff niet laten:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef Pinball het volgende:
Dat mag je tegenwoordig gewoon Apple noemen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sorry hoor... Kan het ff niet laten:
[afbeelding]
![]()
![]()
Hé! Niet spotten met Microsoft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef ChantalC het volgende:
Sorry hoor... Kan het ff niet laten:
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik ben er hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er op tv dat hier niemand is???
Ben er nog wel, was alleen even druk met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Manu82 het volgende:
Hey Momquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:37 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Zo, ik heb het nieuwe sub forum ook weer gevondenWat gaan jullie trouwens snel zeg, moet alles even bijlezen hoor.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:37 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Zo, ik heb het nieuwe sub forum ook weer gevondenWat gaan jullie trouwens snel zeg, moet alles even bijlezen hoor.
Battlestar Galactica op Veronica... en straks De Lama's bij BNNquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:31 schreef Manu82 het volgende:
Ja de Lama'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Battlestar Galactica op Veronica... en straks De Lama's bij BNN
Idols= BB5 karaokequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Battlestar Galactica op Veronica... en straks De Lama's bij BNN
Meestal lachen ja... al vond ik ze vorig seizoen leuker.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Battlestar Galactica op Veronica.
Vorige week was wel lachen met Ariequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meestal lachen ja... al vond ik ze vorig seizoen leuker.
Tot straksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga weer verder kijken... tot later allemaal
Voor je weg gaat zou je nog even naar mijn slot van mijn kamer 13 willen kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga weer verder kijken... tot later allemaal
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor je weg gaat zou je nog even naar mijn slot van mijn kamer 13 willen kijken.
Krijg de deur slecht openen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, maar helemaal gelukkig ermee ben ik niet. Ik heb er veel te weinig tijd voor
Dus hierbij is de vacature voor huismeester weer vrij voor een ieder die zich geroepen voelt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor je weg gaat zou je nog even naar mijn slot van mijn kamer 13 willen kijken.
Krijg de deur slecht openen
In amerika zijn ze gelukkig ook weer begonnen met de rest van seizoen 2. Vanmiddag gezien en was echt een beresterke aflevering. Ik zal niks verklappen voor de mensen die nu net seizoen 1 kijkenquote:
Het is inderdaad beter om niets te verklappen, kan je een ban kosten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In amerika zijn ze gelukkig ook weer begonnen met de rest van seizoen 2. Vanmiddag gezien en was echt een beresterke aflevering. Ik zal niks verklappen voor de mensen die nu net seizoen 1 kijken
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om niets te verklappen, kan je een ban kosten.
Maar het is wel een mooie serie, nog bedankt voor de tip!![]()
Oh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Ik ben nu Lama's kijken met Lovebear... tot later allemaal
Mooi gifjequote:
Geinig he, "Google is your best friend"quote:
Whehehe..! Ik denk dat hij het iets anders bedoeltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh!
Foreverblue en Lovebear zijn een stelletje
Hmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! Ik denk dat hij het iets anders bedoelt!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Okee. Floortje was idd de beste van vanavond.
-edit- moest in het idols Topic
Tja, wat wil je dan van een knul van 29? Herman had wel ff iets meer in z'n rugzak....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef demins het volgende:
Harm zong 'Saturday Night'!!!![]()
Zonder soul, zonder bezieling, niet doorleefd!!!![]()
Hahaha nee hoor... maar zij ging ook de Lama's kijken begreep ik net... vandaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
FB en LB sitting on a tree Kee Ai Es Es Ai En Gie
Nee we gingen toevallig bijde de Lama's kijken vandaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh!
WBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee we gingen toevallig bijde de Lama's kijken vandaar.
Was weer leuk![]()
Benner weer allemaal Goeieavond![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef flugeltje het volgende:
FB en LB sitting on a tree Kee Ai Es Es Ai En Gie
Met UPC, jaaa uw internet doet het niet. Even kijken he bij mij ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WB
Ja was een goede aflevering eindelijk weer...
"Met UPC, jaaaaaaaa daar .... contact"
Ja was echt lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
WB
Ja was een goede aflevering eindelijk weer...
"Met UPC, jaaaaaaaa daar .... contact"
Hawel goedenavonod bij Raad ar... Volgens mij is het een slee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Beeker het volgende:
Met UPC, jaaa uw internet doet het niet. Even kijken he bij mij ook niet![]()
Internet doet t niet o dan ga ik m even opstartenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Beeker het volgende:
[..]
Dan heb je mijn penthouse nog niet gezien... Het meest luxe uiteraard. Moest vanavond weer kiezen tussen sauna of stoomdouche voor ik via m'n dompelbad op het dakterras in m'n buitenjaccuzi kon gaan hangen... Keuzes keuzes keuzesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben even aan het bijlezen in de andere SC topics en zie dat iedereen zich al gesetteld heeft. Sommige hebben zelfs een jacuzzi op hun kamer!?Andere weer een penthouse, sommige op de begane grond etc etc.....Bij wie kan ik mijn sleutel ophalen en waar verblijf ik? Zet mij maar bij Snaptnix in de buurt, begreep dat zij dicht bij de bar zat?
Hoef ik ook geen trappen te lopen als ik een borreltje op heb
![]()
Snaptnix en ik zijn bij de bar verbannenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben even aan het bijlezen in de andere SC topics en zie dat iedereen zich al gesetteld heeft. Sommige hebben zelfs een jacuzzi op hun kamer!?Andere weer een penthouse, sommige op de begane grond etc etc.....Bij wie kan ik mijn sleutel ophalen en waar verblijf ik? Zet mij maar bij Snaptnix in de buurt, begreep dat zij dicht bij de bar zat?
![]()
Whahaha die was ook goed jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Beeker het volgende:
[..]
Ik ben geen huismeester meer... die taak heb ik teruggegeven aan Regenwormquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snaptnix en ik zijn bij de bar verbannen![]()
Moe je aan Blue vragen of daar nog een kamer vrij is![]()
Tssssquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan heb je mijn penthouse nog niet gezien... Het meest luxe uiteraard. Moest vanavond weer kiezen tussen sauna of stoomdouche voor ik via m'n dompelbad op het dakterras in m'n buitenjaccuzi kon gaan hangen... Keuzes keuzes keuzes![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben geen huismeester meer... die taak heb ik teruggegeven aan Regenworm![]()
Waarom zijn we uit de bar verbannenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snaptnix en ik zijn bij de bar verbannen![]()
Moe je aan Blue vragen of daar nog een kamer vrij is![]()
Hé je hebt het wel tegen DE manager hè??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
TssssSommige hebben ook keuzes te over he? Als je kamer plus sauna, stoomdouche etc zo groot is nodig je ons toch uit voor een feessie op je kamer?
Enne, Bleu!!!!! Waar is mijn sleutel en welke kamer heb ik? Mijn koffers zijn een beetje zwaar aan het worden met het rondlopen van de bar (*hips*) naar de receptie!![]()
Bij afwezigheid van Regenworm wil ik de taak nog wel ff uitvoerenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
TssssSommige hebben ook keuzes te over he? Als je kamer plus sauna, stoomdouche etc zo groot is nodig je ons toch uit voor een feessie op je kamer?
Enne, Bleu!!!!! Waar is mijn sleutel en welke kamer heb ik? Mijn koffers zijn een beetje zwaar aan het worden met het rondlopen van de bar (*hips*) naar de receptie!![]()
Niks arms aan... hij heeft mij zelf met die taak opgescheept... mag die het ook zelf doenquote:
Niet uit we zijn bij de barquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom zijn we uit de bar verbannen![]()
Daswaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks arms aan... hij heeft mij zelf met die taak opgescheept... mag die het ook zelf doen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Asje... sleutel 12.... begane grond, linksaf... kan je zo vanuit de bar je bed inrollen![]()
Nee. jij bent de huismeester want je wou wel Mod worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben geen huismeester meer... die taak heb ik teruggegeven aan Regenworm![]()
Je bent van harte welkom in de bar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom zijn we uit de bar verbannen![]()
Gelukkig maar, doe mij maar een lekker portje ajbquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in de bar.
Wat kan ik voor je inschenken?
Ik drink alleen maar Spa Rood mag geen alcohol drinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Regenworm, zou je dat nou wel doen in die bar.... Je bent pas bij dag 3 van de AA...
Ik wou geen mod worden... het was als optie voor als Flugel het alleen niet aankon. Maar zo te zien gaat dat goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee. jij bent de huismeester want je wou wel Mod worden.
En ik heb geen tijd want ik sta achter de bar[afbeelding] en verzorg de [afbeelding]
Nopequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wou geen mod worden... het was als optie voor als Flugel het alleen niet aankon. Maar zo te zien gaat dat goed.![]()
Trouwens... heb je nog eens wat gehoord van CW Flugel?
Doe mij dan maar een roseetjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
En ik heb geen tijd want ik sta achter de bar[afbeelding] en verzorg de [afbeelding]
Gaat alleen maar per flesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, doe mij maar een lekker portje ajb![]()
Heb je al gegeten je hapt lekker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wou geen mod worden... het was als optie voor als Flugel het alleen niet aankon. Maar zo te zien gaat dat goed.![]()
Trouwens... heb je nog eens wat gehoord van CW Flugel?
Zonde... dat ze het zich zo kan aantrekken dan. Jammer.quote:
Hahaha nee, ik verzorg het eten in de keuken... nog niet zelf aan eten toegekomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb je al gegeten je hapt lekker.
rustig aan moet er nog even in komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef odie22 het volgende:
Hoi allemaal , rondje van mij aan de bar![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
rustig aan moet er nog even in komen.
Op mijn kno...uh die knop op de receptie...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
Ik ben mijn kamernummer vergeten...![]()
Op welke knop moet ik drukken dat ik het per e-mail terugkrijg?
LOGOUTquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
Bel 0909 NUMMERKWIJT (50 cpm)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
rustig aan doen want daar staat FB en die moet nog even wennenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op mijn kno...uh die knop op de receptie...![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op mijn kno...uh die knop op de receptie...![]()
jij zat in 17quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef demins het volgende:
Komt er aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef odie22 het volgende:
En doe er ook een schaaltje warme hapjes bij![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef odie22 het volgende:
quote:
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef ChantalC het volgende:
Mijn mini-bar is niet gevuld!
* belt toestel 9 om te klagen
DE Manager heeft wel zo haar voordelen he?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Regenworm, zou je dat nou wel doen in die bar.... Je bent pas bij dag 3 van de AA...
Odie we zijn allemaal uitzendkrachten en het is onze eerste dag dus gaat het nog even fout.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef odie22 het volgende:
Nou dat ziet er allemaal niet erg warm uit![]()
Whahaha... dacht dat die alleen in de bar te vinden was (hips)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...
Heeft ze zeker mijn whiskey en bier gejatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag net Bonnie St Claire lopen, die had kamernummer 6 eigenlijk.. Ze zal zich wel weer vergist hebben...
Ok dan ga ik even bij kamernummer 6 langs...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
Ja je vroeg om warm las ik laterquote:
Ja wie dat personeel hier allemaal heeft aangenomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Odie we zijn allemaal uitzendkrachten en het is onze eerste dag dus gaat het nog even fout.
Maar onder leiding van Flugeltje moet het lukken.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef odie22 het volgende:
Hi teamleadquote:
Het wordt mij ook maar in de maag gesplitst schat... Maar we proberen er het beste van te makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja wie dat personeel hier allemaal heeft aangenomen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Hai Teamlead... Jij hoeft niet langs de receptie hoor. Je bent mijn gast
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja wie dat personeel hier allemaal heeft aangenomen![]()
![]()
Ontsla diegene van PZ maar , misschien een leuk baantje voor Manuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het wordt mij ook maar in de maag gesplitst schat... Maar we proberen er het beste van te maken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi teamlead![]()
![]()
Hoe ging het verhuizen vandaag?
Hoi mamquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Odieen hoi Teamlead
Zeg, Manu je gaat die whiskey en biertjes toch niet alleen nuttigen he? Kom gezellig aan de bar zitten bij mij, Snaptnix, Lovebear en Bonnie
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het wordt mij ook maar in de maag gesplitst schat... Maar we proberen er het beste van te maken
Ja verdorie, wie heeft die dansers nou weer geboekt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef regenworm het volgende:
regenworm kruipt weer even aan de [afbeelding]
Die zijn allemaal al opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Manu82 het volgende:
Waar kunnen we een klachtenformulier invullen??
Deminsquote:
okee, kom eraan! Wie verzorgt het entertainment programma?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Odieen hoi Teamlead
Zeg, Manu je gaat die whiskey en biertjes toch niet alleen nuttigen he? Kom gezellig aan de bar zitten bij mij, Snaptnix, Lovebear en Bonnie
![]()
receptie halen chantalcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Manu82 het volgende:
Bijna overal! Een vlakke ondergrond en schrijfgereedschap zijn ruim voldoende!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Manu82 het volgende:
Hoi Tannaquote:
Bonniequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee, kom eraan! Wie verzorgt het entertainment programma?
Moet ik de receptie ophalen? wil er iemand even meelopen om te helpen tillen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef regenworm het volgende:
receptie halen chantalc
Ywquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:29 schreef demins het volgende:
[..]
Jouw knopje werkt tenminste!!! Dank je wel!![]()
Of we laten haar gewoon de hele avond achter een bloempot staan....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bonnie
Maar als ze lastig wordt zetten we haar gewoon buiten, laat haar dan maar daar gaan spelen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Moet ik de receptie ophalen? wil er iemand even meelopen om te helpen tillen?![]()
![]()
![]()
canal+ zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff tv kijken op mijn hotelkamer... tot straks allemaal
tot straks FBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff tv kijken op mijn hotelkamer... tot straks allemaal
Waarom canal+ als we ook gewoon het pr0nchannel hebben?quote:
Ik ben een gezien exegeet van Regenworm, maar nu is hij wel heel cryptisch...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Moet ik de receptie ophalen? wil er iemand even meelopen om te helpen tillen?![]()
![]()
![]()
Gewoon op de rekening laten zetten, betalen doen we pas bij het uitcheckenquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom canal+ als we ook gewoon het pr0nchannel hebben?
Pssst, dat heb jij helemaal niet nodig beeb, jij slaapt bij mijquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pssst, dat heb jij helemaal niet nodig beeb, jij slaapt bij mij![]()
We betalen pas over 2 maanden joh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gewoon op de rekening laten zetten, betalen doen we pas bij het uitchecken![]()
Ja zo lees ik het wel... Geen idee waar de receptie dan naartoe moet... Hadden die bouwluitjes van het hotel niet meteen de receptie op de goede plek neer kunnen zetten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef demins het volgende:
Je zit in de bar en je moet zien dat je de receptie haalt??????
Je raakt helemaal confuus van dat pornokanaal!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
weet ik niet ken de prijzen nog niet
gatzie als lid van de EO kijk er nooit naquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
gatzie als lid van de EO kijk er nooit na![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef odie22 het volgende:
Mag ik nog een biertje ?
Ik dacht eigenlijk meer: die is te dronken om op haar benen te staan, ze mag blij zijn als ze de receptie nog haalt (een afstand van circa 10 meter!)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja zo lees ik het wel... Geen idee waar de receptie dan naartoe moet... Hadden die bouwluitjes van het hotel niet meteen de receptie op de goede plek neer kunnen zetten?![]()
zoek maar uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef odie22 het volgende:
Mag ik nog een biertje ?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:45 schreef Zw0rld het volgende:
Nog een warme anijsmelk graag.
Ik heb één glaasje wijn op... Dan haal ik de receptie nogwel... Zelfs mijn bed nogwel en dan nog heb ik energie over voor andere zaken...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:45 schreef demins het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer: die is te dronken om op haar benen te staan, ze mag blij zijn als ze de receptie nog haalt (een afstand van circa 10 meter!)![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb één glaasje wijn op... Dan haal ik de receptie nogwel... Zelfs mijn bed nogwel en dan nog heb ik energie over voor andere zaken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |